Hirdetés
- Itt az új LOGOUT!
- Milyen mosógépet vegyek?
- No Voice in the Galaxy
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- 2024 őszi fórum peca
- Gurulunk, WAZE?!
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz Nowhereman #396 üzenetére
mivan?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
aesir
veterán
válasz Nowhereman #440 üzenetére
Ne hozz zavarba kérlek. Teljesen fura, hogy valamiben egyetértünk
Van saját életem...
-
csongi
veterán
válasz Nowhereman #446 üzenetére
Így van. És a tavalyi év ingen csak okot ad az aggodalmamra szvsz
-
Peat;)
veterán
válasz Nowhereman #446 üzenetére
Jah mindenki merci motort szíd miközben 4 ferrari motorból 2 paffra ment lol (massa és coulthard), bmw ugyancsak elfüstölt pedig nem kisebb fejek vannak mint mercinél..ha most csak 1 füstöl el még az is jónak számít így év elején 2 hónapos lemaradással (mercinél nyilatkozták..)
-
aesir
veterán
válasz Nowhereman #444 üzenetére
Finomítsuk inkább úgy, hogy te értesz egyet velem.
Van saját életem...
-
aesir
veterán
-
aesir
veterán
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #706 üzenetére
Nem elképzelhetetlen...bár szokatlan érzés lesz.
Előlről indulnak és tényleg jók, ha jó a taktikájuk is, akkor lehet meglepetés, Alonso és a Mergák és a Ferrárik is umond 'hátul' vannak, Rosberg megvérezte a fogait, Webber meg tudja a gyorsaságot..tényleg nem elképzelhetetlen...bár egyenlőre azért pénzt még nem mernék tenni rá. -
#16741888
törölt tag
válasz Nowhereman #730 üzenetére
Azért Heidfeld volt legalább olyan jó, szvsz. A Rosberggyerek meg... majd holnap megmondom, az év második felére ha ez így megy, tisztán lasabb lesz mint a Rosberg, SZVSZ.
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #733 üzenetére
Én nem bánnám ha a Williams megfogná ezt az évet.
Azt sajnálnám megmondom kereken, hogy ha MS-nek így kellene visszavonulnia, mert szvsz nagy bajnok, és megérdemli hogy VB-vel fejezze be a pályafutását (ha befejezi egyáltalán),
de minden más szempontból nagyon örülnék ha be tudna törni a Williams az eddigi 'stabil' élmezőnybe. -
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #737 üzenetére
Az esőt szeretné az biztos: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #741 üzenetére
be van nézve.
Nálam a magam szórakozása az elsődleges, tehát mindenképpen az izgalmas futamok mellett vagyok.
Van sok kedvelt pilótám, de azért az izgalmas verseny mindenek felett,...elvégre azzal nem fogok jobban szórakozni, ha a kedveltebb pilótám/csapat egyeduralkodó módon nyer, de maga a verseny nézése nem hozza a verseny izgalmát.
orrhosszos versenyek, 2es-3as befutók..ilyesmi az vmi. -
szatocs
őstag
válasz Nowhereman #958 üzenetére
Hát ez a Williams kiesés ugyanolyan volt, mint a Hondák tavaly, meg azelőtt. Túlnyúzott, ezért jó nagy gőzzel elég.
=== Szatocs ===
-
rocket
nagyúr
válasz Nowhereman #1230 üzenetére
Schuminal is volt ilyen meg a ferraris karrierje elejen, kerekcserenel kormanyt is csereltek
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Yaye
őstag
válasz Nowhereman #1302 üzenetére
''Until the 1960s Grand Prix cars ran without any badging, using national colours. Originally the marque of car was indicated by a discreet badge but in the mid-1960s Team Lotus began to use its name on the cars. Honda did the same in 1966.
Commerical sponsorship was allowed in the United States of America but it remained illegal in Formula 1 until 1968 when the governing body of the sport decided that it should be allowed following the decision of BP and Shell to withdraw their support and Firestone's decision to cancel all free tyre supplies.
At the Monaco Grand Prix in 1968 Team Lotus arrived with the cars in the red and white colour scheme of Gold Leaf. There were further deals in 1969 with STP funding March and Matra running with Elf badging.''
Dióhéjban: A hatvanas évekig az autók üresen, saját nemzeti színükkel futottak. Eredetileg az autó márkáját egy diszkrét kis embléma jelezte csupán, amíg a hatvanas évek közepén a Lotus el nem kezdte saját nevét az autóira festeni, a Honda 66-ban követte.
Üzleti szponzoráció engedélyezve volt az USA-ban, de illegális maradt az F1-ben Európában egészen 1968-ig, amikor a sport vezető testülete engedélyezte azt követően, hogy a BP és a Shell támogatásuk visszavonásáról, a Firestone pedig az ingyenes gumiszállítmányok leállításáról döntöttek.
A 68-as monacio GP-n a Lotus a Gold Leaf vörös-fehér festésével állt rajthoz [link], 69-ben az STP a Marc-al kötött támogatói szerződést, a Matra pedig ELF emblémázással indult.''
forrás: [link]
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #1466 üzenetére
Ezt most mire írod?
Nem szeretem Monacot, mert lassú, pattog rajta az autó. A gyors pályákat szeretem (Monza, Imola, Spa)Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #1538 üzenetére
Én arra gondolok, hogy Rubinho is változik...talán.
Én jó pilótának tartom, viszont nem túl jó versenyzőnek, de ez saját vélemény.
Viszont lehet hogy nála ennyi volt..végül is nem törvényszerű hogy mindenki jól viseli az eltelt időt, Volt egy 'nyugdíjjas' állása, amiből kijött idénre, ez felrázta, de vhogy nem klappolnak össze a dolgok (más autó, más csapat,..másállapot ) szal könnyen lehet egyfajta mentális zavarba/mélypontra jutni, ez pedig szvsz jelent 1mp-t, sőt ha nem tudja irányítani az autója beállításait kellőképpen, akkor többet is.
De ez csak az én kitalációm, egyáltalán nem biztos hogy így van, de mivel ennél az elért eredményeknél én is jobb képességű pilótának tartom, ezért ez jutott eszembe.
DC. pl. szikla mentálisan
[Szerkesztve] -
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #1602 üzenetére
Nem volt lassabb Hakkinennél?? Ez jó.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Nowhereman #1602 üzenetére
Barrichelloval kapcsolatban emellett szerintem sok múlik a csapaton is. Nem tudom mennyire jók a szakembereik a 2. autó tekintetében, kérdés hogy mennyire tudják ők kiszolgálni a 2. versenyzőt.
A mostani időmérőn pedig egyszerűen hamarabb ki kellett volna küldeniük Barrichello-t, egyszerűen ha látják hogy még nem 100%-ig boztos az autóban akkor ne az utolsó percekben küldjék ki egy körre hanem szánjanak rá 4-5 kört. -
Integra
titán
válasz Nowhereman #1602 üzenetére
egy csudát, vezessen aztán kész
egyébként ha itt se villant, akkor már magát stuffolja túl és azért nem fog produkálni....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #1602 üzenetére
bezony igaz lehet.
-
szeva000
addikt
válasz Nowhereman #1741 üzenetére
Miskát várják a DTM-be:[link]
Lehet jobban jár,ha gyorsan megy,de ő tudja.Hiába,nem fiatal már,ez van -
simonzé
addikt
válasz Nowhereman #1743 üzenetére
Pontosan ezt mondtam, még mielőtt átmentek a vonalon. El kell venni a gázt, szt a hispán kutyát máris kizárják, mert előzött a SC-s körben.
Azon meg szintén értetlenkedtem, hogy miért nincs egy kiba seprő a közelben a baleseteknél... Ráadásul a végén a célegyenesben keresztberohant egy tűzoló egy porraloltóval a pályán, ahol az autók 250-nel haladnak... Mondom: ezt nem hiszem el. Asszem '64-ben halt meg emiatt egy Pace nevű brazil versenyző, na meg a pályaőr. Azóta T I L O S átmenni a pályán mindenkinek a futam alatt... Ezek még ezt sem tudják?
BÜNTIT A SZERVEZŐKNEK! Nagyon megszolgálták.I don't fit in. I fit out.
-
Chili7
őstag
válasz Nowhereman #1744 üzenetére
Lehet, hogy nem kivitelezhető, de az lenne a cél , hogy a megszerzett előny/hátrány megmaradhasson! Pl.: baleset esetén SC helyett központilag le lehetne szabályozni a kocsik sebességét 80-100 ra. Miközben a pályán cammognának, molyolhatnának a pályával, a különbségek megmaradhatnának!
- ez idő alatti boxkiállást még ki kell találnom, aztán írok Börni-nek! -
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #1868 üzenetére
''mondjuk én nem csodálkozom azon, hogy nem érted''
Ezt mire és miért?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Integra
titán
válasz Nowhereman #1897 üzenetére
ez valahogy nem tud érdekelni, itt semmit sem tudott eddig felmutatni.
tény, hogy hibás döntést hozott a honda is, mikor dévidzont nem engedte a második autóba.
most akkor nem lehetne birkát szídni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Skipp
senior tag
válasz Nowhereman #1897 üzenetére
Nem ment rosszul? Akkor biztos a Super Aguri volt pl olyan hűdeerős.
Ha a két rázóköves nem cseszi el akkor már simán nem szerez pontot.... De a ''ha'' szócskának nincs értelme, így szerzett, de nem a teljesítménye alapján érdemelte meg a pontokat...
Nem azt mondom, kell egészséges önbizalom, de van egy határ....
Ugyanabbl cikkből különben:
''...de Michael előnye az, hogy egyszerűen hihetetlenül ambiciózus....''
''Ami Michaelben különleges az a hozzáállása és a munka, amit a Forma-1-be fektet. Ezen a téren egy pár dolgot el tudtam tanulni.''
Ha előnye van (Suminak) akkor jobb, tehát ő rosszabb.
Ha tanulnia kellett akkor mégsem ő a jobb, mert szereintem rosszabbtól nem lehet tanulni...Légy pontos! Mérj mikromiliméterben, jelölj krétával, vágj baltával!
-
DigitXT
nagyúr
válasz Nowhereman #1897 üzenetére
Én baromira nem szídom megállás nélkül ''Birkát'', ha érdekel még egy poszter is van róla a falon (természetesen MS mellett). Viszont a véleményem leírásához azt hiszem még jogom van: számomra meglehetősen furcsa volt, hogy verseny közben találta ki, hogy valójában rossz helyen van a fékpedál, mintha sosem tesztelt volna, ennyi. Mod: ja és hogy ne legyen kisebbségi komplexusa: oké, de azért minimális realitásérzékkel sem ártana rendelkeznie: nem igazán van/volt/lesz egy szinten Schumival...
[Szerkesztve]https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Nowhereman #1899 üzenetére
Mondjuk kicsit erős Barit Rosberghez hasonlítani, hiszen az egyik már évek óta az F1-ben van, míg a másik éppen most bontogatja szárnyait, de még így azt lehetne mondani, hogy amig ment alatta a szekér addig Rosberg több pozitívumot tudott felmutatni mint Bari.
Feel Good Inc.
-
Skipp
senior tag
válasz Nowhereman #1904 üzenetére
Ez így van én jobbnak születtem mindenkinél, és mindent tudok.
Mondtam már, hogy puntóval gyaláznám őket.
De mindig van aki jobb a másiknál. És egy hétszeres világbajnoknál nem jobb egy örök második.Légy pontos! Mérj mikromiliméterben, jelölj krétával, vágj baltával!
-
Integra
titán
válasz Nowhereman #1899 üzenetére
sajnos szezonra..
rosberg és bari ég és föld minden tekintetben és körülményben, nem is értem ezt a párosítást
és én legalább ennyire hibáztatom a hondát is az elcseszett döntésük miatt...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Skipp
senior tag
válasz Nowhereman #1938 üzenetére
Hát nemtom. Nekem Barichello egy szinten van Coultharddal és Fisichellával. Barikának ott volt Suhamer, Davidnek volt egy Hakkinenje, Fisichellának van/volt egy Alonsoja.
Nyertek futamot mind, jó kocsiban jól vezetnek, de egyik se lett bajnok, mert hiányzik belőlük valami. (tehetség, ambíció, tök mindegy melyik... másik, hogy nem volt szerencséje, ide az is kell valamilyen szinten sztem.)
Rosberget védik az alapvető elvárások egy újonccal szemben. Ha jót csinál, akkor mindenki örül, hogy újonc, de mégis csinált valamit. Ha bakizik, szintén el lehet takarni azzal, hogy újonc, van ideje megtanulni. Lehet, hogy nem a Williams a legideálisabb hely a szárnybontogatáshoz, de valahol el kell kezdeni...Légy pontos! Mérj mikromiliméterben, jelölj krétával, vágj baltával!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #2076 üzenetére
Az ad nekik erkölcsi alapot a kioktatásra/prédikálásra, hogy még élnek?
Érdekes gondolat.
Ja és régebben mindíg én voltam leugatva, amikor HA-val kezdtem egy mondatot, mert itt a HA nem létezikStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #2096 üzenetére
Stoddart valóban bűvészkedett, ám az mellett hogy elismerem az erőfeszítéseit és az eszét, még simán orrbaverném mondjuk csapatdrukkerként.
Meg az sem igazán jött be hogy benyelték az utolsó csapatnak járó összes előnyt (pénzügyi támogatás, 2005-ös év aerodinamkiai módosítások késleltetése), az összes hátrányt viszont nyomták a közvéleménynek
bár ehhh, annyira nem bosszantott, de remélem Stoddart vezetését nem fogadják el újra...sztem ez a név, most akár European Minardi, akár sima Minardi, többet érdemel mint ezt a bűvészkedést. -
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #2264 üzenetére
Akár kettőre is
Ha már itt tartunk, akkor Schuminak még hány vb címet kell összeszednie, hogy egyesek ne ocsárolják? a kérdés persze költői...
Barika nagyott bukott idén, de meg is érdemli a negatív kritikát, ahogyan a Ferrariról nyilatkozott tavaly év végén, az is gyönyörű volt.
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
rocket
nagyúr
válasz Nowhereman #2362 üzenetére
Eppen most fogjak megvalasztani a BRDC (British Racing Drivers Club) elnokenek, O lesz Jackie Stewart utodja.
Par hete olvastam rtl teletextjen, Damon Hill se maradt ki a Schumi es visszavonulas mokabol, O azt mondta ha nem jonnek a sikerek, akkor visszafog vonulni, mert nem szeret vesziteni
[Szerkesztve]"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nagyúr
válasz Nowhereman #2647 üzenetére
figyelj, ha takaginak és cesarisnak sem sikerült kinyirni senkit (a karrierjén kivül), akkor idének sem fog.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #2996 üzenetére
Igazából esélyük a győzelemre Bahrain-ben lett volna, ha Rosberg nem esik el az elején. A verseny legnagyobb részében gyorsabb volt, mint Alonso és Schumacher :L
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #3202 üzenetére
''Neked lehet nehéz megérteni, de ettől még ne taplóskodj...''
A mai futam is bizonyította az állításaidat Nem vagyok tapló, általában engem szoktak leugatni. Pedig ma is igazam lett Lehet, hogy ez a baj...
Nekem meg a Webber fanatizmusod nevetséges, Alonso-ban kb. 2x annyit üzemanyag volt, mint Webberben.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #3239 üzenetére
Pl. abban, hogy Imola nem volt véletlen. Vagy abban, hogy a McLaren nem jobb a Ferrarinál.
Ja és hogy 37 évesen is lehet a csúcson lenniStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
eXodus
őstag
válasz Nowhereman #3257 üzenetére
''Imola a ferrári házipályája, úgyhogy sose véletlen, hogy a ferrari jól megy ott''
Tavaj mégsem tudott ott nyerni.... -
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #3257 üzenetére
''Imola a ferrári házipályája, úgyhogy sose véletlen, hogy a ferrari jól megy ott... ''
És a Nürburgring? Az mindíg is McLaren pálya volt. Erről ennyit.
Ah, hogy Kimi és JPM között merre áll a kacsacsőr, az meg egyértelmű. Mert a tények ezt bizonyítják. (ha erre gondoltál)Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #3644 üzenetére
Az elgondolásom nem lehet részleteiben helyes persze, mert hát ki tudja hogy éppen melyik gyár valójában mit tervez.
De pl. most olvastam valhol hogy a Renault az F1-ben nevet akar változtatni (Nissan-ra), mert ott vmelyik autójának az lenne jó.
Tehát részleteiben nem tárgyalható, csupán fő vonalakban igaz sztem az hogy egy autógyártó cégnek, vagy több autógyártó céget összeolvasztó óriásvállalatnak másképpen forog az 'agya' mint egy rajongónak.
Nem tudom hogy egyáltalán van-e helye az érzelmi hozzáállásnak egy ilyen cég elgondolásában, de nem nagyon hiszem.
Amúgy is azt érezni hogy visszavettek az autógyárak, a rally-ban is megy a helyezkedés, a WTCC-ben is...vhogy kevesen jönnek és kevesen maradnak.
Anno mikor az ezüst nyílak felszálltak a lelátóra és megöltek sok-sok embert, akkor a Merga kivonult jó időre, de a többiek maradtak..
Most vhogy nem annyira fontos a sportsiker...van sok más módja annak hogy eljusson a vásárlóhoz egy gyár. -
bdav
őstag
válasz Nowhereman #3833 üzenetére
Meg DC-é is meg Kimi is remélem vmi jobb eredményt csinál (dobogót elkéne csípni legalább, ha máshol nem is, itt talán a legesélyesebb)
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #3945 üzenetére
''Williams-Meki párharc''
Mármint az első helyért?
Tavaly jól ment Heidfeld és Webber, de kétlem, hogy a Renault-ot meg tudnák fogniStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #3949 üzenetére
Ő má tutta eztet Bahreinben
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #3972 üzenetére
Sajnos nincs
De találtam mást: [link]
''OT (yellow, right)
The overtaking button. This temporarily increases the engine’s maximum rev limit when extra power is needed for a short period''
Ez mennyi idő lehet? Fél kör
Ja és negyed óra múlva szabadedzés!Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
rlazol
addikt
válasz Nowhereman #3975 üzenetére
ifjabb Rosberg-et kihagytad a sorból.
Amúgy Montoya akkora arccal jött az F1-be, hogy alig fért az autójába, és nem hinném h önbizalom-hiányban szenvedne. Az meg h hol lavírozik- 12 ponttal kevesebbet gyűjtött eddig, tavaly 52 ponttal mögötte fejezte be (kimi 7 JPM 3 versenyt nyert). És az F1ben csak ez számít, az eredmény. Semmi keresnivalója itt.Az orvosom szerint elmebajban szenvedek. Ez butaság. Minden percét élvezem!
-
SzalaiG
addikt
válasz Nowhereman #4234 üzenetére
Az F1-ben nincs előnyszabály.
De igazság se. Ellopták az i-t. ott van a rönyó orrán. -
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #4266 üzenetére
Miért? Nem bravúros az eredménye? Nagyot ment.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
Hirdetés
- Acer Legion G9 792, 4x16gb ddr4 ram 2400mhz, GF gtx970m 6gb, 500gb nvme ssd, 2tb ssd
- RAZER BLADE 18 2560x1600, 240hz ,I9-13950HX, 4090, 32GBDDR5, 2TBSSD
- Lenovo Thinkpad X280, 12,5" FHD, I5-8350U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- Lenovo Thinkpad X270, 12,5" HD, I5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- Lenovo Thinkpad X260, 12,5"HD, I5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen