Ok, de ez a mondanivalóm lényegén nem változtat. Volt egy eredeti reklám, aminek volt egy üzenete, aminek volt értelme. Megpróbálták átültetni, csak éppen a lényeget nem sikerült megfogni szerintem. (Nehéz is lett volna, hiszen az eredeti reklámot kb. a sör nevére írták, ráadásul szerintem sokkal humorosabb, mint a magyar, ami inkább hazafias.) Bár úgy tűnik, a célt még ezzel is sikerült elérni, leereszkedett a piros-fehér-zöld köd a célközönség szemére. Abba most ne is menjünk bele, hogy ki a Soproni célközönsége. De nem ugyanaz, mint a Heineken-nek mondjuk. (Az igazán prémium márkákkal ne is foglalkozzunk.) Meg is lehet nézni a reklámok közötti különbséget.
Ha véletlenül valaki(k) a topicból sértésnek veszi(k) ezt a hsz-t, az nem a véletlen műve.
[ Szerkesztve ]
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford