Hirdetés
Aktív témák
-
Yaye
őstag
Én pl nem azért hörgök, mert engem zavar a baromságaival, hanem azért mert amit művelnek, az egyszerűen méltatlan az eseményhez, és mert azok, akiknek tényleg a kommentátorra kell(ene) támaszkodniuk, azok korrekt infók és szakszerű közvetítés helyett ilyen sz*rt kapnak. És mellesleg én is ''meg vagyok rövidítve'', mert a holtidőkben egy csomó érdekes, előttem is ismeretlen infó és sztori helyett a sok idétlen gyulámozást és idióta fejtegetést vagyok kénytelen (ja, csak azt ne mondja most valaki hogy nem muszáj közvetítést néznem... igen, tudom) hallgatni. Én speciel erősen visszasírom a Dávid Sándor érát. Igaz, ott nem volt üvöltözés...
(gyulámozás: nem tudom C.Gy. meddig kívánja a csicska szerepét játszani, de én a helyében egyszer valamelyik futam során úgy lemosnám azt a tahót élő adásban hogy ihaj... Ha csak a hibái felét prompt kijavítaná (''Ugyan Lacikám, az nem mekláren, hanem egy midlend...''), már akkor szénné égetné az összes néző előtt. Igaz hogy tuti az lenne az utolsó közvetítése, de bizisten megérné.)
#1142 -Mike- : Legalább megpróbálhatnád... Vonultasd föl remekbe szabott ellenérveid, hátha sikerül az is, ha már a sértegetés ilyen jól megy...
[Szerkesztve] -
Yaye
őstag
Öregem, te ittál!
Nem kell játszani a sértődöttet, mi az hogy ''nem hinnénk el''?! Ne légy lekezelő, hanem ha nem értesz egyet, akkor korrekt, ''hozzáértő'' érvekkel tedd helyre a dolgot, de az nem pálya hogy érvek nélkül simán lehülyézel mást, aztán a meg nem értett zsenik fájdalmával elhessegeted a kérdést... Így nem vagy abban a pozícióban hogy bárkinek is megbocsáthass bármit, sőt, jelen pillanatban inkább te tartozol egy bocsánatkéréssel... -
Yaye
őstag
De ez ugyen nem mentség akar lenni? Eddig nem tudok olyan emberről aki szerint Palik szakmailag megfelelne a feladatra. Max az szokott előfordulni, hogy valaki szeret röhögni rajta, vagy élvezi a ''hangulatát'', na de ezek azért -lássuk be- egy sportkommentátor esetében erősen másodlagos szempontok. Szvsz lapáton volna a helye, és ott is volna, ha nem lenne az, aki.
szerk: Pá: ...de a Sumit meg visszatolták!
[Szerkesztve] -
Yaye
őstag
Vihar egy kanál vízben... A csapatoknak nem érdeke hogy betiltsák a gumiszárnyakat, csak tudni akarják hogy mi merre hány méter. Ha betiltják, nekik úgy is jó, he engedélyezik, úgy is, akkor max nekik is lesz olyan (szerintem már javában pörögnek a szélcsatornák). Ennyi. Az a kb 3 futamnyi előny meg, amennyivel a Ferka korábban használta, az kb semmi, nagyjából a hajára is kenheti.
-
Yaye
őstag
Régen nagyon spéci löttyött ittak a tragacsok, ugyanolyan komoly tényező volt mint most a gumi. Asszem az ELF nyomta a legdurvább anyagot, az már kishíján nem is benzin volt. Aztán hoztak valami szabályt hogy vége a rakétaüzemanyag használatának, tessék mezei benzint használni, és volt emellé egy kikötés, hogy a gyártó legalább valahány nyilvános benzinkútján is árult benzinnel megegyezőnek kell lenni az autóban is. Ha jól emlékszem, utána kéne nézni.
Ha ezen nem változtattak azóta, akkor ma is mezei benyával mennek.
[Szerkesztve] -
Yaye
őstag
válasz _XXXXX_ #1292 üzenetére
Egész évre tankolni, kiváló ötlet, Uram! Most már bevallhatom, hogy FIA-ügynök vagyok, és eddig nem tudtuk hogyan vethetnénk gátat a féktelen száguldozásnak ami a pályákon olyan aggasztó mértékben elharapódzott az utóbbi időben. Az ötletért járó honoráriumot hamarosan átutaljuk. Az Ön által javasolt háromhengeres, 998 köbcentis, tömörgumi kerekű tartályos nyergesvontatóval remélhetőleg csökken majd a kanyar- és végsebesség, valamint a költségek.
-
Yaye
őstag
válasz Nowhereman #1302 üzenetére
''Until the 1960s Grand Prix cars ran without any badging, using national colours. Originally the marque of car was indicated by a discreet badge but in the mid-1960s Team Lotus began to use its name on the cars. Honda did the same in 1966.
Commerical sponsorship was allowed in the United States of America but it remained illegal in Formula 1 until 1968 when the governing body of the sport decided that it should be allowed following the decision of BP and Shell to withdraw their support and Firestone's decision to cancel all free tyre supplies.
At the Monaco Grand Prix in 1968 Team Lotus arrived with the cars in the red and white colour scheme of Gold Leaf. There were further deals in 1969 with STP funding March and Matra running with Elf badging.''
Dióhéjban: A hatvanas évekig az autók üresen, saját nemzeti színükkel futottak. Eredetileg az autó márkáját egy diszkrét kis embléma jelezte csupán, amíg a hatvanas évek közepén a Lotus el nem kezdte saját nevét az autóira festeni, a Honda 66-ban követte.
Üzleti szponzoráció engedélyezve volt az USA-ban, de illegális maradt az F1-ben Európában egészen 1968-ig, amikor a sport vezető testülete engedélyezte azt követően, hogy a BP és a Shell támogatásuk visszavonásáról, a Firestone pedig az ingyenes gumiszállítmányok leállításáról döntöttek.
A 68-as monacio GP-n a Lotus a Gold Leaf vörös-fehér festésével állt rajthoz [link], 69-ben az STP a Marc-al kötött támogatói szerződést, a Matra pedig ELF emblémázással indult.''
forrás: [link]
[Szerkesztve] -
Yaye
őstag
Zindex híreli hogy Stoddart papa is indulna megint 08-tól, beadta a nevezést, úgy látszik nem tud F1 nélkül meglenni. Hogy fognak neki itt páran örülni!
-
Yaye
őstag
A hozzászólásod szövege fölötti MOD linkre kattintva tudod szerkeszteni, bővíteni a hozzászólásodat 5 percig. Használd rendszeresen! Egymást sűrűn követő egymondatos hozzászólásokkal nem leszel túl népszerű a fórumon.
Nowhereman: Akkor a Judd köteles lesz a többiekénél nem jobb motort készíteni. Ha mégis jobbra sikerül, akkor le kell rontania. Ez tök logikus, ez a királykategória, mit nem lehet ezen érteni?
[Szerkesztve] -
Yaye
őstag
válasz Motion_Blur #1459 üzenetére
: [link]
Aktív témák
Hirdetés
- Letshuoer D13 (1 DD) (Vadiúj, fóliás csomag + Ajándék DUNU S&S illeszték)
- GYÁRI APPLE IPHONE 14 PRO UAG TACTICAL SPIGEN MAGSAFE TOK
- Sony ZV-E10 + 16-50mm f/3.5-5.6 PZ OSS + sel16f28
- MOTOROLA RAZR 50 8/256 GB Új Bontatlan DualSIM Szürke Kártyafüggetlen
- GYÁRI APPLE IPHONE 15 15 PLUS 15PRO 15 PRO MAX MAGSAFE SZILIKONTOK ÉS FINEWOVEN TOK
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen