Csodálatos!
Az Apple idén két új telefont is bemutatott, ezzel jobban széthúzza a vevőinek táborát; a felső-középkategória megkapta az iPhone 5C-t, míg az árát és a kialakítását tekintve a csúcskategórián belül is a prémium magaslat az iPhone 5S-t. Az alcím állításával persze lehet vitatkozni, hiszen számos nézőpontot is találhatnánk arra, hogy az Apple épp az idei készülékével erősítette meg az okostelefon-stratégiáját, de ahogy a korábbiakban, úgy most is a felhasználók oldaláról vizsgálom a kérdést.
A legtöbb vásárlónak az az érdeke, hogy hasznos fejlesztések kerüljenek az újabb készülékgenerációkba, lehetőleg minél több, de úgy tűnik, hogy ezt egyre kevésbé várhatják el a fejlesztőktől. Egyrészt azért, mert egyre kevesebb formabontó és egyben értelmes fejlesztés várakozik beépítésre, így az újabb funkciók vagy haszontalanok, vagy több éves várólistára kerülnek, hogy legyen mivel eladni a következő készüléket. Másrészt már most is rengeteget tudnak a csúcskészülékek, így már az is jelentős és összetett munka, hogy minden egyes alkatrész egy kicsit fejlődjön.