Az egész úgy kezdődött, hogy leválasztottam a gyerekszobákat. Eddig is volt egy elektromos radiátor, wifis, nagy, sose használtam, csak amiatt volt, ha nem jutna gáz fűtésre, akkor a gyerekszobába is jusson meleg. A nappaliban van egy kandalló, ott is lehet persze aludni, de a gyerekszobákat nem fűti be.
A gipszkartonozás már megvolt (egész jó lett, ha legközelebb kartonozni fogok, akkor az már jó is lesz, így látszik egy két repedés, de majd teszek elé szekrényt) amikor facebook marketplacen felugrott egy hasonló radiátor. Nem is drága, 25e, személyesen, postával, de akár segít felszerelni is. Nem volt időm felmenni BP-re, így maradt a futár, ami ugyan drágább mintha fordultam volna egyet, de kényelmesebb. Különben is jött az árvíz, megnéztem volna ezt is, de építkezésben voltam, ilyenkor meg drága kincs a szabadidő. Felesége számlájára utaljak, ne legyen benne közlemény, mert izgul egy NAV ellenőrzés miatt. Édesem...
És akkor a szokásos:
- Pénz elment, csomag nem jött.
- Árvíz miatt nem tudták felvenni, majd hétfőn.
- Hétfőn ugyan érkezett egy DHL SMS, hogy katt ide és adjak meg minden címet, bankszámlaszámot, pin kódot, de ezt reflexből töröltem. Plusz keverve volt benne posta, DHL, Fedex... mi meg ugye GLS-eztünk.
- Kedden semmi, eladó szerint holnap.
- Csütörtökön jeleztem hogy a csomag sehol, küldjön már egy fuvarlevél számot.
- Eladó eltűnt. Innen kezdve, ugyan pár napos késéssel olvasta az üzeneteket, de már nem válaszolt semmire.