Unreal Engine 4 Fejlesztői napló III. rész

Moduláris pálya, animációk, alap funkciók bemutatása, + Blueprintek, hangok, modellezés, UV-k és a világítás.

Bevezető

 
Sziasztok! Újra visszatérek a címlapos íráshoz, mivel a személyes blogbejegyzés nagyon kevés emberhez jutott el. Ebbe a cikkbe az eddigi munkákat sűrítem, és mivel nagyon sok minden történt, ez magában megér egy komplett misét.
 
Nem lesz II.b rész, ami személyes lett volna, helyette itt a III. rész (és mostantól így tovább). A csúszás oka annyiban merül ki, hogy késlekedtem a cikk megírásával több dolog miatt, és ezt a csúszást tetőzi a cikk megjelenési ideje is ami több hét. Kár lett volna két hónapot kihagyni, ezért is ment személyes blogbejegyzésbe a II. rész amit tovább bontottam volna.
De most újra itt, vágjunk bele! :)
Az előző csonka II. rész itt található a linkre kattintva
 

 
Több mindenről lesz szó, igyekszem átláthatóan elválasztani egymástól az egyes munkafolyamatokat. Már amennyire lehetséges, a legtöbb részben lesznek átfedések, hisz továbbra minden a játékban összpontosul.
 
- Moduláris pálya, moduláris propok
- Modellezés, UV & Lightmap
- Alap funkciók, Blueprintekben
- Világítás, utómunka Blueprintekben
- Animációk, Matinee
- Hangok
- Új források és programok
- Végszó
 
 
 
 
 

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

3 pénzügyi döntés, amit minden kisvállalkozónak érdemes átgondolnia az év végéig

PR Ahogy az év vége közeledik, itt az ideje, hogy egy pillanatra megálljunk és áttekintsük vállalkozásunk pénzügyi helyzetét. Ne hagyjuk, hogy az év utolsó hónapjai elússzanak a sürgető feladatok és elfeledett határidők között!

Azóta történt

Előzmények