Path of Exile, avagy, mi változott pár év alatt
Bevezető
Több mint négy éve készítettem egy játéktesztet a címben szereplő Hack'n Slash játékról. Akkoriban eléggé kiábrándultam a nagy hírű Diablo 3-ból, így mikor erre az ingyenes játékra rátaláltam, éreztem, hogy talán ez pótolhatja az action RPG-k iránti hiányomat. Mondanom sem kell, kicsit elfogultra sikeredett az akkori írásom (ezt többen meg is jegyezték), de hát mit tehet az ember, ha valami ennyire berántja. Azt nem mondom, hogy ez a cikk sem fogja tükrözni egy picit az elfogultságomat iránta, de mivel évek óta nem láttam minőségi játékot ebben a játékstílusban, ami az igényeimet ki tudta elégíteni, remélem ez megbocsátható dolog.
Azóta persze eltelt pár év, és bár a rajongás kicsit alábbhagyott, azért még mindig visszatérek 1-1 ladder reset után heteket kockulni, hisz a teszt írása óta rengeteget fejlődött a játék minden téren, mindig hozva valami újdonságot, ami fenntartotta az érdeklődést.