/* Kellemes munkakörnyezet - Asszisztencia - ECM rendszerek szállítása */
Partnerünk nagyvállalati tartalommenedzsment rendszerek (ECM) szállítására, integrálására, bevezetésére illetve supportjára szakosodott. Több mint 10 évnyi nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalattal van jelen a magyar piacon.
20 fős csapatukba keresik új irodavezető, asszisztens munkatársukat!
Feladatok:
• Iroda működésének fenntartása (irodai rend fenntartása, irodaszer rendelések, tisztaság felügyelete, beszerzések koordinálása)
• Telefonhívások kezelése
• Beérkező megrendelői és alvállalkozói megrendelések, szerződések kezelése
• Elektronikus számlázás, számlák nyilvántartása, eljuttatása a megrendelőhöz
• Számlák esedékességének és kifizetéseknek a kézben tartása
• Kapcsolattartás a könyveléssel, adminisztratív feladatok ellátása (házipénztár, ÁFA)
• Kapcsolattartás a partnerekkel, szerződések időszakos megújításának feladata
• Szerződésekhez kapcsolódó kötelességek figyelemmel kísérése
• Nyilvántartások karbantartása
• Nyomtatványok, nyilatkozatok, elszámolások teljes adminisztrációja
• Egyéb asszisztencia biztosítása a cégvezetők számára
Kulcs kompetenciák
• Önállóság, határozottság
• Rugalmas hozzáállás
• Proaktivitás
• Jó kommunikációs képesség
• Erős problémamegoldó készség
• Magasfokú precizitás
Szükséges nyelvtudás
Kommunikációképes angol nyelvtudás
Heti óraszám
40 óra
Munkavégzés helye
Budapest 11. kerület
Amit a megbízónk kínál
• Modern irodakörnyezet
• Stabil, hosszú távú munkalehetőség
• Vonzó bér
• Szakmai megbecsülés
Szükséges dokumentumok
Szakmai önéletrajz
Jelentkezés itt: https://bit.ly/2PngqWO
Adatkezelési tájékoztató: https://schonherzbazis.hu/documentumok/adatkezelesi_tajekoztato.pdf