Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- Szólánc.
- Hőszivattyu medencefűtés
- Porsche's New Six Stroke Engine Patent
- CASE gőztraktor: 110 LE / 4000 Nm
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Amit a Samsung okostelefonok, táblagépek, kütyük "régiózásáról" tudni kell!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Meridian
senior tag
-
stellaz
addikt
válasz arnyekxxx #14 üzenetére
"Az akkugyár nem az orrodtól 2 méterre van,"
Közelebb
Egészen elképesztő, mennyire szennyezte a gödi Samsung-gyár a levegőt
-
spirit007
senior tag
"és konkurenciaharc is van"
Csak is ekkor fog csökkenni!
Bizonyítja ezt az is, hogy szinte semmilyen árcsökkenés nem volt amíg a kínaiak bele nem csaptak a lecsóba.
Pöröghetett a világba a termelés, le se sz@rták az árazásnál.
pl. a Nissan Leaf 14 éves életútjának végére. ~650.000 legyártott darabnál sem történt lényegi áttörés az áraknál. -
Alaaf Pi
senior tag
válasz arnyekxxx #43 üzenetére
Nem a szaga más, hanem a logikája. Verseny szempontból egész más, ha a vásárlás során érkezik pénz, és a gyártó az eladott autók után kap valamit, amit egyébként a vásárlás során nem is a gyár, hanem a vevő kap, vagy ha már előre beleborít az állam bizonyos cégekbe a fejlesztésre, bármi egyébre pénzt. Előbbi nem korlátozza a versenyt, utóbbi nagyon is.
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz arnyekxxx #43 üzenetére
Illetve kaptak bizony direktben is állami pénzeket az autógyártók, sőt, elég hosszú a lista, ha most elkezdeném bevágni.
Egy példa: Biden-Harris Administration Announces $15.5 Billion to Support a Strong and Just Transition to Electric Vehicles, Retooling Existing Plants, and Rehiring Existing Workers | Department of EnergyAkárhogy olvasom ezt a cikket, sehol nem találom benne, hogy ezt a vásárlókon keresztül kapta volna meg a cég.
De igazából mindegy, az amerikai gyártáshoz kötött vásárlói támogatás is olyan, ami ellen tíz éve még tiltakoztak volna a szabad kereskedelem nevében.#44 tranceplanet
És a nagy baj ezekkel az emberekkel, hogy nem értik meg, a köldöknézéssel csak elfödjük a problémákat, de attól azok nem szűnnek meg. Az olyan hőbörgés, hogy "akkor menj Kínába!" hosszú távon azokra is vissza fog csapni, akik nem értik meg, hogy az európai versenyképességet javítani kellene, ha nem akarunk lesüllyedni Dél-Amerika színvonalára. Mert a problémák felismerésre és megszüntetése nélkül sajnos pontosan ez fog történni.#46 Alaaf Pi
Bocs, de nem ismerek olyan szlenget, ahol van értelme az "életerő liga" kifejezésnek. De szerintem ennek a hozzászólásnak az elején megtalálod a válaszom.[ Szerkesztve ]
-
btprg
senior tag
válasz arnyekxxx #52 üzenetére
Ez szerintem csúsztatás. Arányaiban nem lehet sokkal több kigyulladó normál autó, ha 684 kigyulladtból 2 volt EV, tekintve hogy nagyságrendekkel kevesebb EV van, és az EV-k átlagéletkora is jóval kisebb. Tipikusan nem a pár éves új autók gyulladnak ki, hanem a lefingott roncsok, pár szériahibától eltekintve. Kíváncsi lennék, ha olyan "okosított", tákolt EV-k tömegei futkosnának, mint amennyi ilyen belsőégésű van, az aliexpresszes sufniban cserélt akkukkal stb., akkor milyen lenne az arány
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
M.Úr
tag
válasz arnyekxxx #38 üzenetére
aerob körülmények között 11,5 nap alatt bomlik le a fele
Azt gondolom vágod hogy a másik felének újabb 11,5 nap kell hogy tovább feleződjön. Tehát a nyolcada még egy hónap múlva is ott van - arról nem is beszélve, hogy az utánpótlás folyamatos.Mindez aerob körülmények közt, tehát pl. talajvízbe befolyva nem feltétlen ennyi a felezési idő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest