Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  dallasR károsultjai...

Hozzászólások

(#251) Sici válasza Nes0 (#250) üzenetére


Sici
csendes tag

22. napja sztornoztuk a rendelést, azóta sem jött vissza az előleg...mi is visszük tovább az ügyet. :(

(#252) petko37


petko37
újonc

Esetleg pár Budapesti károsult be írhatnának az üzlete panasz könyvébe. 7. óta még lóg 100 ezerel. A 450 böl.

(#253) Ducky92 válasza Ducky92 (#249) üzenetére


Ducky92
tag

Hétfő 3ig kért haladékot tőlem, ha hétfőn nem rendezi, akkor én is feljelentem. Aki megtette a feljelentést privátban írhatna egy ügyszámot, hogy össze lehessen csatolni( reméljük nem lesz rá szükség, de jó ha van).

(#254) pelyvasl


pelyvasl
csendes tag

Nálunk is megtörtént a számla sztornózása, ennek holnap lesz 14. napja. Sztornózás utáni 5. napra ígérte a pénz visszautalását, ami nem történt meg. A fiam laptopra összegyűjtött ballagási pénze áll bent nála. Ha holnap nem érkezik meg a 100 ezer forint, akkor visszük tovább az ügyet. Mi is kérnénk privátban egy ügyszámot, amihez lehet csatlakozni.

(#256) E1even


E1even
senior tag

Nekem ma jár le a 14. nap a számla sztornozása óta, múlt héten ;] személyi garanciát :DDD vállalt rá, hogy tuti, hogy megkapom ma a visszautalást.
Ma meg már olyan ígéret jött tőle, hogy holnap, esetleg csütörtökön, de legkésőbb a héten tuti, hogy megkapom.
Most már én is kérnék privátban egy ügyszámot, amihez lehet csatlakozni.

[ Szerkesztve ]

"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."

(#257) Urglen


Urglen
csendes tag

Nálam is régóta áll sztornóban a számla, de pénzt még nem kaptam vissza.
Egy ügyszámot én is elfogadok privátban, ha nem kapnám meg a héten a pénzt.

(#264) PROHARDVER!


PROHARDVER!

Tisztelt tagok!A sárdobálás,személyeskedés nem segít semmit.Ha valaki úgy gondolja tegye meg a megfelelő lépést a hatóságoknál.

(#265) Bencsizy


Bencsizy
csendes tag

Nekünk is sztornóban áll a számla, elvileg csütörtöki nappal bezárólag kell visszakapnunk a 2x150 000 Ft előleget. Arra az esetre, ha ez nem történne meg, szeretnénk kérni egy ügyszámot privátban. Köszönjük.

(#266) E1even válasza E1even (#256) üzenetére


E1even
senior tag

Most jött át a visszautalás, szóval részemről lezártnak tekintem a dolgot.
Nagyon sajnálom, hogy így alakult ez az egész, és remélem, hogy mindenkivel el tudja simítani a nézeteltéréseket.

"Régen az égre néztünk és azon töprengtünk, hogy hol a helyünk a csillagok között. Most lefelé nézünk, és csak fészkelődünk a porban."

(#267) Ducky92


Ducky92
tag

Én is megkaptam a visszautalást, így részemről lezártnak tekintem a dolgot.

(#268) stockhouse


stockhouse
csendes tag

A múlt héten sztornóztam a rendelést mert május 15. óta tartott a kálvária a laptoppal.
Még nem kaptam meg az összeget, de remélem nem fog elhúzódni.

nem fontos...

(#269) Szeki97


Szeki97
friss újonc

Sziasztok!

Május 13-án utaltam előre 150000, azaz százötvenezer forintot egy Lenovo Legion 5 17ACH6H laptopért.
A történet nagyvonalakban ugyanaz, mint mindneki másé: érkezik, mégsem érkezett, elakadt, miért akadt el satöbb, satöbbi.
Én teljes mértékben elhiszem, hogy beintettek nekik és minden probléma, amibe beleütközött ez a procedúra, nem az ő, vagy a cége hibája.

Most jön a "de" része a dolognak:
Július 20-án (az ő javaslatára) sztornóztuk a vásárlást, aznap meg is kaptam a sztornó számlámat. Először 4 vagy 5 napot (nem emlékszem), utána már törvényadta jognál fogva 14 napot mondott. Ez a 14 munkanap ezen a héten, hétfőn (augusztus 9-én) lejárt. Tegnap (15. munkanapon) 13:44-kor beszéltem vele a telefonon, hogy nincs pénz, mondta, hogy beszél a boltban lévőkkel, hogy történjen valami. Megkértem, hogy bármi van, hívjon vissza, természetesen ez nem történt meg. Ezek után 16:11-től 17:42-ig összesen 11-szer hívtam, azóta se hívott vissza és nem is kapcsolható.
Írtam nekik messenger-üzenetet, e-mail-t, sms-t, mindent, amit elérhetőségként találtam, hogy amennyiben a mai, 16. napon nem kapom vissza a pénzemet, én is élek a törvényadta lehetőségeimmel és megteszem a szükséges lépéseket.

Ha valaki megtenné, hogy privátban átküldi az ügyszámot, végtelenül hálás lennék neki!

Előre is köszönöm!

(#270) petko37


petko37
újonc

Július 7 óta tartozik még 100ezerel. :W

(#271) fergemate


fergemate
friss újonc

Sziasztok!
Ma van a 20. napja, hogy nem kaptam vissza a pénzem. A mai nap volt az a nap amikor így vagy úgy megkapom a pénzem, de csak átirányítást kaptam az emailjükre és ott egy aug 16.-ai dátumot a pénvisszafizetésre. Sajnos elfogyott a türelmem és tovább viszem az ügyet.
Privát üzenetben kérek egy ügyszámot, ha esetleg van már aki feljelentette. Előre köszönöm!

(#272) Bencsizy válasza fergemate (#271) üzenetére


Bencsizy
csendes tag

Nekünk is 08.16. dátummal bezárólag ígérte emailen keresztül a pénzek visszafizetését. Amennyiben ez nem történik meg, másnap mi is megtesszük a feljelentést. Ügyszámot kérnénk mi is, hátha szükség lesz rá...

(#273) Migul válasza fergemate (#271) üzenetére


Migul
csendes tag

Nekem is 20 napja telt le a visszafizetés ,tegnap "odacsalt" a bolthoz jogy lerendezzük a tartozást.
Természetesen sehol nem volt senki ,telefon ki volt kapcsolva. Persze azt mondta hogy valakinek kellett volna lennie a helyszinen. Mai napon persze ugyan azon a számon fel tud hívni ,de elegem volt az igérgetésböl meg majd "holnap-hétfőn-pénteken".
Mai napon mindenkinek küldök ügyszámot aki kérte.

(#274) dallasR válasza Migul (#273) üzenetére


dallasR
csendes tag

Senki nem "csalt" a bolthoz. Leírtam neked előtte lévő nap, hogy várd meg amíg megerősítő üzentet küldök arról, hogy mehetsz. Ezt nem vártad meg, és úgy mentél oda.

Továbbá tegnap a telefon végig átirányítás alatt volt, ami persze nem működött, ezért jelzett kikapcsolt állapotot. Mai napon próbáltuk veled felvenni a kapcsolatot, hogy rendezzük az ügyet, de sajnos nem jártunk sikerrel, mert a telefont nem veszed fel, illetve leírtad, hogy nem is akarod.

Mindezektől függetlenül a mai napon az általad megadott számlán lesz a pénz.

Többieket pedig kérném szépen akik még nem írtak emailt tegyék meg. És nem utolsó sorban akik még nem kapták vissza azok türelmét. :R - bár tudom, hogy erősen fogytán.

[ Szerkesztve ]

Elérhetőségeink: email: info@techzen.hu vagy privát üzenet itt az oldalon.

(#275) Migul válasza dallasR (#274) üzenetére


Migul
csendes tag

Igen látom a kifogások mennek rendesen.
Öt hónapja húzódik az egész ,nem értem milyen türelemről beszélsz.
Már megtettem a feljelentést .

(#276) Migul válasza Migul (#275) üzenetére


Migul
csendes tag

Közben visszautalta az elöleget , nagy nehezen.

(#277) djpiki


djpiki
csendes tag

Sziasztok!

Én április 6-án rendeltem dallasR-től egy Legion 5 Pro-t, a teljes összeget kifizettem (400e)
A sztori ugyan az mint itt mindenkinek.
A sztornó megtörtént július 26-án, visszautalás azóta se érkezett többszöri üzenet ellenére sem.

Felveszem azokkal a kapcsolatot akik írtak ide és hasonló cipőben járnak. Az ügyszámot küldöm és a teendőket is, hogy felgyorsuljon az ügy.
Ha valaki még nem írt ide, de károsult az írjon nekem üzenetet.

(#278) Bencsizy válasza djpiki (#277) üzenetére


Bencsizy
csendes tag

Nekünk mai napra ígérték a visszafizetést. Amennyiben ez nem történne meg, kérünk egy ügyszámot.

(#279) fergemate válasza Bencsizy (#278) üzenetére


fergemate
friss újonc

Sziasztok!
A mai napra, az ígért napra sem kaptam semmit. Szeretnék kérni egy ügyszámot aki már feljelentette, ma én is megteszem.

(#280) Nabukin


Nabukin
tag

Nekem lassan 30 napja sztornózta fenyegetőzés mellett az előleg számlát, és persze 5 munkanapon belüli visszautalást ígért, aztán bő egy hét után mégis csak laptopot. Aztán mégse jött össze. Azóta már a második saját maga által vállalt határidejét nem képes tartani. És persze mélyen hallgat, ha nem keresem, hogy hol a pénz.

(#281) horzso1234


horzso1234
csendes tag

Sziasztok nekem is tudtok dobni ügyszámokat privátban? Legalább akkor összevonják az ügyeket.

Köszi

(#282) Bencsizy


Bencsizy
csendes tag

Nekünk mai napon személyesen fogja utalni a pénzt állítólag, ha ez nem történik meg, akkor holnap feljelentjük és privátban értesítünk mindenkit az ügyszámról, elfogyott a mi türelmünk is most már.

(#283) Luna34


Luna34
friss újonc

Sziasztok!

Sajnos én is ebbe a helyzetbe kerültem, szívesen fogadok valakitől egy ügyszámot!
Köszönöm!

(#284) stockhouse


stockhouse
csendes tag

Tegnapi napig kellett volna jönnie az utalásnak, de nem történt meg. Kerestem telefonon, de nem vette föl. Kérnék ügyszámot, hogy megtegyem a feljelentést.

nem fontos...

(#285) Toxi05


Toxi05
újonc

Sziasztok!

Április 17. én rendeltem a laptopot sokáig nagyon türelmes voltam nem szóltam, normálisan válaszoltam el is hittem mindent amit mond. 07.18 át kértem az előleget vissza (150k) és onnantol kezdve szokásos hittérítés, hazugságok ezrei, időhuzás a végtelenben, elsőnek 5 nap, majd 14 aztán az sem elég, majd az sem majd, az sem. és itt vagyok 08.18 án. 1 hónapja várok a "jogilag 14 nap múlva megkapom" után mindenem is tele van már. :W A barátaimat úgy kell vissza fogni, ne menyenek el a "céghez" és tegyenek olyat amit nem kéne! :W :W .
Megy a feljelentés !!!

(#286) JJazon


JJazon
tag

Sziasztok,
Nekem pár órája visszajött az előleg. Remélem a ti ügyetek is hamarosan rendeződik.

(#287) Nabukin


Nabukin
tag

A teljesség kedvéért, nagy nehezen nekem is visszautalta, a 30 nap letelte előtt még, tegnap előtt az előleget...

(#288) Sirmook


Sirmook
újonc

Szia,

Akkor ezek szerint nem vagyok egyedül. Egyébként a Nádorliget u. 5/a a Computer Imperium egyik boltja, gondolom semmi közük az illetőhöz.

(#289) Bencsizy


Bencsizy
csendes tag

Sziasztok!
A mai napon mi is visszakaptuk az előleget az utolsó fillérig, ahogy ígérte nekünk múlthéten. Részünkről rendezettnek van tekintve az ügy. Többieknek türelmet, remélhetőleg a ti ügyetek is rendeződik hamarosan.

(#290) petko37


petko37
újonc

Július 7 óta még mindig tartozik 100 ezer ft-l. :W

(#291) Toxi05


Toxi05
újonc

Meg kaptam én is, részemről is vége a sztorinak.

(#292) Sirmook


Sirmook
újonc

Sziasztok,

Én 21.-én este ráírtam, pár perc múlva fel is hívott és ígéretet tett, hogy 23.-án mindenképp a számlámon lesz a pénz. Természetesen nem történt semmi. Pénteken ráírtam, hogy nem sikerült, azt a választ kaptam, hogy 30.-án most már biztos, hogy utalva lesz a pénz. Gondolom nem mondok újdonságot vele, hogy semmi sem történt és az utolsó üzenetemre már nem is reagált!

(#293) Sonny001


Sonny001
csendes tag

Sziasztok!

07.21.-én sztornózták nekem is a 150ezres előleget, azóta is csak várom a "csodát". Ha valakinek van a személyéről infó az privátban küldje el kérem.
Tegnap ezt írta:
"Ha minden igaz ma pozitív fordulat következik végre. Továbbra is ahogy megtörtént jelentkezem."

(#294) Sonny001


Sonny001
csendes tag

Ma vissza kaptam az előleg összegét. Remélem hamarosan mindenki ugyan így jár! Kitartás.

(#295) stockhouse


stockhouse
csendes tag

Sziasztok

Én 08.06-án kértem a sztornózást (150k előleg), ebből következik, hogy sokáig megértő és türelmes voltam, persze gondolhattam volna, hogy a sokadik meghiúsult alkalom után már nem volt értelme várni.
Ezek után a pénzt se utalta vissza, minden határidőt megszegett eddig (a legutóbb 09.13 volt), már válaszolni se akar.
Innen is üzenem, hogy fejezzük be végre ezt a keserves ügymenetet.
UI.: Ha valakinek van ügyszáma azt szívesen fogadom.

nem fontos...

(#296) petko37


petko37
újonc

07.07 óta hiteget..... :(((

(#297) Sirmook


Sirmook
újonc

Sziasztok,

Csak hogy frissen tartsuk a topikot. :)

Utolsó üzenet váltásunk 09.08.-án volt, természetesen sokadjára. Nem újdonság, hogy azóta sem történt semmilyen előrelépés az ügyben. Valaki, aki már tett feljelentést, esetleg megosztaná az ügyszámot?

Köszönöm,

Ui: Mindenkinek sok türelmet és kitartást, hátha egyszer valóban rendeződni fog a történet.

[ Szerkesztve ]

(#298) Urglen válasza Urglen (#146) üzenetére


Urglen
csendes tag

UP
Persze azóta sem kaptam vissza az előleget...
07.08 volt a storno

[ Szerkesztve ]

(#299) action294 válasza Urglen (#298) üzenetére


action294
csendes tag

07.12. sztornó óta változatos megszegett ígéretek, hazugságok. Semmilyen teljesítés nem történt.

(#300) mancsics


mancsics
újonc

Sajnos nem gondoltam volna én sem, hogy ennyi idő után még mindig itt fogok tartani. Én úgy hiszem megadtam minden lehetőséget, a storno július elején indult és azóta várom .

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  dallasR károsultjai...
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.