Hirdetés

2020. január 19., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#114601) guftabi96


guftabi96
(addikt)

"4 nap alatt 61.41 km séta a F1 Magyar Nagydíjon"

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

(#114602) Redneck


Redneck
(veterán)

Kíváncsi leszek erre a Renault-os Ricciardo kalandra. Sajnálom hogy eligazol, de érthető, a Hondás RB jövőkép kérdéses. Jobban örültem volna ha mondjuk a Ferrariba ül, ő a legszimpatikusabb pilóta, és megérdemelne egy VB esélyes autót.

A legjobb az volna ha az RB kicsit visszaesne, és az utánuk következők erősödnének. Jó kis versenyeket láthatnánk. Az űrautós Mercedes és a totál hülyén taktikázó Ferrari számomra már unalmas, csak a kettes számú pilótáikkal szimpatizálok.

Vettelt és Hamiltont meguntam, elhúzhatnának már a fenébe, kár hogy ez még odébb van. Alonsot pedig sosem csíptem, de a nagy arcát azért megnézném egy jobb autóban, még utoljára.

Ennek az F1-nek jót tenne a tankolás, nagyobb, egyszerűbb motorok, a nagyobb kerekek, dögösebb kasztnival. Kevesebb gumi, nagyobb különbségekkel, hogy a taktika, ne legyen ennyire kicentizett. A 20 körös gumi ne bírjon 35-öt ésatöbbi.

Mi várható 2021-től motor ügyben?

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#114603) Leon77 válasza Redneck (#114602) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Szerintem elég jól néznek ki a kasztnik. :))

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#114604) _drk válasza Redneck (#114602) üzenetére


_drk
(senior tag)

Lényegében igaz, hogy mostanában ezek a sorozatos vb címek se tesznek jót az F1-nek.
Sumi is akármilyen giga szuper pilóta volt, aki nem neki szurkolt szinte meggyűlölte. Állandóan ugyan az nyer, úgy hogy még csata sincs, sima rajt-cél győzelmekkel.
Erre itt van a következő kettő. Most már mindenki unja Hamilton-t, de ha nem ő nyer akkor is a másik már megunt Vettel nyer. De ha még csak nem is nyer akkor a dobogón, futamról-futamra ugyan azok az unott arcok, kivéve a pódium tetején fél mosollyal az arcán a győztes, akit egyébként már a futam győzelem se hoz lázba, mert annyit nyert.
Nem hiába kedveli most mindenki Ricciardót aki néha-néha feljut oda, telibe vigyorogja a sík képcsöves tv-t, majd ugrálva önti a cipőjébe a pezsgőt. De Verstappennek is ugyan ez a helyzet. Fiatal feltörekvő tehetség, végre nem az a másik kettő málészájú, aki ha éppen második már látszik rajta csalódottság.

(#114605) snecy20 válasza _drk (#114604) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ez így van. Az a Formula1 nagy baja az elmúlt 30 évben, hogy nincsenek ideiglenes, csak 1 idényig tartó dominanciák, mert ha ma valaki beletalál (vagy rászabják..) az adott szabálykörnyezetbe, az jó eséllyel 3-4-5 évig tarolni fog. Az olyan érdekesebb idényeket, mint 2003, 2009, 2012, jól meg kell jegyezni, mert nem sok ilyen fordul elő.

(#114606) Greentea válasza snecy20 (#114605) üzenetére


Greentea
(senior tag)

+1

kétszer kettő néha öt

(#114607) mefistofeles


mefistofeles
(addikt)

Most egyébként akár izgi is lehetne a VB mert ugye a ferka és a merci eléggé együtt van csak hát agyon van stratégiázva minden futam meg ott van ugye a két vízhordó csicska is. A csapatoknak így kockázatmentesebb és célszerű nekünk viszont unalmasabb, lapos minden futam... A mégnagyobb gáz az, hogy még két évig tuti ez lesz a leosztás...

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#114608) Lauda válasza snecy20 (#114605) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

Emlékszem a ferrari+schumi időszakra. Bármennyire is kedveltem schumit, azért durva volt, hogy egy kört ment időmérőn (oké más is volt a rendszer) és a futamokon is kb volt a schumi és valahol egy távoli dimenzióban jöttek a többiek. Ha jól emlékszem akkor is azért piszkáltak bele a szabályokba, mert unalmassá vált a forma1, olyan szinten dominált a ferrari.

(#114609) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

Ferrari problémák

🏎️ 🏁

(#114610) Motion_Blur válasza mefistofeles (#114607) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Jó esetben 2 évig ez lesz a leosztás, a valószínőbb inkább az hogy ha rájönnek a Ferrari trükkjére és lemásolják akkor ismét ellép a Merci. Legrosszabb esetben ez még idén is bekövezkezhet, nem véletelül csúsztatja a Merci a spec3 motor bevezetését, a nyári szünetben rá akarnak jönni az okosságra.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#114611) Leon77 válasza Motion_Blur (#114610) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Szerintem nem is feltétlenül a belsőégésű motorról van szó, hanem hatékonyabb energia visszanyerésről.

Nem véletlenül vizsgálták azt nyakra főre. Valamit az mgu-h körül variálnak szerintem. Hihetetlenül hörgő hangja van a motornak amikor elveszik a gázt, nagyon hasonló, mint amikor még befújt diffúzorok voltak.

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#114612) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

Massa: A Williams amatőr pilótákat alkalmaz
A grove-iak korábbi F1-es pilótája nagyon szomorú a gárda mélyrepülését látva, melynek szerinte egyaránt vannak csapatpolitikai és technikai okai is.

Renault: Ricciardo megszerzése jó bizonyíték
A francia gyári istálló fejlődésének legékesebb bizonyítéka a többszörös futamgyőztes Daniel Ricciardo leigazolása. Így gondolja a Renault ügyvezető igazgatója, aki jövőre még többet akar

Renault: A Red Bull a hibás
Rendszeresen sújtják meghibásodások az RB14-et az idei évben, ebből nem kevés alkalommal a motor adja be a kulcsot. Megy az egymásra mutogatás, a Renault szerint a Red Bull tervezése a hibás.

[ Szerkesztve ]

🏎️ 🏁

(#114613) Motion_Blur válasza Leon77 (#114611) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Létezik ez az elmélet + a másik szerint a turbóban van az okosság.

Tény, hogy amikor már a Mercik is villognak az egyenesek végén, a Ferrarik nem , vagy csak közvetlen féktáv előtt.

Nagyon várom Spa-t, első és harmadik szektorban szerintem 5 tizedet kapnak majd a Mercik, közel 1mp-t a RB-k. Legalábbis a Hockhenheimi infók alapján.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#114614) Leon77 válasza Motion_Blur (#114613) üzenetére


Leon77
(senior tag)

Plusz jön a spec. 3 motor

Mert van élet a halál előtt:P AMD Ryzen 7 3700x, Asus x370 pro, MSI GTX 1080 TI GAMING 11G, 16Gb(2*8) trident z f4-3200c16d-16gtzb, Samsung M2 960 evo 250GB épített vízhűtés és saját készítésű kuckó

(#114615) velizare válasza Motion_Blur (#114610) üzenetére


velizare
(veterán)

idén biztosan nem és szerintem jövőre sem. egy motor tervezésétől a rendszerbe állításig ~7-10 hónap. a februári tesztre májusban már elkezdik a motor tervezését. ha valamire most augusztusban jöttek rá, akkor az a jövő évi motor tervezéséhez már túl késő, és annak a revíziói is csak korlátozottan képesek azon módosítani.

[ Szerkesztve ]

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#114616) velizare válasza Redneck (#114602) üzenetére


velizare
(veterán)

semmi komolyabb változás nem várható 2021től. mivel nem sikerült új motorgyártót becsalogatni, új motorformulának sincs értelme.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#114617) b-type válasza velizare (#114615) üzenetére


b-type
(nagyúr)

de muszáj lesz, ha nem reagálnak valamit akkor gyakorlatilag feladják az évet. Mostanra valószínű hogy a Mercedes már behatárolta hogy hol van a lehetőség, itt minden azon múlik már hogy hogy lehetséges-e egyáltalán az idei autóba...mert hiszen rajtuk kívül még senkinek nincs pontos infója. Illetve a megbízhatóság ugye..
De elképesztő számokat mérnek ki a tempó és a hang elemzése alapján, még ha ezt a számot elosztom kettővel még akkor is igen sok teljesítményről van szó. ja és még nincs vége, Vettel is nagyon magabiztos, még jön a Ferrari-nál +teljesítmény. :D

Boldog új évet!

(#114618) velizare válasza Leon77 (#114591) üzenetére


velizare
(veterán)

a honda vs renault viszonylatban én azt várom, hogy a honda előbb-utóbb határozottan a renault elé fog kerülni. mégpedig azért, mert a honda hajlandó sokat költeni a fejlesztésre, és az a pénz előbb-utóbb meg fogja hozni a várt eredményt.
viszont az rb nem arra szerződik, hogy fixen harmadikak legyenek. nekik az lenne az eredmény, ha felérnének a ferrarira és a mercire. azt mondjuk nem várom a hondától, hogy ezt a mostani, kétéves rb szerződés alatt produkálni tudják majd. de szeretnék pozitívan csalódni.
én ricciardo szerződésével kapcsolatban azt látom így az események alapján, hogy ő első számú pilóta akart lenni, és oda szerződött, ahol ezt garantálják neki. 2 év múlva talán majd lesz esély olyan csapathoz is szerződni, ahol nyerhet is.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#114619) [CS]Blade2


[CS]Blade2
(őstag)

Aztán, ha van ilyen trükk a Ferrari motorral, amit a Merci sem ért jelenleg, akkor mit mondjon a Honda, és a Renault?
A Renault tényleg szarabb helyzetben van, még a Hondánál is. Ott nem csak a hozzáértés, hanem a pénz is hiányzik.
A büdös életben nem jönnek rá, hogy mi a trükk. Egy party módot nem tudnak összehozni.

Ha 2 éven belül lenyomja őket a Honda megbízhatóságban, akkor még kapnak egy jó adag negatív reklámot is, mert akkor már csak az öveké lesz a leggyengébb, legsz*rabb. Még jó, hogy csak 1 ügyfelük lesz, így olyan sokan nem fogják szidni.

[ Szerkesztve ]

(#114620) Májkii válasza [CS]Blade2 (#114619) üzenetére


Májkii
(senior tag)

A Renault-nál van/lesz Budkowski ;)

(#114621) Cartevo


Cartevo
(senior tag)

Daniel elszerződése után nehéz lesz már eltusolni, hogy csapaton belül sem azonosak a feltételek, amiért itt mindig le vagyok oltva, főleg a rovatfelelőstől. Holott csak bemesélés és feltevés, hogy jobb lesz neki, hiszen ez kockázatos lépés. Értelmesen gondolkodva 1 nagycsapatnak nem szokás leadni a lépéselőnyét, főleg a Bull tapasztalatával, melynek alárendelt a Toro. Nyilván az van a háttérben, hogy nem optimálisak Dan feltételei, ebből lett elege. Aki itt hajlik erre a nézetre, az is csak a taktikában látja ezt, csak a futamon, amitől leesek a székről. A kutya faxát csak annyi, mindenben alárendelik a kedvencnek. Bármely felelős csapatfőnök azt várja el mindenkitől, hogy az esélyesre fordítsák erőforrásaikat, sőt, erőtartalékaikat, mert ez így normális. Hiszen még így is van kockázat, amelynek a csökkentése a legfőbb cél. De én nyugodt vagyok, mert egyre nehezebb lesz ezt eltagadni.

(#114622) Májkii válasza Cartevo (#114621) üzenetére


Májkii
(senior tag)

Vb-t nem lehet nyerni egy jó második pilóta nélkül. Egy ilyen szoros küzdelemben mégis miért tennék tönkre szándékosan akárki autóját? Saját magukkal baxnának ki. De ha szerinted létezik olyan beállítás, ami pl. Bottas autóját annyira cseszi el hogy Hamiltonra ne legyen veszélyes, de Vettelt még megelőzze, és ezt előre beállítják direkt neki, akkor nincs több kérdésem.

[ Szerkesztve ]

(#114623) b-type válasza Cartevo (#114621) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nem olt téged senki, sőt én néha fel is veszem a fonalat,..még most is volt némi hajlandóság, de leginkább csak unalmas szal mégsem. :)

Boldog új évet!

(#114624) Cartevo válasza Májkii (#114622) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Ez félreértelmezés. Mindenhol a kockázatkezelés a lényeg, ahol nagy a tét.
1 új edzéstervvel is Ronaldohoz fordulnak először, nem a cserekapushoz.
1 nagy koncert előtt is a frontember minden kívánságát lesi a stáb.
A top autófejlesztés miért működne másképp. :F Őrület van már itt.

(#114625) 7etape válasza Motion_Blur (#114613) üzenetére


7etape
(addikt)

Már én is várom Spa -t, csak kár, hogy a Ferrarinak se stratégája, se pilótája nincs. :N Vettelben se bízom már. A nehéz helyzetekben többnyire elbarmol mindent... A red bullban sokkal higgadtabb volt. A Ferraritól meg nem áll távol, hogy hajmeresztő taktikával álljanak elő....

(#114626) DS39 válasza 7etape (#114625) üzenetére


DS39
(veterán)

Még nem tudatosult Vettelben hogy már nem kell mindig határon menni, mert ez a Ferrari most alapból versenyképes. A Red Bull esetén ezzel tisztában volt.

(#114627) Malachi válasza DS39 (#114626) üzenetére


Malachi
(addikt)

hát, a német futamon - ahol szerintem eldobta az egész évet - nem volt a határon abban a kanyarban. és máshol is hibázott már csak úgy. ez van na, hibázgat.

(#114628) DS39 válasza Malachi (#114627) üzenetére


DS39
(veterán)

A köridőket nézve szerintem Németországban sokat kockáztatott a már félig vizes pályán. Hogy a megcsúszás ennek volt köszönhető vagy egyszerűen megremegett a keze, azt csak ő tudja.

(#114629) Lauda válasza Lauda (#114608) üzenetére


Lauda
(félisten)
LOGOUT blog

2005 magyar nagydíj, 1 másodpercet kent majdnem a másodikra:

(#114630) Danex válasza Malachi (#114627) üzenetére


Danex
(őstag)

Ott szerintem nagyon sokat jelentett azt, hogy taktikailag hiába futott nagyon jó első etapot, a teljesen más stratégián lévő raikonnen mögött kellett kocsikáznia és meg kellett magyaráznia a csaptnak, hogy figyu már ezt a rendezvényt nézitek?

Ott nagyon sok időt elbukott... ha ott nem tökölnek lazán 6-10másodperccel előrébb lett volna és simán belefért volna a lasabb kör is.

Amúgy a többiek is össze vissza csúszkáltak, ennél sokkal nagyobb hibákat vétettek, csak pont ahol Vettel hibázott ott a kisebb hiba is végzetes volt sajnos.

Xiaomi Mi 8 || Suzuki SX4 S-Cross GL+ 1L 6AT

(#114631) snecy20 válasza Lauda (#114629) üzenetére


snecy20
(veterán)

Csapattársra 1.3-at... még ebben az időszakban is jobbak ki tudott domborodni versenyző és versenyző között a különbség. Manapság a gumi meg a technika, a spórolósdi a bottleneck.

(#114632) Cartevo válasza b-type (#114623) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

Bottas új szerződését nehéz mással magyarázni, mint hogy őstehetség. Amikor Prost, Senna, és Piquet versenyzett egymással, akkor csak véletlenül jött össze 3 klasszis. Nagy szerencsével állt elő ez a helyzet Mogyoródon is. De mára olyan vérprofi a tehetségkutatás, főleg egy Mercinél, hogy évek alatt úgyis találnának a világon 1 klasszist a finn helyére. De nagy eséllyel marad még évekig, nem véletlenül hasonlítja magát Hakkinenhez, például a monacoi sisakfestésével.

(#114633) JColee válasza Lauda (#114629) üzenetére


JColee
(őstag)

Versenyre feltankolva mentek az időmérőn.

(#114634) Tapsyfüles válasza Lauda (#114629) üzenetére


Tapsyfüles
(aktív tag)

De itt ugyebár függött az is, ki hogyan tankolta meg az autót.

(#114635) Motion_Blur válasza Lauda (#114629) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

A lehető legrosszabb példa ez a rajtrács :)

Kimi elsőként poros pályán kellett h kört fusson.

Schumacher olyan lágy gumival futott hogy a versenyen 30 kör után nem volt gumi az autón és Ralf kőkeményen támadta. Feltett mindent a rajtpozícióért hogy legalább dobogón végezhessen.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#114636) BenHans


BenHans
(addikt)

Megérkezett a Honda új fejlesztése!

;] :DDD :DDD

[ Szerkesztve ]

"...gialla come er sole, rossa come er core mio..." "La forza del branco è il lupo la forza del lupo è il branco" "Still I Rise"

(#114637) velizare válasza BenHans (#114636) üzenetére


velizare
(veterán)

baszki nekem a kocsim nem megy ennyit lejtőn, mint ez sík terepen... :O

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#114638) KraX válasza Motion_Blur (#114635) üzenetére


KraX
(senior tag)

Egyebkent nezzetek meg, hogy hany Bridgstone-os csapat volt bent az elso tizben. A Ferrarik technikailag abban az evben is verhetetlenek lettek volna, de hat jott egy uj gumi es “hirtelen” csak egy gyozelmet tudtak aratni 2005-ben, azt is ugy, hogy az osszes Michelin-es csapat kiallt a felvezeto kort kovetoen. 2006-ra ismet feljavult a Ferrari, az egy jo evad volt, de ki a fene lett volna kivancsi mondjuk Schumi 8 vagy akar a 9-ik vb cimere egy maroknyi fanatikust kiveve?

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#114639) snecy20 válasza KraX (#114638) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ez most is így van Hamiltonnal, egy újabb VB cím már nem ad hozzá semmit a pályafutásához, de a kérdés, hogy mivel tudja a Merci szorongatni az FIA, meg az új F1-es tulajdonosi kör tökét? Ha az F1 nézőket vesztett a Schumacher éra 4-5 éve alatt, akkor most mitől lenne másképp? :)

(#114640) mefistofeles válasza snecy20 (#114639) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

"egy újabb VB cím már nem ad hozzá semmit a pályafutásához"
Miért ne adna? Szerinted mindegy, hogy 1 vagy4 vagy 7? Akkor Rosberg egy szinten van Shumival?
Igen is a pályafutásához hozzá tesz sokat is.
Azt meg nem igazán értem miért kell mindenhol az összeesküvést keresni. A merci betalált a motorjával, abból él 4 éve, mikor az RB összerekta a tuti aerot ők is abból éltek végig. Nincs itt semmi varázslat, vagy konteo. Idén a ferka lazán pariban van a mercivel de sokat hibáznak. Vagy Vettel kicsúszása is központi manipuláció?
Nyilván érdekesebb lenne az egész ha mondjuk 3 csapat 4 versenyzője küzdene szezon végéig a címért de ezt egyszerűen csak csalás lenne befolyásolni.

Az is érdekes, hogy pont a ferrarit hoznák direkt szar helyzetbe? Ők a kis kedvenc, a leg patinásabb csapat a legtöbb szurkolóval, csak alanyi jogon egy kamion pénzt kapnak évente, nagy a befolyásuk és pont őket szivatnák a merci javára????

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#114641) snecy20 válasza mefistofeles (#114640) üzenetére


snecy20
(veterán)

Miért, Schumachernél már számítottak a további címek mondjuk a 2001-es 4. után? Semmit, egy grammal nem lett jobb versenyző, sem jobb megítélésű hogy utána még behúzta 2002 és 2004 között is.

(#114642) KraX válasza snecy20 (#114641) üzenetére


KraX
(senior tag)

Az atlag nezo szempontjából semmit nem számít, a szakma szempontból számíthat, illetve a csapatnak es sajat maganak leginkabb, gondolom.

#114640
Azt azert minden tovabbi nelkul el tudom kepzelni, hogy ugy hajlitjak a szabalyokat adott esetben, hogy a verseny "kiegyenlitettebb" legyen ha tul nagy a dominancia huzamos ideig. Az a fent felsoroltakon kivul gyakorlatilag senkinek nem jo es ehez nem kell osszeeskuves elmeletet kialtani. Nezzetek korul az elsportban dopping temakorben. Ebben a temaban eleg olvasott vagyok mert erdekel. Gyakorlatilag mindenhol letezik, aki mast gondol az nem mozgott es/vagy olvasott eleget a temaban. Ma mar elképzelhetetlen dopping nelkul a vilag elvonalaba tartozni es nem csak sulyemelesrol vagy nehez atletikarol van szo, regen nem. Nem tudom tudjatok-e de pl az F1-ben is hasznaltak gyogyszert anno ami ki is derult (tobbek kozott). Egy alap helyzetben alcheimeres betegnek valo gyogyszer volt ami kiderult (sok mas mellett ami fokozza a szellemi es/vagy fizikai telejsito kepesseget egy rovidebb/hosszabb idore). De azonnal ide lehet venni egy masik sprtot. Az E sportokban is megjelent pl az Adderall bevu gyogyszer amivel sokkal jobban tudnak fokuszalni ol FPS gamekben vagy RTS dontokon ugye ami mar tetre megy es sok penzert. Ha ezt elfogadjuk, akkor az is belathato, (es igy fognak is, az empirikus tapasztalat 100%-ban ezt mutatja az osszes sportban ami nagy tetre megy) hogy az F1 sem kivetel. Lsd pl csapat szinten a McLaren kem botranyt pl. Egyszoval minden befolyasolhato, es ha ezt az axiomat elfogadjuk akkor a fenti tapasztalatok azt mutatjak hogy meg is teszik ezt a kulonbozo szinteken (versenyzo, csapat, technikai csoport stb stb).

[ Szerkesztve ]

I know kung fu!

(#114643) mefistofeles válasza snecy20 (#114641) üzenetére


mefistofeles
(addikt)

Akkor mi a bánatért nem vonul vissza mindenki aki megnyeri a VB-t? nem is értem... már úgy sem számít.....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#114644) snecy20 válasza mefistofeles (#114643) üzenetére


snecy20
(veterán)

Gondolom mert szeretik csinálni, és mert jó pénz. De "szakmailag" elég gyorsan el lehet érni az abszolút csúcsot, ahonnan már egyszerűen nincs feljebb.

(#114645) JColee válasza KraX (#114638) üzenetére


JColee
(őstag)

Mert a ferka mellett a minardi és a jordan volt bridgestone-os. Ők tényleg reálisan pályázhattak a top10-be. :D

[ Szerkesztve ]

(#114646) b-type válasza KraX (#114642) üzenetére


b-type
(nagyúr)

A másik oldal ennek a hozadéka, a ló másik oldala, hogy egy étrend specialista kell, illetve felügyelet mindenre kiterjedően, mert bizonyos összetevőket amiket szűrnek simán bel lehet gyűjteni ha az ember normálisan eldurran és kajál, teszem azt kiszabadulsz a paradicsomföldre azt két pofára nyomod a paradicsomot, vagy szílvát, vagy bevágsz 2kg halat....
Ezeket a dolgokat jobb szakemberekre bízni, a közember csak elbaxa a saját szórakozását ha azt hiszi hogy tud valamit.

Boldog új évet!

(#114647) Cartevo válasza b-type (#114646) üzenetére


Cartevo
(senior tag)

A záró mondatot nem osztom. Mikor a bajnokotok menni sem bírt, hanem leroskadt a kocsihoz, majd a futamon hátulról nyert, ott azért kilógott a lóláb.

(#114648) Redneck válasza Leon77 (#114603) üzenetére


Redneck
(veterán)

Szerintem inkább funkcionálisak mint szépek, de persze írtam hogy én a régebbi, kevésbé futurisztikus autókért vagyok oda. Mondjuk egy ilyenhez képest, számomra kanyarban sincsenek. Az elmúlt években egyedül a tavalyiak tetszettek. Hamar megszoktam azóta a glóriát, de még mindig bízok abban hogy szebben is meg tudják oldani a problémát.

Play Hard GO pr0! - A bugfix a hiba véglegesítése a programban. http://steamcommunity.com/id/redneck026/

(#114649) snecy20 válasza Cartevo (#114647) üzenetére


snecy20
(veterán)

Ugye? Ott azért valami elpattant bennünk nézőkben azt illetően, hogy mi az amit elhigyjünk és mi az ami kamufaktor. :) :)

(#114650) b-type válasza Cartevo (#114647) üzenetére


b-type
(nagyúr)

na, kb. fingod nincs, és fingom nincs, milyen ez a helyzet ugye? :)
ugye.
Manapság 2 tized a rengeteg, KETTŐ TIZED a rengeteg, és 4-5-7km távon mi koncentráció szükséges ahhoz hogy ez a rengeteg kettő tizeden belül tudjál autózni.
Persze fontos sok minden más is ami az autó versenyszerű vezetéséhez szükséges, és ami kiemeli a versenyzőt arra a szintre hogy versenysorozatokat nyerjen és eljusson az F1-be.
..egy saját példa, annak idején elég komolyan szimeztem, és beugrottam vendégnek az NR2003 ligába, ami akkor a legszínvonalasabb hazai szimcsapat volt...ami nemzetközi szinten is sokat jelent, hiszen világszinten nyertek Kiss Norbi, HaZso..stb. utálok nevesíteni mert mindenkit fel kellene sorolni, voltak más meghívottak már országokból, innen a PH!-ról még JuanG jött.
28 kört bírtam versenytempóban 3 autó szélesen mentünk fékes oválon. 28 kör után elfogytam és elkezdtem hátraesni, nem az alapsebességemmel volt baj, elfogytam fejben, cserélődni kellett mert szólt a spotter hogy melegszik az olaj.
28 kör a 200valamennyiből, és leesett a teljesítményem, többeké egyébként, itt az alap tempón kívül kell még egy nagyon magas szinten tartott koncentráció szint.

Az F1-s tizedes harcokat is így képzelem el, és amikor egy ilyen magas koncentráció szétesik, akkor az ember káromkodik, mond dolgokat amit nem kellene, és ha a világbajnoki címért megy, és kell minden pont, nos akkor mérd meg te hogy mit csinál és azt miért csinálja.
mi, mi alapján?
miért gondolod hogy egyáltalán azon a polcon lehetsz ahol ezt megmérheted. Tetszeni vagy nem tetszeni az oké, az ember eldönti. de hogy miért gondolják a nézők azt hogy ők tudnak dolgokat azt fel nem foghatom, hiszen nyilvánvaló hogy nem.

Boldog új évet!

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.