Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
Aktív témák
-
lsc
nagyúr
válasz Dare2Live #35409 üzenetére
Azért a "vákumeltünés" nem így működik, gondolom a cikkíró még nem tette oda a kezét egy padlón járó motor szívócsövéhez, de ennyire tellett. Amit leírt az harckocsin így van, ott ha leáll a motor van a kormánykarokhoz hidroakkumulátor, az tényleg csak egy pár működtetéshez elég, utána szemgúvadás. DAC motoroknak volt ilyen felpörgési hibája, bármelyik fokozatban megölte a fék, pedig az csak egy "román csoda" volt. Ráadásul a szívócső vákumot nem a fojtószelep "hozza létre" hanem a szívóütemben lefelé mozgó dugattyúk.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz sosperecek18 #35444 üzenetére
[link], viszont ha "jól megy " alapon van használva a fogyasztás nem 5 l lesz., illetve mivel használt vásárlás után biztosan kell rá költeni, ez nem csak erre igaz.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz #74907648 #37200 üzenetére
Visszaolvastam amit írtál, első körben egy land cruiser-t javasolnék, esetleg egy lexus rx, de nem tudom annak a futóműve mennyire bírná /a hazai utakat még bírja/. Egyébként a gs sem rossz választás főleg egy személyhez /mondjuk abban nincs dízel csak hybrid ugyanúgy mint az rx/, de ott is a futómű kérdéses.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Négyszázmilliót karamboloztak össze. Ügyes !?
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz !Overdose! #37773 üzenetére
Nyugaton is, az egyik corollámon most cseréltettem a két külsőt, 5e volt a munkadíj plusz 3500 a két harang.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Manitou #37779 üzenetére
Először kicsapódik belőle a zsír, majd a zsír helyére bemegy a sár, por. A zsír magában jobban ken . Egy 500 km-es úttal is ki lehet nyírni a féltengelyt, szerencsés esetben egy kicsit tovább bírja, de egy max 10e-es szerelés olcsóbb mint egy 50-ezres csukló csere.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Atomgeszi #37896 üzenetére
Ha az 50 kW annyira gond akkor a corollák is kiesnek.
A corollákra visszatérve, annak az 5 ajtósnak a gyártását azért szüntették meg mert vevőket vett el a carina e-ktől, ráadásul a carinákban 1,6 volt a legkisebb motor. Magyarul igen tágas, nem is nehéz, az 1,3-as motorral is jól megy /88 lovas, később (94 után) visszavették 75 lovasra az 1,3-at/. Az 5 ajtós compact amit az előbb linkeltél a jobb első fényszórója elég furcsán áll. A sok km meg ne nagyon zavarjon, az egyik corollámban 200e fölött néztünk kompressziót, mindegyik henger 14 volt. 350-400e-et simán mennek ezek a motorok megbontás nélkül / meg nem csak a motorok/, de kis odafigyeléssel többet is.Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Kicker #37946 üzenetére
Egyik sem garanciális már, nem fontos toyotába vinni . Egyébként tavaly vagy tavalyelőtt cseréltettem mindkét corollámban szíjat /gyári szett görgővel/ ill első főtengely szimmeringet, 45e volt mindkettő toyota szervizben, nem mondanám drágának. Szabott áraik vannak, nem térhetnek el tőle, ha 1 óra ha 4 óra alatt csinálják meg. A vvti motorok meg láncosak, azoknál "kicsit" ritkábban kell cserélni. Avensis árakban egyébként nem vagyok képben, de nem hiszem hogy nagyon el lennének szállva, természetesen egy-két kivétel mindig van. Olajcsere és társai meg akár otthon is megoldható, olaj és szűrő mindenképpen kell.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
"Tökéletes" amcsi autók. Az a fránya gázpedál, ja hogy az is amcsi gyártmány?
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Dr.Burn #38647 üzenetére
Ha nedves perselyes motor akkor a hengerpersely és a blokk közötti tömítés is elmehetett, vagy megrepedt a persely. Láttam már átégett hengerfejet is amiben keveredett a víz és az olaj. Bontás nélkül nehéz megmondani.
Nem tudom van-e a motoron "vizes" olajhűtő, az is lehet gond.[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
-
lsc
nagyúr
válasz copperhead #38818 üzenetére
Toyota corolla, ha sokat mész akkor dízel, ha nem akkor egy 1,4-1,6 jobb választás, olcsóbb a karbantartása is.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz copperhead #38826 üzenetére
Az lenne a legfontosabb, hogy megbízható, keveset fogyasztó legyen és 4 tagú család kényelmesen elférjen benne.
Ezeket a kritériumokat írtad, a formán lehet vitatkozni, pl nekem tetszik formára a fiat bravo, mégsem vennék. Ha ennyire számít a forma is szerintem egy-két pofonba bele fogsz szaladni, de a Te dolgod.
Focusokat nagyon nem ismerem, dízelt nem vennék belőlük, a benzines motorok meg nem a takarékosságukról híresek. De ha formára bejön hajrá.[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz hobizoli #38829 üzenetére
Nem tudom a formája mióta kötődik a bosch-hoz, vagy hogy kerül ide a digó előítélet. Amennyit szívtam olasz kocsival elég volt, ennyi /szerencsére nem tulaj voltam, csak szereltem/. Többek közt ugyanezért nem kellene francia sem, mikor megláttam a 2 ezres dízel szelepfedelét a lagunában a tervező biztosan csuklott, miért kell 20 csavar a szelepdeknihez, ráadásul feléhez csak specszerszámmal vagy szétkötött motortartóbaknál lehet hozzáférni. Igaz a csúcs egy régi peugeot 309 derékszögben elfordított ékszíja volt.
Egyébként ha annyira jók a digók akkor talán nem velem kellene vitatkozni hanem ajánlani kellene őket, vagy rosszul gondolom ?
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz hobizoli #38831 üzenetére
Mindkét corollámban eredeti a légtömegmérő, a kipufogórendszer lambdástól /meg még jó pár dolog/, köszönik jól vannak így 200e után is.
Egyébként jó hogy cseszegetsz digó-utálat miatt, majd felsorolsz egy rakat típushibát. Nem értem, de végül is mindegy.Mod Eagl3 : Igen ez jó ötlet mondjuk a pestieknek, itt vas megyében van a szombathelyi fiat szerviz és ennyi. Mondjuk pestre is lehet hordani a kocsit, hiszen az gazdaságos. A toyotába beviszem ott van lövésük, nem egy ismerősömnek nem a fiat szervíz oldotta meg a gondját.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz hobizoli #38838 üzenetére
A toyotában szervizelték az egyiket végig, abban biztosan a gyári van, megnéztem az előéletét, de a szervizvezető szerint is csak fizikai sérülés miatt cseréltek még más kocsikon is. Pl a kuplung is mindkettőben gyári, a hátsó fékbetéttel együtt, az egyiken a dobot már cseréltem, a másikon 130e-nél lett szabályozva.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz saguaro #38891 üzenetére
100 000-ért kb beengednek a szervizbe, de a Te dolgod. Mondjuk ezt soha nem értettem, nagy erős autó kell, de termelje az üzemanyagot, szervizt meg csak hírből ismerje. Teljesítményhez üzemanyag kell, a nagy teljesítmény meg azért az alkatrészeket is megviseli egy idő után. Arra meg felesleges venni izmosabb gépet hogy ne merjem lepadlózni mert sokat eszik vagy baja lesz. A vezérműszíjcsere meg csak rossz esetben váratlan esemény, amennyiben mégis akkor a 100e kevés lesz az esetek többségében.
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz saguaro #38901 üzenetére
de egy egyszerű ember, egy állással, egy gyerekkel, lakáshitellel
Akkor talán nem egy használt dízelt kellene venni egy nem perfekt automatával, de a Te pénzed a Te dolgod. Amennyiben csak egy 9 milliós autó felelne meg újan főleg hogy skoda /igaz az sem olcsó/ akkor talán az igények sem reálisak. Mint már írták egy benzines manuális váltóssal jobban jönnél ki.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz saguaro #38905 üzenetére
Látom nem érted, amennyit egy dízellel megspórolsz az üzemanyagon azt ráköltöd a javíttatásra, lehet elég sem lesz. Nem csak én mondom , de nem fontos elhinned. Ha meg 3,5-ért nem találsz normális használtat akkor tényleg az igényekkel van nagyobb baj.
Mod : Már látom jól sejtettem, xenon nélkül is vannak jó világítású kocsik, ráadásul egy xenon izzó sem 2 Ft, hiába van légzsákerdő ha a kocsi nem biztonságos /más mérés híján mondjuk csak 3 vagy 4 csillagot kapott/, az automata nem tudom miért létszükséglet, egy légkondi vagy gyári tolótető szerintem jobb ötlet /még egyszer, szerintem/.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
-
lsc
nagyúr
válasz saguaro #39306 üzenetére
Passat marad családi autónak, mert féltem, egy-egy karcolás is többe kerül, mint a másiknak az éves fenntartása, ha feltörik, ellopják, akkor főleg, fogyasztás, meg ahogy látom, pesten 12 liter.
Ezért megérte megvenni, az árából vehettél volna két normálisabbat. A 2 L-es pesten nem hiszem hogy sokkal kevesebbet enne, 10 alatt biztos nem, igaz a motorok közt is vannak eltérések.
Mod McKane : Ezek közül az uno, azon van műszaki legalább.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz saguaro #39315 üzenetére
Tehát kellett egy "villogó" és kell egy "melós", ez is egy érdekes felfogás, de a Te dolgod. Írták már a vétel előtt hogy sokat fog enni, most már gond, no de passat és automata. Ne haragudj, ezt én sosem bírtam megérteni, igaz ez az én dolgom.
Ezt a kocsit lesz érdemes majd megvenni tőled, minden meglesz rajta csináltatva gondolom, széthajtva nem lesz, de az értéke csökken rendesen.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz saguaro #39317 üzenetére
Ha megy az automata addig nem baj, majd térjünk erre vissza ha gondod lesz vele. Főleg ha keveset mész vele akkor nem sok értelmét látom, mindennapi használatban megérteném, ott biztosan kényelmes /tartósan még nem mentem vele (automatával)/. Mondom biztosan velem van a gond, de vettél "valamit" amivel csak azt nem mered csinálni amire való, használni, ennyi. Az értéke ha nem használod akkor is csökken, fiatalabb már nem lesz. Utoljára, legyen hozzá szerencséd és minél kevesebb bajod.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
válasz Newlocal #39329 üzenetére
Utoljára, ki kell próbálni, két 1,4-es motor között is nagy különbség van, azért egy 1,4-es 60 lovas astra vagy egy 1,4-es toyota, kia nem ugyanaz, annak ellenére hogy 1,4-es. De természetesen Te döntesz, csak nehogy úgy járj mint nemrég az egyik "kolléga".
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
az 5 ajtós sedanokon látni, Új kategória ? A sedan az 4 ajtós, még ha vannak sedannak kinéző ötajtósok is. Egyébként a kérdésedre passz, de a sedanokon a hátsó ablak sem túl széles, illetve a motort is elég nehéz lenne beépíteni, a karnak alapból majdnem 90 fokot kellene "csuklani", esetleg ha az üvegbe raknák, de akkor meg még szűkebb lenne a felület.
Az élet kegyetlen .
Aktív témák
Hirdetés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Politika
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- iPhone topik
- Windows 7
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest