Hirdetés

2019. december 10., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2019-11-29 17:54:58

LOGOUT.hu

Formula-1

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#112001) Tsa-bika


Tsa-bika
(senior tag)

Van amit személyesen kell átélni, minden másra ott a darkweb.

(#112002) b-type válasza arn (#112000) üzenetére


b-type
(nagyúr)

mit??
most komolyan szedjem ki hogy mit mondott Hamilton??!

jó vzz akkor menjünk le erre a szintre, tessék:
linkelt cikk, Hamilton:
"-Úgy fogalmaznék, hogy érdekes volt a taktikájuk.
-Jobban kell helyezkednünk a vörös autókhoz képest, mert ki tudja, máskor is lesz-e ilyen
– tette hozzá. – El kell foglalnunk az első rajtsort és elintézni, hogy ne érjenek mellénk ezek a srácok."

Mi ebben az ostobaság??!

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#112003) ricsi8800gt


ricsi8800gt
(addikt)

Remélem Monzában csattan a pofon és Lewis nyer és kettős Merci siker lesz :)

Opel Astra H Caravan 2007 Z16XER,Yamaha Yz450f 2007

(#112004) Samott válasza b-type (#112002) üzenetére


Samott
(senior tag)

Nagyjabol minden. Szandekossagot feltetelez, sugalmaz egy veletlen eset kapcsan.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#112005) b-type válasza Samott (#112004) üzenetére


b-type
(nagyúr)

... hát kb. annyira feltételez mint te azt hogy az eset véletlen volt....

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#112006) Samott válasza b-type (#112005) üzenetére


Samott
(senior tag)

Én azt írok / mondok amit akarok, nem vagyok érintett az esetben. Tét nélkül nyilatkozok. Komoly üldözési mánia kell a szándékosság feltételezésehez. :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#112007) ktg3 válasza Malibutomi (#111972) üzenetére


ktg3
(őstag)

Mert Bottas feltarotta az egész mezőnyt (Bottas sem spórolt csak ennyivel lassabb volt). Azért tudtak ott maradni a redbullok is az első négyes fogat mögött. Vettel amint elment el is húzott. Az volt inkább a furcsa, hogy ekkora ferrari tempó (gumi) előnnyel is ilyen sokáig tartott az előzés. Azonos taktikán nem valószínű, hogy erőből tudtak volna előzni. Sem a ferrari a mercit, se fordítva.

(#112008) b-type válasza Samott (#112006) üzenetére


b-type
(nagyúr)

A komoly üldözési mániát tartogasd majd egy Bottas-Vettel afférhoz, amikor, ha úgy esik, megpróbálja Valteri kifékezni. Érintettség hiánya talán akkor is érezhető lesz az össze-vissza beszédben. :)
..ha viszont rám gondoltál, én nem feltételeztem sem ezt sem azt.

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#112009) Ciccuka


Ciccuka
(addikt)

Verstappen elmondta, már a rajtnál tudta, hogy baj van az autóval. „Az első körben ráléptem a fékpedálra, ami beesett. Később helyrejött, amit furcsának találtam, máskor ilyenkor vége a versenynek. A verseny végén fékeztem a 16-os kanyarban. A fékpedál beesett, a hátsó kerekek blokkoltak és megforogtam. Visszatértem volna, de az autó egyesben ragadt, de azt hiszem, ez inkább az elektronikus fékkör problémája volt, mintsem a sebességváltóé” – mondta.

🏎️ 🏁

(#112010) gbors válasza b-type (#112002) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Igen, plausible deniability - célozgatunk, de csak nagyon kétértelműen, hogy bármikor le lehessen tagadni, ugyanakkor meg akinek van rá hajlama, az rögtön kiérezze belőle a vádat. Közkedvelt stílus a politikában.

De amúgy mondott marhaságot is:
All I’d say is that it’s now two races that the Ferraris have taken out one of the Mercedes, and a five-second penalty and a ten-second penalty doesn’t appear to feel… ultimately it spoils the race. It’s a lot of points that ultimately Valtteri and I have lost in those two scenarios.

Merthogy ő mennyit is vesztett szumma ezen a két eseten?

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#112011) Samott válasza b-type (#112008) üzenetére


Samott
(senior tag)

Nem rad gondoltam, a te velemenyed se er tobbet mint az enyem, nem szamitunk, a mercinel ment el az eszuk. Mar a bottas / vettel dolgot is felemelgetik, pedig ki nem sz.rja le hogy hol vegez a merci masodikszamu pilotaja, ott vettel sajat magat szivatta meg. Most meg mar azt is ugy talaljak, hogy szandekos volt. Nevetsegesek. Es igen, megeshet ugyanez Vettel-el is. Egyebkent meg a VB versenyben outsider pilotak batrabban fordulhatnak, vigyazzon magara a masik. Verstappen az egesz karrierjet erre epitette eddig. :D

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#112012) Motion_Blur válasza Samott (#112011) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

A Merci tudatosan játszik rá a mártír szerepre, Hamilton meg ilyen, mindig is ilyen volt.

Szerintem ki kell őket röhögni és ennyi :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#112013) DS39 válasza Samott (#112011) üzenetére


DS39
(veterán)

Viszont outsiderként csak a Red Bull lehet ilyen helyzetben, a többi csapat már a rajtnál akkora hátrányban van, hogy még ütközni sem tudnak.

(#112014) ronaldo válasza ktg3 (#112007) üzenetére


ronaldo
(őstag)

Vettel nagyon okosan és éretten csinálta az előzést. Hiába volt (mint láttuk utána) 1+ mp-vel gyorsabb körönként, mint Bottas, de előzni kb. egy helyen lehet, a végsebessége pedig a Mercedesnek is ott volt.

Ráadásul egy "levezetjük egymást a pályáról" típusú előzés nem fért bele, hiszen közvetlenül jött 2 üldöző is (Hamilton, Kimi), simán elment volna mindkettő.

A tempókat meg tényleg teljesen felesleges összehasonlítani (x körös lágy gumi, y körös közepes gumi). Legkésőbb a 2000-es évek elején volt az utoljára, hogy minden szempontból kinyomhatta a szemét a technikának a pilóta. Ez a mostani ahogy írtam már korábban is, gyorsasági spórolás. Vettel megelőzte Bottast, odanyomott neki 1,5 kör alatt 2,5 mp-et, aztán behúzta a kéziféket. Kétsége ne legyen senkinek, ha valami csoda folytán Hamilton érdemben közelített volna rá, újra odalép neki.

De ez nem a Ferrari miatt van, amikor a Mercedesnek áll a zászló/ők vannak elől, ugyanezt csinálják. Ki tudja, hogy konkrétan annak a vasnak, ami ma a burkolat alatt volt, hány ezer km-t kell még megtennie nem épp nyugdíjas tempóban.

Ha már foci vb van, ez tipikus esete annak amikor egy csapat lő egy gólt, aztán onnantól kezdve betolja a busz a kapu elé, ha teheti akkor a meccs végéig csak keresztben passzolgat. S ami szomorú, hogy nem csak azok a csapatok akik kizárólag erre képesek, hanem a focizni tudók is. A mai F1 is ilyen. Hol vannak a 30 mp-es győzelmek, amikor még presztízskérdés volt ez.

(#112015) b-type válasza gbors (#112010) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Az hogy Bottas mennyit vesztett amikor kilökte Vettel... mittomén nyilván nem volt ideális.
Az pedig hogy Hamilton mennyit vesztett, most hogy Kimi kilökte,.. mittomén, nyilván nem volt ideális.

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#112016) arn válasza gbors (#112010) üzenetére


arn
(nagyúr)

mint amikor ricciardo mondta hamiltonnal es vettellel az interjun, hogy nekunk van 8 vb cimunk :D

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#112017) gbors válasza b-type (#112015) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Tudni nem lehet, de behatárolni igen.
Bottas reálisan 12 pontot vesztett, meg egy esetleges lövést a győzelemre.
Hamilton reálisan 0 pontot vesztett, meg egy konkrét lövést a győzelemre.

(#112016) arn: ja kb.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#112018) Don.Corleone válasza Motion_Blur (#112012) üzenetére


Don.Corleone
(aktív tag)

azért a futam utáni zárt ajtós interjúra ahol az újságírók tehetik fel kérdéseiket, illett volna már megnyugodnia. De ő továbbra is közötte az ebet a karóhoz hogy kiütötte a ferrari és "érdekes taktika" ez részükről. :) Én jókat derülök rajta, ennyit egy pilóta nem képes drámázni, ez autóversenyzés ami néha ütközéssel jár. Maximus legutóbb el is mondta, egy kis kocc jót is tesz, hát tessék. :DDD
Nem tudom az igazi Ham ultrák hogy látják ezeket a megnyilvánulásokat, mennyire tudnak elvonatkoztatni, de valahogy nekem 07-08 volt Hamilton, a többi egy fülledt nyári estébe illő bohózat.

(#112019) Csapoati válasza Don.Corleone (#112018) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

A vicc az, hogy most sokkal érettebb Hamilton, 2008-ban ment a mártírkodás inkább (persze túl is büntették, #FIArrari ;] ).

JJános: Kimi nem direkt csinálta, de csúnyán eltolta azt a kanyart, be is ismerte. Nem is kell ezen rúgózni, megy az élet tovább, emgkapta a büntetést érte.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#112020) cyberkind válasza Csapoati (#112019) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

2007-ben meg nem tudott VB lenni a mezőny legjobb kocsijával, a Mclaren-Ferrari-val. ;]

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#112021) .noxwill


.noxwill
(veterán)

Sajnálatos ami Hamiltonnal történt, de az hogy ennyire nyíltan (vagy virágnyelven, tökmindegy) kijelenteni azt, hogy szándékosság lenne az egész mögött, maximum a csalódottság mondatja vele, és később még megbánja amit mondott. Ez már nem a nyolcvanas-kilencvenes évek amikor vicces kedvű ravasz pilóták torpedót játszanak a másikkal elrontva annak versenyzését, és ma már nem is fér el az ilyen. Egyszerű versenybaleset, nem odafigyelés vagy hívja mindenki annak aminek akarja. Az érintett megkapta a maga büntetését, az meg hogy melyik szituációban mennyit, az már legyen az FIA sara.

Az év közepéhez közeledünk, érthető hogy az effajta szurkálódás kezdetét veszi, nem lenne ez máshogy fordított helyzetben sem, ebben is biztos vagyok.

All→M8

(#112022) Csapoati válasza cyberkind (#112020) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Nem tudott/nem hagyták, ez az én álláspontom. :)

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#112023) cyberkind válasza Csapoati (#112022) üzenetére


cyberkind
(nagyúr)

Az enyém is a második, túl nehezen hihető az ami volt. :)

"Fly the Friendly Skies" "Take Me Home, Country Roads" "I shouted out Who killed the Kennedys?"

(#112024) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Schumit visszatolták, Hamilton nem lehett VB.

Kimi koccából ide eljutni, na az a teljesítmény :C

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#112025) Csapoati válasza Motion_Blur (#112024) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Volt itt már az is, hogy Hamilton direkt forgott meg Kimi manővere után, mert amúgy nem kellett volna neki. :D

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#112026) b-type válasza gbors (#112017) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Reálisan?
:)
Tehát akkor erőből nem tudta volna megverni a Ferrari-t, itt Silverstone-ban ahol 5 éve csak Mercedes nyer?
Nahát-nahát. :D

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#112027) arn válasza b-type (#112026) üzenetére


arn
(nagyúr)

Az elmult negy evben nem szazadokra volt tole a ferrari.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#112028) Malibutomi válasza ktg3 (#112007) üzenetére


Malibutomi
(nagyúr)

Aha...szoval kimaradt...arrol beszelunk hogy sem Vettel nem huzott el sem Raikonnen nem ment ra Hamiltonra 20 korrel frissebb es egyel lagyabb gumikon a vegen.
Arrol nem beszelve hogy megforgas es az eges, mezonyon atgazolas kozbeni taposas melkett jobban birtak a lagy gumijai mint Vettele.

[ Szerkesztve ]

(#112029) b-type válasza arn (#112027) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Hasonlóra utaltam a futam előtt, de akkor még a gyengébb Ferrari + Mercedesgumi volt a 'realitás' :D
Most meg ugye a max. 2.hely a Ferrari mögött lett a realitás...
Nahát-nahát :D

[ Szerkesztve ]

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#112030) ktg3 válasza Malibutomi (#112028) üzenetére


ktg3
(őstag)

"Vettel megelőzte Bottast, odanyomott neki 1,5 kör alatt 2,5 mp-et, aztán behúzta a kéziféket. Kétsége ne legyen senkinek, ha valami csoda folytán Hamilton érdemben közelített volna rá, újra odalép neki."

Nem én írtam, de egyet értek vele.

Kimit meg más tészta. Nem ritka, hogy Kimi nem tudja kiautózni azt az előnyt, amit ki kéne. Néha képes végigvonatozni versenyeket jobb technikával. Ha nincs nagy tempó különbség akkor DRS ide vagy oda, nincs előzés. Közel maradni sem egyszerű. Vettel is alig tudott előzni, pedig ott volt a gumielőny és azért Vettel általában alapból gyorsabbnak tartják, mint Bottast.

[ Szerkesztve ]

(#112031) veze válasza arn (#112027) üzenetére


veze
(őstag)

Olyan, mint az óvoda, megy a hiszti mert más másnak is van már olyan játéka, ami eddig csak nekem volt, és ezért én voltam a király :D

[ Szerkesztve ]

!!! ....édesnemes és csípős őrölt szegedi paprika termelőtől ..

(#112032) arn válasza b-type (#112029) üzenetére


arn
(nagyúr)

Egykoros tempoban latszott, hogy teljesen egyutt vannak, a gumikopasra kaptunk ma valaszt. Irtam is, hogy varjuk meg a veget ennek a padlolemezes dolognak, mert a masik gumira jol fel tudtak keszulni, itt is lehet elohuznak vmit, ahogy egyre tobb a tapasztalat.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#112033) Csapoati


Csapoati
(Topikgazda)

Az volt már, hogy elvették Gasly 10. helyét, így Perezé lett az utolsó pont? A Force India így megelőzte a McLarent (mondhatnék Alonsót is igazából...).

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#112034) b-type válasza arn (#112032) üzenetére


b-type
(nagyúr)

Nekem mindegy, csak megmosolyogtató.. viszont eddig mert most már alvás. :)

https://youtu.be/Kr4SwcJy0wU?t=1255

(#112035) .noxwill válasza Csapoati (#112033) üzenetére


.noxwill
(veterán)

Vandoorne gyakorlatilag kuka lett, pedig az F1 előtt ígéretes tehetségnek tűnt. A kérdésre, hogyan lehet ennyire elszürkülni egy mezőnyben: hát így. Nekem legalábbis olyan lenne, mintha itt se lenne.

All→M8

(#112036) Motion_Blur válasza .noxwill (#112035) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

A csapattársa az egyik legjobb pilóta a mezőnyben, az autója meg az egyik leggyengébb.

Ez elég karriergyilkos kombó.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#112037) arn válasza b-type (#112034) üzenetére


arn
(nagyúr)

Ha osszekavarod, hogy ki mit mondott a futam elott, es altalanositasz, ugy lehet.

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#112038) gbors válasza b-type (#112026) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Hogyne tudta volna megverni - ha nem rontja el a startot. Könnyen elképzelhetőnek tartom, hogy versenytempóban volt Hamiltonnak akár komolyabb (3-5 iized? csak tipp) előnye is - de hogyan előzte volna meg Vettelt? Ezen a futamon is jól látszott, hogy 1 másodpercnél kisebb tempóelőnnyel nemigen lehet előzni. Szóval hogyan / mikor előzött volna? Megmosolygás helyett inkább erre válaszolj ;)

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#112039) velizare válasza b-type (#112015) üzenetére


velizare
(veterán)

megkockáztatom, hogy a tegnapi ideális volt. nem kell bevallani egy újabb pályáról, ahová évek óta győzni járnak, hogy idén esélyük sem volt az első helyre.

Life is death, death is life. No life, no death. Life is life, death is death.

(#112040) erahurka válasza Motion_Blur (#112036) üzenetére


erahurka
(nagyúr)

Ráadásul a csapat mindent beáldoz hogy maradjon Alonso. Persze ha egy újabb Hamilton lenne akkor nyilván villantana de egy Bottas kalibert azért már el lehet nyomni így.

"Hamburger! Elengedhetetlen az egészséges reggelihez!" >>>http://fastfoodcentral.blog.hu<<< | Kajapornó: http://instagram.com/erahurka

(#112041) arn


arn
(nagyúr)

Megy az adok kapok, a vadaskodas nem sult el tul jol, a valasz sem volt finomabb. A mercinel ennek diplomatikusabbak is lehettek volna (meg hamilton is az volt).

Maurizio Arrivabene Ferrari-főnök elég zabos lett, amikor meghallotta Wolff, illetve Allison kommentjét.
Éveket dolgozott Maranellóban, ahonnan két lírával többért állt tovább. Lehetne elegáns, tudhatna veszíteni. Idegesítő az egész, mégis, ki lenne inkompetens? Ki ő, hogy megítéljen egy pilótát? Megnézheti a telemetriát, Hamilton rosszul rajtolt, Räikkönen ott találta magát, és összeértek. Ha csak viccelt, együtt nevetünk, de ha nem, áll amit az imént mondtam.

[link]

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#112042) Viktor77 válasza arn (#112041) üzenetére


Viktor77
(félisten)

Egy pillanatra én is zabos lettem, de tudom, hogy Kimi talán a legsportszerűbb pilóta mind közül, inkább elengedi a fél mezőnyt, mintsem bárkit kilökjön. Főleg nem direkt. Aki ilyesmire gondol, az hülyeséget beszél.

Some people move on, but not us ... not us

(#112043) Atomantiii válasza Csapoati (#112033) üzenetére


Atomantiii
(őstag)

(#112044) DS39 válasza arn (#112041) üzenetére


DS39
(veterán)

Korrekt nyilatkozat.

(#112045) LanyUs válasza gbors (#112038) üzenetére


LanyUs
(aktív tag)

Tuti recept. Csapattársad óvatosan koccint egyet 10 sec-ért és máris kész a VB állás :) Kicsit húzó megjegyzés. Nem kell Nekem esni, láttam, hogy nem szándékos volt... vagy ki tudja? :R

(#112046) arn válasza LanyUs (#112045) üzenetére


arn
(nagyúr)

Ebbol vettel kb semmit se profitalt... sc nelkul lett volna vmi.

https://www.facebook.com/mylittleretrocomputerworld

(#112047) Csapoati válasza Atomantiii (#112043) üzenetére


Csapoati
(Topikgazda)

Bocsesz, elkerülte a figyelmem. :)

Vandoorne olyan sótlan... Nem elég gyors, nem ütközik, nincsenek jó nyilatkozatai, elcsatázgat a 15. helyért. Mintha ott se lenne az F1-ben, nem hiányozna egy pillanatig se, ha kipottyanna. Ericsson ilyen még.

Haladni kell a korall (vagy Core-ral)!

(#112048) gbors válasza LanyUs (#112045) üzenetére


gbors
(nagyúr)

Ja persze, vagy belógatnak a Williamsnek 10% kedvezményt ugyanezért. Ez mind nagyon szép meg tréfás, stb., csak éppen semmi köze ahhoz, hogy "reálisan". Ebben az évben talán egy verseny volt, ahol az első kör végén látott álláshoz képest az első helyen változás volt, amíg nem történt valami rendkívüli esemény.

"Armour... is part of a state of mind... in which you admit the possibility... of being hit."

(#112049) Malachi


Malachi
(addikt)

Nagyon hálás lehet mindenki a Ferrarinak, idén egyelőre egyben van a csapat és a fejlesztések is működni látszanak. A Merci nyilván zabos, elvesztette a kevés gumielőnyét is, már csak a motorban és a megbízhatóságban bízhatnak.

Kimit én nem is büntettem volna, de ha igen akkor legyen 5 mp, ahogy eddig volt. Persze nem osztott-szorzott sokat a 10 sem. Szóval a helyzet az, hogy a Ferrarinak belefér egy büntetés, a Mercinek meg egy utolsó helyes indulás is, akkora előnyük van a mezőnnyel szemben. Főleg ha jön egy hasznos SC. Vagy kettő! ;]

Az utolsó 15 kör végre F1-hez méltó volt, élveztem. Szujó első sikoltozós rohama után után kénytelen voltam levenni a magyar hangsávot, így nem rombolta tovább az élményt.

Csak így tovább, remélem a szünet után is egyben marad a Ferrari és lehet esélyük a végén lenyomni a Mercit. Mindenki jól járna egy kiélezett versennyel a végéig. Ja és Grozsét küldjék egy pantomimesnek vagy csigát tenyészteni, ne itt rontsa a levegőt. Nem való már ide.

(#112050) guftabi96 válasza .noxwill (#112035) üzenetére


guftabi96
(addikt)

Egy másik csapatban szerintem még "kivirágozhatna"
Jelenleg a mezőny egyik legjobb versenyzője a csapattársa, aki lényegében mindenben előnyt élvez.
Ráadásul a mezőny egyik legrosszabb autója van alatta már második éve.
Nem túl motiváló számára a helyzet.

#KeepFightingMichael | #JB17 Automobilista 2 Topik: prohardver.hu/tema/automobilista_2/

Útvonal

Fórumok  »  Sport, életmód, utazás, egészség  »  Formula-1 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.