Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nyogo83

    senior tag

    válasz DigitXT #15861 üzenetére

    Pontosan ezert agyalok rajta.
    Nem nagy osszeg mas robogohoz kepest, de ha nem muszaj akkor inkabb a maradekot felrerakom a "multivart a Madisonba segelyalapba". ;]
    Egyebkent nekem valamiert kinezetre ugy remlik, hogy a lattam mar jopar helyen az enyemnel alacsonyabban levo seggu Madisont is, a kerdes hogy esetleg ez a 3cm miatt+ berugozas valami osszeer-e.

    Tegnap majd 2,5 honap allas utan kicsomagoltam a robogot, hazudnek ha azt mondanam siman indult, kellett egy kis segitseg az auto akksijarol.
    Mindenesetre elso utam a Kekholdba fog vezetni, meglessuk a kuplungharangot aztan ha olyan allapotban van, akkor egy felszabalyzassal megprobalkozunk.
    Jelenleg mikor csuszna a kuplung, ugy indul mint egy Kraz mikor erolkodik. Az egesz burkolat beleremeg, nagyon beteg :(((

    [ Szerkesztve ]

  • huszi.gyb

    senior tag

    válasz DigitXT #15861 üzenetére

    Ez volt nálam is az alap kiindulási pont. Az első rövidzárnál felvillant az index, majd egy tompa puffanás keretében kiégett a biztosíték. Onnantól kezdve (tartalék biztosíték hiányában) gányolással (rövidre zárva a biztosíték helyét) lehetett zárni az áramkört. Rövid ideig megpróbálkoztam ezzel, plusz egy izzót tettem be a rövidzárba, legyen mégis valamivel nagyobb az ellenállás, hátha, de a másik üvegbiztosítékot is sikerült lenullázni... Ezek után nem méregettem tovább, ma vettem egy 10db-os szettet és jön a következő kör ;] ;]

    Az általad is írt módszerrel az a baj, hogy minden mást tudok ellenőrizni, de magát a relét nem tudom kimérni. Van rá mód, hogy a relére mérjek rá, hogy jó-e? Gondoltam rá, hogy bekötöm, és a varrótűs módszerrel nézegetem a feszt, vagy hasonló... A gond csak annyi, hogy próbálkozásra nem sok időm van, jó lenne minél hamarabb összerakni. :)

    www.dongosofor.hu

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés