Gyorskeresés
Blog
[ ÚJ BEJEGYZÉS ] [ ÚJ CIKK ]
-
Unreal Engine 4 Fejlesztői napló IV. rész
Reboot, projekt változások, új környezet, új mechanikák és megoldások végül közösségi finanszírozás/ startup.
Tovább a teljes címlapos íráshoz...
Tudástár 7 éve 22
-
Unreal Engine 4 Fejlesztői napló Update - még élek
Üdv újra a fejlesztői naplómban! :)
Több hónap kihagyás utána újra jelentkezem, ez egyelőre egy rendhagyó status update, semmi több, az igazi móka 2 héten belül érkezik.
Nem unatkoztam az elmúlt hetekben, teljesen újragondoltam az egész projektet, új megoldásokat kerestem, új mechanizmusokat és asseteket.Illetve közben elkezdtem egy másik komolyabb Kickstarter projekten dolgozni, ezért az prioritást kapott a sajátom felett.
Vegyük akkor sorra, mik voltak a buktatók?
- Modellező hiánya, továbbra is egy egyszemélyes hadsereg vagyok, nem túl átfogó modellező tudással. Sajnos iszonyatosan rontotta a munkatempót ennek a tudásnak a hiánya, és mivel nem csak modellezésről van szó, hanem komplexebb feladatokról, egymagamnak egy túl sok volt.
- Komoly assetek hiánya, hiába volt ott a Substance stb., hiányoztak az igazi velős anyagok, modellek propok stb.
- A meglévő modellek high polyk voltak, gyenge UV-vel, ezért a világítás/ árnyékolás gyenge volt, a teljesítmény pedig alacsony
- Hiányzottak a komolyabb mechanizmusok, amik nélkül kicsit unalmas a játékmenet
És akkor a megoldások:
Clickbait 7 éve 6
-
Unreal Engine 4 Fejlesztői napló III. rész
Moduláris pálya, animációk, alap funkciók bemutatása, + Blueprintek, hangok, modellezés, UV-k és a világítás.
Tovább a teljes címlapos íráshoz...
Tudástár 8 éve 75
-
Unreal Engine 4 fejlesztői napló IIa. rész
Most személyes bejegyzésben jelentkezem egy kis szösszenettel. Sajnos több okból csúsztam a projekttel és az írással, és mire megjelenne a címlapon, már 1-2 hónappal előrébb lenne a játék, ezt az időt megspórolván ide írom ezt a részt.
Több alrészre fogom osztani a II. naplót, gyorsabban fognak megjelenni, ezzel próbálom pótolni a lemaradást. Utána visszatérek a tervezett címlapos megoldásra. Lazábbra lesz véve az írás szerkezete, cserébe gyorsabban fognak megjelenni, és szinte realtime követhetitek az eseményeket.Ebben a részben a főszerep a pályarendszeréé. Nagyon sok munka és hét áll mögötte, mire megálmodtam a tökéletes méreteket, helyeket, a teljes koncepciót. Nem voltak túl szerencsések az első méretválasztásaim, ezért sok-sok újrakezdés volt a nulláról.
Maga a pályarendszer folyamatosan változni fog, a játékos mozgása fogja aktiválni a változásokat, például egy fal átkerül egy másik helyre, ezzel új folyosót nyitva, vagy megnyílik/ bezárul egy ajtó. Egyszerűnek hangzik, de sok tervezést igényel, logikusan kell felépíteni a pályát, különböző moduláris elemekből. Lényegében lego elemekből áll az egész. Az összes fal, padló, plafon, ajtó egyedileg készült, "speciális" méretben.
Clickbait 8 éve 14
-
Unreal Engine 4 fejlesztői napló I. rész
Játékfejlesztéshez használt gyári standard programok bemutatása, a projekt alapkoncepiójának és mechanikájának ismertetése.
Tovább a teljes címlapos íráshoz...
Bemutató 8 éve 62
-
Személyes játékfejlesztői napló indul!
Személyes, hobbi és indie szintű helyzetjelentés napló indul hamarosan. Baráti kör, kötetlen és nyitott projekt.
Tovább a teljes címlapos íráshoz...
Tudástár 8 éve 62
-
Hackintosh telepítés - Haswell + Radeon, dualboot Windows 10el
Bevezető:
Sikerült összehoznom egy 99%os Yosemite 10.10.4 rendszerű AppStoreból származó Hackintosht, dualboottal Windows 10 PRO-val.
Az egyetlen jelenlegi problémám, hogy csak pendriveról képes bootolni (majd Cloverrel is megpróbálom), illetve a Windows rossz particiós táblán van, így azt majd újra kell telepítenem, mert Chimera nem látja. Windowsba csak biosból tudok bootolni.Az instrukcióm elején szeretném lefektetni, hogy én az Unibeastes megoldást választottam, utólagos telepítésre pedig Multibeast-et (Mavericks és Yosemite verziót egyaránt).
A gépem pontos konfigurációja:
Alaplap: ASUS Maximus VII Hero (legfrissebb bios)
Processzor: Intel i5 4690K
Videokártya: ASUS HD 7850 2GB v.2
Memória: 2x4GB HyperX Savage 1866Mhz CL9
HDD1: WD Blue 1TB Sata 3 (Windows 10 Pro)
HDD2: Samsung 501lj 500GB Sata 2 (Yosemite)Ennél is pontosabb specifikációkért nézd meg az adatlapom!
Clickbait 8 éve 4
Clickbait top 5 címlapos írása
Clickbait top 10 blogbejegyzése
Percről percre
-
Félkörpanorámás mikrotorony
Azt azonban nem lehet mondani, hogy a cég háza most szenvtelenül a Lian Lit másolja, ugyanis a tápkamra egy kis változtatással a megszokott helyén van.
-
Új hardvercsomag a Biostartól
A cég ezúttal az irodai-üzleti vonalat célozta meg a játékosok helyett.
-
Akciófigyelő: Hordozható akkukat kínál olcsón a Tomtop
A DLNRG termékei az ismertebb márkákhoz képest nagyon vonzó áron érhetők el.
-
Csak jövőre jelenik meg a Terminator Dark Fate – Defiance című RTS
Az indoklás az ilyenkor szokásos, a fejlesztők a legjobb formában szeretnék kiadni a programot.
-
Saját tollával ékeskedik a Galaxy S24 Ultra
A legendás toll a helyén marad, akárcsak az alacsony memóriakonfiguráció.
-
Szuperintelligens AI: mikor?
A Microsoft elnöke szerint a következő 12 hónapban biztosan nem készül el, de valószínűleg a következő évtizedekben sem.
-
Vesztett az Apple
Oda-vissza táncolnak: a brit trösztellenes hatóság mégis kivizsgálhatja, miért olyan népszerű az Apple mobilos böngészője és felhős gamingszolgáltatás-csomagja.
-
EU, okoskütyük, törvény
Megállapodtak az EU-s tagországok és törvényhozók: meg kell védeni az okoseszközöket a kiberfenyegetésektől, ez pedig komoly kötelezettségekkel jár a gyártók számára.
-
Google akkuforradalom, AI
A Google szerint a DeepMind AI elképesztően sok új anyagot fedezhet fel, akár az akkumulátorok piacát is forradalmasíthatják, viszonylag rövid időn belül.
-
ASUS Zenbook Pro 14 OLED notebook: munka után játékra
Ultrabookhoz méltó külsőt kombinál Core i9-cel és 4070-nel ez a gép – de bírja-e ezt a hűtés?
-
ARK: Survival Ascended
Az utóbbi évek egyik legsikeresebb játéka - sokakat meglepve - az ARK volt, annak felturbózott, új motorra átportolt verziója viszont hideget és meleget is kapott.