Hirdetés

2020. január 18., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#125201) ricsi8800gt


ricsi8800gt
(addikt)

:DD :DD Valaki adhatna neki szerződést :)

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#125202) velizare válasza ricsi8800gt (#125201) üzenetére


velizare
(veterán)

ez kiez?

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125203) guftabi96 válasza velizare (#125202) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Karun Chandhok

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#125204) Malachi válasza [CS]Blade2 (#125200) üzenetére


Malachi
(addikt)

azzal magyarázta, hogy látszik mennyit dolgoztak az autón, Kimi határozottabb, mint tavaly és lelkesebb (bejár a gyárba, stb.) év közben sem apad majd el a pénz, és tudnak majd fejleszteni.

nyilván túlzott, majd elválik mire lesz jó év közben ez az egész. de azért pl. sokat adnék, hogy Kimi legalább egyszer elkenje Vettel száját az Alfával. :D vagy akár Hamiét, de Vettel jobb lenne na.

(#125205) velizare válasza Malachi (#125204) üzenetére


velizare
(veterán)

a pénzzel óvatosan. az alfának sajnos nem jött be a guila és a stelvio (nem hozzák a várt eladásokat), és megfelelő ajánlat esetén a fiat eladná az alfa romeot és a maseratit.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125206) [CS]Blade2 válasza Malachi (#125204) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Jó lenne, de behozhatatlan lemaradásban vannak. Nem fog elapadni a pénz, de azért csak fél pénz, stb. Ha körönként 1 másodpercre lennének csak, és a versenyen 1 percen belül, már az is nagy tett lenne 1 tél alatt, fél pénzből, fele vagy harmad emberrel, stb. A szabályváltoztatások miatt igazából a 7 kis csapattól már az is teljesítmény, ha nem szakadnak le még jobban, mint tavaly.

cain69: Már beleraktak 50 millió helyett 100 millió eurót az idei évre. Nem biztos, hogy az Alfának kell kitermelni ezt a pénzt. Megtehetik, hogy egyszerűen a Fiat adja a 100 milliót.

[ Szerkesztve ]

(#125207) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Tavalyi legjobb idők a teszten:

Ferrari Sebastian Vettel Day Seven Hypersofts 1:17.182

McLaren Fernando Alonso Day Eight Hypersofts 1:17.784

Red Bull Daniel Ricciardo Day Six Hypersofts 1:18.047

Renault Carlos Sainz Day Eight Hypersofts 1:18.092

Haas Kevin Magnussen Day Seven Supersofts 1:18.360

Toro Rosso Pierre Gasly Day Seven Hypersofts 1:18.363

Mercedes Lewis Hamilton Day Six Ultrasofts 1:18.400

Force India Esteban Ocon Day Eight Hypersofts 1:18.967

Sauber Charles Leclerc Day Eight Hypersofts 1:19.118

Williams Sergey Sirotkin Day Eight Softs 1:19.189

Merci carporn:

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125208) DS39 válasza 7etape (#125174) üzenetére


DS39
(veterán)

ez Kubicának talán a legrosszabb, neki szüksége lenne minél több F1-es kilométerre.

(#125209) Csapoati válasza Motion_Blur (#125207) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Hát igen, így visszatekintve nagyjából kijelenthető, hogy a tesztek után nem fogjuk tudni a valós erősorrendet. Mondjuk Melbourne is csalóka volt tavaly, főleg az időmérő.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#125210) Motion_Blur válasza Csapoati (#125209) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Óriásit altatott a Merci tavaly.
Szerintem most is ez lesz.

A Saubernél azért látszik hogy mekkorát fejlődtek 1 év alatt. Már most a tavalyi legjobb idejüknél járnak úgy hogy elvileg másfél mp-et vettek el a szabálymódosítások.

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125211) erahurka


erahurka
(nagyúr)

Továbbra sem értem miért 3 nap van tesztelésre, és miért nem azt mondják, hogy ezen a héten lehet tesztelni maximum x km-t. És akkor nem lenne probléma hogy 2 napot csúszik a Williams autója, nem lenne gond ha fél napot szerelik a Force Indiát, stb. De nem, 3 napotok van, guruljatok, aztán ha van valami gixer lehet lehúzni az egész évet a vécén...

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#125212) Csapoati válasza Motion_Blur (#125210) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A McLaren meg egy óriásit kamuzott, vagy nem is tudom hogy mondjam. :D

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#125213) velizare válasza erahurka (#125211) üzenetére


velizare
(veterán)

8 nap van tesztelésre. február 18.-21. és 26.- március 1. leginkább azért, mert a csapatok így állapodtak meg.

közben verstappen elérte a 100 kört.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125214) erahurka válasza Csapoati (#125212) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Na jó de betépve te se mondtál volna szerényebb dolgokat. :DDD

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#125215) Zoleee83 válasza Csapoati (#125212) üzenetére


Zoleee83
(senior tag)

Abban a helyzetben én is lehazudtam volna a csillagot is az égről csak el ne menjen a maradék támogató is! 😂

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125216) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

So according to Gary Anderson the car is quicker than simulations showed. Ferrari still got some corrolation issue but in this case a positive one it seems.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125217) velizare válasza Motion_Blur (#125216) üzenetére


velizare
(veterán)

gro 1.19.320
ezzel az első 3 helyen ferrari motoros autó áll.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125218) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Egy kis segítség a gumik megértéséhez:

C1 - Superhard (softer than 2018 Hard) - White, no brackets
C2 - Hard (softer than 2018 Medium) - White
C3 - Medium (2018 Soft) - Yellow
C4 - Soft (2018 Ultra) - Red
C5 - Supersoft (2018 Hyper) - Red, no brackets

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125219) velizare


velizare
(veterán)

sainz a végére robbantott a c4gyel: 1.19.318.

1.18.558!

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125220) erahurka válasza velizare (#125219) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Hajrá! Jó lesz az a Mclaren! 💪💪💪

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#125221) Tomas86 válasza erahurka (#125220) üzenetére


Tomas86
(aktív tag)

4-es keverékkel majd felet kapott Vetteltől aki 3-as keveréken volt.

Élőt nézve így elsőre:
Mercedes-Ferrari
Red Bull
Haas-Alfa
Mclaren
RP
Toro
Renault
Williams

Nem várok nagy erősorrend változást sajnos.

[ Szerkesztve ]

(#125222) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125223) velizare válasza Motion_Blur (#125222) üzenetére


velizare
(veterán)

kifogyott a benya.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#125224) Motion_Blur válasza velizare (#125223) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

jaja, gondoltam

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125225) Leon77


Leon77
(senior tag)

Azért nem semmi 169 kört letolni, főleg, hogy azt mind Vettel futotta egyedül. :))

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#125226) consono


consono
(addikt)

Azért ez valahol nagyon szomorú...

I've spoken with three Williams personnel (two are trackside, one is factory based) and here are the facts about missing T1:

- Parts were 'released' too late to be manufactured on-time and that's the only reason we're missing T1 D1. The missing parts are composite so they are possibly suspension or bodywork related but I wasn't told exactly...and didn't ask. When she/he said the parts were not 'released', they mean the part was not approved and sent out as a full scale model which is then taken to the composite laminators or machining group for manufacture.

- Overall morale in the team is "low af". "We're being worked like dogs, treated like shit, and HR is a fucking joke"

- "We're often wondering who's in charge around here"

If she didn't respond to his needs, he knew the three places to touch that worked every time . . . Control, alt and delete.

(#125227) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Kiváncsi leszek, hogy a merci oda tesz e egy komoly időt a teszt alatt.
Ha jól emlékszem tavaly ilyenkor sem voltak a leg gyorsabbak egyik napon sem....
A ferka bekezdett. Nagyon gyorsnak és nagyon megbízhatónak tűnik a vas. Mi duma volt tőlük, hogy idén 1.5 másdopercel lesznek lassabbak az autók.. :)

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#125228) szilva01 válasza Motion_Blur (#125222) üzenetére


szilva01
(őstag)

Nem úgy volt, hogy a rönyő Ricciardo-val megy délután?

Azért az időeredmények ellenére az odab*sz, hogy a merci 2 autóval megy (megint).

(#125229) Leon77 válasza consono (#125226) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Nagyon, nagyon, nagyon gáz :o

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#125230) 7etape válasza szilva01 (#125228) üzenetére


7etape
(addikt)

2 autóval?

(#125231) ricsi8800gt válasza szilva01 (#125228) üzenetére


ricsi8800gt
(addikt)

Az nem lehet kolléga

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#125232) b-type válasza mefistofeles (#125227) üzenetére


b-type
(nagyúr)

El is veszítik valószínűleg...de nem a 2018-s időhöz képest, hanem a normál fejlődési ütemet tekintve a feltételezett 2019-s időkhöz képest, azaz ha nincs a módosítás akkor valszeg az idei évre gyorsultak volna az autók X-re, és X-másfél másodpercet jelent a módosítás.

Boldog új évet!

(#125233) szilva01 válasza 7etape (#125230) üzenetére


szilva01
(őstag)

Lehet csak ebédszünetben átfestették, akkor elnézést.

(#125234) DS39 válasza szilva01 (#125233) üzenetére


DS39
(veterán)

Szerintem mindenki a saját autóját használja, csak egyszerre az egyik mehet. Itt fix versenyzőre méretezett ülések vannak.

(#125235) ricsi8800gt válasza velizare (#125202) üzenetére


ricsi8800gt
(addikt)

Anulu :DD :DD :P

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#125236) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Vettel:

"Nagyon boldog vagyok, az autó pontosan azt csinálja, amit szeretnék. Pillanatnyilag nagyon elégedett vagyok vele."

"Nem érzek nagy különbséget 2018-hoz képest, de nehéz az összevetés, mert tavaly nagyon hideg volt, és az autó is más lett. A 2019-es Ferrari azt csinálja, amit szeretnék, minden visszajelzése rendben van."

[link]

Ismét elkezdünk bizakodni, hogy aztán majd pofára essünk :))

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125237) mefistofeles válasza Motion_Blur (#125236) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Igazából még képlékeny minden de mi mást is érezhetne Vettel? Gyakorlatilag hiba nélkül teljesített bő két versenytávot, miközben az autó kifogástalanul duruzsolt alatta és még gyors is volt nagyon...
Toto különben nem szarta össze magát és nem panaszkodott. Szerinte ők az összes alkatrész tesztelésével foglalkoznak és nem von le következtetéseket az első napból....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#125238) [CS]Blade2 válasza szilva01 (#125233) üzenetére


[CS]Blade2
(őstag)

Általában 1 váz van a tesztekre legyártva. Azok a csapatok, akik egy nap alatt 2 pilótát is beültetnek, az ebédszünetben átszerelik a másik pilóta ülését, valamint lecserélik rajta a rajtszámot, nevet, stb.
Nem nagyon olvastam még olyanról, hogy az első tesztre valakinek lett volna 2db mostanság. Legkorábban a 2. tesztre szokott elkészülni a 2-es váz, de sokszor csak az első versenyre készül el.
Egyszer olvastam olyat, hogy valaki egy törés vagy rejtélyes probléma után visszaváltott a téli teszten használt vázra. Ott valszeg, amikor elkészült a 3-as, a teszten használt 1-es lett a tartalék.

(#125239) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125240) grabber


grabber
(addikt)

(#125241) Leon77 válasza Motion_Blur (#125239) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Idán jól leegyszerűsödtek az autók :DDD

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#125242) Motion_Blur válasza Leon77 (#125241) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Örülök hogy azért nem egy 2009-es butítás lett a vége és maradt még a tervezőknek játékterük :)

Kimi Räikkönen, Alfa Romeo – 5. hely, 1:19,462 (114 kör)

„Már a fioranói filmes napon jónak éreztem az autót, és a mai nap ezt megerősítette. A fiúk jó munkát végeztek, az alapok rendben vannak. A csapat jól felkészült, szóval nem ért minket meglepetésként, hogy több mint száz körig jutottunk az első napon. A beállításokhoz szinte hozzá sem nyúltunk. Előbb az alapadatokat akartuk összegyűjteni. A programunkat végigcsináltuk, minden működött. Elég könnyű gyorsan menni ezzel az autóval. Ez a csapat nem olyan nagy, de amúgy nincs nagy különbség. Egy-két emberrel össze kellett ismerkednem, de a munka a pályán kívül is remekül zajlik. Itt nagyszerű emberek dolgoznak, és nagyon jól érzem magam. Amíg mindent kihozunk a lehetőségeinkből, jó eredményeket érhetünk el, ebben biztos vagyok.”

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125243) Popes válasza Motion_Blur (#125242) üzenetére


Popes
(őstag)

Ha Kiminek fekszik az autó(márpedig úgy néz ki) akkor ha nem is dobogót, de remélem szép villanásokat látunk tőle. :)

Ja, és amúgy nekem bejövős az Alfa festése is a pályán. :K

Deus ex machina

(#125244) Leon77 válasza Motion_Blur (#125242) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Annak én is nagyon örülök. Engem lenyűgöz ez a mindenre kiterjedő részletesség. :C

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#125245) Motion_Blur válasza Popes (#125243) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Nekem is bejön: [link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125246) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Bozzy-nál már van fent videó a mai napról:
[link]

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#125247) Motion_Blur válasza guftabi96 (#125246) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Brutál jól mutat a pályán a Haas :K

más:

:))

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#125248) Astroboy válasza Motion_Blur (#125245) üzenetére


Astroboy
(senior tag)

Kövi oldalon van ez a kép, na itt sem lennék háromszáz fölött muslinca :DDD

(#125249) Zoleee83


Zoleee83
(senior tag)

Williams story:
Pletykák terjednek a paddockban, miszerint a Williams olyan szinten fejlesztette félre az autót, hogy most azon dolgoznak egyáltalán pályára vihető legyen.
+
"Több megbízható forrás is arról számolhatott be, a Williams előrelépésének hiánya megkérdőjelezte az istálló szenior menedzsmentjét is, vagyis ha az FW42 nem áll össze, akkor Lowe pozícióját komolyan ki kell értékelni.Pletykák szerint Paddy Lowe olyan messzire ment, hogyha az autó tempója elmarad az elvárásoktól, és a csapat a lemondását látja a legjobb megoldásnak, akkor azt akár önként is megteszi. "

[ Szerkesztve ]

* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *

(#125250) Malachi válasza Zoleee83 (#125249) üzenetére


Malachi
(addikt)

Rosszmájú elméletem: a kocsit elvileg fél éve fejlesztik, látták rég, hogy kuka az egész, berángatták hát Kubicát, hogy legalább a körülötte levő felhajtáson keressenek valamennyit, mert szponzor és egyéb pénz úgyse lesz. Kár lenne előreszaladni, de nekem van egy komoly tippem az idei sereghajtó csapatra.

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.