Hirdetés
Diablo3
A Diablo 3 teszthez az Act 1-ben harcoltam pár órát. Maximális beállítás és 1600x900-as felbontásnál 100 fps közeli átlagokat hozott a HD5850. Apró problémát okozott a minimum mérése, mert töltögetés közben minden esetben lement 0-ra. Ezt úgy kerültem meg, hogy 5. legkisebb értéket vettem, kivéve, ahol ugyanaz az fps érték legalább 3x szerepelt. 2 mag esetén a HT sokat javít a minimum fps-en, de az meglepett, hogy 4 magos beállításnál is javultak az eredmények.
Grafikonon ábrázolva érdekes látni, hogy HT-val kevésbé egyenletes a képek közötti késleltetés. A a 80 és 120 fps közötti ingadozás sokkal kevésbé zavaró, mint az, hogy töltéskor HT nélkül az fps hosszabb időre leesik 25fps alá.
Mivel a grafika nem volt túlságosan megterhelő, ezért kipróbáltam, hogy az i7 HD2000-es IGP-je hogy boldogul el a játékkal. Mivel tiszta GPU limit van, ezért csak 2 magos beállításokkal kísérleteztem 1280x720-as felbontás mellett. Ráadásnak a két mag, HT, magas részletességgel is játszottam fél órát, bár be kell valljam nem élveztem.
Gyenge GPU-nál a késleltetés grafikon többet mond, mintha fraps eredményeket adnék meg. Szépen látható, hogy a HD2000-vel el lehet bóklászni a játékban. Az előző grafikonhoz hasonlóan itt is kisebb hyper threading nélkül az ingadozás, de itt jobban toleráltam a töltéseknél a megtorpanást, mint a folyamatos be-be szaggatást. A részletesség emelésével a játszhatóság erősen leromlott. Van, aki még vidáman játszana rajta, de én nem tudtam élvezni.
Ezt a két képet már a második Act-en készítettem, hogy látható legyen a különbség az alacsony és a magas beállítások között. Érdemes megnézni a talajt, az éleket és a fények kezelését.
720p, alacsony részletesség
720p, magas részletesség
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!