Hirdetés
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- JBL Xtreme 4 vélemény (vs. BOSE)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
Aktív témák
-
válasz mikromanus #46204 üzenetére
- Rend tick damage is constant, based on average damage. Weapon damage range doesn't randomize Rend damage. (Note that damage displayed is rounded, so it's normal to see varying numbers as fractions are carried over.)
- Rend can crit; I normally did 13 damage per tick, and I saw ticks of 25 (I had the Ruthless passive for +100% damage crits).
- Rend crits are on cast, not per tick. When I saw 25's, it was for the whole duration.
- Rend crits are per hit, not all hits at once. Had a champion pack of 4, two of them got crit damage and died, two survived from normal damage.
eladó 100+ új/használt társasjátékom: https://tinyurl.com/tarsasjatekok
Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest