Formula-1
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Vélemény Kisfogyasztású számítógépek nyomában
- Vélemény STAR WARS Jedi: Fallen Order (spoiler)
- Tudástár OpenZFS a mindennapokra
- Bemutató LEGO 75252 - UCS Star Destroyer
- Bemutató Középkategóriás gamer gép építése A-tól Z-ig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Agyturbina:] A vörös teknős
- [Re:] Kisfogyasztású számítógépek nyomában
- [Re:] [Wiz Khalifa:] Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Victoryus:] Hogyan ne vegyünk új telefont...
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [bacsis:] Készülődjünk a 6. Bacsis Retro Számítógép Kiállítására
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások

JJános
(addikt)
Én nem fikáztam senkit, csak sajnálkozom. Nem fog meghallgatni senki, és miattam nem fognak változtatni sem. Én ilyen kis pont vagyok . Én csak nem értem. Nem csinálok topikot, nem azért hoztuk fel példának, és nem is mondom, hogy az F1 legyen olyan, a nevet sem írom le. Csak jó volt örömködni. A Tibi meg a földim. Béke.
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

JJános
(addikt)
Szerinted minden rendben van az F1-ben? Akkor nem szóltam, bocsi.
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

adrian360
(őstag)
mindenkinek jobb -> csak nem mindegy hogy másnak 5%-ot hoz, a mercinek meg 15%-ot

Samott
(senior tag)
"Iszonyat nagy a kontraszt a delutani meg az esti futam kozt" - ezt en irtam, es nem a sorozatokat hasonlitgattam hanem a ket futamot. Semmi ovi nem volt benne. Az F1 pechjere a dogunalmas monaco napjara esett az igazan jol sikerult Indy 500. Siman lehet forditva par het mulva. Akkor senki nem fog az Indy-vel foglalkozni itt, mert nem lesz hirerteke.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

Zoleee83
(senior tag)
Verstappen rossz motornyomatékkal kergette Hamiltont
"Ó a francba! Nem állítottam a motornyomatékon!"
Pedig most pont neki drukkoltam. Kár hogy a Hondán nem lehet menet közben nyomatékot állítani.
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

snecy20
(veterán)
Van még a Hondának lemaradása bőséggel sajnos...
Ha Verstappennek vasárnap Honda motoros autót kellett volna előznie az első helyért, az egy sima ügy lett volna.

adrian360
(őstag)
ha nem lehet menet közben állítani, hogy kellett volna SC után átállnia 12-re ? megáll a kaszinónál egy cigire vagy mi ? full kamu mártírkodás ez is

Zoleee83
(senior tag)
Én inkább arra gondolok hogy a safety car alatt a boxban kellett volna beállítást változtatnia.
Csak tippelek de a motorvezérlés módosítása magasabb fordulaton verseny körülmények között károsabb lehet a motorra, és/vagy sokat kellett volna módosítani a kormányon.
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

Samott
(senior tag)
Nyilvan, hisz az elengedi, mert csak a cegcsoport autoiban van Honda.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

feri1014
(senior tag)
Mielőtt kamumártírkodást emlegetsz, nem ártana elolvasni az eredeti cikket az oldalon ehelyett a szenny magyar fordítás helyett.
Verstappen was told to move to 'Torque 12' as he entered the pitlane for his sole pitstop under the early safety car, then change to 'Torque 6' as he exited.
The change in question should have moved Verstappen to a standard race map from what he needed for the start, and cannot be made while the car is running normally on track.
Mivel többször nem járt a boxban, nem volt lehetősége váltani.
Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

snecy20
(veterán)
Jó, persze, de ezt teoretikusan értem.
Elég látványos volt, hogy még ilyen rossz állapotú gumikon is képes volt Hamilton növelni a távolságot az alagútban, és mintha semmit nem nyert volna Verstappen a szélárnyékkal.

Tsa-bika
(senior tag)
Kis feszkó a hátsó sorokban:
"It was, however, the Pole who made the better start and gained track position over his team-mate.
Williams, though, opted to pit Russell first with the rookie stopping on lap 10 under the Safety Car while Kubica only pitted on lap 21."
Videós rádiópanasz a cikkben: [link]
Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

b-type
(nagyúr)
Nem, a gumik nem jók.
Az hogy egyik másik gyártó, vagy csapat behullámzik azzal nem lehet mit csinálni, ez prototípus kategória.
Bármilyen mezőnyt, bármilyen létező OW versenyautót autót hoznál Monaco-ba, ...azért lehetőleg 1:30 alatt
semmi nem változna, max ülnénk és néznénk hogy dolgoznak a daruk.
Alonso-nak is csak a Triple Crown kell, nem véletlenül nem futott teljes szezont, ha olyan m@rha faxa minden akkor ott ülne.
Szal sztem a gumik nem jók, ennyi. Minden más nekem jó. Nálad meg betöltötte az F1 ürességét az IC, szal mindenki jól járt. ..egyébként Long Beach milyen volt? faxa izgalmas?
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

adrian360
(őstag)
tíz körrel a vége elött mondták rádión Max-nak hogy kapcsoljon 7-es állásba és támadja Hamilton-t, akkor se kellett kimennie a boxba

quailstorm
(nagyúr)
Az a motorüzemmód, nem a nyomaték.

feri1014
(senior tag)
Inkább engedd el ezt. Nagyon nem vagy képben.
Huawei P20 Pro || Légy önmagad. Közhely inspired by Tibiajax™

JJános
(addikt)
Long Beach kedvenc pálya, bejött nekem. Hasonló mint Monaco, csak a célegyenes bővül, szélesedik ki kicsit. Nekem bejött. Voltak izgalmak, a szűk utakon két autó ment párhuzamosan. Elállt a lélegzetem. De vigyáztak egymásra. Ott sem mindenki néz tükröt, bár a rádió kommunikáció mintha jobb lenne.
A gumit nem én mondtam. Miattam széthajthatnák, csak nem tudták.
Aki a meleget szereti hóember nem lehet.

b-type
(nagyúr)
Ez szép volt meg kell hagyni:
https://twitter.com/Carlossainz55/status/1132699188314165249
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

emre
(veterán)
A Speedzone bemutatja: RacsingZone ep. 13.
A Németországban történt tragédia ismét megmutatta, hogy a motorsport minden biztonsági előírás ellenére még mindig élet-halál játék. Niki Lauda is tudta ezt, rá emlékezünk, mint az osztrákra, aki nem csak a pályán küzdött, hanem a levegőben is. A Boeing bicskája is beletört. Sztorik és legendák, na meg ralikrossz VB első kézből.
[ Szerkesztve ]
Dolgoznak a verőfényben a verőemberek A szivárvány minden színében játszik a testünk Mi gyönyörűek is lehettünk volna drágám De így is szép hogy áldozatul estünk

snecy20
(veterán)
Jó most nagyon a Mclaren pilótapárosa, egyáltalán nem visszalépés az Alonso-Vandoorne-hoz képest.

TomLion
(tag)
A Monaco GP-n talán az segítene, ha két sprintverseny lenne két időmérővel.
''Jobb ma egy XP mint holnap egy Duron''

szebe
(őstag)
Elég lenne a sikánt eltolni a Tabac felé.
Lenne egy hosszabb, a végén egyszerűbb féktávval rendelkező egyenes.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"

[CS]Blade2
(őstag)
Vettel: „Hány futamodra emlékszel, ha rossz a memóriád?"
Hamilton: „Ember, nekem van a legrosszabb memóriám. A legutóbbi verseny előtt történtekből nem sokra emlékszem."
Vettel: „Akkor minden versenyed a valaha volt legjobb, ha nem emlékszel a többire."
Hamilton: „Pontosan. Ez a nagyszerű benne, minden alkalom az első."
Na, Vettel-nek is feltűnt, hogy a tagnak minden aktuális futam az élete futama.

snecy20
(veterán)
Ez már eszembe jutott nekem is, de biztonságilag tuti hogy nem férne bele.

b-type
(nagyúr)
hááát öö ez így elég magas labda Vettel-l.
Hamilton általában lehozza ezeket a futamokat, ezt is, hiba nélkül, érintőre veszi a palánkot az első helyen, és nem ő sokallja el a bemenetet, hanem a másik.
Akármennyit utazik, akármit mond a rádióban, lehozza a futamot és ott van a 17 pont előnye.
...és ezért hagyja neki a Mercedes is hogy csináljon amit akar, mert aztán megoldja.
..ezt inkább kiszerkesztettem, ha már nem ütöm le a magas labdát..
[ Szerkesztve ]
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255
(#133026) mefistofeles válasza [CS]Blade2 (#133023) üzenetére

mefistofeles
(addikt)
Vettelnek talán az fáj, hogy az ellenlábasának több "élete futama" van mint ahányat ő fingik...
Szar ügy de az a lag szarabb, hogy ha egy négyszeresnek ez a legnagyobb öröme...
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

Csapoati
(Topikgazda)
Gyönyörű manőver, benne lesz az év végi top 10-ben is szerintem.
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

Popes
(őstag)
Nem hiszem hogy csak neki tűnt fel ez a sablon nyilatkozat, csak neki volt(mersze) lehetősége szóvá tenni.
Deus ex machina

mefistofeles
(addikt)
Ismered a mondást....
Sírni csak a győztesnek szabad.....
Ha Hami sír az lehet az elvesztett barát, a rossz beállítás stb miatt.
Ha Vettel sír az csak szimplán sirdogálás mostanában........ kb. ennyi...
[ Szerkesztve ]
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

b-type
(nagyúr)
Általában poénkodnak, de igazából nem tudom meddig lehet riválisként jó képet vágni Hamilton meneteléséhez, egy időben megvolt egy jól látható hátrány ami igazolt mindent, de aztán már nem ez van, illetve most úgy néz ki megint ez, meg még egy csomó más.
..lehet hogy Vettel-t végül csak elkezdi bosszantani a helyzet, és ezt nem gondolnám bajnak. Sztem még Verstappen is túl jó viszonyban van Hamilton-l.
Ezt végiggondolva amennyire utálják más versenyzők drukkerei Hamilton-t, annyira jól viszonyulnak hozzá ezek a versenyzők, Alonso se utálta, sőt. Vettel is nagy szavakat használ...és Verstappen-n is azt látni hogy jól áll hozzá.
Bottas most kicsit hidegebb, valszeg mert érzi hogy ez az ő éve, ez nagyon úgy néz ki hogy egy két autós világbajnokság lesz megint, és övé a másik autó.
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

Malibutomi
(nagyúr)
Bottas is valami eroset sziv mostanaban. Annyira felfujta magat, hogy mindig van valami ok amit hibaztat miert nem o nyer.
B-type:
Megneztem a videot, es rohogcselve piszkalja egymast Vettel meg Hamilton mint altalaban
Bottas meg most nagyon felfujta magat macho-ra, de szerintem le fog hervadni ha jonnek most a Hamilton palyak. Ev elejen mindig gyengebb ezeken a palyakon Hamilton es erosebb Bottas (foleg Bakuban) aztan evvegeig mar csak egy ilyen palya lesz az orosz kb.
[ Szerkesztve ]
Bottas idén nagyon összeszedte magát az időmérőkre, viszont versenytempóban Ausztráliát leszámítva mindenhol Hamilton volt a jobb (mondjuk ebbe Monaco-t ne vegyük bele ). Én könnyen elképzelhetőnek tartom, hogy ez lesz a folytatásban is - akkor még lehet érdekes a VB.
"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

Motion_Blur
(félisten)
Pont leírtad azt hogy valszeg miért nem lesznek nagy izgalmak az év végére
Ettől függetlenül Bottas kellemes meglepetés, bár pont idén aztán hótmindegy lett volna mit teljesít, jelenleg a Hamiltonnak összesen 2 pont hátrányan van, a Ferrarihoz képest
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

b-type
(nagyúr)
Nehéz lesz egész évben végig erősnek maradni, Montreal-t még Bottas-nak adja pl. Wéber Gabi, de véleményes mert Hamilton is jól megy rajta.
Na mindegy, a lényeg ez az ő nagy sansza, ez az év. Tehát nem jópofizhat.
Hamilton meg hozza ahogy szokta sztem.
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255
(#133035) mefistofeles válasza Motion_Blur (#133033) üzenetére

mefistofeles
(addikt)
" jelenleg a Hamiltonnak összesen 2 pont hátrányan van, a Ferrarihoz képest " Ez baszó dolog de igaz...
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

Malibutomi
(nagyúr)
Azert pont kanadat Bottasnak adni eleg meresz szerintem mikor Hamilton mar hatszor nyert ott.

Popes
(őstag)
Igazából miért is utálnák Hamiltont, én úgy látom hogy maximum egyfajta irigységet vált ki az emberekből hogy úgy tűnik hogy az ölébe pottyan minden.
Mostanában nem nagyon van ami kizökkenti a komfort zónájából ezért szinte érinthetetlen, a többi versenyzőt persze flusztrálhatja hogy nem sok esélyük van így ellene(Bottast meg persze a nyomás hogy ő az egyedüli aki egyenlő eséllyel veheti fel a harcot) mert nekik nincs meg a kellő lehetőségük hogy kibillentsék és valódi nyomás alá helyezzék. De ez nem ok arra hogy utálják.
Viszont nézőként szeretném látni ahogy valaki kibillenti a komfortzónájából. És nem azért mert nem a szívem csücske, csak szeretném látni bizonyítani hogy ő valóban ennyire jó.(tudom az, de jobban tudnám értékelni ha kiélezett harc lenne)
Deus ex machina
Ahol nem elsőnek fordult el, ott sokra nem ment a jobb versenytempóval.
Amúgy a VB-cím nekem másodlagos, én jó futamokat szeretnék látni, akkor felőlem nyerhet akárki akárhány ponttal. Ha mindenhol a két Merc megy elöl, és az első kanyar után csak akkor van izgalom, ha valamit elb***nak, akkor hiába nyernek felváltva és kezdik az utolsó futamot ugyanannyi ponttal, nem fogom lerágni a körmöm...
"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

b-type
(nagyúr)
Ja azt nem tudom miért utálják az emberek, végül is mindegy is, csak a kontraszt érdekes hogy a vetélytársai viszont igen elismerik, pl. Alonso, ..akinek azért volt egy pofonja, Schumacher, Prost, Senna és Fangio mellé tette Hamilton-t.
Igazából bármikor ki lehetne billenteni a komfort zónájából, tavaly nagyon esetleges volt a tapadásuk, és a szezon egy szakaszában elég szrul álltak, idén nagyon nincs senki csak Bottas, de amikor kikapott utoljára akkor is egy ilyen helyzet volt.
Nagyjából tudni lehet a receptet a legyőzéséhez: az év elejét nagyon meg kell nyomni, és végig tolni az évet kőkeményen, mert a szezon második felében biztos hogy fel fog jönni. ..és kell valami szerencse.
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

golfvariant
(tag)
Talán azért mert minden futamon egy totál roncs autóval nyer utcahosszal. Sosem elégedett, mindig minden futamon panaszkodik, mert hangokat hall, nem optimális box taktikát kap, stb. Állítólag lehetetlen behozni az autót, de 100%-os arányban mindig megteszi. Sokszor olyan tempoban amit a többiek képtelenek letenni az aszfaltra. Alonsot sem kedvelték sokan a 110%-os és élete teljesítménye nyilatkozatai miatt. Hamilton nem ezt a önmajmolási szintet ugorja meg, hanem sokszorosan túlszárnyalja...
Mint versenyzőt mindenki elismeri, de az egyhuzamban nyert VB-k elég sok ellenszenvet váltottak ki a szurkolókban mindig is.
[ Szerkesztve ]

b-type
(nagyúr)
érdekes ezt olvasni, visszakerestem mennyi alapja van:
Melbourne:
Lewis Hamilton (Mercedes) – 2. hely
„A csapat számára ez egy nagyszerű futam volt, szóval örülök az eredménynek. Mindenki remek munkát végzett, Valtteri pedig fantasztikusan vezetett, megérdemli ezt az eredményt. Van még egy kis munkák, de remekül indult az év – sokkal jobban, mint reméltük. Max utolért a verseny végére, de nem igazán izgultam emiatt. Vannak ötleteim, hová tűnt a tempó, majd beszélek erről a mérnökömmel. Frusztrált egy kicsit, hogy a rajtnál nem tudtam jól eljönni. Addig jól sikerült a hétvége, de majd dolgozom ezen is.”
Bahrain:
Lewis Hamilton (Mercedes) – 1. hely
„Nagyon kemény futam volt. Egész hétvégén keményen kellett dolgoznunk. A Ferrari végig nagyon gyors volt. Rossz volt látni, hogy Charles lelassult a futam végén. Remek munkát végzett a futamon, szóval szerencsések vagyunk, hogy mi nyertünk. A futamon mindent megtettem, amit tudtam. A csata jó volt Vettellel. A torony tetején a nagy zászlón látszik, hogy hatalmas a szél. Későn fékeztem, így sikerült Vettel mellé kerülnöm, és ha jól rémlik, össze sem értünk. Charles nagyon sok győzelmet fog még szerezni!”
Kína:
Lewis Hamilton (Mercedes) – 1. hely
„Nem volt egyszerű ez a hétvége. Elképesztő eredmény ez a csapatnak – mindenki kőkeményen dolgozott. Úgy jöttünk ide, hogy nem tudtuk, hol állunk a Ferrarihoz képest, mert az előző versenyen nagyon gyorsak voltak. Viszont sikerült előrelépnünk, és Valtteri is nagyszerű munkát végzett. Nagyszerű, hogy ismét kettős győzelmet arattunk, főleg az 1000. F1-es futamon. A stratégia kulcsfontosságú volt, és ez a jövőben is így lesz. Még mindig közel vagyunk a Ferrarival, és nem tudom, mi történik majd ebben a csatában a következő futamon. Köszönöm a támogatást az itteni szurkolóimnak, csodálatosak voltak!”
Azerbajdzsán:
Lewis Hamilton (Mercedes) – 2. hely
„Gratulálok Valtterinek, mert elképesztően jól versenyzett. Én hibáztam, szóval megérdemli a győzelmet. Az időmérőn is elbuktam a harcot vele szemben… A csapat számára ez egy nagyszerű eredmény. Jobban nem is kezdhettük volna az évet. A csapat évről évre sikeréhesebb, elképesztő, milyen munka zajlik a színfalak mögött. Hálás vagyok, hogy a részese lehetek ennek. Jó futam volt, végig keményen nyomtam a gázt.”
Spanyol:
Lewis Hamilton (Mercedes) – 1. hely
„Nagyon sok múlott a csapaton – szóval köszönettel tartozunk a srácoknak! Mindenkinek, aki itt van, és annak is, aki a gyárban dolgozik. Folyamatosan történelmet írunk, hiszen ez az ötödik kettős győzelmünk egymás után. Az első négy verseny nehéz volt, de az autó csodás, ezért mindig jól sikerülnek a versenyek. Hosszú volt az út az első kanyarig, de sikerült jól eljutnom odáig! Nagyon szorosan voltunk egymás mellett, és a Ferrarit is láttam Valtteri másik oldalán. Láttam, hogy Valtterinek fékeznie kellett, de szerencsére nem ismétlődött meg Baku. A biztonsági autó után éreztem, hogy a leggyorsabb körért járó pontot is megszerezhetem a friss gumikon, és ez össze is jött!”
...háát ennyi alapja van.
sztem ha többet dicsérne másokat akkor az lenne a baj.
[ Szerkesztve ]
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

JColee
(őstag)
Látod még az ellenfeleket is piedesztára emeli, hogy az ő győzelme még inkább kitűnjön.
Mielőtt nekem ugrotok, természetesen viccelek.

Csapoati
(Topikgazda)
Az utolsó mondatod a lényeg. Ha dicsér, az a baj, mert nem őszinte, ha nem dicsér, az a baj, mert beképzelt, ha panaszkodik, az a baj stb. Jól illik ide a Belga bizonyos száma (Az a baj).
Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

golfvariant
(tag)
Hányszor mondta el Hamilton a múlt évben is hogy valami nincs rendben a motorral, mert fura hangokat hall, nincs elég erő, aztán amikor 10masodpercen belulre értek akkor megfutotta a leggyorsabb kört
Most is Monacoban mikor elkezdett már sírni, aztán Verstappennek esélye nem volt. Persze megpróbalta egyszer, de ő akkor is megtenné ha körhátrányban lenne

snecy20
(veterán)
Végülis ő bentről érezheti úgy hogy előnytelen a taktika vagy gumiválasztás, más kérdés hogy azért elég nagy arányban rá lehet bízni ezeket a döntéseket a csapatra, még ha Hamilton gyakran is kérdőjelezi meg ezeket.

Samott
(senior tag)
Igen, ezeket a nyavajgasokat en se ertem. a mezony jelenleg legjobb pilotaja a mezony messze legjobb autojaval. Mi mas lehetne mint hogy nyer? De hogy a csapat, Wolf meg Hamilton miert csinalja a cirkuszt korulotte azt nem ertem. Es kicsit visszatetszo is.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

Samott
(senior tag)
Egyebkent valoszinuleg ez lehet a kulcs. Ertekesebb a hatranybol kivivott gyozelem mint a magatol ertetodo. Azt megse mondhatja, hogy mindenkit lekorozhettunk volna, de sporolni akartunk a motorral.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

LanyUs
(aktív tag)
Hamilton ezt mondta volna: "Fiúk! A gumik simán kibírják a végéig, lazán behúzom a győzelmet. A nézők mehetnek haza, a tv előtt ülők pedig kirándulni." Jobb lett volna? Sokakat idegesít a rádió. Van megoldás: amikor a megjelenik az ikon némítás

b-type
(nagyúr)
..már ne haragudj de ezt írtad:
"Talán azért mert minden futamon egy totál roncs autóval nyer utcahosszal. Sosem elégedett, mindig minden futamon panaszkodik.."
..
tehát ha ferdítesz akkor az maradjon a te problémád, attól nem akarlak megmenteni azzal hogy évekre visszamenőleg linkelek, egyértelmű cáfolatnak elég volt az idei év.
Nyilván volt olyan hogy neki nem tetsző dolgokat hallott a motorból, és talán volt olyan is hogy aztán megfutotta a a leggyorsabb kört (bár mivel tudatosan ferdítesz így inkább egy linknek hinnék).
..ő vezeti az autót, mi meg nézzük, és annyit hallunk amennyit bevágnak, ha kiküszöbölték a hibát akkor ez nyilván lehetséges.
Nagyjából esélye sem volt Verstappen-nek, de ha valaki az élről olyan kockázatot vállal hogy a sikánra futva végig súrolja a szalagkorlátot akkor lehet sejteni hogy nincs egyszerű dolga...bár nyilván sétakocsikázás volt gondolom, hiszen ez ezzel az autóval még sz@r gumikkal is tök egyszerű Verstappen-l mögötted az egyik Red Bull pályán..
[ Szerkesztve ]
https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

Samott
(senior tag)
Eltekintve a konkret esettol, az elso kort leszamitva hany elozes volt az egesz futamon? Volt egy meredek Leclerc megomozdulas amin masodjara rajta is vesztett. Meg egy Perez probalkozas ahol Magnussent kiszoritotta a bukoterbe. Ennyi. Annyi kocazat volt benne hogy Verstappen megint f.sz lesz mint regen es mindkettejuket kirakja, de szerencsere benott mar a feje lagya.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.