Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- Rap, Hip-hop 90'
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- leslieke farmerzsebe
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz gabor9991 #89288 üzenetére
Ez attól függ, hogy mikor kapod el a dízelt. Ha egy CR-t úgy használsz 150k km-en keresztül, hogy pont beleesik a DPF/kéttömegű/turbó/magas nyomású problémakörbe, akkor hamar szállnak a fél milliók vagy több…
Összességében nagyjából ugyanott van az ember.
Azt kell megvizsgálni, hogy képes-e az ember a dízel mellett félrerakni a fogyasztásból megmaradó pénzt. Ha nem, akkor inkább vegyen “egyszerűbb” autót.
Illetve fontosak a preferenciák is. Inkább 1500-3000 közötti fordulaton érkező erőre van szükség, vagy “délutánira” (4-től 6-ig). Vagy minek kedveli jobban a hangját. Pl. én 2,5 éven át sem tudtam megszokni a traktorhangot. Stb…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen