Páran egész biztosan megtapasztaltátok (sajnos látszik a logokban is), hogy az OTP online bankkártyás fizetési rendszere nem állt a helyzet magaslatán az elmúlt napokban. Ezt kaptuk most tőlük:
"Ezúton tájékoztatjuk, hogy az elmúlt napokban az elfogadó bankunk (OTP Bank Nyrt.) internetbanki rendszere és webshop szolgáltatása, ezáltal a SimplePay online fizetési szolgáltatása csak részlegesen volt elérhető. A bank szakemberei a hibát elhárították, így a SimplePay fizetési rendszer ismételten stabilan elérhető.
A hiba fennállása idején történt minden sikertelen tranzakciót ellenőrzünk, és amelyek beterhelésre vagy zárolásra kerültek a vásárló számláján, azoknak a visszatérítését vagy feloldását a lehető legrövidebb időn belül elindítjuk."
Arra szeretnénk kérni mindenkit, akinek olyan sikertelen tranzakciói voltak az elmúlt napokban, amelyeket végül a szolgáltató mégis beterhelt, hogy jelentkezzen emailben a parci [at-jel] prohardver [ponty] huhuhú emailcímen. Fontos, hogy október 10-e, hétfőtől (hadd dolgozzon a bank is, ahogy ígéri...) és csak akkor jelentkezzen, ha a pénzlevonás tényleg megtörtént (bekerült a könyvelt tételek közé a netbankban, nem csak befoglalta a rendszer) és a vásárolt szolgáltatást nem kapta meg.