Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) Kvindicsi


Kvindicsi
újonc

Üdv mindenkinek.
Van egy Toshiba Satellite Pro C870 notebook, amely a következő hibajelenséget produkálja:
Ha az akku eléri a 100%-os töltést és a töltő adapter-t nem húzom le a gépről, akkor a gép egy idő után kikapcsol; illetve újraindítja magát. Érdekesség a dologban, hogy akkus üzemmódban ez a hiba nem jelentkezik (Legalábbis az elmúlt 1.5 hét alatt).
Az újraindlások miatt először túlmelegedésre gondoltam. Mivel a gép már 2 éves és szinte minden nap ment, ezért szétkaptam és kiportalanítottam.
Sajnos a hibajelenség továbbra is megmaradt.
Találkozott valaki hasonló jelenséggel? Mi lehet a hiba?

(#102) SzaboZE válasza Kvindicsi (#101) üzenetére


SzaboZE
addikt

Ez a topik nem erről szól.

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#103) Kvindicsi válasza SzaboZE (#102) üzenetére


Kvindicsi
újonc

(#104) teddysnow


teddysnow
csendes tag

Sziasztok, én a tapasztalatomat szeretném megosztani veletek egy szervizről Budapesten.
Nem a javítási időről, vagy, hogy gyári szervizbe ment-e, hanem egy adott szervizről.

Laptop: Dell Vostro 3500
Hiba: belső tápegység áramköri probléma, a gép nem kapcsol be, a bemeneten rövidzár volt tapasztalható.
Garancia típus: Nincs.
Szerviz: laptopszerviz.com, azaz Advansys Notebook Szerviz Kft.
Megjegyzés: Már amikor bevittem a gépet a szervizbe gyorsan átnézték: az ügyfélszolgálatos megnézte a tápegységet, illetve a belső tápegység áramkört. Ő is zárlatosnak találta.
Hamar jelezték, hogy megtalálták a hibát, majd pár nap után kész is lett. Kb 25e volt a javítás, kértem egy teljes kitakarítást újrapasztázással együtt, mert asztalon alátét mellett is könnyedén 60-65 fokos proci-vidkari.

1-2 hónap múlva azonban használat közben újra előjött a hiba, egyszercsak kikapcsolt a gép, a fenti hiba volt újra tapasztalható.
Visszavittem és garanciában javították. Azt mondták, hogy korábban nem cserélt alkatrészek miatt jött elő a hiba.
Ismét pár nap után kész lett a gép. Azóta nem jött elő a hiba, de touchpad feletti egérgombok azóta nem működnek. Csak 1-2 hét múlva vettem észre, nem szoktam használni ezeket a gombokat.

Ez nem kizárólag negatív kritika, mert gyorsak voltak és és az ügyfélszolgálat is korrekt volt.
De nem szívesen vinném vissza oroszrulettre a gépet.
A gép azóta is elég könnyedén, egyszerű internetezés, esetleg streamelt videó (nem HD) mellett is 60-65 fokra melegszik.

[ Szerkesztve ]

(#105) szebbvilagot válasza donjohnson (#55) üzenetére


szebbvilagot
csendes tag

Naponta javítok töltőket, tápokat, nem akarok senkit sem védeni, de nézzük csak akkor hogyan is megy egy töltő javítás. Hibajelenség: cicereg. Ez elektronika hiba, tehát ehhez szét kell szedni a töltőt. Ragasztva van, nem csavaros, többségében még belül is ki van öntve, tehát csak roncsolással lehet. Ha nem lehet beszerezni hozzá alkatrészt ( trafó, tápfesz vezérlő ) akkor sajnos valóban nem javítható bárhová viszi az ember.
Töltő javítással egyébként szinte senki nem foglalkozik, pedig az elképesztően gyenge minőségű utángyártott töltő vásárlása helyett a gyári megjavítása a bölcsebb választás.
A http://www.laptopszerviz.org/ vagy http://www.szamitogepszerviz.info/ egy régi jól bevált elektronikai szerviz.
20 éve foglalkoznak javítással: TV, laptop, tablet, PC, nyomtató, monitor és egyebek.
Felkészült és nagyon korrekt szerviz!

[ Szerkesztve ]

(#106) Orlin


Orlin
addikt

Elromlott Asus K53 TA notebookom.Most vitte el a futár a LAPTOPGURU-hoz Budapestre.Nem lehetett rendszert telpíteni egy kék halál után.Azt monták valószínűleg alaplap hiba.A venti is elég hangos azt is lehet cserélni kell.(Kattog)
34 000 csak az alaplap,ha az a hiba.Kíváncsi leszek.Majd írok a fejleményekről!

LENOVO IDEAPAD 5 Pro 16 - Ryzen 5 6600HS, 16, 1000 GB, 16GB, Radeon 660M Graphics, Win11

(#107) horakor86


horakor86
újonc

Hp 8440p megöregedett, alapvetően kijelzőhibával vittem be (alsó részen egy széles csíkban nincs kép) és ha már ott voltam más zavaró hibákat (tisztítás hiánya miatti túlmelegedés, beragadó touchpad gombok) is megcsináltattam.

A gép 2014 végén került hozzám, off lease felújított DLS gép 1 év normál + 1 év vásárolt garanciával. A garancia a Bp.-i Reworks Szervíz Kft.-hez szól http://display.hu

Tegnap kaptam vissza a gépet a szervízből és két hete vittem be; két körös javítás volt. Az első kör nagyon flottul ment, 3 munkanapon belül kicserélték a kijelzőt, takarítottak-pasztáztak és a touchpad gombokat is kicserélték; ha ez lett volna a vége a sztorinak akkor tényleg csak jót tudnék mondani róluk. Sajnos a kijelzőcsere az első körben úgy lett megoldva, hogy nem panel csere történt, hanem egy az egyben átszerelték rá egy másik gép teljes felsőrészét fedlappal, zsanérral mindennel együtt; na ezen a kijelzőn volt min. 5-6 fekete pixelhiba, normális fényerőtartományban sistergett az egész és a zsanérok is lötyögtek. Az összeszerelés sem sikerült jól, a tisztítás és a touchpad csere viszont igen. A rongy kijelző miatt újra beadtam hozzájuk a gépet és második körben 1 hét alatt rendesen megcsinálták, az új kijelző kifogástalan, a zsanérok szorosak, és visszarakták az eredeti felsőrészbe amibe először bekerült hozzájuk. Rendesen összeszerelve kaptam vissza.

(#108) pkollar


pkollar
tag

Odys Trendbook 14 -röl van valakinek tapasztalata?

(#109) pkollar


pkollar
tag

Odys Trendbook 14 paraméterek:
Négy mag 1,83 Gh,
2 Gb ddr3,
32 Gb flash Hdd,
10000 mAh aksi.

(#110) pkollar


pkollar
tag

A 32 Gb kicsit karcsu a windows 10-hez, de egy 32Gb microsd-vel elég normálisan lehet használni.

(#111) Orlin


Orlin
addikt

Laptop: Asus K53ta
Hiba:Alaplap.Rendszer telepítést nem fejezi be,kilép hibával
Garancia típus: Nincs.
Szerviz:LaptopGuru

Egy hónapja írtam,hogy Laptopguru szervizbe viszik a notebookomot.Már most másik notebookról írok,így sajnos azt nem tudták megcsinálni.Alaplap hiba volt és 5 éves noti.De azért mehetett volna még.
Pár éve már náluk tisztíttattam és akkor nagyon pozitív tapasztalatom volt.Folyamatosan informáltak,hogy mikor lesz készen stb.
Most is írtam nekik egy levelet amire nem nagyon reagáltak,de mivel elsőre megvoltam velük elégedve vettem a fáradságot és facebook oldalukon is felvettem velük a kapcsolatot.Már itt kicsit húztam a számat,de gondoltam eddig nem csalódtam bennük.Biztos elvannak havazva azért nem reagálnak.A notebookot el is vitte a futár,majd pár nap múlva írtam nekik,hogy mi a helyzet.Írták hogy alaplap hiba van javítják,ha tudják.Utána csend több napig.Majd megint pár napra rá írtam neki,hogy mi újság.Erre írták tesztelés alatt van a gép "működik",de kisebb hiba lépett fel az usb csatlakozóknál.Itt már furcsálltam mert eddig azokkal nem volt semmi gond.Ez volt pénteken délután.
Eltelt a hétvége én reménykedtem.De mivel nem akartam a nyakukra járni mindig,gondoltam várok és hétfőn nem írok,hogy mire jutottak.Úgyis írnak/hívnak,ha van valami pozitív vagy negatív fejlemény.Eltelt 2-3 nap.Semmi.Szerdán írtam nekik egy levelet.Semmi reakció.Majd csütörtökön és pénteken is ment egy levél.Semmi.Még csak válasz sem.Pedig azért eddig kegyeskedtek reagálni legalább.Pénteken mivel már megunta felhívtam szervizt és végre valami telefonos nő megmondta,hogy nem tudják javítani.Persze gondolom ez már múlthét pénteken kiderülhetett vagy esetleg hétfőn,de sem nem írtak sem nem hívtak vagy válaszoltak a leveleimre.Kicsit/nagyon az volt az érzésem amikor rájöttek,hogy nincs pénzük a javításban szartak a fejemre.Ami igazán botrányos,hogy,ha nem hívom fel őket nem megyek saját magam a dolgaim után még talán ültek volna rajta pár napot.Úgy,hogy közben nekem nincs itthon másik gépem és a netes dolgaimhoz okvetlenül szükséges a notebookom.
Összességében én nem ajánlom őket senkinek.Nem azzal van a bajom,hogy nem tudták megcsinálni mert ez benne van a pakliban.Hanem azzal,hogy hülyének néztek és nem is törődtek velem.

A notebook vissza is került,de plusz adalék,hogy amikor elvitték még be lehetett kapcsolni boot-ig el lehetett jutni.Most úgy került vissza,hogy be sem kapcsol már.Tudom,hogy rossz maga a notebook és már ez miatt nem akarok cig*nykodni.

[ Szerkesztve ]

LENOVO IDEAPAD 5 Pro 16 - Ryzen 5 6600HS, 16, 1000 GB, 16GB, Radeon 660M Graphics, Win11

(#112) metaljesus


metaljesus
csendes tag

Sziasztok,

Néhány hónapja találtam rá erre a fórumra, és többen említették már a DoctorHouse szervízet, akikkel végül én is nagyon meg voltam elégedve.

Még néhány évvel ezelőtt a feleségem kapott egy új laptopot a Lenovo Edge szériából. Hogy a gyenge konstrukciónak, vagy valami másnak köszönhetően történt, nem tudom, de 2014-ben eltört a monitort az alaphoz kapcsoló zsanér. Ez abban nyilvánult meg, hogy a monitor felnyitása és lezárása esetén az alsó keret gyakorlatilag szétnyílt.

Mivel már nem volt garis a gép, írtam egy rakás szervíznek (legalább 8-nak), hogy mi a probléma (képekkel), és kértem árajánlatot a javításra. Volt, aki jelezte, hogy csak bevizsgálás után tud ajánlatot adni, ami persze, ha végül nem náluk javíttatom a gépet, akkor 4000 forint. Emellett egészen elképesztő levelek jöttek, alsó hangon 40 eFt lett volna a javítás (alsó keret csere + felső keret csere + munkadíj + anyámkínja), de volt ahol az 55-t is elérte. Úgy döntöttünk, hogy ennyiért nem éri meg, azóta használtuk inkább mindketten az én laptopom.

Majd amikor itt láttam a DoctorHouse szervízet, gondoltam teszek egy próbát, és nagyon megérte.
A korábbi ajánlatok töredékéért megjavították a gépet mindössze pár nap alatt (pontos összeget direkt nem mondok). Hogy pontosan mit csináltak vele, azt nem tudom, de tőlem akár epoxigyantás sufnituning is lehet, teljesen jól működik és fél év garit is adtak rá.

Szóval csak ajánlani tudom.

Így nézett ki egyébként a gép javítás előtt:
[link]

''A potenciális vásárlóközönség (tkp. a NÉP) a reklámok összetétele alapján büdös, korpás hajú, folyamatosan menstruáló, magát lezabáló, szuvas fogú, dagadt, beteges emberek csoportja, akik szenvednek a vízköves mosógéptől.''

(#113) Rruuer


Rruuer
senior tag

hello él még ez a topik?

(#114) m4tyik4


m4tyik4
csendes tag

Üdv mindenkinek! Egy igen pozitív tapasztalatom szeretném megosztani veletek ami a hivatalos Asus szervizben történt meg velem. Rendelkezem egy Asus UX305-ös ultrabookkal és egyszer csak gondoltam magát ez a csoda és se kép se hang. Nem bootolt be, és már az bekapcsolás utáni Asus feliratnál kifagyott. Egyből be szervizbe, ezt történt csütörtökön, és már rákövetkező hétfőn reggel kaptam az e-mailt hogy lehet átvenni. Alaplap is kijelző modul csere. Mivel tavaly nyár elején jelent meg a laptop gondoltam nem sokan vittek vissza még hibával ezért biztos nem lesz cserealkatrész, és rendelni kell. Mikor beadtam én is számoltam rá kb 2-3 hetet de meglepett. Nem volt semmi extra garancia és hasonlók. Személyesen vittem be és hoztam is el. Szóval ez egy pozitív történet :)

(#115) Gery355


Gery355
csendes tag

Sziasztok!

Acer notebookom kijelzőjének a háttérvilágítása romlott el. Csütörtökön vittem be a szervizbe, hétfőre kész is volt. 6 hónap garanciát vállaltak a javításra. A hibajelenség okának LCD kábel hibát jelöltek meg, 24200 forintomba került a szerviz, amit személy szerint sokallok, bár nincs viszonyítási alapom, hogy mennyi az anyagköltsége egy ilyen munkának. Az átvételről elismervényt kaptam, ami egyben a garancia is. A munkával teljesen elégedett vagyok, csak ajánlani tudom a szervizt.

Szerviz adatai:
ITECH szerviz (laptopszerviz@gmail.com)
1074 Bp. Alsó erdősor u. 3.

(#117) exxonuser


exxonuser
csendes tag

Az én történetem annyi, hogy bevittem Zuglóban egy szervizbe (itt hirdetnek amúgy a ph-n) a gépem mert törött volt a kijelző zsanér és keret. Azt mondták, hogy ezt nem lehet megcsinálni, gondoltam megkérdezem, hogy máshol érdemes-e megpróbálni. Az volt a kicsit nagyképű (így utólag nem is kicsit) válasz, hogy ha ők nem tudják akkor senki sem!!!
Mivel nem is volt az első helytől túl messze és jókat olvastam róluk, átvittem a doctorhouse szervizbe (http://www.dhlaptopszerviz.hu), ahol gondoltam még egy próbát megér a dolog, és milyen jól tettem, 3 nap múlva visszakaptam a gépem a preciziós hegesztéssel javított zsanérral és fél év garival, azóta is tök jól lehet nyitogatni :)
Ennyit a másik helyről...

(#118) SzaboZE válasza Gery355 (#115) üzenetére


SzaboZE
addikt

Máig nem értem, hogy egy mai vállalkozásnak miért nem fut egy évi 3000ft-os domainre, amihez email címet is kap....

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#119) SzaboZE válasza exxonuser (#117) üzenetére


SzaboZE
addikt

Hát kiváncsi leszek, hogy egy hegesztés mit bír. Majd esetleg írd be távolabbi tapasztalataid.

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#120) otps


otps
aktív tag

Nagyon egyszerű rutinkérdés: notebook belső tisztítása, hőpasztázás (minőségi anyaggal). Hol csinálják jó, mennyit érdemes fizetni érte? Nem én akarom csinálni. Budapesten. Tapasztalatok?

(#121) otps


otps
aktív tag

Bocs a krossz-posztért, hátha itt érdemesebb megkérdeznem a kérdésem, mint a Mac topikban:

Egy új Mac Minibe szeretnék SSD-t tenni. Ha nem magam szeretném csinálni (vagy csináljam magam? Az iFixit azt írja, moderate nehézségű; ugyanaz az ifixites szerszámkészletem amúgy van), hova vigyem Budapesten, hogy ne járjon garanciavesztéssel*, mennyiért teszik bele?

(OFF, de légyszi ne akadjunk le a garancián, koncentráljunk a lényegre, a cserére: *Az én jogértelmezésem szerint, ha valami más baja lesz később a gépnek, aminek köze nincs az SSD-hez, pl. alaplap, az SSD beépítés nem jár garanciavesztéssel, hiába gondolja azt esetleg az Apple, fogyasztói jogászok nyugodtan javítsanak ki.)

Illetve a follow-upom a Mac topikban, ezen se akadjunk le.

* A Mac Mini lényegében egy notebook billentyűzet, touchpad és képernyő nélkül. :P

[ Szerkesztve ]

(#122) SzaboZE válasza otps (#121) üzenetére


SzaboZE
addikt

Olvasd el a topik címet, ide tapasztalatokat várunk...

Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu

(#123) otps


otps
aktív tag

Tehát aki már szívott, az nyugodtan írja meg ide, de 'pre-sales' kérdést ne ide tegyek fel, hova tegyek fel?

Jól értem? Köszi!

(#134) Toxic


Toxic
tag

Üdv.. Van egy packard bell tj75 notim.. Este kikapcs,reggel már nem kapcsolt be.. Tudtok egy korrekt szervizt Bp-n ? Nem szivesen adnám oda mükedvelöknek.. Hálás köszönet

temet nosce

(#136) artiny


artiny
őstag

Laptop feher kepernyot ad, ha ki van hajtva tobb mint 90° kal, ha kb olyan 70-80° kozott van akkor vissza jon a kep, mi lehet a baj?

ugy ertem a kabel csere kene benne, vagy teljes kepernyo rossz?
acer aspire s3

megj.:
ugy mint a kov. videoban:
https://www.youtube.com/watch?v=CVJOrVPzAI4

ha alltiom a kepernyo fenyerejet akkor sotetedik/villagosodik

[ Szerkesztve ]

(#138) szebbvilagot válasza artiny (#136) üzenetére


szebbvilagot
csendes tag

Elsősorban a kábel szokott megtörni benne, de itt a kijelző TCON panele is lehet gond, mert papír vékony. Meg kellene nézni, hogy kiderüljön. [moderálva]

[ Módosította: radi8tor ]

(#139) szebbvilagot válasza Toxic (#134) üzenetére


szebbvilagot
csendes tag

A VGA vezérlő adta meg magát, ez nagyon valószínű, ennél a típusnál, de kisebb valószínűséggel lehet más gond is.

(#141) radi8tor


radi8tor
MODERÁTOR

Személyeskedésnek és reklámoknak nincs helye a fórumon!

⭐ Stella

(#143) szebbvilagot válasza radi8tor (#141) üzenetére


szebbvilagot
csendes tag

Átfogalmaztam reklámok és személyeskedés nélkül, remélem azért a szakmai védekezést engedélyezed!

(#147) otps


otps
aktív tag

Sziasztok! Keresek megbízható embert, aki meg tudja javítani a kicsit régebbi, X sorozatú, még 4:3-as képarányú ThinkPadem és garanciát is vállal rá. Ja, első körben csak arra vagyok kíváncsi, érdemes-e. Nem indul el, fogalmam sincs, mi van. Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#148) BaLee


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Adott egy Lenovo Yoga 2 Pro laptop, amit Ausztriában vásároltak így a magyarországi 3 év garancia helyett 2 évet adtak rá de a lényegen szerintem ez sem változtatna.

Augusztus elején megrendeltük a szervizt, jó 1 hét volt mire kijöttek, a futár nyugtatott, hogy 1-2 héten belül visszakapom, mert ez többnyire "így szokott lenni".
Eltelt jó 1.5-2 hét az ajánlatig. Fizetős ajánlat, én úgy vettem ki hogy alaplap csere. Jó drága (~100k) de a laptop árához képest (~300k) még pont a belefér kategória. Megrendeltük.

Vártunk 2 hetet, érdeklődtünk -> Alkatrészre vár a gyártótól.
Hetente érdeklődtünk, ugyanez a státusz.
Az szerviz rendelő e-mail augusztus 2-án ment el, most szeptember 27 van és a válaszuk, hogy az alkatrész sajnos a gyártónál sincs raktáron így nem tudnak semmit sem mondani, hogy mire várható.

Azért írtam az elején, hogy lényegtelen, hogy garanciális vagy fizetős, mert ha garis laptop lenne szerintem ugyanitt tartanánk.

Ezzel elérték, hogy bár nagyon szimpatikusak a Lenovo termékei, de nekem Lenovo telefonom ill. notebookom nem lesz többet amíg ilyen a szervizük.

Adatok:

-Lenovo Yoga 2 Pro
-nem kapcsolt be, csak villogott a billentyűzet, majd jó 20-30 perc után indult csak el
-fizetős javításra adtak ajánlatot ez is lett megrendelve
-TMX Mobile Solution Szerviz Kft.

(#149) Dédé93


Dédé93
újonc

Asus X554LJ a notebook-om típusa, mindig Asus párti voltam a régebbi specifikaciójuk (K53SD) még anyagból volt , 2016 -ban meg műanyagra ,meg minél könnyeb anyagokból készül ami nem bír annyit. Előző nulla szervízeléssel tökéletesen működött (3 évig) --> Az új 1 év és problémák sorozata jön elő

Problémák ,hibák:
- wi-fi térereje, egyre kevesebbet fog be , ledob (idegesítő)
Nem szoftveres probléma megjegyzem
- akkumulátor mivel beépített az egész egy nagy rakás sz... akkumulátor tartalma szigóruan monoton csökken.
Ezt se tud cserélgetni hanem egyből szervíz!
- Touchpad , na ez kritikán aluli két hónap használat után kopott ,besüllyedt és rosszul érzékelt ,pontossága romlott

Pozitív viszont:
- Garancia van rá 3 év ,kötöttem rá 1 éves pixel garanciát, de azt nem is kellett használjam. (Ha nem sajnálod rá a pénzed akkor megéri ,egyszer megszívtam egy Acer tablettel 2 hét múlva vettem észre a pixel hibát, nem cserélték ki, nem érte el a törvényi szabályozás szerinti minimum hiba számot , ami után teljes LCD csere van :DD :DD )
- mindent kicseréltek rajta amire panaszkodtam, részletesen átvizsgálták igaz alkatrész függő ,de számítsatok ilyen 2-20 napra

(#150) ondine válasza szebbvilagot (#145) üzenetére


ondine
csendes tag

Bár nem mostanság született ez a poszt, de a személyes tapasztalatom alapján mondhatom: sok minden nem stimmel a honlapon feltüntetettek közül.

1. A 6 hónap garancia videókártya javítás esetén nem 6 hónap, hanem úgymond korlátozott garancia, ami 1 HÉT!!! Az én gépem 37.000 Ft-ért javították ezzel a hibával, "szerencsémre" 6 nappal később újra meghibásodott, így még a korlátozott garanciaidőn is belül voltam.
2. A honlap szerint a futár költsége nem az enyém akkor, ha meg tudják javítani a gépet. Nos, nekem kellett a futárt fizetnem mindkét alkalommal, tehát a 37.000 máris 43.000 Ft lett. Amikor rákérdeztem telefonon, a fiatalember csak annyit tudott mondani, hogy háááát ő nem tudja, mi szerepel a honlapon, azt nem ők kezelik, de megkérdezte a kollégát és az azt mondta, hogy nekem kell fizetnem a futárt minden alkalommal.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.