Hirdetés

2024. május 13., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#23) Sinesol válasza hahakocka (#22) üzenetére


Sinesol
veterán

A DLSS3 fő ujitasa a framegeneration, ami nativ felbontason megy és simán fogadnék rá, hogy nem tudod megkülönböztetni az on-off állapotot, már a sima felskálázást is nehéz észrevenni, ha mondjuk egy 4k alá 1440p az alap. Az meg, hogy szerinted nem néz ki jól a realisztikusságon igencsak jelentősen javító RT, meg csak néhol van különbség a realisztikus megvilágitást csak távolról figyelő elavult megoldások közt, az egyéni szocprobléma.

Az meg hogy aki hosszutávon tervez, azt nézze, hogy raszterben mi az erősebb? wattafak, előre megyünk nem hátra. Vram-ban az a 12Gb is mire kevés lesz, már rég kevés lesz a gpu is.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.