Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17329 üzenetére
3.5millaert hatost? igen, ra van irha, hogy szemet. a jo hatos 6 milla felett indul otthon, aminek volt is gazdaja. 2005tol szabad venni, 04-est nem, tele van hibakkal (olaj szivarog szenzoroknal, valto olajdekli elreped, idrive megorul, szintszabalyzo lampaban beorul, stb).
kepek alapjan sem volt rendben, foleg, hogy ez a kocsi kissebb-nagyobb idokozonkent fentvan hahun mar vagy egy eve.
ennyiert igaz, mar van kint ez a tipus, de azokat messzirol el kell kerulni.ami mellette szolt, hogy a 18 eves gyerekek biztosan irigykednenek a parkloban, mert fekete, fustoveg, fekete felni, meg bejemve.
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17340 üzenetére
melyik okmanyai jartak le, en arra lennek kivancsi. mert hogy milyen okmanyai vannak egy kulfoldi autonak, amik lejarnak, pl egy angolnak?
dieselre visszaterve, szerinted hogy menne egy 3000ezres benzin biturbos bmw? felesleges a diesel traktort a benzinhez hasonlitani, 535-ben ket turbo van, 2, nem 1, nem 0.
az atlag benzin bombiben pedig 1 sem. meddo vita, mint kb a 4T - 2T hasonlitgatas motorban. -
orvil
tag
válasz MPowerPH #17342 üzenetére
ezek szamok Nm, stb szimpla szamok. automatat alig venni eszre, hogy valt, csak huz.
szamold ossze, mennyit koltottel a kocsid MOTORJARA az elmult evekben (adagolo, turbo, csucsok, izzittok) - 0ft. mert a benzines motorjara nem kell kolteni.
lehet ha en is annyit mennek, mint Lepke, akkor megerne, addig nem kell a felesleges problema.
mellesleg a fogyasztas neki jelentos penzt, nekem nem, mert nem megyek ennyit, meg szerintem mas sem :-D jah, es kb ujonnan vagy ujszeru allapotban vette, nem 7-8 evesen, ahol mar E60nal csunya koltesek lesznek, ennyit 535d-rol.okmanyokra visszaterve angol papiros kocsinak 1 okmanya van, a V5, vagyis tulajdonlap, ami nem jar le, pont ugy, mint a hazad tulajdon lapja sem jar le. forgalmi nincs. MOT van, ami egy eves kotelezo ellenorzes, majd kinyomtatnak egy papirt, hogy OK, de az kulfoldon nem jatszik es nem is okmany, csak egy igazolas. biztositas kocsira nincs, tulajdonosra van.
szervizkonyvet pedig 100 fontert szerzek neked ha kell Ferrarihoz is vegig vezetve tegnapi nagyszerviz pecsettel a szerviz adatbazisaban is
mint mondtam egy normalis 6os normalis futassal normalis tulajtol kituno allapotban (az alatt nem erdemes kcsit venni, foleg nem kereskedesben, ahol csak disznek van a kocsi, hogy a betevedo skoda fabia vasarlot elvarazsolja 5 percre) szal ugy min 6 milla, mindegy hol a kormany, kint tobb a szar, mert tobb is a 6os, 22 eves kis buzik hajtjak oket, gumira meg nincs penzuk ....[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17347 üzenetére
itt a pont, hasznalt diesel zsakbamacska, hiaba vannak szamlak, azt is hozok full felujitasrol hasonloan, aztan lehet orulni a kocsinak, ami megkotlik nemsokara, de van szervizkonyve meg vegig szamlak, allapotfelmeres meg olyan, amilyen a szerelo az aktualis szervizben, gondold el annyi penzert ki dolgozik ott, mekkora "szakember". aki jo szerelo, mar reg sajat praxisa van, inkabb oda hordom, mint "markaszervizbe".
en pl csak gyari bmw alkatreszt veszek a kocsiba, arrol megorzom a szamlat, az mar hiteles, es raadasul mi rakjuk be amit altalaban lefenykepezek, ergo vegig van dokumentalva.
de pl eurocarparts szamlat meg a kiralyno mufogarol is szerzek secperc alatt, akinek hiteles forras, az igy jart
gazolajat a kalyhaba meg a traktorba, rendes bmw-be benzint kell tankolni (hacsak nem ingazol havi 5000km-et, akkor viszont mar munkarol beszelunk). -
orvil
tag
válasz MPowerPH #17349 üzenetére
hivatalosan is lehet varialni (kapcsolat kerdese), viszont ez a kocsi jo messzirol jott, es a mondas szerint messzirol jott ember .....
kulfoldrol hozott kocsi szervizkonyvenek es szamlajanak, kb annyira hiteles, mintha otthon nyomtattad volna a szamlakat, meg krumplinyomoval pecsetelted volna be a szervizkonyvet. kit hivsz fel? kikeresed guglibol a szervizek szamat? utana? telefonban sosem fognak segiteni, meg szemelyesen sem, max ha bemutatod a V5-ot. tehat ez mar bukott, ergo lehet szepiteni a multat. lefogadom az otthoni bmw szerviz adatbazisban nincsenek benne max a kozeli orszagok autoi, miert lenne benne egy skot, egy ir vagy egy angol, esetleg ausztral, japan, vagy meg 40 orszag a vilagon ahol jobb kormany van
mellesleg megjegyzem, hogy az adatbazisba mi kerul be utolag az mar a szervizen mulik, utana pedig csak egy klikk a nyomtatas. MOT ugyanez, ahol adatbazis van ott manipulalni is lehet, csak jo embert kell ismerni, ez otthon is igy van.
cimboramnak hivatalos bmw kereskedese/szervize van ezt pl o meselte, en pedig info mernok vagyok aki vagja, hogy mukszik az adatbazis
most, hogy visszaestel a foldre gondolkozz el azon, miert kerult ebbe az orszagba egy eladhatatlan jobb kormany luxusauto, amit nem lehet hipp-hopp balkormanyosra atalakitani, mint pl egy imprezat.
en nem nem tudom a valaszt, es tippem sincs.
itt kint vannak 6osok mar 9ezer font korul ami kb 3.3 milla, de mint emlitettem volt azok a legelso kocsik a paletta legaljarol, es altalaban fiatal hulyek aruljak oket, akik mar lelaktak, lefustuvegeztek, lefujtak feketere a felnit, de mar unjak, hogy eltancol a kanyarban a kocsi, futomu felujitasra meg nincs 2-3ezer fontjuk, inkabb eldrogozzak, a kocsit eladjak, apu vesz masikat.most pedig vissza a markahoz
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17357 üzenetére
6.5ot akkor eszik egy ezer eves 528, mikor lejton gurulsz hatszellel otodikben tempomattal meg virsli gumikkal.
mellesleg nem tudom, mit dobalozol itt a szamokkal, sem audid, sem v8as bmw-d nincs.
jobb lenne, ha olyan dolgokban erolkodnel, amit tapasztalatbol ala tudsz tamasztani, adatokat a googlebol a vakok is ki tudnak manapsag keresni, ennyi loero, annyi ccm, ilyen motor, olyan motor, ki a f@szt erdekel,hogy az audiba mikor gyartottak fsi motort?
az evo meg az rs szinten gyerekbetegseg, 6.4es fogyival buszkelkedsz, es 20literes fogyasztasu kihegyezett benzinturbokat nezegetsz? eleg nevetseges ....
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17369 üzenetére
nem helyesiroverseny csillagom, de az mar a jeghegy csucsa, mikor masba nem lehet belekotni csak a szovegbe.
nyomogasd szepen a gazpedalt apuci autoiban, addig mi, igazi ferfiak tekerjuk a sajat autonkat, amit a sajat penzunkon vettunk, es nem a googlibol kihuzott adatokkal hencegunk, mikor bmw tortenelemrol van szo.
es pont egy ilyen arc oszt le itt mindenkit, akinek annyi koze van a "sajat" kocsijahoz, mint a ferihegyi taxisnak a cegesautohoz.
reszemrol a diskurzus befejezve, oreg vagyok en mar szajkaratezni 25 eves apucikedvenceivel, akik mindent jobban tudnak, mert apu vitte valamire.
peace -
orvil
tag
válasz MPowerPH #17373 üzenetére
latom, nalad mar az a nagyzolas kategoriaba esik, ha valakinek tobbre vitte az eletben, mint te. sokan vagytok meg igy, sajnos ezert nem boldogul az orszag.
arrogancia, nagykepuseg, irigyseg, cinizmus, mas tollaval valo ekeskedes .... diohelyban.az ertelem bizonyos fokaval egyetertek, en is becsusztam atmenetileg az IQ szintedre, mikor reagaltam a kommentjeidre, ezentul figyelmen kivul hagyom oket.
tovabbi jo rofogest, tovabba nem mivanok tobbet jatszani a szemelyes homokozo topicodban, mert itt te vagy az ur, mert te mentel evo-val meg rs focussal is, meg a tobbiek csak almodoznak a 316os bejemverol, amit mondasz szentiras, mashogy nem is lehet, mert te vagy a BMW001, az elso, a legeslegjobb
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #17388 üzenetére
amivel mar ilyen szar trukkot bedobnak, hogy legumizzak eladas elott azt hagyd is ott, az egy fillerb@szo tulaj lehetett, akkor sejted milyen szervizt kapott a kocsi az evek soran.
lehet kicsit erdemesebb varni, meg 2kilot hozzatenni, majd lesz egy nagyjabol koltsegmentes kocsid, a tobbi adja magat.
az autovasarlas nem loverseny, nem szabad elsietni, csak ha sok penzed van. -
orvil
tag
válasz whitezo88 #17392 üzenetére
nagy altalanossagban tudok csak nyilatkozni, mivel minden egyes kocsinak mas elete volt/van.
oreg diesel ha el volt hanyagolva sok gondot tud okozni, benzines kevesebbet.
a faktor, hogy valami elromlik eleg magas, hiszen nem uj autokrol beszelunk.
helyzedben ha megvan a tipus (es megvan, 3as) akkor a specko 3as forumokon probalnek tobb infot gyujteni tapasztalt tulajoktol, akik ismerik a kocsit A-Z-ig.
pl cimboram felesege tapos egy 96os 318at, talan 1 eve vettek futkarozos kocsinak a kiscsajnak. ok kifogtak a jot, a kocsi beltere kb 20ezer km-rol arulkodik, valami szomszed oreg papitol vettek meg, minden papirral, mint a meseben.
majd ra 1 hetre kilyukadt a huto, elfolyt a viz, mire a kiscsaj eszrevette hogy baj van, mar hengerfejes lett a kocsi. mehettunk vontatni.
huto-kiegyenlito egyben van, ergo draga volt, raadasul hibas hengerfej tomitest kapott a szerelo amit a kocsi kicsinalt, szedhette szet meg1x. vakumcsoveket kellett kicserelni, azok megoregedtek. majd kov hiba kiesett a vizpumpa, kipotyogtak a csavarok, szerencsere a hutot nem utotte ki, uj vizpumpa. mehettem este 9kor hibat "diagnosztizalni" kocsit menteni/tolni, stb. most szetugrott a gyujtaskapcsolo, bentmaradt a kocsi kormanyzarban, azzal kuzdottek. mindez par honap alatt.
es egy karcmentes, kivul - belul makulatlan kocsirol beszelunk, aminek a motorterebol enni lehetne.
aztan most felhuzta magat es vette a csajnak egy z3 2.8at, meglatjuk azzal mi lesz. -
orvil
tag
válasz Gebriel #17396 üzenetére
E39-ben nekem kinyomta majdnem az osszes vizet a repedt tagulasin, kb 1 liter maradt benne, egy nyikkot nem szolt a kocsi, a mutato pedig stabilan kozepen volt, bar ezt mar regebben leirtam. szerencsere hideg volt, es autopalyan mentem. napokkal elotte mar nyomhatta folyamat mikor elerte az uzemi nyomast, mert nem volt futesem, ekkor derult ki a turpissag, mivel a tagulasiban mindig volt par deci viz. jarattam a motort alapjaraton, majd idovel elkezdte tolni a vizet mindenfele, kulonosen a fenyszoro hatuljara.
majd ratoltottem folyamat nyelte a vizet (jobb hijan), meg az akkori fonokom is csodalkozott hogy milyen trukkos a rendszer, pedig o latott par dologot autoszereles teren (szervizei vannak es autoversenyzo). es meg szerencsem volt, hogy a tagulasi lathato helyen repedt el, nem hatul, ahonnan barhova nyomhatta volna a vizet, hutore gyanakodtam volna. hajszalrepedest meg foleg nem latni sajna, csak ha mar nyomja a vizet sugarban.a 3asra visszaterve kiscsaj azert igyekezett az utat figyelni, mert ez volt az elso kocsija angliaban, raadasul kezivaltos, az elso hetekben en is inkabb az utat figyeltem, es orultem, hogy a savban tudok maradni meg valtani, nemhogy a muszereket figyelni
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #17424 üzenetére
igaz, a diag sokat elarul a kocsirol, de nem annyira mervado egy alap 3as eseteben ami (mar bocs) de eleg szegenyesen van felszerelve, raadasul pici is a motorja, de ha eddig nyult a takaro, akkor eddig nyult, inkabb egy megbizhato 318 mint egy kehes 330!!!!!
az "alanezes" a legfontosabb, megemelni, aztan szemeket kinyitni, csunya dolgok szoktak kiderulni. bar legelso dolognak mindig azt szoktam kerni, hogy hideg motorral varjon a kocsi, az a legtisztabb ha pl a kocsifeljaron all par oraja, akkor tiszta lappal kezdunk.
szepen kiszilikonozott motorter mar eleve furcsa, minek szilikonona valaki a motorteret
ilyen kormanykopas meg tarsai 3 forintos trukkok, 1000 ft a kamu kormany"bor", es kesz. pedal gumi is 2 filleres dolog, meg a valtoszoknya is, ezekkel mind lehet jatszani es a tapasztalatlan vasarlo mar be is kapta a horgot.ennel a kocsinal ha nem hengerfejezed le a motorral nem lesz gondod, en a diagra fektettem volna a legkissebb hangsulyt (igaz, Jackson rohadt preciz ember, szal diag reszt 99%-ra kipipalhatod).
ilyen kocsinal a legfontosabb a futomu/fek/kormanymu/fobb kasztni elemek/valto.
ha ezek rendben, akkor a tobbi mar csak "reszletkerdes". ha nincsenek rendben, akkor pofoztasd ki rendes alkatreszekbol, az utangyartott nem mindig valik be, sok a sz@r sajnos.a magyarorszagon futo bmw-k 80%-a torve volt ilyen-olyan modon, az teny.
egyetlen kerdes az M-es rendszam, az hogy kerult oda? mert ha kinti a kocsi, akkor a tulaj meselhet barmit, az igazat sosem fogod megtudni.
pont tegnap vegzett cimboram egy 2 eves 320d-vel, szendvicsbe kerult szegeny, hatulja ko (jobb negyedet kellett cserelni) eleje ko (motorhaz, lokos, lampak, minden), es csodak csodajara a kocsi 4 nap alatt pikk/pakk vadi uj, kap egy fenyt, es a joisten meg nem mondja, hogy a kocsi hatulja egy masik kocsirol jott a bontobol, mivel profik a sracok.
valaki nagyon fog neki orulni, karc es toresmentes, kis fogyasztas, stben remelem a kocsi a fentek ellenere jo allapotban van, sok sikert es km-ben gazdag hasznalatot kivanok hozza!!!
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #17429 üzenetére
az M pakettos jarganyokat jobb kerulni, az legtobb valami magamutagato csoro lampatol-lampaig harcose, akinek van 2000ft-ja hetvegen benzinre.
jah, lattam lepke 3ast keres, akkor gondolom neked.
nyugatrol behozott kocsiban max annyi a nyereseg, hogy ki tudsz fogni jot a kinalatbol mert sok kocsi van a piacon, otthon pedig nem, de nem kell hasra esni a nyugat elott, mert meg annyira sem becsulik a kocsit, mint a tezsvirek a ladat. hajtjak, neha markaszeviz (ott atkurnak) majd hajtas, elad masnak, kinek nem volt penz ujra, aki mar nem markaszervizbe viszi. na, abban a szervizben vagy lattak ilyet, vagy nem. par ev hajtas, max lemosatjak vagy a torok kiporszivozza 4 euroert, majd elad, akkor jon kepbe a nyugat legalja, szerviz a legutolso utani pillantban, megelozo karbantaras 0, max olajcsere eves szinten. aztan mikor mar megunja, akkor jon a kelet europai uzletember, aki hasznalt nyugati autokat hoz be trelerszamra. kis pofozas itt, kis pofozas ott, puccbavag, kivaxol, neha elemcsere gyari szinre, oszt hali. de mint mondtam, ki kell fogni, mert vannak jok, es ki is lehet fogni.
valtoba olajcsere sokat szokott segiteni, orok olaj nincs
tobbi ugyis jon magatol, ha van BMW tapasztalt segitseged, es mint latom, van boven a jobbik fajtabol (nem csak a szajuk jar)
-
orvil
tag
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17514 üzenetére
lehet rosszul emlekszem, de az M pakli hozza alabol a sportulest, nem?
nekem 5osbe volt komfort borulesem, soha tobbet .....
a legszebb a kocsin a fekete M-es kopoltyu, van itt felenk egy E39 525i kek, 2x2 M kamu kipu, valami atomnagy krom felnik (ocsmanyak) M-es badge a hatuljan, full kamu M5 utanzat, na azon van oldalt ragasztott fekete vastag muanyag kopoltyu, regen minden reggel elgurultam mellette, megcsinalta a napomat, vhehehehhe -
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17525 üzenetére
te sem azert vettel kocsit, hogy tonkretedd az olajipart, gondolom
fogyasztasnal meg ne felejtsuk el, hogy egy viszonylag uj autorol beszelunk (fejlodik a technika fogyasztas teren meg foleg), 3as, nem 5os, 2.5es nem 2.8as, es gondolom nem 245os gumid van hatul, a 6. sebesseg az hosszu 6.-ik (?). a 9-10es atlag teljesen realis, mellesleg 8 litert mar lattam az enyemen is palyan ....
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17532 üzenetére
jah, ez igy van, mas meretekkel dolgoznak, azert mas a hang, stb ... de atomjo hangjuk van, az teny.
felni kerdesen sokat nem ragodnek, csak a penzt viszi szereny meglatasom szerint. eleve ha nem azzal jott ki a vas, akkor maris atrendezi a futomuvedet, valszeg szelesebbet-peresebbet akarsz az pedig plusz love gumiba meg felnibe, eves gorgozes, futomufelujitas is 3x hamarabb, azt is be kell loni, stb, felesleges macera szerintem. persze sokat dob kivulrol, viszont tobbet is fogyaszt a kocsi kapasbol literben merve 100on ... ez teny ... na meg ha lepadkazod/lekatyuzod akkor ket hetig siras ..... sajna en is most megyek gorgoztetni, ha egyatalan elvallaljak, errefele sajna nem divat, 1 ceget talaltam eddig, holnap kiderul .....
motor optimalizalasrol (mar attol fugg ki mit ert alatta, kit mivel etettek be a szervizben) fiatal benzines kocsi eseteben nem latom ertelmet foleg nem ilyen motornal, az is csak parasztvakitas, dieselnel viszont mar maga a technologia miatt meghozza a kivant eredmenyt.
bejemve--luxcucsauto-kiadas-eleterzes
suziki-harc a literekert-holtudoksporolni-parizer+szarazkifli-tulelesvalamit - valamiert
hudekocsogvagyok
-
orvil
tag
válasz dragonfx #17539 üzenetére
jaja, 1.6 vectra nekem is megette a 11-et, eletem volt :-D
hdman - a melyszegenysegben elokrol nem irom le, amit gondolok, lenyeg az finoman fogalmazva, hogy barki valtoztathat a sorsan, aki AKAR. az auto pedig mindenhol luxus, itt is, otthon is, de valami oknal fogva meg mindig statusnak szamit egy jobb kocsi bizonyos emberek szemeben, pl emlekszem spanom panelben lakott, valaki vett egy uj corsat (az lenyegtelen hogy 50000ezer ev hitelre 0%onresszel, de o vallalta) az egesz lakotelep azt a csaladot utalta honapokig ..... ilyenek az emberek, ezen valtoztatni nem lehet.
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz Highend55 #17605 üzenetére
az elozo kerdesre a valasz:
- miben nyomod: mit melozol
- kocsi bmw - ezt megvalaszoltak a kommentek.erre az temara visszaterve: igen, sajnos a biztositas meg a jarulekos koltsegek az egyeduli visszatarto erok a rendes M-es gep vasarlasatol. pl en esetemben azert is nincs M-es jel a vason, mert durvan £2500-tol indul csak a biztositas eves szinten 1 osszegben, haviban meg tudjuk, hogy rajon a +25%kamat. raadasul az elso ev mindig kedvezmenyes, masodik evben ez meg dragabb :-D
sajna mivel ezek az M-es joszagok elegge ki vannak hegyezve, igy az elettartamuk is 3x kevesebb itt-ott, kovetkezik az alkatresz meg a rendes szerelo kerdes .... jo szerelot talalni lehetetlen, aki jo az pedig min £80fontos oraberert dolgozik, vannak kiadasok.anno mikor kijottem en is elterveztem az M-es korszakomat ... meg nem mondtam le rola, de durvan zsebbenyulos a tema, nem a kocsira akarok keresni. aztan lehetne trukkozni a renszammal, de minek, 1x megfognak kocsi ugrik, ejjel meg hagyd kint kulfoldi renszammal a kocsit az utcan, utaljak a bevandorlokat, foleg a bmw-s kelet europaiakat.
-
orvil
tag
válasz whitezo88 #17766 üzenetére
hummer h2 benzin ugy 30at becuppant varosban alsohangon, de cimbora megetetett vele durvabb szamokat is napi hasznaltban, ott nem a benzin a koltseg.
a bombire visszaterve 20 liter nagyvarosban mindennapi fogyi ennel a kocsinal mivel csucsidoben megyek/jovok melobol, maskor pedig nyomom neki.esetleg kerdezd meg bodiszilvit mennyit esziek a masina pesten :-D
-
orvil
tag
válasz Mr.Csizmás #17785 üzenetére
jah, az ara baratibb, de nem veletlenul. bele kitaposva mindnek, ezzel az arkategoriaval "normalis" kereskedo kint nem foglalkozik, csak a bevandorlo, azoktol pedig ne varj semmit. 1-2 havi fizu egy e46 kit, szoval par fant leszamitva nem sok jo allapotu kocsi van. persze sokan vettek mar kintrol altalaban 0 bmw tapasztalattal, idovel rajonnek, hogy eleg draga jatekba ugrottak bele meg ha csak a 3as szeriarol beszelunk is csak.
-
orvil
tag
válasz Casanova* #17802 üzenetére
es most melyik a fontosabb de oszinten, hogy milyen felni veri szet a futomuvedet, vagy hogy nem hagy ott a kocsi a -15 fokban az ut szelen ejjel?
nem jo vonalon vagy szerintem az autovasarlas kapcsan, dontsd el magadban, mit szeretnel jobban, egy megbizhato kocsit, ami evekig kiszolgal, vagy egy tescoparkolos jampikocsit nagy felnivel, sotet ablakkal, jo hifivel aminek nem bizhatsz sem a futomuveben, sem a motorjaban, sem a kasztnijaban?
ha elfogadsz egy jo tanacsot, akkor nem a felni vasarlason kellene gondolkoznod igy, hogy meg a kocsi meg sincs, hanem az esetleges futomu felujitason ami 100% hogy leharcolt lesz egy 10 eves kocsinal (hogy mondjuk a nagy felnik ne masszanak le az utrol a kanyarban), aztan kotelezo szerviz stb plusz meg hozzaerto atnezi a kocsit (csunya dolgok johetnek elo ha tudja az arc, hova kell nezni), majd minosegi gumit venni, es mondjuk nem szarratort kocsit, amit szepen kifenyeztek "metalra".
remelem atjott a lenyeg, az allapot, melyre hajtasz annyira nem jo ajanlolevel kocsivasarlasnal, ezert is torekszenek a rutinosabb vasarlok gyari allapotot vasarolni, melyet kesobb sajat igenyek szerint lehet pofozni.
meg valmai, fenykeprol ne donts, es ne szeress bele a kocsiba, csak magadnak csinalsz vele bajt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest