Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Termi16
őstag
Sziasztok!
Párommal gondolkozunk autó vásárlásán, de még csak ismerkedünk a piaccal és az árakkal.
Belvárosban lakunk, mindenhova el tudunk jutni bkv-val, az autó inkább csak kirándulásra, országjárásra kéne. Egy-egy hosszúhétvégén elvezetni Erdélybe, környező országokba, ilyesmi. Ezen kivül gyakran járunk vidékre rokonokhoz, szülőkhöz, szóval a fő szempont a hosszabb utak kényelmes megtétele, kis fogyasztás mellett. Meg persze a havi nagybevásárlás... Ez persze nem azt jelenti, hogy alkalom adtán nem mennénk be vele melóba.
A párom elég finnyás, itt fáj, ott fáj, nem kényelmes, és igy tovább, szóval ennek fényében keresnénk valami viszonylag nagy, sedan, kényelmesebb autót. Nem szempont a teljesitmény, meg az egymillió extra, viszont szeretnénk viszonylag fiatal, kevés km-t futott autót. A határt valahol 2010 és 100 000 km körül szabtuk meg, de ez persze nincs kőbe vésve. Anyagiakban max 3 000 000-t szánnánk rá. Olyasmin is gondolkozunk, hogy körbenézni Németországban, és esetleg személyesen venni valamit odaátról.
Én első körben egy Passat-ra gondoltam, 2.0 tdi, 110 le. Lehet, hogy ez kicsit kevés egy ekkora autóhoz, bár emlékeim szerint egyik rokonnak pont iylen volt, és bár nem egy Ferrari, de azért meg lehet lenni vele.
Mit gondoltok, ilyen áron reális lehet a Passat, vagy esetleg tudtok ennél megbizhatóbb, jobb alternativát javasolni?
Köszi előre is!
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz gzbotii #133473 üzenetére
Gondolkozom rajta...
Viccet félretéve nekem is hasonlóak lennének az igényeim, szóval ki tudok vele békülni
Olvastam a problémákat ennél a szériánál, de az másik motor, ha jól tudom, a 110LE-s nem érintett.
Az autó elég gyakran lenne használva ilyen hosszabb utakra, saccra alsó hangon15 000 Km-t mondanék évente.
Még az lenne itt a következő kérdés, hogy ezeknél a motoroknál szerintetek mennyi a lélektani határ? Nem szeretnék minden nap azon aggódni, hogy mikor megy tönkre az autó, mennyit kell költeni a szervizben, meg hasonló szépségek. Ezért is szeretnék fiatalabb, keveset futott modellt. Ez viszont az én "beütésem"
Vetek egy pillantást a másik két emlitett gépszörnyre is, köszönöm!
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz F-ECT$ #133480 üzenetére
Igen, a 15 000 meglesz.
Ebben viszont igazad van, elgondolkodtató, hogy valószinüleg pár év múlva azért többet fogjuk használni jóval a városon belül, ha mondjuk kintebb költözünk.Még annyit válaszoljatok meg kérlek, hogy sacc per mennyi kilométert lőjjek be határnak? Azt elfogadom, hogy a 100 000 lehet egy kicsit túl nagy elvárás, de akkor mondjuk 150 000? Vagy érdemesebb inkább régebbi, de kevesebbet futtot autót venni?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz focvis #133495 üzenetére
Köszi, én is igy látom egyelőre.
Mutattam a szebbik felemnek az általatok ajánlott többi versenyzőt, és egyelőre nála még mindig a Passat nyerő.
Nem sürgős a dolog, nézelődöm még egy ideig, aztán ha találok olyat, ami tényleg csak kicsivel lóg ki árban vagy km-ben az elképzelésből, akkor valószinűleg belemegyek.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
Sziasztok!
Annó kértem tőletek tanácsot, hogy mégis merre mozogjunk a piacon.
Az elmúlt 2 hónapban nézeggettem a Passátokat ezerrel, de nem találtam olyat, ami minden kritériumnak megfelelt volna...ezután leskelődtem Honda Accord, Mazda 6, Ford Mondeo környékén is, de egyszerűen nem volt olyan kocsi, ami tényleg bejött volna.
Átrágtuk az egészet és arra jutottunk, hogy az eredeti keretünkből nem jönne ki olyan passát, amilyet szeretnénk, úgyhogy újragondoltuk az egészet, és megfeleztük a keretet
Az lett a vége a dolognak, hogy vegyünk valami 6-10 év közötti sedánt, aminek jó nagy a csomagtartója, nem ment 150 000-nél többet, belül elfogadható és nem lomha (városban). Benzinest szeretnénk, mert bár többet lesz használva pályán, de azért kisebb utakra kell a városba is.
Én imádom az olasz kocsikat, úgyhogy próbáltam arra nézelődni, és rátaláltam a Fiat Linea 1.4 tjet-re.
Teszteket olvastam róla, ezek alapján nekem ő lenne az igazi, szép belül, nagy csomagtartós, jól megy, és annyira sok probléma sincs vele.Mit gondoltok erről? Próbáltam utánaolvasni de nincs vele túl sok tapasztalat, ahogy láttam. Amit olvastam, hogy a váltója lehetne jobb, illetve hogy eléggé dülöngélős típus, de ezeken túl tudom tenni magam. Találtam belőle 3-4-et, ami tetszene, 2008-2010 közöttiek, 120-150 000 km-rel, 1,2-15 misi között.
Még az érdekelne, hogy szerintetek érdemes kicsit (ebben az esetben mondjuk kb 200-zal) drágábban Fiat márkaszervizből venni?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
Sziasztok!
Megnézem 3 lineát, egy alapból kizárós, de sajnos a másik kettő sem telitalálat.
2 egy kereskedésben volt, ezek közül az egyiknek hangosabb a motorja, mint egy dizelnek, plussz minden oldalról törve volt kb. szépen rendbe van rakva de akkor is...úgyhogy ez kiesett.
A másik nem hangzik rosszul leirás alapján, 1. női tulaj, minden ok, motor szépen halkan jár. Viszont tele van karcokkal, mindenhol meg van húzva konkrétan, és több helyen pereg le a festék. Olyan mintha kivülről egy 15-20 éves autó lenne. Nem tudom, hogy megéri-e ezzel foglalkozni, egy új festés elég brutál összegbe kerülne, és nem vagyok biztos benne, hogy szivesen ülnék benne. Belülről "csak" simán mocskos, de semmi sem szakadt, zörgős stb, szóval egy nagytakaritás után akár még változhat is a véleményem. De meglátjuk...
A harmadik magánembertől lenne, nagyon szép kivül-belül, egy kisebb karc van rajta bal hátul, meg a csomagtartó tetején egy 5cm-es horpadás. Ezzel ki tudnék békülni, mentünk is egy próba kört, szépen gyorsul, jó a fék, jó a váltó, szóval úgy tünik minden oké...csakhogy a sárga motor check led világit, aminek leirások alapján ezer oka lehet, 1000 ft-os tételtől a 200 000 ft-os vezérlés cseréig. A tulaj elmondása szerint fiat szervizben azt mondták, hogy ne rugózzon a dolgon, semmi baja a kocsinak, és ha nagyon zavarja akkor kikötik azt a ledet...hát na, ezen nyeltem egyet. A kocsiban csontra merült az akksi nemrég, és lett beletéve új. Fiatos szervizes elmondása alapján ha csutkára merült akksival próbálták inditgatni, bikázni, akkor az komplett vezérlés csere lesz. Illetve mentek vele egy Nyiregyháza oda-visszát, 9L-es átlagot evett a gép szerint, azért ez soknak tünik, nem?
Úgyhogy most itt tartok, a 3. lenne a legszimpatikusabb, feltéve hogy a tulaj esetleg orvosolja a hibát, vagy valahogy meg tudunk győződni a szervizben arról, hogy tényleg nincs semmi baj.
Mit gondoltok?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
Qru:
Az első tuti felejtős.
A második azért nincs kitisztitva, mert még nem is árazták be meg semmi, nemrég lett beszámitva. Csak mikor mondtam, hogy az első nem kell, akkor mondták, hogy itt van egy másik, amit most vettek be, ezért még nem reklámozzák... De amúgy pont most hivtak, hogy készen van, mehetek megnézni holnap reggel.A harmadikat egy fiát szervizben bárki meg tudja nézni ugye? Mert azzal nagyon-nagyon rá tudok fázni, ha esetleg vmi durvább probléma van.
rbalint88 :
A másik kérdésre, igen, ragaszkodom a sedánhoz, ezért is lett sok-sok kutakodás után ez az autó kinézve.[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz Luck Dragon #136410 üzenetére
Konkrétan egész hahun talán még 2 vagy 3 ilyen Linea van eladó, egyik német import és nagyon lelakottnak tünik, Miskolcon van, a másik Szekszárd és túl olcsó, 1,2m, miközben garantált 74000km...úgyhogy kezdek tanácstalan lenni.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz hobizoli #136415 üzenetére
Párom faterja bement egy fiát szervizbe, elmondta a sztorit és ez volt a válasz.
Nyilván lehet bármi más is, mondjuk egy 1000 ft-os tétel is, de ez is egy lehetőség. Csak én nem szeretnék olyan autót megvenni, amire utána súlyos százezreket lehet költeni egy előre tudott hiba miatt. Mindegy, megbeszéljük a tulajjal, elvisszük szervizbe, és aztán okosabbak leszünk remélhetőleg.Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
Sziasztok!
Egyelőre úgy néz ki mindhárom pesti Lineát sikerült kilőni, bár az utolsóval még várunk egy javítási árajánlatot, de nagyon felejtősnek tűnik így a szervizes átvizsgáltatás után...
Kicsit tanácstalan vagyok, mert akkor ezek szerint kb 1,2-1,5 millió között nincs olyan sedán, ami 9 év alatti és nem futott nagyon sokat, mondjuk 150 000 alatt, benzines min 90-100le-vel, és nem kell azonnal rákölteni mondjuk 200-at?
Ha esetleg valaki belefutott mostanában hasonlóba, azt nagyon szívesen meghallgatnám!
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz B-L-A-C-K #136578 üzenetére
Köszi, fater pont most vett ilyet csak ferdehátút. Nem vagyok elragadtatva az opeltől, és a belső is nagyon puritán nekem. Végső soron nem rossz, de örülnék, ha találnék inkább egy atombiztos japánt vagy egy érdekeseebb olaszt. Nézegetem most a Mazda 3-akat is, de az meg még egy fokkal drágább lenne...
De elgondolkozom ezen is, hátha meg tudom győzni magam
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
Sziasztok!
Végülis sikerült kifogni egy Lineát, hétfőn papirozzuk.
Annyi kérdésem lenne, hogy ha most még van egy másik kocsi a nevemen érvényes kötelezővel, de ezt eladom hétfőn, akkor köthetem már hétfőtől az új kötelezőt a kocsira? Kell hozzá valami plussz igazolás, adásvételi vagy ilyesmi?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
Ez a része oké, csak nem akarok emiatt többet fizetni. Ha jól tudom akkor drább lesz a biztositás, ha már van egy autó a nevemen, hiszen akkor a régihez számit a bónusz.
Olvastam olyat is, hogy ilyenkor utalóg visszaadják a különbözetet, de ez is elég macerásan hangzik. Szóval azt nem lehet megoldani, hogy hétfőn felmondom azonnal az előzőt, és akkor úgy kötöm az új autóra, hogy megkapja a bónuszomat is?Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz runner 125 #138022 üzenetére
Nekem faterom mindig azt mondja, hogy neki az autó az első ülés támlájáig tart, szerintem 1000ft-ot sem fizetne egy hátsó elektromos ablakért
Btw neki is Astra H van, persze kb fapad.Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
Sziasztok!
Fater szeretne új autót venni a közeljövőben.
Csak új autó játszik, lényeg a megbízhatóság és hogy SUV legyen. Vagy mondhatjuk azt is, hogy ne beleülni\kimászni kelljen, hanem "felülni"Bele van szerelmesedve az új Vitarába, ami persze nem baj, 15 éve csak Suzukija van, imádta mindet.
De azért én próbálom kicsit másfelé és terelni, hátha...Mazda CX3 mennyire lenne mellélövés?
Nézegetem, belül ötször minőségibbnek tűnik, ráadásul egy jó kis 2000-es szívó van benne, 120 pacival, amiket az 1.2-es turbósok szoktak tudni...szóval gondolom örökélet Meg így látatlanba azt gondolnám, hogy csendesebb, mint a Suzuki.A keretnek ez lenne a teteje, vagyis ilyen 4,5 misi körül.
A kettő közül ti melyiket vennétek?
Semmi egyéb nem számít, csak hogy kibírja 10-15 évig, és ne legyen semmi komolyabb baja lehetőleg. Tudom, ez elég sok idő persze.
Tehát tökmindegy mekkora a csomagtartó, milyen extrák vannak, mennyi a hely hátul stb. Ha feltétlenül kell még támpont, akkor a minél alacsonyabb városi fogyasztást mondanám még.
Használtat ne is ajánljatok, mert tényleg nem játszik.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
-
Termi16
őstag
Köszi srácok!
Használt tényleg nem játszik, fater 65 éves, utolsó autóját keresi, használtja szerintem soha nem volt.
Az Scrosst szerintem elsőre lefikázta, de lehet, hogy megnézi és beleszeret Az előző swiftnél is úgy volt, hogy az Ignist nézte ki, elmentünk szalonba, mondtam neki hogy szebb az a Swift, jobban is megy, úgyhogy ő lett a befutó
Ja azt el is felejtettem, hogy a négykerék akadt be faternál nagyon, hogy az mindenképp kell...lehet majd erről megpróbálom lebeszélni...
Ja és ő mindenképpen szívót szeretne, úgyhogy az 1,4T valszeg nem reális.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz Vesztor87 #145169 üzenetére
Én elvittem ma fatert megnézni a CX-3-at meg a Vitarát. Belülről tényleg tróger a suzuki, de ez mondjuk mindig is így volt. A Mazda viszont használhatatlanul kicsi és még jóval drágább is, szóval uff.
Vitarába beleültünk mindketten, az ülés kényelmes és hely is van elől, szóval nem rossz. Ha valaki tudja, hogy mit vesz, akkor ennyiért jó ez. Bár a hátsó lábtér itt is nagyon kevés, egy leheletnyivel jobb mint a mazdáé.
Néztük az Scross-t is, de fater nem volt hajlandó beleülni, annyira nem jön be neki
Úgy néz ki beszámítják a H astráját, aztán lesz egy gl+-os Vitarája.
Beszámítással az "akciós" ár 4 200 000 asszem, ebből szoktak még engedni?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz BigBlackDog #145174 üzenetére
Igen, ezért tettem idézőjelbe az "akciót". Ez a tipikus Suzukis hülyítő stratégia, hogy van egy listaár, ami soha semmilyen körülmények között nem érvényes, de az van kiírva, és aztán van egy kedvezményes ár, ami persze már rögtön jobban hangzik
Persze ebből még lejön a H Astra ára.Krisztián:
Szerintem itt inkább azon van a hangsúly, hogy a Suzukik beltere legendásan fos minőségű. Volt régi Swiftünk, új Swiftünk, párom faterjának Ignis, most ugye néztük a Vitarát, Scrosst....mind mind kivétel nélkül fos És attól még, hogy a legnagyobb felszereltséggel veszed, ugyanolyan gagyi marad. Megnéztük a Vitara kamu bőrülését is, hát huhh Vicc kategória kb. De ezzel tisztában kell lenni, ez ilyen. Cserébe kapsz egy autót amivel valszeg 10 évig semmi bajod nem lesz, kötelezőkön kívül mást nem költesz rá, plussz azonos felszereltség mellett még mindig a legolcsóbb a kategóriájában. Van akinek ez 10/10-es deal.[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz Vesztor87 #145177 üzenetére
Faterom igazi régivágású egyén ebből a szempontból, nem érdekli, hogy milyen a beltere, hogy néz ki, mennyire kopog stb...
Neki az kell, hogy elvigye mindig, minden körülmények között A-ból B-be, és ne kelljen szervizre költeni
H Astrája csak azért van, mert a régi Swift kb széthullott volna alatta, ahogy ő vezet, az nem tetszett annyira szegény kisautónak, meg már 9 éves volt és volt benne majdnem 200 000 km, 80% Pest. És sürgősen kellett valami, amíg a hőn áhított Vitaráját meg nem tudja venni, így lett H Astrája egy fél éve.Szóval ebből a szempontból igen, előrelépés lesz, mert végre magasra tud ülni, kicsit kevesebbet fog fogyasztani a kocsi, és elmondhatja, hogy újra suzukija van Ja meg az 5 éves 185 000km-t megtett autót cseréli egy vadi újra, ami valszeg neki már utolsó autója lesz.
Pumma:
1.6 szívó, 120LE. Ennek nagy baja nem lesz Az ilyen-olyan extrák meg lényegtelenek, ha széthullanak hát ez van. Még mindig A--->B Én mérget veszek rá, hogy semmi komoly problémája nem lesz.[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
-
Termi16
őstag
válasz focvis #149382 üzenetére
Az azért már más móka.
Mi 150 fölé nem szoktunk menni soha, már 130-nál is kicsit zavaró a motorhang is meg a szélzaj is, szóval nem erőltetjük. Pedig amúgy menne a kis dög.
BTW nekem városban a legnagyobb dugóban evett már 11,5-öt ez is
alázógyík:
Engem sem zavar, de azért a 6,5-es pályás fogyaszástra én felkaptam a fejem. Keveset megyünk pályán, szóval kb mindegy a dolog, de azért csak ott a tudat.Aztán lehet, hogy a jövőben én is áttérek az 1.4 TSI-re, kiváncsi leszek.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz hobizoli #149439 üzenetére
Kicsit megkésve, de igen, csak 5-ös sajnos. De igy sem forog veszélyesen sokat, GPS szerint 120-nál 3000 rpm ha jól emlékszem. De lehet, hogy ez 130 volt? Fater 1.6-os H Astráján voltam kiakadva, ami ugyanott már 4000 körül\fölött forgott.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
Erről mit gondoltok, igy képek alapján egyben van?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
Na hát felhivtam őket.
Igen természetesen külföldi, és persze rögtön az én nevemre akarják iratni.
Háááááát izé....Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz Studi #149997 üzenetére
Igen de ilyenkor mi van a fél\egy éves (?) garanciával?
Nyilván nem fogom tudni behajtani a külföldi tulajon, akitől papiron veszem, nekem az kellene, hogy adott esetben az itthoni kereskedőnél tudjak reklamálni.De lehet hogy félreértek valamit...
Azt mondták, hogy messzire nem hajlandóak elvinni átvizsgáltatni, de a környéken lehet. Mit ad isten, pont van Szigetszentmiklóson egy VW márkaszerviz... nem tudom, hogy emiatt is aggódjak, vagy végülis onnantól hogy van róla egy papirom, hogy milyen állapotban van, én jó vagyok?Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz Studi #150004 üzenetére
Köszönöm a megerősitést mindenkinek.
Tudom, hogy a hirdetésben szereplő garancia egy plussz tétel, nem erről beszélek, de papiron minden autóra, használtra is kötelesek szavatolni, talán 1 évig? Magánszemély is. Én erre gondolok elsősorban.
Qru:
Értem én, de most ha egy alap képet akarok kapni a kocsiról, és én semennyire sem értek hozzá, akkor hova vigyem? Nekem ez egy jó kiindulási alap, aztán meglátjuk.BigBlackDog:
A Lineát is úgy vettem, hogy már az árral át akartak verni utólag, de nem hagytam magam.
Aztán véletlen első napon cserés lett a kuplung, de azt is megcsinálták, ingyen, meg a fék se volt tökéletes ,az is meg lett oldva. Nem volt egyszerű és a végén már a hátam középre sem kivántam őket, de végülis minden oké lett és egész jól jöttem ki belőle.Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz ADAM1337 #150763 üzenetére
Az övében is fel lett újitva, de aztán megint tönkrement.
Nem a fék és a gumi lesz ezzel az autóval a legnagyobb problémád.Szerk.:
Többet sajnos nem tudok róla, párszor utaztam benne, de igazából csak a szentségelésre emlékszem, meg hogy végül eladta "bármi áron", csak menjen.Ha ilyesmiben gondolkozol, akkor érdemes lenne "valódi" prémiumot nézned szerintem.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz nandow #151301 üzenetére
Én előbb megnézem élőben, és csak utána viszem szervizbe, ha nekem megfelelt.
Ha pl sokkal rosszabb állapotban van, mint a fotókon, vagy észreveszel valamit élőben, amit a fotón nem, akkor simán lehet hogy mégis elállsz a dologtól, akkor meg felesleges volt előre lebeszélni egy szervizt is.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz sheep #151614 üzenetére
Na hát megvolt az első pályás tapasztalat.
Igaz, hogy párom vezetett, de eléggé egyértelmű volt a téma.
Szüleihez mentünk Kányásra, Hatvanig pálya, onnan meg a 21-es.
Oda-vissza 230km.A fogyasztás 8,8-ra jött ki, ebben volt nyugis 120-as közlekedés is meg némi 170 is, de jellemzően egy köztes sebesség.
Klima végig ment persze.A kocsit az utóbbi két évben csak városban használták, szóval eléggé el van lustulva, plussz 178 000km van benne, 180-nál esedékes a gyertyák cseréje is.
De még ehhez képest is nagyon lomhán ment szegény.
100 fölött bárminemű gyorsitás csak parkettán lehetséges (ha nem váltasz vissza persze), 125-nél a legkisebb emelkedőn vége, vissza 4-be mondjuk.
Szóval félelmetes mennyire nem megy.Cserébe legalább viszonylag csendes. A motor alapból nagyon halk, kb semmi nem hallatszik be belőle, 130 fölött egy kis zörej, de teljesen jó. Szélzaj 100-nál van egy lehelletnyi, 120-130-nál közepes, de még bőven tolerálható, nomrál hangerőn lehet beszélgetni bent.
170-nél sem bántó a motor, a szélzaj akkor már körbeölel, de ez sem veszélyes, Gombóc Swiftnél 130-nál van ilyesmi vagy rosszabb
A Lineához hasonlitva a motor halkabb jóval, a szélzaj pedig egységesebb, szintén kisebb.
Összességében remélem, hogy valamennyit javul majd a gyorsulása, mert igy eléggé gáz volt. Az 1.4T 120 lóval minden helyzetben sokkal gyorsabb, agilisebb ennél (persze ott van nagyobb nyomaték és minusz 200kg).
Szerencsére nem pályázásra vettük, városba\telekre viszont pöpec. Elmentünk vele a telekre, és az viszont maga volt a megváltás. Ahol a Lineával 2-3 kmph-val mentünk és mindenhol fostunk, hogy leér, meg hogy kiesünk az ablakon, úgy imbolygott, addig ezzel ott 15-20-szal lazán végigmentünk mindenféle probléma nélkül.
Szóval amire kell, arra jó lesz.Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz focvis #151733 üzenetére
Nissan Qashqai 2.0 benzin, 2008-as, 4wd Acenta.
De még megvan a Linea is, hirtelen sokkal agresszivabban vezetem , mert ez legalább meghálálja
Szerk.:
Sportage-k idősebbek voltak és 80%-uk külföldről behozott, Mazda CX-7 nagyon lutri volt mind, ilyen-olyan olajfojásokkal, úgyhogy végül az unalmas de biztos megoldás lett.[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz SzlobiG #151735 üzenetére
Az összkerék szempont volt a telek miatt (ahova rövidesen kiköltözünk), a fogyasztás meg olyan, amilyen, napi 40km-nél annyira nem fog földhöz verni
Tényleg félelmetes mennyire másképpen kell vezetni, mint a turbós Lineát, dehát valamit valamiért.
[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
Szerintetek mitől lehet az, hogy 3 napig tökéletesen működött a klima a Qashqai-ban, aztán a 4. napon reggel egyszerűen nem fúj semmilyen levegőt?
Végignyomkodtam mindent, sehol, semmilyen beállitás mellet nem jön levegő, se hideg, se meleg.A hirdetésben nem volt ilyesmiről szó, az eladó azt irta, hogy ők csak szűrőt cseréltek benne, de sosem volt vele gond...
Igazából már szervizben van, csak érdekelne, hogy mondjuk egy sima töltéssel ez megoldódhat, vagy készitsem a lovettát? Meg nem tudom, hogy most pattogjak az eladónál, hogy 4 nap alatt nem kéne tönkremennie a klimának, vagy igy jártam?
Szerk.:
sheep: Nincs mit!
Szerintem is jó lesz.[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz BigBlackDog #151774 üzenetére
Semmit sem fúj.
2 zónás automata\digitális klima.De akkor mitől lehet, mi lehet a probléma?
bajnokpityu:
A külső hőmérsékletet megfelelő kijelzi.
Mindegy, akkor majd a szervizben megmondják, hogy mi a téma.[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Termi16
őstag
válasz rbalint88 #155678 üzenetére
Én is sokat gondolkoztam ezen a kocsin a 2.3-as turbóval, de végül elvetettem.
Egyrészt mocsok nehéz és emiatt annyira nem is megy jól, másrészt a dizel is bekér városban 12-t, több tuljjal beszéltem. A turbós meg onnan indul, felfelé.
Aztán a fenntartása se éppen egy Suzuki szintje, vezérlés csere 300-400, plussz van okos fogaskerék, meg turbó (200-300) ami szintén el tud rajta romlani.
Szóval ilyet csak az vegyen, aki utána szivesen rákölt többször fél misit ha úgy alakul
Btw nem véletlen, hogy volt egy időszak, mikor 4-5 ilyen CX-7 is volt a hahun 2 misi körül. A kisebb és gyengébb Qashqai, Tiguan, Sportage stb jóval többe kerül ennél.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest