Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
válasz tigipuf #14790 üzenetére
Varosi motorozashoz elgendo a 250, az 500 mar sok lehet.
Mondom ezt ugy, hogy 80kg es 180 cm vagyok, nekem ez igy teljesen jo. Sokkal lazabban konyebben terelem a kisebb tomeget. Atlagosan 40-50 Kg al konnyebbek, es ezt rendesen lehet erezni. 0-70ig kb mindegy, nincs orult nagy elteres, onnan felfele mar igen nagy, es az 500as durvan elmegy. -
DigitXT
nagyúr
válasz tigipuf #16463 üzenetére
Nem kell ahhoz kövér disznónak lenni... Plexi nélkül én pl. alig bírok megmaradni
a Madisonon, úgy belém kap a szél. Viszont, sokkal csendesebb, mert nincs az a
dübörgés a turbulens áramlás miatt: mivel kisebb a végsebesség, garantált, hogy
rosszabb a légellenállásom, mint a nagyplexinek, valszeg többet is kajálna úgy.Szerk: plexi nélkül nem sokat mentem, elég csúnyácska úgy a gépsárkányom.
Ellenben a kisplexi átmenet a nagy (igazából nem a legnagyobb: normál méret!),
és a plexi nélküliség közt, s hát annál is voltak problémáim a menetszéllel anno.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz tigipuf #16463 üzenetére
Nekem nagyobb plexim van, de mivel két méter magas vagyok, így a sisakom tetejére ez is bőven ráküldi a szelet. Plexi nélkül kínzásnak élem meg a motorozást, 60 felett kapaszkodni kell és a hokedli üléshelyzet miatt, blablabla... szóval nem kellemes. Naked motorral mentem már, az nem ilyen (apropó, befizettem egy nagy A jogsira , már KRESZ vizsga időpontom is van).
Nyáron is plexivel megyek, de ha összehúzom magam, akkor kicsit gyorsabban tud menni a robi plexi nélkül. Persze eddig mindkét nyáron kipróbáltam, hogy milyen plexi nélkül, pl a robogós vezetési tréningen is így mentem, sőt helyben a dobozt is levettem, azt sose szoktam.
Fogyasztást valszeg minimálisan befolyásolja, bár nem megy az ember 60 alatt sokat, de azért nagy sebességgel sem, ilyen mocinál inkább a gyorsítás, lassítás számít elővárosban. -
csongi
Topikgazda
válasz tigipuf #16521 üzenetére
Illetve kiegeszitem a valaszom.
Szetszedtem az enyemet, mert ez nincs ragasztva szerencsere.
Nalam kb 4 perc az elzaras ideje. Ezt soknak talalom. Lehet allitani rajta, amivel a fordulatszam es az ido is csokkentheto, ha a szivato jol mukodik. Az enyem sajnos nem . .
Szerintem normal esetben, mikor a hofok jelszo muszer kimozdul, es jel also pontjat eleri, mar vissza kellene alljon a fordulat. Ha a tieden lehet akkor allits rajta.Megjott a tuszelep, es a levego szelep. Teljesen jok, most a szivato szivat.
hmmmm, pedig kiprobaltam mikor elsonek ossze raktam, akkor jo volt. Idokozbe megadta magat. .... -
kcsa
veterán
válasz tigipuf #17162 üzenetére
Masszív, minőségi jármű. Nehéz. Drága az alkatrész, az aránylag nagy teljesítmény miatt.
De a legrosszabb, hogy a vezérműtengely kopásra hajlamos, ha nem neki tetsző olajat kap,ez enyémen is előjött, olasz barátaink ridegtartást szeretik. Na és ez GTK.
300-as ajánlottabb.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
kcsa
veterán
válasz tigipuf #17166 üzenetére
Nincs ezzel gond, én is kívántam, két év után rájöttem hogy nem ez kell ingázáshoz, így visszaléptem. Hobbi és kirándulós járműnek teljesen jó.
Ja, még valami : városi üzemben hajlamos kékre (cserésre) égetni a kuplungharangot, az elégtelen szellőzés miatt.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
Golota
aktív tag
válasz tigipuf #17166 üzenetére
Kell az az 500-as blokk? Szerintem az Xciting az egyik legjobb csomag ebben az árkategóriában (helykínálat, csomagtartó, futómü, fékek, gumiméret, kidolgozás, szélvédelem, megbízhatóság). Nekem a 250-es van, immár 6 éve. Egyszerüen zseniális, imádom. Maga a motor nagy elörelépés lenne a People-hoz képest, szerintem a 250-es blokkal sem alulmotorizált, a 300-as meg biztosan még jobb.
-
-Mosquito-
őstag
válasz tigipuf #17271 üzenetére
csak egy bökkenő van:,nagyrobogó választék itthon forgalomba helyezett végig kísért szervízkönyvel gyakorlatilag 0.
3db robogót adtam el ami ilyen volt. Árban/felszereltségben drágább volt mint társai de aki eljött megnézte az vitte is. Konkrétan a 2.ik Burgmanomért "harc" volt, hogy ki tudja előbb megvenni.
Jót/jobbat mindig meg kell fizetni. Szarból várat és csodát várni csak a mesékben.3-4 éves(szaros) sh 300 hondáért bőven milla felett kérnek
Ilyen árat egy mezei hazai robogós nem tud kicsengetni,ez nonszensz ,de nem is ér ennyit szerintem.Majd lesz egy jó kinti Olaszból behozott fele annyiba kerülő és km-es tuti gép.. Aztán az idő múlásával elkezdődik a szopóroller efekt, hogy szar ez szar az.. Kinti drágulások miatt itthon is mennek felfelé az árak.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz tigipuf #17430 üzenetére
Vettem a fáradtságot, forgalmit előkaptam, fejből a fene sem emlékszik a rovatokra...
Namost "gyártó" rovat nincs, csak "gyártmány". Oda nálam szépen be van írva hogy Ford meg Honda, de ugye azt mindannyian tudjuk hogy ezek nem jogi személyek, csak márkanevek, megnevezések, a.k.a.: gyártmány.
Autót a Ford-Werke Gmbh gyártja (ez van a típustáblán), de ez kb. sehol máshol nem szerepel. Honda olasz leányvállalata (SH ugye olasz) dettó ugyanez a logika: sehol nem szerepel hogy "Honda Giken Kōgyō Kabushiki Kaisha"
Csak debil volt az eredetvizsgáló, és megjátszotta az agyát...
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
lehella
senior tag
válasz tigipuf #17482 üzenetére
Az tök jó, hogy ilyen olcsón megúsztad. Nálam már a generátor állórész is gyengélkedett, a háromból csak kettő fázis ment, így újra tekercselték plusz fesszab. csere volt nálam. Az a lengyel bolt működik még, tudsz elérhetőséget adni hozzájuk?
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
tigipuf
senior tag
válasz tigipuf #17621 üzenetére
Akkoriban az opelen kalapáccsal való kocogtatással gyógyítgattam a behúzó részt,míg meg nem untam és fel nem újítottam az önindítót.Sajnos kymconál is hasonló lesz már látom előre,mivel sikertelen indításnál csattog mint a fene.
[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
tigipuf
senior tag
válasz tigipuf #17622 üzenetére
Mint írtam eléggé csattog az önindítóm,állítólag bendix hiba lesz.Ha valaki találna erről az alkatrészről valami konkrét képet,esetleg beszerzési helyet megköszönném .Tehát maga az indítómotor jó,a behúzó-szabadonfutós cucc lesz a cserés.(kymco people 250)
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
DigitXT
nagyúr
válasz tigipuf #17640 üzenetére
Ebben a rövidke (243 oldalas) PDF-ben egész véletlenül nincs benne?
(Tuti volt már a topikban, mert olvasottként hozta a linket a böngészőm.)Sőt, anno le is töltöttem (2017.09.07.), pedig nincs ilyen motorom.
De visszakeresve megtaláltam, hogy miért... Szerk: a 10. fejezet.Nem bendixes, hanem szabadonfutós. És a túloldalon van. Tehát szívás...
Kis Maján lehet házilag "kényelmesen" (?) cserélni (huszi tudna mesélni!),
ezeknél viszont hűtővíz le/motorolaj le, a főtengelyről lendkeréklehúzóval a
lendkereket le (ez amúgy a generátor állómágnese, szóval csak óvatosan),
és "máris" hozzáférsz. Visszarakni meg, "barbár módon" légkulccsal lehet.Meglepően hasonlít a Madisonra. Ahogy elnézem, a lendkereket meg lehet
fogni (spéci szerszám), és akkor ahhoz képest 54-64 Nm körül jó vagy...
De hát ki vagyok én, hogy a szerelőt felülbíráljam. (Most is ott a motorom!)Szerk: forgattyúsház jobb oldala (szükség lehet új tömítésre, ha megbontod)
szabadonfutó (gondolom nem fogsz elrohanni és 90K-ért megvásárolni tőlük)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz tigipuf #17644 üzenetére
180-as Majánál tök hasonló megoldás, csak a varió felől van, könnyű cserélni.
Meg mondjuk árban is kedvezőbb. (Sajnos ilyen 15K magassága azért reális.)Szerelő szavai a Madison szabadonfutójának állapotáról (2014 szeptembere):
"A szabadonfutó ha nem szalad meg indítózásnál akkor rendben van. Akkora nyomaték megy át rajta, hogy azt így a motorból kiszedve nem tudod lemodellezni. Nyilván ha nagyon szar azt látod rajta, de itt nincs erről szó."Ui: sikertelen indítózásnál, és néha leállításnál nekem is csattan. Anno meg is
állapította bogyóbá, hogy a fogaskerék fejszalagja sérült. Szerelő: jó az úgy. -
DigitXT
nagyúr
válasz tigipuf #19668 üzenetére
Ránézésre ez egy sima membárnos AC, ami pótolható kb. akármilyennel.
Pl. itt ez 4700. Feltéve mondjuk, hogy odafér, de mástól nem félnék. -
DigitXT
nagyúr
válasz tigipuf #22687 üzenetére
Nekem nem szempont, hogy a csajok* felpattanjanak mögém, szóval ez kilőve:
meglep, hogy pont díszb.ziknak szempont, de ha úgy érted, hogy "csajok"...*: az se szokott, akivel közel 20 éve együtt vagyunk, nem az a motorbubus...
Roller összeszakadáshoz: januárban voltam ~105 kg, pár hónapra rá 85/tartom.
Így már nem szakad össze a 120 kg-ra hitelesített kínai játékszer se. Igaz, HA
csak 65 kg lennék biztos sokkal jobban gyorsulna, de izmot veszíteni, na nem!Kollégámnak van ez a súlyelőnye, alatta ugyanúgy megy a "gyengébb" roller is.[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz tigipuf #23986 üzenetére
A People is tisztességes robogó, sajnos elég kicsi a választék az újakból, hazai Kymco márkaképviselet nincs...
Régebben is szó volt már itt arról, hogy a hátsó doboz miatt különböző motorok és robogók kormánya szitálhat, de ezen soha nem tapasztaltam hasonlót.
Vedd meg azt a 150-est. A korábban felsorolt kiegészítők jól jönnek majd hozzá.
Van itt valaki, aki SH-n használta már a Honda kötényét és a Tucano Termoscudját? Vagy akár csak az utóbbit? Lobog nagy tempónál?
-
#50433536
törölt tag
válasz tigipuf #24110 üzenetére
Remélem sokáig nem lesz baja.
Egy ilyen idős motornál minden alkatrész csere érett már a korából kifolyólag is. Ami meg jónak tűnik, (mert időközben cserelte valaki, de ki tudja mikor) azt azért erdemes apránként kicserelni, hogy megbízható legyen, ne keljen évente kétszer haza vinni utánfutóval, mert megadta magát egy ki tudja mikor cserélt alkatrész.
Egyébként ezt csináltam az előző két motorommal is, remélem az új tulajdonosok is elégedettek.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz tigipuf #24401 üzenetére
Az emberben mindig dolgozik a birtoklási vágy, de ha nem változtak meg jelentősen az igényeid, valószínűleg jobban jársz, ha maradsz a jól bevált gépednél. Városon belül az SH/People felépítése a lehető legjobb, a kanapésabb változatokkal soha nem fogsz úgy forgólódni a kocsik között.
Nekem SH300-am van most (az új), de én is tekingetek időnként másfelé, elsősorban azért, mert városon kívüli utakra egyre többször használom kocsi helyett az SH-t. Az XMAX 300 és a Forza 300 is tetszik, különösen az irigylésre méltó ülés alatti tárolójuk miatt. De legalább ennyire vonz a Honda NC750D (Integra) is, kifejezetten a városon kívüli tudása miatt. Viszont az SH300 városon kívül is tud annyit, hogy eddig sikeresen hessegettem el a váltás gondolatát. Városon belül pedig annyira kezesek ezek a fürge robogók, hogy nem is érdemes másban gondolkodni.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tigipuf #24760 üzenetére
Ez a kapcsoló soha nem volt használva, pont emiatt tudott ennyire beállni leginkább.
5 év alatt 3 motort csak ezzel állítottam le, soha semmi bajom nem volt még. Évente mindig szétszedem kitakarítom és kontakt sprayzem őket mondjuk.
Nincs összefüggés szerintem a hibái és a használata közt, ez olyan mintha nem tennéd oldal csak közép állványra a motort, hogy ne kopjon ki az alsó megszakító.
A kill switch egyébként érdekelne miért lett vészleállítóra keresztelve. Mikor elsősorban nem csak vészhelyzet esetére van. Főleg mivel baleset megelőzési szempontból a motorfék baromi hasznos.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tigipuf #25596 üzenetére
Wtf egy 250-essel már tartható az M0 tempó tapasztalat. Váltósból 300-ért még 125-öst sem kap nagyon felejtős.
Én néznék egy régi 250-es Majat vagy FES250-et ami talán aránylag még egyben lehet (nehéz lesz) és tojnék bele módon elkezdeném hajtani amíg megy addig megy, csak annyit költeni rá amennyit nagyon muszáj és közben pakolnék félre.
People 300 ugyan miért kevés az M0-ra mikor a gyengébb öregebb FES250 is vígan elvan 110-el ott?
csongi te ennyiért nem CB-t vagy Divit veszel hanem egy zombit amin komolyabb lesz az üzemelési költséged fixen mint egx szintén lelakott öreg robin, elég ha csak a láncszett és a gumi kuka, ami biztosra vehető. Sor4 levegős blokkot ingázni hááát ingáztam V2 levegő - olajjal is már én azóta nem merném ajánlani a légolajasokat ilyen célra.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tigipuf #25602 üzenetére
5-600-ast még lelakva is 400-tól lehet csak keresni és annak is lógni fog a bele még mindig.
csongi azt én értem csak azt is nézd meg 300-ért melyikből mit fogsz kapni és melyik mennyit fog elmenni adott összegű ráköltés mellett.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest