Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Steve(AMD)


Steve(AMD)
tag

Hello MINDENKI!!
Egyik cimborám Acer laptopját a napokban próbáltam rendbe tenni.
Benne a 120-as sima HDD-vel gond van. :(((
Nem hagyta a LOW FORMAT-ot sem, + 2 program is írta, h. bad sektoros,
Németből hozta a srác apja a gépest.
December közepén jár le az 1év "nemzetközi ACER gari",
de itthon az mondják a szervízben, h. vigye oda ahol vette! Hiába a garancia. :((
A srác nem akarja a saját költségén cserélni a hdd-t, ha nem muszály... :(
Ha valaki tud valami megoldást az legyen szives megosztani velünk.
Köszönöm előre is a HSZ-okat & a türelmet!! :R
Üdv: Steve

(#2) Skynet258 válasza Steve(AMD) (#1) üzenetére


Skynet258
veterán

Inkább itt kérdezd meg... Link

https://geekpulse.hu

(#3) cucka válasza Steve(AMD) (#1) üzenetére


cucka
addikt

most nemazé' de gondolom fogalmad sincs, hogy mi az a low level format..

(#4) Steve(AMD) válasza cucka (#3) üzenetére


Steve(AMD)
tag

Ez könnyen meglehet... De akkor már homályosíts fel légyszi...

(#5) Szten Márs válasza Steve(AMD) (#4) üzenetére


Szten Márs
nagyúr

[link] - Hequila forumtárs asszem itt jól összefoglalta a dolog lényegét.

[ Szerkesztve ]

(#6) cucka válasza Steve(AMD) (#4) üzenetére


cucka
addikt

nekem ezt a leírást sikerült megtalálni a témáról - bővebb, mint az előbb linkelt, cserébe angolul van.

(#7) kovy79 válasza cucka (#3) üzenetére


kovy79
őstag

Jelen esetben sztem teljesen mindegy, h ért e a low formathoz, vagy sem.

Steve(AMD): sztem menj be a fogyasztóvédőkhöz információért, vagy tedd fel a kérdésed a linkel topikban (ha már megtetted bocsi)!

''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006

(#8) Chili7 válasza Steve(AMD) (#1) üzenetére


Chili7
őstag

Milyen itthoni szervízben mondják ezt? Az Acer kelet-európai szervízközpontját kéne hívni kezében a garancialevéllel és a sorozatszámmal.

(#9) hanee válasza Steve(AMD) (#1) üzenetére


hanee
senior tag

Szia!

A www.acer.hu oldalon van telefonszám az Acer ügyfélszolgálatához. Felhívod őket, elmondod mi a probléma és küldenek egy futást a gépedért (kb. még aznap), amit kivisznek Brnoba és megjavítják, majd visszaviszik neked.
Nem tudom milyen szervízben jártál, mert az Acer-nek itthon nincs hivatalos szervíze, beszállításos szervízgaranciával működnek.

hanee

(#10) Peter Kiss


Peter Kiss
senior tag
LOGOUT blog

Sziasztok!

Most aktiváltam egy Acer garanciakiterjesztést, elvileg aktiválták is, de lenne egy kérdésem.
Alapvetően úgy működne, hogy az internetes regisztráció után ki kell nyomtatnom egy igazolást, majd más papírokkal együtt elküldeni az Acer-nek. Nekem nem ajánlott fel semmilyen nyomtatást, hanem egyből aktiváltnak nyilvánította a garanciabővítést a rendszer, erről e-mailben is kaptam igazolást.
Innentől akkor nekem semmi tennivalóm nincs, valóban él a kiterjesztés? Illetve fel kell ragasztanom az egyik "Eredetiséget igazoló pecsét"-et?

Köszi!

(#11) Gomezz válasza hanee (#9) üzenetére


Gomezz
senior tag

De van neki: [link]

(#12) R.P


R.P
csendes tag

Üdv mindenkinek!Gondoltam leírom a történetemet,hogy nehogy mások is megszívják.Az egész egy Acer aspire 5720zg vásárlásával kezdődött.Majd nem egészen egy év múlva az akkumulátora beadta a kulcsot.Julius 26.áig volt rá garancia,a hibát pedig 20.án észleltem.Be is telefonáltam a központba,hogy mi a teendő ilyenkor.Mondták is,hogy regisztrálták a problémát,majd jelezték,hogy beszéljek le időpontot a UPS futárcéggel.24.ére le is beszéltem,szabadnapot vettem ki(ami a vendéglátásban nem igazán kifizetődő húzás...),majd vártam.Már este 7óra volt,de a futár sehol...Ez egy pénteki nap volt,szóval várnom kellett hétfőig.Hétfőn felhívtam az Acert,hogy bizony meg lettem szivatva rendesen.A központos hölgy megnyugtatott,hogy nem az én hibámból történt,így igaz lejárt a garancia,de megcsinálják még,jah azt is elmondta,hogy a UPS nem a megbízhatóságáról híres (sőt voltak már laptop eltünések is)...Nah bepakkoltam a laptopom(jótállási jegy,számla másolat) ÉS LEFÉNYKÉPEZTEM,majd lebeszéltem még egy időpontot a UPS-el.Ez esetben jöttek is.10 munkanap volt beigérve,erre a 9.napon kapom a mailt,hogy 31.000 ft lesz a javítási költség,mert nem küldtem a jótállási jegyet...Vagy kifizetek 7000-et és visszahozzák érintetlenül.Nah akkor felhívtam az Acert,hogy ennyire hülyének csak ne nézzenek már.Még nekik állt feljebb....Majd mikor elmondtam,hogy bizony csináltam képet is a tartalomról,akkor jött az email,hogy akkor küldjem el azt nekik.Nah és ez vágta ki a biztosítékot...Hol van az leírva,hogy át akarnak verni,és csináljak fotókat is???????Ráadásul hivatalos szervíz a jó ég áldja meg.Jah jelzem nem is Magyarországon van hanem Csehországban...Nemsokkal később jött az sms,hogy a gépemet megjavították...Szóval végeredményben a 8X telefonálás után a 12.napnál tartok és a gépem mindig nem érkezett meg...Illetve kérdés,hogy egy darabban van e vagy sem.Szóval ha Acer szervízbe küldetek valamit,mindenképpen csináljatok fotókat is,illetve mindent fénymásoljatok le,mert nem kizárt,hogy titeket is át akarnak majd ejteni...

"Forward ever,Backward never!" ➡ youtube.com/gameroid

(#13) (Darkwood) válasza Gomezz (#11) üzenetére


(Darkwood)
őstag

Ez hivatalos? Úgy tudom legközelebb csak Csehországban van ugyanúgy, mint az Asus-nak!

Én korrekt eladó és vevő vagyok, így elvárom, hogy más is az legyen velem! Ha nem vagy korrekt és átba****, akkor az én szememben egy utolsó patkány vagy és ne találkozz velem az utcán, mert...!

(#14) chipland válasza R.P (#12) üzenetére


chipland
csendes tag

Sziasztok!

Én szerintem ez csak valami félrekommunikálás lehet. Elég nagy számban értékesítettünk Acer notikat az elmúlt években és ezért elég gyakori a UPS-es garizás is.
Jópárszor előfodult már, hogy elfelejtettük postázni a garlevelet, de még sosem fenyegettek meg 30ezer forintokkal a csehek.
Kérni szokták mindenképpen - szerintem ez érthető is egy nagy értékű cikknél - és annyiban "kötözködnek" hogy nem fogadják el emailben, vagy faxon, hanem igenis megvárják, amíg postán kiér.

Esetek persze előfordulnak pozitívak és negatívak is, de mivel más gyártók szervizével is kapcsolatban vagyunk, nálam Brno még mindig nagy előrelépés.

Üdv
Tom

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.