Hirdetés

Ügyintéző HELPDESK-ért kiállt! (Mai szösszenet)

Ügyintéző: Hali! Segíts nekem SOS! Nem tudok belépni a jelszavammal és már itt ülnek előttem.

Helpdesk: Mondj nekem egy ip-t kérlek.

Ügyintéző: **.**.****.****

Helpdesk: Nincs is bekapcsolva a gép.

Ügyintéző: De be van! Itt ülök előtte.

Helpdesk: Nem látom pedig.

Ügyintéző: Várj. Igazad lehet. Nem is a helyemen ülök.

(Kollegína 3 napja nem aludt.)

Csak magabiztosan!

Ügyfél: Maga itt ül 600.000 forintos fizetésért és nem csinál semmit. Ide én is szívesen jönnék dolgozni.

Ügyintéző: Már ne haragudjon ,de ennyiért fel sem kelnék reggel.

:)

Pályázati felhívás!

Sziasztok!

Ugyan ez nem szponzorált hirdetés, de a köz érdekében megosztom.

Pest megyében lehetőség van kezdő vállalkozókat segítő vissza nem térítendő támogatás igénylésére. Ezt a programot VEKOP 8.1.1. -2015 "út a munkaerőpiacra" néven találjátok, míg a többi megyében GINOP 5.1.1.- 2015 "út a munkaerőpiacra" néven elérhető.

Támogatási lehetőségek:

- Vállalkozóvá válási támogatás
- Bér-/ Bérköltség támogatás
- Lakhatási támogatás
- Képzési támogatás

Ezen a linken tudtok tájékozódni.

Fontos, hogy a pályázat egyik feltétele az álláskeresőként történő nyilvántartásba vétel, tehát ez jelenleg olyanoknak opció, akik 2 munka között vannak, vagy elegük lett az alkalmazotti jogviszonyból, vagy egyszerűen csak kipróbálnának valami újat.

Remélem egy pár embernek itt segítek vele.

Felmérés

Sziasztok!

Nem rendhagyó módon, de rendhagyó szakterületen szeretnék egy komplexebb kérdést feltenni. A válaszaitok nagyon is érdekelnek és szívesen fogadom őket.

Szerintetek mi az a munka, ami általánosságban véve a legfenntartható képesebb és ahol a jelenlegi, hazai viszonyokat figyelembe véve a legjobban keresnek az emberek. Kérek indoklást is. Itt természetesen a politikai irányt és a vezető beosztást mellőzzük.

Köszönöm!

Ügyfél kontra ügyintéző szösszenet RESURRECTED

- Helló
- Üdvözlöm, tudok segíteni?
- Ja. Van egy, ilyen izéé... vállalkozás,vagy mi... azt akarok.
- Ha jól értem, akkor támogatásra lenne szüksége a vállalkozása elindításához?
- Ja.
- Regisztrált nálunk?
- Ja. Még 15 éve.
- Azóta a regisztrációja biztos megszűnt. Elkérném a személyes okmányai. Köszönöm. Tehát, akkor regisztrálni kellene elsősorban.
- Azt hol kell?
- Átirányítom és a kollégák ezt gyorsan elvégzik.
- Aztat' hagy kérdezzem má' meg, hogy meddig kaphatok én támogatást, meg van egy kis büntetésem is, tudja, mert megbüntettek lopás miatt.
- A szabálysértéses ügyintézést egy másik kolléga végzi. Mi is lenne a vállalkozás célja?
- Ilyen őrző-védő céget alapítanék..............

HELP!

Sziasztok!

Egy kisebb probléma előtt állok. Párom a piros szolgáltatónál van. 20 hónappal ezelőtt igényelte az előfizetést egy akkor rá erőltetett D kategóriás készülékkel. Nos, most szeretné annyiban megváltoztatni a dolgot, hogy venne magának egy Huawei P20 Pro-t. Imád fotózni és ennek a készüléknek megvannak a maga előnyei ilyen téren. Viszont nem vehet így készüléket. De úgy konkrétan egy összegben sem engedték, sem részletben. Ugyanis az a D kategóriás készülék még ott van 1 hónapig. 21 hónapra kötöttek hűséget és az nem fizethető ki. Egy 3000-es tételről lenne szó. Miért nem független a választott távközlési díj ettől a készüléktől? Én a kék szolgáltatónál vagyok, ezért nem ismerem a vörös jedi mester üzletpolitikáját. Ez így helyénvaló? Viszont elvileg az online felület- az azonosítójával belépve- egyedi, kedvező ajánlatot kínált pár készülékre, köztük erre is és így jobb lenne a dolog. A tarifacsomag nem változna.

Köszönöm előre is.

Ügyfél kontra ügyintéző szösszenet #10

Ügyfél kétsorosok:
1.
- Jó napot, lenne egy problémám: K*** Antalnak hívnak........

2.
- Üdvözletem, kérdezhetek?.... Mit is akartam?.......

3.
- Jó napot kívánok, a lányom vagyok, tudnak segíteni?......

4.
- Azért jöttem be, mert izé....hogyishívják........

5.
- Mennyit kell még várni? Kezdődik a sorozatom.......

6.
- Én is ülnék itt havi 1 millióért, mint maguk.......

7.
- Jó napot, azt szeretném kérdezni, hogy mondanék valamit......

8.
- A gyerek neve: ....várjon.... nem jut eszembe......

9.
- Magát ismerem...hogy is hívják?.......

10.
- Mondja, magát az anyja fürdette meg utoljára...... (ügyfél a szembe ülő ügyfélnek)

Ügyfél kontra ügyintéző szösszenet #9 18+!!!

- Üdvözlöm, miben segíthetek?
- Jó napot, szeretném magam regisztráltatni.
........... személyes adategyeztetés után ..............
- Szeretném még elkérni az e-mail címét is.
- Akkor mondanám: "szorospuncika123@****.com"
- Elnézést, de ezt ilyen formában nem rögzíthetem be.
- Miért? Ez az e-mail címem. Ezt adtam meg az "APEH"-nek is.
- Nem tisztem megítélni, hogy helyesen jártak el a kollégák ennek az e-mail címnek a berögzítésénél, de én ezt nem rögzítem be.
- Már pedig nekem csak ez van.
- Rendben. Ha esetleg kreál egy másikat, azt nagyon szívesen berögzítem.

........................................... pár nappal később .............................................

- Jó napot. Hoztam egy másik e-mail címet.
- Üdvözlöm. Rendben van. Tessék mondani és berögzítem.
- "puncika123@****.com".

Ügyfél kontra ügyintéző szösszenet #8

- Üdvözlöm, miben segíthetek.
- Jó napot. Kaptam egy csekket a rendőrtől és le szeretném dolgozni.
- Értem.Helyszíni bírság, vagy határozat?
- Hát a helyszínen kaptak el.
- Akkor elkérném a helyszíni bírságról a papírt.
- Továbbítom a rendőrség felé. A továbbiakról, illetve a közmunkára való átváltás menetéről tájékoztatni fogom.
- Figyeljen mán' ide. Azt itt nem lehet ledolgozni?
- Sajnos nem. A feladatát amúgy sem mi rendeljük ki.
- Nem ért engem. Amúgy szoktam pénzt kérni ezért, de most magának kedvezményesen megcsinálom és ennyi.
- Valóban nem értem. Hölgyem ez nem így működik.
- Pedig ha tudná a tarifáimat, biztos, hogy belemenne.
- Sajnálom. Ilyen jellegű szolgáltatást én nem szoktam igénybe venni.
- Látszik is magán. Na akkor csak egy gyors " nyalóka??", hogy csökkentsük a büntetést.
- Nem hölgyem, köszönöm. A hivatalos eljárás szerint fogjuk az ügyet tovább vinni.
- Mi maga, b*zi?
- Végeztünk hölgyem. Értesíteni fogom. Viszontlátásra.
- Impotens f*sz ( kimegy és becsapja az ajtót maga mögött ).

Ügyfél kontra ügyintéző szösszenet #7

- Üdvözlöm, miben segíthetek?
- Éncstzsak hihjkoli serenég.
- Bocsánat, nem értettem.
- Montdzsom én cszsak hihjojkli serenég.
- Egy pillanat türelmet kérek ( feláll és kimegy )

............... pár perccel később ................
- Itt vagyok, elnézést. Kiadok egy igazolást, azzal tudja intézni az ügyét.
- Dzse én cszsak hihjojkli.
- Ezzel nem lesz gond.
- Érdzsem.
- Parancsoljon. Ezzel meg is volnánk.
- Juhjéklo ma pirzsakmazsi?
- Természetesen.
- Vizsolát.
- Viszontlátásra.

Természetesen fogmalmunk nem volt róla, hogy mi volt a látogatása célja.