Hirdetés

Elektromos kínai nagymotor

Kipróbáltam az Evoke Urban Classicot, közvetlenül egy 100 lóerős V4-es Hondáról átülve. Kell ez nekem?

Hirdetés

Mi az az Evoke, mi az az Urban Classic?

Az érdekes nevű Evoke (ez angolul megidézést, felidézést jelent, magyarul meg... izé... harcos zsebmedvét egy messzi-messzi galaxisban?) kínai cég, amit "nyugati" alapítók hoztak létre, a remények szerint ötvözve az olcsó, szinte korlátlan mennyiségben termelni képes kínai ipart a nyugati szakértelemmel és elvárásokkal. A világ meghódításának első hullámaként az Urban nevű motorcsaládot vetették be. Ez jelenleg kettő modellt takar, a valóban klasszikus(abb) megjelenésű Classicot, és a modern, sportos külsejű Urban S-t. A kettő között nincs ég és föld különbség, amennyire látom, a lámpa/fejidom az egyedüli eltérés a formában, illetve a színválaszték különbözik a két modell esetében. A kerek lámpás Classic szürkében és kékben, a rovarfejre emlékeztető világítótestet cipelő S feketében és pirosban kapható. Én azért lehet, hogy megnézném a Classic változatot csupaszabban, oldalsó idomok nélkül, könnyen el tudom képzelni, hogy jobban állna neki.


Hát nem szívdöglesztő a kék Urban Classic?


A sportos S modellek könnyen elcsábítják a benzinvérű ifjúságot

Itt beszúrnék egy apró megjegyzést: mind a magyar, mind a külföldi oldalon található fotók botrányos minőségűek. Életlenek, szemcsések, a mélységélesség rossz megválasztása miatt belefolyik a háttérbe a motor, szóval szörnyűek, na. Nagyon remélem, hogy futja majd rendes fotósra, igazán megérdemelnék a dögös motorok a mutatós, profi fényképeket.

Ahogy a neve utal rá, az Urban széria a városban érzi jól magát, ott viszont nagyon. Könnyű, nem túl nagy méretű, a városban elérhető sebességhatárokat vidáman eléri, és az akku kapacitása miatt nem is feltétlenül érdemes vele átlépni a városhatárt. Na de erről mindjárt kicsit részletesebben is mesélek, csak előtte szemrevételezzük kicsit a bringát.

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Azóta történt