Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
nagyúr
válasz MiklosSaS #103388 üzenetére
Német juhászt javaslom. Életemben nem láttam olyan jó kutyát, mint azok. Nekünk volt egy, megöregedett, utána megint egy német juhász lett, illetve már megvolt akkor is, és most is megvan, olyan 5-6 év körül lehet de ezt most így nem tudom hirtelen fejből
De a lényeg, hogy zseniális egy házi kedvencNem szoktem el, ne aggodjatok, csak sok a tuning meg az ON megint, ahhoz meg nem szolok hozzá.
Haverok nincsenek hanyagolva, vagyis inkább az az egy barát, viszont a gép igen. Bár célom is volt a nyárra hanyagolni.
Viszont az az asszonypajtás érkezte előtt is hanyagolva volt már. Még csak ma van egy hónapja, a vga meg minimum 2 hónapja elment.
Egyszerűen nem vonz. -
norbert1998
nagyúr
válasz Jakuskacsa #103394 üzenetére
Én is vennék egy jó kis i3-at, mert csak filmezek meg netezek kb, de nyernek vele 10k-t talán, annak meg nincs e értelme.
-
norbert1998
nagyúr
válasz inspiroyhome #103411 üzenetére
Az a nagy helyzet, hogy annyiért tényleg nem érdemes.Ha annyid van rá, akkor miből iratod át, miből veszel rá gumit, alkatrészt, olajat, féket, szűrőket? Esetleg, mivel nem maiak, teleszkópok meghalnak, vagy a toronycsapágy, és akár nem is cserélhető csak a csapágy, csak teleszkóppal, az meg megintcsak párban megy, 100 rongy megintcsak.
Akartam én is annyiért autót, robogó lett belőle, és nem bántam meg (bár nem épp ilyen robogót kellett volna vennem, sőt, nem is robit, egyáltalán, hanem egy jó kis simót)
Miből tankolnál bele, stb?
Én 500k körül akarok venni, de még itt is veszett körülményes, ha nem akarok egy vagyont rákölteni. Már javarészt lemondtam a dízelről, mert bonyolultabb és a 2-300k km-es darabokban már nagyon nagy a rizikó, főleg hogy az előéletről semmit sem tudok, mondhatja bárki, hogy 10 ezrenként olajat cserélt, de hiszi a piszi aki elhiszi. A benzin nem olyan kényes, csak többet eszik, de mivel nem hajtom sokat, jobban megéri nekem az. Főleg mert javarészt úgyis országút.Szóval inkább még ne kocsit. Ha annyira mégis, kispolski, trabi, 105-ös, 120-as skoda és ezek kategóriája, talán még favorit is fér bele amiből annyi pénzért olyat kapsz, ami nem hullik szét a következő kanyarban.
Don't be an iDiot ( az elejétől)
(#103413) LaciCRMannyiért én is beválltam volna 1 éve, de úgy döntöttem, hogy várok egy évet. most meg már nem tudom mi legyen.
HSM: Az ibizával pl szerencsénk volt. Most van 300-320-ban átírással, és olyan felújítással, hogy műszakin pár hete azt mondták, még nem láttak ilyen jó állapotban lévő autót, ami ennyi idős volt (18 éves). Jó, való igaz, hogy a hátsófék dob és betét illesztésein/ferodorozás/ kívül mindent mi csináltunk, saját kezüleg . Amúgy fél misiben tuti bent lett volna.
Tehát azért annyira nem vészesek az árak, ha megfelelő autót keres az ember, vagy talál. 225-ért lett az ibza véve, és azért nem suzuki az, főleg nem trabi. /egyébként meg egy jó állapotú trabi még menő is szerintem./ tehát szervó, klíma, cd rádió (benne egy eredeti nótár mary lemezzel monduk tény, hogy én utálom, mint az állat ) tehát ha lejjebb ad az elvárásokból, 100-ért is talál jó autót az embernagynrobi: ez egy 4 éves cikk, de nagyon hasznos, olvasd el az egészet [link]
-
norbert1998
nagyúr
válasz inspiroyhome #103437 üzenetére
Közben már láttam, igen, csak nem szerkesztettem
HSM:434: Így van
nénilinkelgetőseknek, tessék. egy yt videó alatt vót, ahol innen szedték a fenti nénit.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
válasz norbert1998 #103489 üzenetére
link lemaradt, időből kifutottam. mindfk D
[link] -
norbert1998
nagyúr
válasz inspiroyhome #103557 üzenetére
Lenne. Október/november hónapban
-
norbert1998
nagyúr
O jezus, csak vége lett talán már a harcnak
-
norbert1998
nagyúr
Azért pénz temető mert a gyár úgy akarja. 30k-s szerviz intervallum a dci-*n,de 10 ezernél már kátrány folyik belőle (mindig 10k-nal cserelunk). Ez kinyirja a főtengely csapágyat, az a főtengelyt is tudja nyírni, el mászhat a vezérlés, befecskendezés, és akár motorcsere is lehet a vége. A turbót egyaránt nyirhatja a szar olaj. A magyar üzemanyag úgyszintén trágya nekik, mert nagy a szemcseméret szabvanyunk. Viszont ha rendben karban van tartva, 10k-kent olaj és szűrő csere, hidegen nem húzatott, huzatas után nem leállított motor a világból kivihet. Kettős tömegű nekem nem mond sokat, a nincs, de egy kuplungos 30-50 rongyert újjá varázsolja.
Részecskeszűrő egy nagyon buzi dolog, azt ki lehet iktatni mondjuk.
Környezetszennyező? Pont ma néztük 160 lovas dCi város 4l/100km, vegyes 98g CO2/km.azert az egész jó nem?*csak azt ismerem gondolom másnál is így van. Az újabb 1.5-osben érzékelő van, hogy milyen koszos az olaj"extrém esetekben akár 12 ezer km után is szükségesé lehet a csere" hogy miafaCC? Ez városi extrém eset, országúton 10k-nal már kátrány jön, vaze
Nagynorbi most meg nem mondom hogy az a motor is ilyen-e,de a vw motorjai tervezesileg eszik az olajat. Azt majd csekkolgasd
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
A benzinnel annyi bajom van (legalábbis egy autós benzines tapasztalataim alapján), hogy sokat esznek, nulla a nyomaték alapjárat és alacsony fordulat körül, és akármennyire nyomom a gázt, mindig teljes erővel gyorsít majdnem, míg az adott gáz pozícióhoz ér a sebesség. Ez utóbbi valószínűleg hülyeség, bár nem tudom, mert az ibiza az egyetlen benzin amit vezettem, és az ezt csinálja.
Plusz imádom ahogy a dízelen szépen elkezd egyre jobban húzni, ahogy lépünk ki a turbolyukbol, ahogy megy fel a fordulat és a nyomaték.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
válasz Jakuskacsa #103816 üzenetére
Mert sas egyetért a tömeggel
Akkor benzin vs földgáz?
-
norbert1998
nagyúr
válasz MiklosSaS #103838 üzenetére
És én nem is állítottam
Iphone: hozzá nem értő, birka usernek, 5s-et tessék venni. Nagyon birka usernek való csak annál újabb. Semmi extrát nem nyújt.
Android: aki azért szeretne egy kis egyediséget és nem a birkasorra szeretne felállni. Vagyis, ennyi shamesung meg Sanyi mellett, a droid egy rövidebb birkasor.
Plusz van aki hozzá is nyúlnia, az egyértelműen droidot. -
norbert1998
nagyúr
válasz #Morcosmedve #103850 üzenetére
Elég jól sikerült vérpistike "nemvagyokvérpistike" szövegem?
nyilván mindenki azt vesz amit akar, de olyan szinten, hogy a legjobb ellenérv a szifon ellen, hogy nincs jack
na de tényleg, semmi értelme ezen még csak érvelni sem, mert itt már teljes mértékben az ízlés dönt.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
Szhóval akkor sorban
Valóban nincs sok köze a főtengelnyek a vezérléshez, így a karbantartáshoz sem a vezérlésnek (nyilván ha nem tartják be annak sem az intervallumát, akkor gond van). De a lényeg az más tészta. Nagy a szervizintervallum gyárilag, s ez nyirja ki főleg a motorokat. Közvetlen utána a hülye user, majd az üzemanyag minősége.
Részecskeszűrős dolog:
Nem jártam utána sohasem, így fennt szerettem volna tartani a tévedés vagy hülyeségírás jogát, kijavítottál, KKárosanyag téma:
nyilván egyértelmű, ECO módban van közel ahhoz a szinthez, hogy annyit egyen, bár ahogy a board computer-t néztem ma később YT-n, az az eco mód sem épp egy dieselpárán járó dolog.
mindenesetre, amennyivel komolyabbak ezek a dízelek, mint a talcsika, simán hihető a 4l vegyes, tekintve, hogy a talicska 4.5-et eszik (üzemanyagszint-megtett kilóméter, nem board computer, nincs is benne olyan)
a károsanyag co2 dolog meg bullshit, pontosan tudom, hogy az nem érdekel senkit egészség szempontból. csak a rákkeltőt elfelejti mindenki említeniturbólyukra tett kommented:
ez plain kritizálása, parodizálása az ízlésemnek, nem fűznék hozzá semmit.(#103870) Razer6666
utána rájöttem, hogy plain fhaszság az egész, de gondoltam várok a sorryzással, míg géphez jutok, nem gondoltam hogy meg is akartok ölni mágláyn érte mármint a vezérléses befecskendeéses hülyeség
a kettőstömegűről annyit mondtam, amennyit a fék/kuplungmester kérdésünkre válaszolt. de azt is mondta, hogy nem minden autn tudja megcsinálni. tdi galaxy-n pl 50 rongy. hogy milyen utána, fene tudja.hpeter:
szerencsés esetben az egr szelep csak eldugul, és talán pucolható is. ha elérhető (mint a talicskában) otthon 1 órás munka max, ha nem, akkor sem horror összegjó, akkor tisztázzuk. fincsibe eddig 4 autót vezetett összesen: 1.4 i e Ibizát, 60 pacival. 1.5 dCi Thalia-t 82 pacival, ezek olyan 10-15k km-t jelentenek. illetve egy 1.9 jTD ~120 lovas stilon tanultam, 1-2k km .
én ezek alapján mondtam, amit, gondolok, amit. ültem nagybátyám 1.4 tsi-jében, egy röhögőgörcs, nulla, kuka az egész az összes előbb felsorolthoz képest. talán az ibizával áll egy szinten 50 km/h alatt, pedig dupla lóerő a tsi. vagy csak biztos nem padlózta meg, mikor jött villogni az új verdával
és csibét nem kell pofozgatni, csak elmondani ha téved[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
a negyedik autó lemaradt, azt kb 5km-t, 1.7D isuzu motoros b corsa.
-
norbert1998
nagyúr
válasz Mahrenburg #103902 üzenetére
És mit szólna kend egy 24 literes 1 hengeres kétütemű dízelhez?
-
norbert1998
nagyúr
válasz Jakuskacsa #103905 üzenetére
VÉNUSZ!!!
-
norbert1998
nagyúr
válasz Mahrenburg #103908 üzenetére
Én. Amíg 50 köbcenti és robogóján embernek van
-
norbert1998
nagyúr
válasz inspiroyhome #103941 üzenetére
Gratula
Gyertyaknal figyelj rá, hogy lehet valami kotnyeles nem is belé valót tett bele, azt majd csekkold. Szabad tudni az árát? -
norbert1998
nagyúr
crew mikor leszbehuztható? nekem azt irja, hogy jöjjek vissza september közepén a következő játékhoz, és a crew nem elérhető még
-
norbert1998
nagyúr
akkor nyomkodm az f5-öt
holnap is még lehet szedni ha ma nem lenne rá időm?Olvastátok LOGOUT-on a ZEN-dülést? Meghalok
-
norbert1998
nagyúr
I'm in too.
De ma délutános vagyok. Maybe holnap -
norbert1998
nagyúr
válasz MiklosSaS #104039 üzenetére
Könyvet már most sem olvas senki. Konkrétan félek megemliteni, hogy én szoktam olvasni, mert mindenhol csak le hurrogás lenne. És ez a mi korosztalyunk. A nálunk 5-10-15 évvel fiatalabbrol ne is beszéljünk, mert akkora romlás van abban a rövid időben a társadalomban is nevelésben, hogy állítom az idők, mikor az édesapát magaztak, és az én korosztályom között van ennyi különbség.
Egyik nap is megyek a tescoban tolom az árus szekeret. 14 éves gyerek bevásárló kocsival rongyol az anyja után "anya cs-gozni akarok! Anya cs-gozni akarok!" és pasztmek nem viccelek, megtörtént
-
norbert1998
nagyúr
válasz Jakuskacsa #104107 üzenetére
Az utolsó 4-5 mondatod. Mi a fene a borotvált/gxantazott mellkas, meg lábak és hát? Pasztmek
A hónalj érthető, ha azért le van borotválva időnként. mert biza szagban van jelentősége ha esőerdő vagy épp semmi. Mert hát a dezodor sem varázslat.Asszonypajtás szomszédja: valami 15 és 20 közötti hülye gyerek, nem megy ki a ház elé füvet nyírni, mert ciki, barátnőm apja nyirja nekik a füvet nem megy el a boltba füzetet venni, mert ciki. Waaaat?
Pasztmek, acelbetetes bakancsban, hosszú gatyában, munkavédelem szemüvegben és póló nélkül kaszalom a 70 méternyi arkunkban a füvet, az utcán, ez a hülye meg nem mer kimenni arra az 5 méterre? és még csak nincs is náluk árok, 3 perc funyiroval -
norbert1998
nagyúr
válasz Jakuskacsa #104123 üzenetére
Lehet én is atallok arra. Valahogy egyszerűbb mindennél.
-
norbert1998
nagyúr
válasz inspiroyhome #104135 üzenetére
Kötelező hány részlet? Fel év vagy negyed?
-
norbert1998
nagyúr
válasz inspiroyhome #104145 üzenetére
Az szép
Én azért megpróbálom hogy anyám legyen az üzemben tartó, mert úgy az éves 10k körül lenne. Majd ha jobban keresek, vagyis többet tudok dolgozni, akkor majd a nevemen lesz teljesen. Nyilván ha nem egyeznek bele akkor úgyis úgyis. -
norbert1998
nagyúr
Hát, nem tudom a biztosítás hu mit számolt nekem anno, 52-55 ezerből megvan az éves biztosítás egy olyan autóra, amely a "más nincs, ez biztos vétel lesz" kategória (60 pacis 3-as punto). És mindegy hogy negyedévente vagy egyben fizetem. Alig van diffi. Allianz
-
norbert1998
nagyúr
válasz inspiroyhome #104178 üzenetére
60 lenne évente ha basic casco-t is tetnek rá. Nem tudom h van e értelme, tho. Azért az nem a rendes casco.
-
norbert1998
nagyúr
Erre mi a vélemény?
7.13 az átlag fogyasztás 470 ember tapasztalataiból (nem a gyári adat, tehát)Kicsit olcsónak találom mondjuk. Külseje teljesen hibátlan. Fényezés, alváz.
Az e helyzet hogy fogyiban legjobb esetben is 6.5-nel lennék spitmonitor átlagai szerint, és az egy 60 lovas 1.2-es motoros punto.
Vagy 65 lovas dci, de az meg sok km, nagyon macera és necces, inkább hanyagolom szerintem azt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen házat vegyek?
- 3D nyomtatás
- Milyen széket vegyek?
- Automata kávégépek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Sweet.tv - internetes TV
- Tömeges letartóztatás volt Dél-Koreában az ország legnagyobb kriptocsalása miatt
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Posta, csomagküldés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest