Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- ALZA vagy eMAG?
- Hiányzik a gamer érzés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Reklámmentesítés HyperOS-ben Xiaomi/POCO/Redmi
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Fűzzük össze a szavakat :)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomMusic
őstag
válasz woodworm #210263 üzenetére
Fékolaj:
Ha budapesti vagy, akkor a K2-ben adnak kimért Shimano olajat. Bár még nem próbáltam, telefonon azért érdemes utánaérdeklődni.
Ez szerintem egész jó árban van. De ha literest akarsz, akkor nem szóltam.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210273 üzenetére
Hú de rég jártam arra. Jöhet kép a tetőről is. Különben nem hisszük el hogy megmásztad
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210276 üzenetére
Már szinte semmire sem emlékszem.
Csak hogy nagyon szép a kilátás.
Fejből tudtad az utat, vagy használtál valamit?
Az a baj, hogy én nem ismerem azt a környéket (ellenben a Teve-szikla környéki ösvényeket igen ), így csak össze-vissza bolyonganék.#210277 jjeahh
egyre jobban szeretem ha ráz, ha szenvedni kell felfelé, ha sziklás, gyökeres, szal akkor az igazi, ha rendesen meg kell küzdenem
Én a mászást azért szeretem, mert utána lehet lejtőzni
Illetve azért jó érzés, hogy leszállás/megállás nélkül megmászok bármit. Még ha gyökketővel is.Apropó, Ti mennyire szoktátok fújni a gumikat? Én 2 bar környékére. Próbálom megtalálni az arany középutat a megfelelő tapadás / gyors haladás között.
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz vallas #210282 üzenetére
Nekem is ilyesmi vázam van
Gratula a szereléshez!
De hol van az első/hátsó lámpa?Szerk.:
#210283 jjeahh:
Ja hát én szeretek mászni . Általában a bringázásom eleve úgy indul, hogy csak felfelé megyek. Ami néha meghalós, mert kb. 1 óra alatt szoktam bemelegedni. Ami nagyon zavar, hogy szutykos időben aszfalton kell mennem, és mindig van valamekkora autós forgalom az utolsó utáni eldugott utcában is. Na olyankor kissé elmegy a kedvem, mikor félre kell állni (bár ez mondjuk ritka), és újra elindulni. Jobb szeretem megállás nélkül végignyomni az adott szakaszt.
Tyű akkor az én 2 bar-om nem is kevés, jól éreztem én, hogy lehet még menni lefelé. Bár én 70kg vagyok.[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz jjeahh #210286 üzenetére
Hát most perpill 2.1" gumi van elöl-hátul, a hivatalos felniszélességet nem tudom, most megmérve 26mm-t mértem itt: [kép] (a kép random guglis, nem ilyen felnim van, csak a méret jelölés miatt raktam be).
Viszont sokat megyek aszfalton is.
És megyek át mindenen. Aszfalton kátyúk, padkák stb. Terepen meg kövek, ágak, susnyás, bokrok, minden.
Amúgy előre lehet végül ezt rakom: [SCHWALBE RACING RAY], ez elvileg 2.25"-os.[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz PofaJenö #210296 üzenetére
Szia,
Attól függ mire használod.
Ha nem DH meg hasonló durvulás, akkor a 100mm-es Judy Silver TK szerintem elég lehet. Az elmúlt napokban - hetekben pont erről volt itt szó a totyikban. Hála a többieknek, kiműveltem magam valamennyire e téren.
Nekem úgy jött le, hogy ez a minőségi telók belépőszintje. Én hasonlóra, szintén 100mm-es Recon Silver RL-re upgradelem a mostani Suntour acélrugós telómat.
Ami efölött van, az már nagy ugrás árban, akár meghaladja a bringa összértékét (sőt..).
A gumid is olyan, amire szintén váltani fogok
Legalábbis a jutub leírásban Schwalbe Racing Ray szerepel első keréknél, most tárgyaljuk ezt a típust, és én emellett döntöttem, holnap lehet meg is veszem.
Szóval szerintem ez így jó config, persze ha a kíváncsiság hajt, és van rá keret, akkor mindig lehet fejleszteni. De szerintem ami ennél jobb, az már nagyon zsebbe nyúlós (és ha nem használod ki, akkor lehet felesleges).Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
Ha már szóba esett a Garmin Varia UT 800. Én tavaly tavasszal vettem egy [Velotech 1000]-et (nem innen, hanem valami random boltból). Eddig minden évben szétment az aktuális első lámpám (nem viccelek), de ez úgy néz ki bírja a gyűrődést, és valami valami brutál fénye van.
10-13 ezerbe kerül, azt tudja amit kell, sőt még elvileg lehet használni powerbanknak is, bár ezt még nem próbáltam.
A felfogatása is atomstabil, szerintem jobb mint pl. az említett Garmin-nak.
Van rajta egy kis kijelző, ami mutatja mennyi ideig bír még az adott fényerőn világítani, de az inkább tippelőóra.
Ilyen fénye van: [kép1] [kép2] .
De be lehet állítani egészen kis fényerőre is.
Én mindenképp ajánlom ezt a lámpát.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Toobee #210362 üzenetére
Nekem az volt a cél, hogy kormányra szerelhető legyen, stabil, és ne külső akksis. Ja és ócsó'. Hát ezeknek tökéletesen megfelel amit linkeltem.
Én a sisakra szerelhető bármiknél paráznék, hogy beakad a fejem valami ágba/bármibe és csúnya esés lenne a vége. Vagy legalábbis megsérülne az eszköz.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Toobee #210367 üzenetére
Igen, de az a poén, hogy a márkásabb lámpák közül se tetszett egy se. Ami tetszett, az meg irracionálisan magas áron volt (jó ez az én elcseszett ízlésem miatt van). Aztán megláttam ezt a velotech 1000-et és mondom 10k-t még beleölök, hátha beválik (így voltam az előtte lévő 5 lámpával is ). De ez most már szerintem tényleg bevált.
Előtte meg annyira felmérgeltem magam, hogy a sima villogók is szétmennek x havonta, hogy hirtelen felindulásból vettem egy ilyet: [Knog] . Hát jól ki van találva, meg szép meg minden, de alig bírja az akksija. De legalább drága volt.
Mondjuk én sose villogón használom, mert vezetek is, és borzasztó zavaró/idegesítő, amikor valaki villogóra állítva használja ezeket. Szóval nálam mindig folyamatosan világítanak a lámpák.
Azért is írtam, hogy mindenkinek ajánlom (nem írom már le sokadjára) amit linkeltem, mert sok szopóág volt mire eljutottam ehhez a lámpához, más ne járja végig őket.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz parandroid #210377 üzenetére
Hát azért a Knog szerintem elég jól látható. Neked lehet a mini verzió van.
A velotechet azért vettem, hogy én lássak. Elöl hátul a Knog van, hogy engem lássanak. Illetve hátul van még egy random kínai, annak is elég jól látható fénye van (az is egy sokadik darab).
hivatalosan közúti közlekedésre alkalmas plecsnivel ellátott
Na ilyenről még nem is hallottam.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz parandroid #210380 üzenetére
Jah, így már értem.
Hát elvileg ugyebár itthon is kötelező a jól látszódó világítás a kerékpáron, de hát nem is ellenőrzik, nem igazán érzik az emberek a fontosságát. Ami szerintem szomorú. Ha rajtam múlna, még a küllőprizmát is kötelezővé tenném. Bár a KRESZ szerint gyakorlatilag az is kötelező. Aztán sokan leszedik a bringáról, mert nem tetszik nekik. .
Kérem hogy ne kövezzen meg aki magára ismer
Szóval a sötétben az első/hátsó lámpa oldalról nem ér semmit.[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Because #210385 üzenetére
Hát azt elhiszem.
#210386 Ringman
Ja hát szerintem mindegy hogy felnicsík vagy prizma, a lényeg, hogy reflektálja a fényt, hogy mikor oldalról megy az autó/bármi előtt keresztben a bringás, akkor is látható legyen.De ezt a problémakört csak szankciók útján nyilván nem lenne helyes megoldani. Az oktatásba kéne ezt is beépíteni, de innen már ingoványos filozófiai terepre értünk, amit le is zárok magam részéről.
Más:
Vettem főleg a bringás cuccoknak/szerszámoknak egy szerszámoskocsit (vagymit): [Keter Tool Chest 6 fiókos tároló] . A picit kisebb, [5 fiókos] jóval olcsóbb, és még kapható is. Vagyis a 6 fiókos is kapható, csak gondolom máshol, és drágábban. Lehet én hoztam el az utolsót.
Hát nem egy atombunker konstrukció, de ezt tudtam, és mivel nem lesz olyan sűrűn igénybe véve, mint ha egy szerelő lennék, ezért talán ez a műanyag is kitart egy darabig.[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
-
TomMusic
őstag
válasz Because #210411 üzenetére
Mondjuk simán el tudom képzelni, amennyi vacak kínai szemetet árulnak. Rengeteg a selejt, mikor venni akarok valamit, úgy kell hetekig mazsolázni, hogy na mi ami nem annyira gagyi.
Más:
Na meg kéne takarítanom a bringán a hajtást.
Nem akar jönni valaki segíteni?Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
Használ valaki olyan láncvédőt, ami nem neoprén?
Hanem ami tömörebb anyagból van.
Eddig neoprént használtam, de mindig mikor hozzáérek, összeszutykoz, mert magába szívja az összes retket. Leszedni - kimosni - visszarakni meg tök macera, és közben megintcsak minden tiszta retek lesz.
Ezért gondoltam valami merevebbre, amit csak letörlök egy ronggyal és kész.
Valami ilyesmi lenne a legjobb: [link], [link] .
A gumibelsővel körbetekerősre is gondoltam, de azt nem akarom.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz nismoka #210419 üzenetére
Ja ezt néztem én is, viszont ez az alsó részt nem védi (nálam oda is felcsapódik a lánc néha). Meg kicsit vékonynak tűnik.
De azért köszi.#210420 ZolkoW
Az lesz.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210424 üzenetére
Akkor keresztbe lenne váltva, amit nem szoktam. De amíg nem volt láncvédő, addig biztos csapódott, mert látszódnak a láncvilla alsó részén sérülésnyomok.
Illetve nekem nagyon hangos valamiért amikor megyek terepen. Csörög-csattog, pedig megfelelő a lánchossz mérete.
Bár lehet csak nekem hangos.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz jjeahh #210434 üzenetére
Írtad múltkor hogy Te is squirt-öt használsz. Illetve hogy nem szoktad mosni semmivel a láncot. Neked nem szokott "beállni"? Most hogy levettem kimosni petróban, megint azt tapasztaltam hogy össze van állva kissé. Tehát sokkal nehezebben mozognak a szemek. A petrós mosás után meg gyönyörűen mozognak.
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz MPowerPH #210445 üzenetére
Igen azthiszem a squirt-öt is elvileg hagyni kéne kenés után hogy megszáradjon. De hát mikor tekerés előtt jut eszembe hogy kenni kéne..
Valószínűleg még annyi retket se szedne össze.
Esőben sose tekerek, illetve nedves körülmények között is csak ritkán.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz sebgutkopf #210455 üzenetére
Mivel csináltad a videót? Illetve hogy rögzítetted a kamerát?
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz sebgutkopf #210466 üzenetére
Köszi!
Néha jó lenne egy-egy ride-ot rögzíteni, de heroin árban vannak a GoPro-k. Főleg a Hero 10Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
A fogaskereket bekenni takarítás után kenőanyaggal lehet nem is rossz ötlet: kb. [3:10-től].
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz jjeahh #210508 üzenetére
Nézted a többi videóját? Hát nem csapja össze, az tuti
[Például].Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210527 üzenetére
Tehát 5-ös nehézségűn 60-al mész
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210531 üzenetére
Viccet félretéve, én eddig szerintem csak nyílegyenes atomra belátható aszfalton mertem 60-al menni.
Terepen nem is tudom mennyivel megyek mert nem merek az órára nézni
Talán 30-40 között.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210535 üzenetére
Most hogy mondod, nekem is 74 a max (viccen kívül!) amit mutatott az óra. De lehetséges hogy valamit benézett az óra, szóval azt nem tartom hivatalos értéknek.
A Janihegyen lévő Erzsébet-kilátótól lefelé az aszfalton azon a pár méteres szakaszon viszont gyorsan fel lehet gyorsulni 60 fölé. Csak addigra pont elfogy az út
sebgutkopf #210540
Köszi!Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz jjeahh #210549 üzenetére
Atyaég
Errefelé sajnos nincsenek hosszú lejtők terepen.
Vagy lehet vannak, csak benézem az elágazást.
De több km-en át tartó valószínűleg nincs, főelg mert a Pilis legmagasabb pontja is "csak" 756m. Bár mikor mászni kell, elég az.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
Tegnap megjött a Recon teló. Vadi új. A becsúszókkal kell valami csinálni? Bekenni valamivel vagy bármi ilyesmi? Vagy csak berakom és ready to use?
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz varsam #210598 üzenetére
Köszi! A száraz rongy lehet jobb mint a nedves nem?
Én amennyire csak lehet, óvom a fém részeket a víztől.#210602 Hasaggymeg: tegnap óta fektetve volt, most kicsit lejjebb raktam a nyakát. Így bár nem fejjel lefele van, de kissé lefelé.
De jó lenne ha a hétvégén már nyár lenne és lehetne csapatni.
[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz vallas #210611 üzenetére
Én pont most veszem le azt a bigyót, nekiesek csavarhúzóval.
#210614 jjeahh:
Köszi!
Viszont ismerősöm mondta, hogy egy pl. 5mm-el lehet magasabbra kéne vágni az új nyakat, lehet úgy jobb lenne a bringa.
19" (48cm) váz méret, 29" kerekek, 19cm az eredeti nyakhossz.
Szerintetek vágjam hosszabbra, vagy legyen ugyanannyi?
Nyilván ha hosszabbra vágom, akkor plussz távtartó gyűrű (hézagoló? nem tudom mi a neve, de ami a stucni alatt van ) kéne. Most egy 5mm-es és egy 10mm-es van (egymáson).Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz jjeahh #210621 üzenetére
Hát most gondolkodóba estem. Néha lefelé terepen a cudar meredek részeken mikor gyökketővel csorgok a gyökerek/kövek közt, úgy érzem hogy fejre fogok állni. Mondjuk lehet lejebb kéne nyomni a hátsóm.
De lehet a kormány megemelése segítene. Bár azt utólag ha a nyakhossz már nem engedi, akkor stucni váltással is lehet orvosolni(?)Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz vallas #210628 üzenetére
Ráadásul most megmértem a tengely és villanyak távolságát, és az új 8mm-el lejjebb van. Tehát tuti kell plusz hézagoló
Illetve az a bigyó gyűrű, ami legalul a villanyakon van, azt csavarhúzóval nagyon szenvedve lehet levenni, nem is nagyon akar jönni. Szóval inkább veszek újat. Remélem lehet kapni olyatÁllítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210682 üzenetére
Hát az enyémre nincs ráírva semmi. Se az alsó gyűrűre, se arra, amire megy a csapágy.
De viszem a boltba magammal. Illetve ha nem kapni se gond, mert igazából nem deformálódott, csak kicsit itt-ott nagyon picit a csavarhúzó éle kikezdte.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210684 üzenetére
A képen a pirossal bekarikázott amit lefeszegettem a villáról. Felette van még egy kónusz, arra megy a csapágy ahogy a képen is van:
Szerk.:
#210690 vallas:
Kell hozzá kis kitartás, de lejön.[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210703 üzenetére
K2-ben elvileg 300Ft, annyit még megér, meló után megnézem.
Meg úgyis venni kell hézagolót is.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz TomMusic #210706 üzenetére
Hát hogy mindig anomáliákba kell belefutnom.
Két bringaboltban is azt mondták, hogy az [alsó rész] ami nekem van, az oda felesleges, sőt az oda nem is kéne, mert az máshoz van, valószínűleg ipari csapágyhoz (nekem meg sima golyós van). És amúgy hát tényleg nem úgy tűnik mint ha ezek összeillenének, csak már eleve így került hozzám, 11ezer km alatt nem volt vele gond.
Viszont, az a kónusz, amin futott a golyóscsapágy, az nem szorul rá a villanyakra. Nem lötyög, de kézzel simán rá lehet húzni, erőkifejtés nélkül. Tehát picit nagyobb az átmérője mint amit este nagynehezen a csavarhúzóval leszedtem. (Amúgy az picit deformálódott). Plusz még van egy porvédő műanyag(?) gyűrű is amúgy, de az már csak hab a tortán.
És mivel ilyesmiket külön nem lehet kapni, ezért vagy ezt így rakom rá az új telóra, vagy kicserélem a komplett kormánycsapágyat.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz ZolkoW #210728 üzenetére
+ #210730 Hasaggymeg
A bal szélső volt legalul (a villanyaknál), azon volt rajta a jobb szélső, amin volt a csapágy.
A háttérben lévő tömítő(?)gyűrű pontosan nem tudom hol volt De nem legalul.
Ja, egyébként ha az számít, nem tapered villa volt/van.[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Runner_fxr #210741 üzenetére
Viszont a jobb oldali kónusz nem szorul rá a villanyakra. Vagy az nem baj?
Szerk.: már itt a topicban is ellentmondások vannak[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Runner_fxr #210746 üzenetére
Szuper, akkor szarul rakták össze a bringát (gyárilag?).
Bár használtan vettem (szűk 6 éve), lehet nem eredeti a villa...
Csatoltam egy képet, hogy volt eddig. Az alsó része a lényeg. A vilanyak metszetben van ábrázolva, nézzétek el hogy nem sraffoztam
Szóval ha csak a "Kónusz 1"-et rakom be, akkor a kékkel írt "Fejcső - villanyak közti távolság" 0, teljesen összeér a villanyak és fejcső, sőt, a csapágy kónusza fel se fekszik a villanyakon, mert benne van a fejcsőbe "süllyesztve".
Valószínűleg ezért rakták be alá a nem odaillő(?) kónuszt ("Kónusz2"). Bár így a fejcső - villanyak között meg már pár mm hézag van (nem tudom mennyi az egészséges).[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210748 üzenetére
Még ha használhatnám is a bal oldalit, nem lenne jó az [előbb] írtak miatt.
Illetve a két kónusz nem ugyanolyan, amit látni is a [képen], a jobb oldalin fekszik fel érezhetően jobban a csapágy.
Én már azt se bánom ha venni kell még új csapágyat, csak legyen valami korrekt megoldás. Közben nézelődök én is
Amúgy lehet hogy amikor nagyon brutál terepen mentem le nagy tempóval, emiatt éreztem, hogy "szét akar esni" a villa.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Runner_fxr #210750 üzenetére
Hát igen, úgy néz ki ebből új kormánycsapágy lesz.
Köszi!Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #210752 üzenetére
a mostani mennyire van belegyógyulva a vázba
Bár szép tiszta belülről, de az itthon fellelhető szerszámokkal meg se moccant.
Még esetleg arra gondoltam, hogy veszek valami random [ilyet], és abból hátha jó lesz a kónusz.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbáltam a lehető leghosszabbra nyújtani.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Nem tudom a dal címét, előadóját
- Akciófigyelő: Ma indul a Steam őszi leárazása
- Asszociációs játék. :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gitáros topic
- Elektromos cigaretta 🔞
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- PlayStation 5
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest