2024. július 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

TITANFALL

Óriás robotok, falon közlekedő pilóták, jetpack és tucatnyi hi-tech fegyver a Respawn Entertainment játékában.

[ ÚJ TESZT ]

Pályák

Airbase: Éjjel, egy légi támaszponton játszódik.

"Az IMC sierra légi támaszpontot repulzor tornyokkal védik a helyi vadvilágtól."

A pálya nagy része szűk utcákból és pár kisebb épületből áll. Az épületekről ellenségeink fölé kerülhetünk, valamint tökéletes mesterlövész pozíciókat is kínálnak. A pálya közepén két nagy hangár áll, ezek a titánok számára nem éppen előnyösek, viszont közelharcra kiváló helyszín. Egy ágyútorony is található a pálya déli részén, melynek nincs túl nagy haszna a pilótákkal szemben, mivel ezen a környéken minimális a gyalogos forgalom.

Angel City: Nappal, egy nagyvárosi környezetben foglal helyet.

"Hatalmas falak épültek, melyek a várost több, kisebb kerületre osztották fel, amikor az IMC Angel Cityben katonai vezetést iktatott be."

A pálya több, nagyobb épületből áll, melyek össze vannak zsúfolva, így gyakran kialakulnak a közelharci helyzetek, de ugyanakkor nagyszerű mesterlövész pozíciókat is kínálnak az épületek. Titánnal, a szűkös utcák miatt, könnyű csapdába esni, így legyünk mindig éberek.

Boneyeard: A pálya témája egy nagy sivatagos terület, amely nappal játszódik.

"Az IMC által, a vadvilágot visszatartó repulzor technológiai fejlesztések valaha ennél a létesítménynél történtek."

Ezen a pályán leginkább kültéren folyik a harc, csak elszórtan találhatóak kisebb épületek, így leginkább nagy távolságú harcokra kerülhet sor. A tökéletes mesterlövész pozíciók eléréséhez meg kell mászni a hegyek oldalait, vagy a hatalmas csontvázat. Ha közelharcot szeretnénk, akkor maradjunk a kisebb épületekben. Van pár kifeszített kötél a pályán, melyek használatával gyorsan pozíciót lehet váltani, továbbá két ágyútorony található a pálya egy-egy végében.

Colony: A pálya témája egy kisebb város / kolónia, mely ködbe burkolózik.

"Egy vidéki kolóniában, heves csata közepette csapnak össze az IMC és a Militia erői."

Ez a pálya nyílt és közelharci egyaránt. A közepén található néhány kétemeletes épület, a körülötte lévő terület pedig szinte teljesen sivár. Titánnal nehézkes a mozgás a központban. Az utakat levághatjuk az épületek belsejében vagy tetőről-tetőre ugrálva, utóbbi választásával könnyedén lecsaphatunk a földön lévő áldozatainkra.

Corporate: A helyszín a Hammond Robotics egyik fejlesztő laborja.

"Az IMC automatizált Spectre egységek ilyen laborokban készültek a Frontieren."

A pálya nagy részét három hatalmas épület foglalja el, ezek közül kettő össze van kapcsolva a második emeletnél egy függőfolyosóval. Ez a két épület kicsi és szűkös szobákkal van teletűzdelve, ahol főként közelharcra számíthatunk.

A harmadik épület az előzőkkel ellentétben hihetetlen tágas, belülről és kívülről is egyaránt. Közepes távolságú harcokra, de akár Titán párbajokra is sor kerülhet itt. Egy kis parkour tudással mind a három épület tetejére fel lehet jutni, melyek tökéletes mesterlövész pozíciókat biztosítanak.

Demeter: A pálya egy nagy üzemanyag állomáson foglal helyet.

"Demeter egy kritikus pont az IMC számára, mely megnyithatja az utat a Frontierre."

A pálya összességében nyílt, de van jó pár üzemanyag vezeték, amelyben megbúvó, ravasz Pilóták is lehetnek esetenként. Egy nagy épület foglalja el a pálya közepét, amiben egy reaktormag található. Ez az épület lehet a legalkalmasabb közelharcra, ugyanakkor Titánnal óvatosan szabad csak megközelíteni. Pár, kisebb épület is található a reaktormag körül, melyek mesterlövész pozíciókra tökéletesek.

Fracture: A pálya egy nagy zöldövezetben található, melyet az agresszív bányászat tönkretett.

"Az agresszív üzemanyag bányászat megtette a hatását a korábbi kiváltságos emberek kolóniáján."

A pálya nagy része nyílt, pár épület található csak rajta, melyeket fedezékként lehet használni, esetleg a feladati pontot tartalmazza. Az épületeken belül aktív közelharcra van lehetőség, míg a tetőkön ugrálva hasznos és jó pozíciókat vehetünk fel, főleg, ha éppen a mesterlövész puskánk van nálunk, bár erre a legjobb hely a pálya szélén található hegyoldal, melynek teteje növényzettel van borítva, ezzel extra búvóhelyet biztosítva.

Van pár ösvény, melyeket emberi és természeti erők formáltak, ezek fedezékeket és alternatív útvonalakat biztosítanak az egyik helyről másikra való közlekedésben. Három ágyútorony is található itt, de ellentétben a többi pályán lévőkkel, ezeket nem lehet feltörni / használni.

Lagoon: Egy halászfaluban foglal helyet.

"A Freeport rendszerében található kis halászfaluban végez kényszerleszállást egy IMC hordozóhajó."

Tengerpart és sekély víz foglalja el a pálya nagy részét. Az alsóbb szinteken mesterséges alagutak lettek létrehozva, melyek segítségével a Pilóták gyorsan tudnak mozogni az egyes területek között.
Az alacsonyabb és magasabb helyeken szétszórtan találhatóak kisebb épületek, melyeket kifeszített kötélpályák kapcsolnak össze a gyors mozgás érdekében.

Az alsóbb szinten található épület az árvíz miatt magasabbra lett építve, így alatta is találhatunk némi fedezéket. Mesterlövészeknek a felsőbb, sziklás hegyoldal kedvezhet.

Nexus: A pálya témája egy előőrs és környezete.

"Az IMC bevonul egy holtágnál található mezőgazdasági előőrsre, hogy rendet teremtsen, mivel az előzetes információik szerint azok bűnpártosak a Militiával."

A pálya nagy részét egy város foglalja el a semmi közepén. Titánokkal a város külső peremein lehet harcolni, de egyes utakon a város belterületeire is eljuthatunk. Nem minden épületbe lehet bejutni, de a Pilóták parkour tudásukat hasznosítva könnyedén mozoghatnak épületről épületre.

Két lőtorony található a város déli végén, a nagy utcák másik oldalán, ezeket hasznosítva nagy nyomást tudunk gyakorolni az ellenséges csapatra.

Outpost 207: A pálya egy IMC előőrsön foglal helyet, éjszaka.

"A nagy magasságban állomásozó, föld körüli pályára állított védelmi rendszer a megszálló ellenséges főhajók megsemmisítésére szolgál."

Ezen a pályán több nagyobb épület található, melyeket leginkább nyílt terepek vesznek körül. Ezek a nyílt terepek elég szélesek arra, hogy Titánokkal harcot kezdeményezzünk rajtuk, de túl nagy mozgási teret azért nem ad. A parkour képességeink használatával feljuthatunk az épületek tetejére a megfelelő mesterlövész pozíciókért, viszont ha inkább a közelharcot részesítenénk előnyben, akkor maradjunk az épületeken belül.

Egy ágyútorony található még a pálya északi részén, bár a gyalogos forgalom nem túl nagy errefelé, viszont ha egy ellenséges Titán arra jár, akkor jó, ha a csapat magáénak tudhatja az ágyút.

Overlock: A pálya egy állomáson foglal helyet napközben.

"A Militia megpróbál kiszabadítani egy rabot az IMC által üzemeltetett fogoly állomáson".

A pálya leginkább nagyobb, belső raktárépületekből áll, melyek Titánnal való megközelítése rizikós. A Pilóták számára viszont előnyös, mert a Titánokkal ilyen zárt helyen könnyedén elbánnak.

A külső részek valók leginkább a Titán harcokra, melyek nagyobb nyílásokon keresztül kapcsolódnak a belső raktárakhoz. Továbbá a pálya szélein könnyen a halálunkba zuhanhatunk, ha nem vagyunk eléggé elővigyázatosak.

Relic: Ez a pálya egy nagy, lezuhant IMC hajóban és körülötte foglal helyet.

"Az IMC hajó roncsait kizsákmányolják és további feldolgozásra az alatta lévő völgybe viszik."

A hajón kívül a pálya többségében nyílt, elszórtan van egy-két épület rajta. A hajóroncshoz pár kötél kapcsolódik, melyekkel könnyedén a harc középpontjába kerülhetünk. A hajó belseje leginkább szűkös, mely a közelharcnak kedvez. Ha Titánt vezetünk, ajánlatos elkerülni ezeket a helyeket.

Rise: A pálya egy nagy víztározó egységnél foglal helyet.

"A Militia különleges erői egy hatalmas alapterületű előőrsöt hoztak létre az IMC által elhagyatott víztározónál."

Lényegében a pálya két kicsi, de nyílt területre van osztva az ellenkező oldalain, amiket keskeny utak kapcsolnak össze. Ezek a területek kisebb bázisokkal rendelkeznek, melyekre könnyű felmászni, hogy jobban átlássuk a terepet.

A két bázist összekötő utak nem éppen alkalmasak Titán harcokra, de a Pilóták akadály nélkül tudnak rajtuk közlekedni. Ráadásként van egy nagyon kicsi mellékút is, mely a bázisok széleit kapcsolja össze.

Smuggler's Cove: Naplementekor egy kisebb városban játszódik.

"Félig fegyverbazár, félig kalóz terület. A csempészek öble (Smuggler's Cove) híres a széles választékú feketepiaci készleteiről és zsoldosairól."

A város a part mentén lett építve. Ha harcban akarunk maradni, akkor tartsuk magunkat távol a víztől. A legtöbb épület, ami a pályán található nem túl nagy, de jó fedezéket és útvonalakat biztosít a Pilótáknak. Maradjunk az épületeken belül, ha el akarjuk kerülni a Titánokkal való találkozást. Ugyanakkor használhatjuk az épületek tetejét is, mint előnyt és mint mesterlövész pontokat.

Egy ágyútorony található a pálya közepén, egy pedig a városszéli part mentén. A legtöbb sebzést a központi ágyútorony fogja véghez vinni, ezért ezt célszerű mindig a csapatunk oldalára állítani.

Training Ground: A napközben játszódó pálya egy kiképző létesítményben foglal helyet.

"Az itt történő IMC Pilóta kiképzési programjainak halálozási aránya 98%-os. Csak az erősek élik túl".

Ez a pálya nagyrészt nyílt, szabályos négyszög alakú, közepén egy hosszúkás raktárépület választja el a két oldalt egymástól. Oldalanként 2-2 ágyútorony található a pályán, melyek a két bázist védik.

A raktárépületben várható a legtöbb pilóta-pilóta elleni küzdelem, míg a nyitottabb területek az épület körül a Titánoknak kedveznek, ezért érdemes legalább kettő, a bázist védő ágyútornyot elfoglalni és megtartani.

* A térkép leírások eredeti forrása itt található.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

Előzmények

  • Heavy Rain PS3 bemutató (18+)

    Első látásra beülnék a moziba egy adag popcornnal, de aztán kiderül, hogy ez mégiscsak egy videójáték!

  • Mi is az a Star Citizen?

    A Star Citizen alapvető besorolása az űrszimulátor, amely single- és multiplayer részt is tartalmaz.

  • Beyond: Two Souls PS3 Bemutató

    A mi világunkon túl is van élet, csak még nem ismerjük! Bemutató a szerintem eddigi legjobb játékról.

  • CRYSIS 3 :: Multiplayer

    Crysis 3 Multiplayer egy pörgős FPS játék, rengeteg lehetőséggel és a korát ismét megelőző grafikával.

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.