Hirdetés

2016. szeptember 29., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Cikkek » Játékok rovat

Unreal Engine 4 Fejlesztői napló III. rész

Moduláris pálya, animációk, alap funkciók bemutatása, + Blueprintek, hangok, modellezés, UV-k és a világítás.

[ ÚJ TESZT ]

Bevezető

 
Sziasztok! Újra visszatérek a címlapos íráshoz, mivel a személyes blogbejegyzés nagyon kevés emberhez jutott el. Ebbe a cikkbe az eddigi munkákat sűrítem, és mivel nagyon sok minden történt, ez magában megér egy komplett misét.
 
Nem lesz II.b rész, ami személyes lett volna, helyette itt a III. rész (és mostantól így tovább). A csúszás oka annyiban merül ki, hogy késlekedtem a cikk megírásával több dolog miatt, és ezt a csúszást tetőzi a cikk megjelenési ideje is ami több hét. Kár lett volna két hónapot kihagyni, ezért is ment személyes blogbejegyzésbe a II. rész amit tovább bontottam volna.
De most újra itt, vágjunk bele! :)
Az előző csonka II. rész itt található a linkre kattintva
 

 
Több mindenről lesz szó, igyekszem átláthatóan elválasztani egymástól az egyes munkafolyamatokat. Már amennyire lehetséges, a legtöbb részben lesznek átfedések, hisz továbbra minden a játékban összpontosul.
 
- Moduláris pálya, moduláris propok
- Modellezés, UV & Lightmap
- Alap funkciók, Blueprintekben
- Világítás, utómunka Blueprintekben
- Animációk, Matinee
- Hangok
- Új források és programok
- Végszó
 
 
 
 
 

A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés

Copyright © 2000-2016 PROHARDVER Informatikai Kft.