2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

CRYSIS 3 :: Multiplayer

Crysis 3 Multiplayer egy pörgős FPS játék, rengeteg lehetőséggel és a korát ismét megelőző grafikával.

[ ÚJ TESZT ]

Leírás

Utolsó frissítés: 2013.06.19.

CRYSIS 3 Multiplayer tippek, infók, leírások, PH! játékoslista.

A Crysis 3 Multiplayer egy pörgős FPS játék, hi-tech fegyverekkel, nanoruhával, rengeteg lehetőséggel és a korát ismét megelőző grafikával. A történet 2047-ben játszódik, a romos, sűrű növényzettel benőtt New York városában. 12 előre beállított pályán, több mint 10 játékmódban, több tucat fegyverrel harcolhatunk CELL, vagy MARINES katonaként. Az elődöktől eltérően itt függetlenül attól, melyik csapatba kerülünk, a megújult nanoruha színét az ellenségen mindig pirosnak, a csapattársainkon pedig kéknek látjuk.

Elöljáróban: azok számára, akik kevésbé jártasak a Multiplayer FPS-ek világában, szeretném egy kicsit részletesebben is bemutatni a játékot, de a Crysis veteránok is találhatnak némi hasznos infót. Akik eddig egy "Crysis 2 DLC-ként" tekintettek a játékra, most láthatják, mennyi minden is változott az elődhöz képest, főként pozitív irányba. Nézzük is, mit tartalmaz a CRYSIS 3 MP:

Újítások, amitől jobb lett, mint az elődei:

A játék egyik legnagyobb változása a második részhez képest a "Separated Energy System", ennek lényege, hogy minden, a ruhánk energiáját használó mód, külön energia bárokra lett osztva, a Speed Energy pedig végtelen lett. Ennek köszönhetően, ha a Cloak, vagy a Nanovision energiánk lemerülne futás közben, az a mozgásunkat nem befolyásolja.

A másik és egyben legszerethetőbb újítás a Community rendszerben van:

- Ha egy szerveren barátnak szeretnénk valakit felvenni, vagy esetleg egy kiszavazást indítanánk valaki ellen (csak nagyon indokolt esetben érdemes), akkor egyszerűen a TAB játékoslista előhívása után rákattinthatunk a nevére és az ott feljövő opciók közül ki is választhatjuk a megfelelőt.

- Ha valakivel a barátlistánkról egy csapatban (Squad) szeretnénk játszani, a Friend List-ben a nevére kattintva kiválaszthatjuk a Join Squad opciót, ilyenkor minden játékos nevét, aki benne van a Squadban, kékkel láthatjuk. Ha nem egy csapatban, de egy szerveren szeretnénk vele játszani, akkor a Join Game lesz a megfelelő.

- Ha nincs elegendő hely egy szerveren, a rendszer automatikusan beléptet, amint felszabadul egy, persze csak akkor, ha nincs előttünk hosszú sor, ugyanis ezt is figyelembe veszi és érkezési sorrendbe léptet be a szerverre.

- Ha szeretnénk megtalálni egy játékost, akivel korábban egy szerveren játszottunk, de valamiért elfelejtettük a pontos nevét, a Friend List / Recent menüpontjában megtalálhatjuk. A szerver keresőben egy korábban használt szervert is ugyanilyen módon találhatunk meg.

- Ha egy játékos ellen kiszavazás indult, lehetőség van "megvédeni", ez esetben F2-t kell nyomni (ez a szavazást nem befolyásolja), ha valóban csaló ellen indult a szavazás, akkor pedig az F1-et válasszuk.

- A csapatkezelés is sokat változott, ha Squad Leader-ként lépünk ki egy szerverről, a játék felkínálja lehetőségként, hogy a Squad megtartásával, vagy anélkül lépjünk ki. Ha úgy lépünk ki, hogy a csapat bent marad, automatikusan a Squadhoz legkorábban csatlakozott játékos veszi át a leaderi pozíciót. A saját Squadunkat át is nevezhetjük.

- Játék közben csapatot is válthatunk, ha megdőlnek az erőviszonyok (kettővel kevesebb játékos marad az egyik oldalon), ilyenkor megjelenik egy sárga Unbalanced-re figyelmeztető kiírás. Kattintsunk az ESC menüre és válasszuk a Switch Team opciót.

- A barátlistában is rend lett végre, külön-külön szekciókban vannak az online és offline barátok, illetve az éppen aktuális Squadot is egy külön részben jelzi kékkel.

- További újítás még a New York feed, ami folyamatosan információkat oszt meg velünk a barátaink által elért eredményekről, feloldásokról, illetve az is, hogy a szervereken minden meccs előtt láthatjuk az ott tartózkodó, legjobb 5 játékos aktuális átlagpontjait, ami az elmúlt 5 meccs eredményeiből áll.

Multiplayer Menü:

A multiplayerbe lépve 4 fontos menüpontot találunk és néhány olyat, amit csak nagy ritkán, vagy egyáltalán nem fogunk használni, de ugyaninnen érhetjük el a barát listánkat is. Nézzük mit is tartalmaz pontosan:

Join Match / Quick Match:

Ezekben a menüpontokban tudunk a játékban lévő szerverekre csatlakozni.

- A Join Match-ben találjuk a szerverek listáját, ahol a Filter (szűrő) segítségével ki is választhatjuk, milyen szempontok szerint keresünk. Megadhatunk játékmódokat, pályákat, szerver régiót, max pinget, vagy akár be/ki pipálhatunk néhány opciót (ranked, password, full, empty, friends, offical), ilyenkor csak a szűrőben megadott feltételeknek megfelelő szervereket mutatja. Kereshetünk név szerint, vagy a kedvencek között, de akár választhatunk a korábban látogatott szerverek közül is.

- A Quick Match-ben egy tetszőleges szerverre léptet be a játék, itt csak azt adhatjuk meg, hogy ranked, vagy unranked legyen, illetve a játékmódot, amin játszani szeretnénk.

Ranked: Hivatalos szerver, az eredményeink megjelennek a világ ranglistán.
Unranked: Gyakorló szerver, az eredmények nem mentődnek el.

Player Profile:

A Player Profile-ban 6 menüpontot találunk: Service Records, Leaderboards, Progression and Unlocks, Skill Assessments, Dog Tags és Clan Tag.

- A Service Records-ban találjuk a saját eredményeinket, amit akár össze is hasonlíthatunk bármelyik barátunkéval.

- A Leaderboards-ban láthatjuk magunkat a világranglistán, megnézhetjük a Top 10 játékost, de szűrhetünk csak a barátainkra is. A világranglistát böngészőből is el lehet érni a crysis3s.com címen.

- A Progression and Unlocks menüben láthatjuk a korábban feloldott tartalmakat.

- A Skill Assessments-ben a ránk váró feladatokat találjuk, rengeteg van és nagyon nehezek, úgyhogy hajrá :) * részletes leírás itt

- 212 db elérhető Dog Tag van, amiket különböző feladatok (Assesmentek) teljesítésével érhetünk el. Immár a Dog Tag-ek kereteit is megváltoztathatjuk, ezek bizonyos szintlépésekkor oldódnak fel.

- Clan Tag: ide lehet beírni a csapatotok rövidített nevét, maximum 4 karakter lehet, betűk és számok kombinációjából.

Customize Equipment:

Ebben a menüpontban tudjuk személyre szabni a karakterünket. 5 Class van, mindegyikben tetszés szerint állíthatunk elsődleges, másodlagos fegyvert, az ezekhez tartozó kiegészítőket, skineket és egy gránátot / robbanószert. A perkeket szintén ugyanebben a menüben tudjuk hozzárendelni az egyes kasztokhoz. *részletes leírás a következő oldalakon

Options:

Az Options menü nem szorul különösebben nagy bemutatásra, itt tudunk minden a játékkal kapcsolatos dolgot beállítani, mint grafika, hangok, irányítás, fényerő stb.

Friend List:

Ez az úgynevezett "barát listánk", itt látjuk a korában felvett ismerőseink, de vehetünk fel újabbakat is, megnézhetjük a profiljukat, vagy csatlakozhatunk hozzájuk a játékba, de ha erősítésre van szükségünk, meg is invitálhatjuk őket a saját játékunkba.

A saját Squadunkat is itt tudjuk konfigurálni, nevet adhatunk neki, vagy beállíthatjuk kik léphessenek a Squadunkba (Public, Friends, Private).

Játékmódok:

8 Standard és 3 speciális játékmódunk van, ezek mindegyike játszható minden pályán:

Deathmatch (DM):

A Deathmatch egy csapat nélküli játékmód, mindenki játszik mindenki ellen. Egy kill egy pontot ér, aki hamarabb eléri a 25 pontot 10 perc alatt, az nyer.

Team Deathmatch (TDM):

A TDM-ben két csapat küzd egymás ellen. A cél minél több ellenséges játékost likvidálni adott idő alatt. Az a csapat nyer, amelyik előbb eléri a 100 pontot (killt) 10 perc alatt, vagy amelyik az idő lejártával több pontot szerzett.

Crash Site (CS):

Egy Idegen hajó "kapszulákat" dob a pálya különböző részeire, amit a két csapatnak el kell foglalnia és meg kell védenie az ellentől. A kapszula sugarán belül lévő játékosok négy másodpercenként 5 ponttal növelik a csapat pontszámot, amiért 50 egyéni XP-t is kapnak. Az a csapat nyer, aki előbb eléri a 200 pontot, vagy amelyik csapat a legtöbb pontot gyűjtötte a 10 perces játékidő alatt.

Spears (SPR):

Ez a mód a Crash Site egy továbbfejlesztett változata, a csapatoknak 3, a pályán különböző helyeken lévő A, B és C jelzésű "Alien Lándzsát" kell elfoglalnia és megvédenie az ellentől. A lándzsák közelében tartózkodva növelhető a csapat pontszám, minél több játékos tartózkodik egy adott pont körül, annál gyorsabban kapja a csapat a pontokat. Amelyik fél előbb éri el a 100 pontot, az győz.

Capture the Relay (CTR):

Ebben a módban szintén két csapat küzd egymás ellen, mindkét fél bázisán van egy-egy Relay ("jelfogó"). A feladat annyi, hogy be kell hatolni az ellenséges bázisra és onnan ellopni a jelfogót, majd a saját bázisra juttatni, mindeközben meg kell akadályozni, hogy az ellenséges csapat ugyanezt tegye. A játék két fordulóból áll, félidőnél térfélcsere van. Amely csapat több Relayt juttat a saját bázisukra a két forduló alatt, az nyer.

Assault (AS):

Az Assault egy kombinált játékmód, az egyik oldalon Védők vannak, a másik oldalon Támadók. 3 előre beállított kasztból lehet választani. A Védők nem rendelkeznek Nanoruhával, viszont erősebb (elsődleges) fegyvereik vannak, a Támadók rendelkeznek Nanoruhával, viszont csak másodlagos (pisztoly) fegyvereik vannak. A pályán elhelyezett terminálokról kell a támadóknak adatokat letöltenie, amit a védőknek meg kell akadályozni. A játék négy körből áll, minden menet után szerepcsere van. Amelyik csapat több kört nyer a négyből, vagy döntetlen esetén több adatot tölt le a terminálokról, az nyer.

Extraction (EXT):

Az Extraction egy hasonló mód, szintén Védők és Támadók vannak, annyi különbséggel, hogy mindkét félnek van Nanoruhája és szabadon választható fegyverei. A pályán található két energiacella, ezeket kell a támadóknak minél többször a helikopterhez eljuttatniuk. Az első fordulóban 7,5 perc a játékidő. A második fordulóban szerepet cserélnek és az ellenséges csapatnak ugyanannyi, vagy eggyel több energiacellát kell eljuttatnia a helikopterhez, mint a másik csapat a korábbi fordulóban. Ha sikerül a második körben eggyel többet eljuttatni, akkor a játéknak vége és ez a csapat nyer, ha viszont a második 7,5 perc elteltével nem sikerül, akkor vesztett.

Hunter (HTR):

Ez a mód kimondottan a Crysis 3-ra lett fejlesztve és nagyon egyedi a hangulata. Lényege, hogy egyik oldalon két Hunter (Vadász) van íjjal, folyamatosan Cloakban, a másik oldalon pedig CELL katonák vannak (Nanoruha nélkül), akiknek a repülőgépét kilőtte egy Hunter és a pályára zuhant. A Vadászok feladata 2 percen belül az összes CELL katonát likvidálni, a CELL katonák feladata pedig a túlélés. Ha egy Vadász lelő egy CELL katonát, az Vadászként tér vissza a játékba, viszont ha egy CELL katona végez egy Vadásszal, az ugyanúgy Vadászként éled újra. A játék 5 körös, általában mindenki kezd Hunterként is és CELL katonaként is. A Vadászok a killekre kapnak pontot, a CELL katonák pedig a killeken felül túlélési bónuszpontokat is kapnak, amíg életben vannak. Az nyeri a játékot, aki az 5 kör alatt a legtöbb pontot gyűjtötte.

Ebben a módban előre definiált Classok közül lehet csak választani:

Hunter Class:

> Predator Bow + 20db standard nyíl + 1db robbanó nyíl
- Maximum Speed
- Maximum Stealth

CELL Class:

Ranger:
> Typhoon + Reflex Sight + Hologramm, M12 Nova, EMP Gránát
- Nanosuit Sensor (Proximity Alarm - Hangjelzés)
- Motor Stabilisation Implant (Aim Enhance - Recoil csökkentés)
- Weights Training (Szabadabb mozgás a pajzzsal)

Sniper:
> DSG-1 + Tech Scope, AY69, REX töltet
- Nanosuit Sensor (Proximity Alarm - Hangjelzés)
- Reflex Stimulus Pack (Weapon Pro - Gyorsabb tárazás)
- Electromagnetic Visor (Ordnance Alert - Veszély risztás)

Close Quarters
> Alpha Jackal + Extended Magazine, Majestic-Six, M19 EMP Gránát
- Nanosuit Sensor (Proximity Alarm - Hangjelzés)
- Lightweight Combat Vest (Maneuverability - Gyorsabb mozgás)
- Jammer (Radarzavaró)

Egyéb játékmódok:

CELL vs. Rebels:

A Crysis 2-ből ismert Classic mód. Ebben a módban nincsenek Nanoruhák, ebből adódóan nincsenek Nanoruha modulok sem, nincs Support Bonus és nincs "Health Regeneration", tehát minden újraéledést egy életbárral kell végig játszani. Ebben a módban DM, TDM, CS, Spears, CTR és Extraction játékmódok találhatóak.

Developers Choice:

Ez a játékmód annyiban különbözik a többitől, hogy itt a fejlesztők időközönként egyéni szabályokat, beállításokat, fegyvereket és módokat határoznak meg, amihez a játékosoknak alkalmazkodniuk kell.

Maximum:

A Crysis 2-ből ismert Pro mód. Itt a játékosok fél energiával kezdenek, a képernyőn semmilyen információ nem látható és nincs célkereszt. Továbbá nincsenek Kill Streak-ek, Death Streak-ek, nincsenek Környezeti fegyverek, nincs Pinger, se VTOL, se Killcam és nincsenek Alien fegyverek sem. Ebben a módban nagy szükség van az egyéni tudásra és a csapatjátékra egyaránt, ha nyerni szeretnénk.

Killstreak jutalmak:

Minden killért egy dog-tag a jutalmunk, amiket az általunk hátrahagyott hulláktól tudunk felvenni. Ezeket összegyűjtve bónuszokat kaphatunk, amik a következők lehetnek:

- Maximum Radar: 3 begyűjtött dog-tag - Kis ideig láthatóak lesznek a radaron az ellenségek az egész csapat számára.

- Swarmer: 5 begyűjtött dog-tag - Egy sorozat-rakétavető mely 8 rakétát lő ki egyszerre (3 töltet van).

- Orbital Strike: 5 begyűjtött dog-tag - Halálos lézersugár az égből.

- EMP Blast: 7 begyűjtött dog-tag - Aktiválásakor lemeríti az ellenfelek nanoruha energiáját.

- Ceph Gunship: 7 begyűjtött dog-tag - Idegen CEPH hajó lő az ellenfelekre.

- Maximum Nanosuit: 10 begyűjtött dog-tag - A nanoruha túltöltése 20mp-ig + extra lőszerek.

* A felfejlesztett Retriever perkkel a dog-tagek automatikusan begyűjtődnek, egyel kevesebb is elég az adott bónuszhoz és a hatásuk is tovább tart.

Deathstreak jutalom:

- Armor Boost: Megnöveli az Armor erőt 20mp-ig, ami 4 egymást követő halál után jár.

Nanosuit Reboot:

Az 50+1 szint elérése után lehetőségünk van rebootolni a Nanoruhánkat, ez visszaállítja a ruha minden képességét és a fegyver unlockokat is 1-es szintre (Hunter Edition-nél 5-ös szintre). A jutalmunk cserébe CELL fegyver skinek, Dog-Tag-ek, és a nevünk előtt lévő medálban egy reboot jelzés. A játék során 5-ször van lehetőség rebootolni és a Multiplayer főmenüből érhetjük el.

HUD: (Head-up display)

A HUD a sisakba épített kijelző rendszer, ami különböző információkat közöl velünk a ruhánkról, fegyverünkről, az éppen aktuális meccsről, illetve a pályáról, amin játszunk.

A jobb alsó részén láthatjuk az energia szintjeinket és a rendelkezésünkre álló töltényeket, másodlagos fegyvereket. A jobb fölső részen egy meccs infó van, itt láthatjuk mennyi idő van még hátra, hogy áll a csapatunk és mi az aktuális feladat. A bal alsó részen egy térkép található, itt azt tudjuk megnézni, hol tartózkodunk épp a pályán, de mutatja a közelben lévő csapattársakat is, illetve Maximum Radar bónusznál az ellenség helyzetét is. A bal fölső sarokban a meccs eseményeit találjuk, ha valaki megöl valakit, az ide kikerül pár másodpercre.

A HUD konzolból (0 gomb megnyomásával) kikapcsolható a hud_hide 1 paranccsal, ami fotózáshoz jól jöhet. Visszakapcsoláshoz a hud_hide 0 parancsot írjuk a konzolba.

Skill Kills:

Az előre meghatározott "ügyességi" killekért több pontot kapunk, mint a hagyományos killekre. Ezek nagy része egy rutinosabb játékos számára könnyedén kivitelezhető, de azoknak sem jelent túlzottan nagy kihívást, akik most ismerkednek a Crysis világával. Vegyük őket sorba:

Blind Fury - Ölj meg egy ellent, mikor el vagy vakítva.
Blinding - Ölj meg egy ellent, akit épp elvakított egy flash gránát.
Busted - Ölj meg egy álcázott ellenfelet.
Combined Fire - Ölj meg egy ellent két különböző fegyverrel.
Dead Air - Ölj meg egy ellent, aki épp a levegőben van.
Defiant - Ölj meg egy ellent úgy, hogy kevés életed van.
Denied - Ölj meg egy ellent, akit épp egy ölés választ el a streakjétől.
Double Kill - 2 kill kombó.
First Strike - Az első ölés a meccsen.
Flushed - Ölj meg egy ellent, akit előtte megsebesítettél gránáttal.
Guardian - Mentsd meg egy sebesült csapattársad úgy, hogy lelövöd a támadóját.
Headshot - Ölj meg egy ellent fejlövéssel.
Incoming - Ölj meg egy ellent Airstomp használatával.
Intervention - Szerezz egy megelőző ölést.
Pang - Ölj meg egy ellent egy környezeti tárggyal.
Pinger Kills - Ölj meg egy ellent Pingerrel.
Psycho - 5 kill kombó.
Puncture - Ölj meg egy ellent valamilyen tárgyon keresztül.
Relentless - 4 kill kombó.
Resurgence - Ölj meg egy ellent a deathstreaked után (4 halál után).
Road Rage - Ölj meg egy ellenfelet úgy, hogy rárúgsz egy autót.
Slide - Ölj meg egy ellent csúszás közben.
Smackdown! - Ölj meg egy ellent ütéssel.
Specter - Ölj meg egy ellenfelet hátulról, stealth mód használatával.
Tag Team - Gránát Assist.
Triple Kill - 3 kill kombó.
Vengeance - Ölj meg egy ellent, aki nemrég ölt meg.
Wingman - Ölj meg egy ellent, miközben a levegőben vagy.

Tippek:

FOV - Fields of View, avagy belső látószög állítása:

Az alapértelmezett FOV a játékban 55, amit egy kis trükközéssel feljebb is állíthatunk. Korábban megoszlottak a vélemények arról, hogy ez ad-e valamilyen illetéktelen előnyt, de mára szinte mindenki számára egyértelmű, hogy itt nem csak előnyről van szó. Minél magasabbra állítjuk a FOV-ot, annál több mindent látunk a közvetlen környezetünkből és annál gyorsabbnak hat a mozgásunk (csak belső nézetben gyorsabb), viszont a messzebb lévő dolgok annál kisebbnek, távolabbinak hatnak, így a messzebb lévő enemyt nehezebb is észrevenni, eltalálni, tehát a látószög növelése egy jól kiegyensúlyozott dolog.

A FOV-ot a játék mappájában található system.cfg-be lehet beírni.
Ezt a 3 sort kell bemásolni a végére (az 55-öt pedig átírni egy tetszőleges számra, az ideális FOV 70-80 környékén van ebben a játékban):

cl_fov = 55
pl_movement.power_sprint_targetFov = 55
r_DrawNearFoV = 55

Grafikai beállítások:

A multiplayer játékoknál nincs sok idő nézelődni, gyönyörködni, ezért a grafikai részletesség másodlagos szempont. Javasolt minden beállítást a lehető legalacsonyabbra tenni, a V-syncet pedig kikapcsolni. Tapasztalatok szerint stabil 60 FPS-re van szükség az élvezhető játékhoz, az ideális pedig 100 környékén, vagy afölött van. Persze ha egy erőművel rendelkezel, akkor ki lehet tesztelgetni, mi az ami még belefér, de sokkal szebbnek nem fog tűnni a játék, ezért felesleges.

Konzolparancsok:

A konzol a 0 gomb megnyomásával érhető el, rengeteg dolgot be tudunk itt állítani, amik nem kerültek be a menübe, íme néhány hasznos funkció:

- Az 1.3 patch óta külön állítható a célzás közbeni egér érzékenység (ADS Sensitivity), amit egy konzolparanccsal konfigurálhatunk, az alapértelmezett érték 1, ilyenkor megegyezik a normál és az ADS érzékenység. Ha kisebbre szeretnénk venni a pontosabb célzáshoz, akkor keressük ki a cl_sensitivityMultiplierADS parancsot és írjunk mögé egy 1-nél kisebb számot, pl 0,8

- A gyengébb konfiggal rendelkezők számára jó alternatíva lehet ez a pár konzol parancs, amitől ugyan tovább csökken a grafikai szépség, viszont adhat némi plusz FPS-t:

Ezeket sajnos minden szerverre lépésnél be kell írnunk.

r_ssao 0
r_colorgrading 0
r_PostMSAA 0
e_gi 0
e_shadows 0

Hogyan legyünk eredményesek?

Mindenkinek más a stílusa és mindenkinek más fekszik leginkább, ezért nincsenek általános képletek, de talán ami a legfontosabb, hogy gondolkodjunk játék közben.
Sok esetben nem éri meg több ellenfélre rárontani, az ilyen helyzeteket próbáljuk inkább kivárással megoldani, így sok haláltól kímélhetjük meg magunkat.
Továbbá nem tanácsos sokáig egy helyben állni, mivel az ellen folyamatosan mozgásban van körülöttünk, nekik egy álló célpontot a legkönnyebb kiszedni.
Közelharci fegyverekkel ne próbáljunk távoli ellenfelekre lőni, csak ha már kellőképp kiismertük a fegyverünket, mivel így is könnyű célponttá válunk és az eredmény korántsem garantált. Törekedjünk a folyamatos mozgásra és a pontos célzásra.
Ha úgy érezzük a fegyverünk irányíthatatlanul rázkódni kezd, inkább szakítsuk meg a lövés sorozatot egy pillanatra, ez némiképp stabilizálja.
Használjuk a fedezékeket, ha lehetőség van rá, próbáljunk úgy lőni az ellenre, hogy a testünk egy része takarásban van, vagy keressünk olyan pozíciókat, ahova szükség esetén könnyedén betudunk húzódni.
Maximum radar ideje alatt figyeljük a térképet, így fel tudunk készülni egy esetleges összecsapásra.
Keressük meg a perkek közül azt a hármas kombinációt, ami leginkább segíti a játékunkat.
És végül, soha ne adjuk fel, ha az ellenfél jobb nálunk, tanulni mindig a jobbaktól lehet.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt

  • Batman: Arkham Origins

    2013-ban megjelent a szuperhős játékok Szent Gráljának, az Arkham sorozatnak a harmadik része, melyhez sok reményt fűztem, részben csalódtam, részben pedig elégedett lehettem.

  • TITANFALL

    Óriás robotok, falon közlekedő pilóták, jetpack és tucatnyi hi-tech fegyver a Respawn Entertainment játékában.

Hirdetés

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.