Hirdetés

Porsche's New Six Stroke Engine Patent

Hirdetés

  • Klaus Duran

    senior tag

    LOGOUT blog (1)

    válasz AxBattler #4 üzenetére

    Nem tudom azok mennyire fenntarthatóak.
    Ha jól tudom ott az új autó vásárlást preferálják. Pörögjön a gazdaság.

    A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM https://www.youtube.com/watch?v=AZ7oROlf5ys

  • AxBattler

    félisten

    válasz Klaus Duran #2 üzenetére

    Kei cars FTW! :K

    [ Szerkesztve ]

    "Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Klaus Duran #2 üzenetére

    "Főleg nem a kapitalista módon."

    A szocialista módon készült Trabantra gondolsz?
    Csukott szemmel tudtad, hogy kelet vagy a nyugat Berlinben vagy,
    Büdös volt a teljes terült. A Trabantok és Wartburgok okádták a piszkot. Nem volt olyan sebesség, ahol biztonságosnak lehetett tekinteni ütközés esetén az autót.
    Habár formai frissítést kapott az autó úgy 20 évenként. A motorhoz nem nyúltak hozzá.De legalább 10 évet várni kellett egy új példányra.

    A mai gyártók legalább próbálnak a valós igényekhez igazodni. Legalább is abba az irányba, amire azt gondolják, hogy van igény.
    De nem mindig jön be.
    Árfelhajtó hatása van a környezetvédelmi és biztonsági előírások szigorodásának. Ráfutásgátlás, sávtartás, alkohol teszt, ...

    Van egy 7 éves kisautóm. Városban használom leginkább. Ebben a kategóriában hét év alatt duplázódott az ár. A nagyobb autóknál ez nem sokat számít. Nagy részük már alapfelszereltség volt korábban is.

    Magyarországon a pótalkatrészek nagy része utángyártott. Az eredeti pótalkatrész drága, Ha meghallja az autó gazdája két ár eltérését, a szívinfarktus után az olcsóbbat fogja választani. De lehet, összességében az a drágább, mert többször kell cserélni. Csak a kis sorozatban gyártott járművek esetében használnak eredetit. Ebben a kategóriában már a tulaj sem akar utángyártottat.

    Azt azért érdemes megérteni. Az autók élettartama eléggé behatárolt. Extrém körülmények között vannak használva. Az anyagelfáradás ellen nincs orvosság. Illetve van csak az megfizethetetlen. A sokkal jobb minőségű anyag és a hozzá tartozó gyártástechnológia nagyon megdobja az árat.

    Németországban 1990-ben, 9,5 év volt a járművek átlagéletkora. Tavaly már 9,8 évre nőt. A járművek 44%-a idősebb 10 évnél. A minőség javul, nem romlik.

    Úgy 20 év után minden járművet nyugdíjazni kellene. Folyamatos pénznyelővé és életveszélyessé válnak. Sokszor nem a tönkrement alkatrész a hiba forrása csak a hiba következménye. A hiba valódi forrását nem tárják fel. Ha a szerelő mégis tudja, nem tud vele mit kezdeni. Komolyabb a gond egy alkatrész cserénél.
    Lalikirály Mercis blogját érdemes végigolvasni. A Mercédeszhez olcsó az alkatrész. (Legalábbis a régiekhez.) Mégis pénznyelő berendezés.

    Inkább az elhasznált járművek újra hasznosíthatóságán kellene javítani. A járműből visszanyerni a fémeket olcsóbb, mint nyersanyagból legyártani. Sokszor környezetkímélőbb is.

    De mindegy is. A belsőégésű motorok hatékonysága messze marad el az elektromos járművekéhez képest. Ha az üzemanyag útját is hozzászámolod, az akkus megoldás abszolút nyerő.
    Lassan a megtehető kilométer szám és a töltési idő is elfogadható lesz. Már lecserélném a mostani elektromosra. De nem akarok drágán vásárolni leavult technikát. Ha leesik az áruk, az új generációk okán, meggondolom egy mostani használtat olcsón megvenni.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • Klaus Duran

    senior tag

    LOGOUT blog (1)

    válasz Hieronymus #1 üzenetére

    Megoldás Thanosnál kezdődne. Azt meg senki nem vállalja be,
    Nem megoldható annyi autó mint amennyit az emberek akarnak. Főleg nem a kapitalista módon.
    Ha terveznének egy olcsó normál méretű és tartós autót aminek van rendes alkatrészellátása. Aminek a költsége nem 10x a bekerülésnek akkor az már tényleges környezetvédelem lenne.

    A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM https://www.youtube.com/watch?v=AZ7oROlf5ys

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    Érdekes koncepció. A négyütemű motorba beletoltak pluszba egy kétüteműt,
    A teljesítmények kívül a nyomaték nőni fog. Vélhetően nagyobb mértékben mint a teljesítmény. Versenyre teremtett motor.

    A problémáinkat ez a motor sem fogja megoldani.
    A motor hatásfoka csökkenni fog, A nagyvárosokban továbbra is kitolja az égéskor keletkező anyagokat a levegőbe. A részecskeszűrők sem szűrnek ki mindent. Az elméleti klíma semlegesség nem elegendő cél. Az időjárás anomáliait nem fogja megszüntetni. Legfeljebb az aktuális állapotot konzerválni. Illetve azt sem, mert vannak országok ahol ignorálják a problémát.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Tovább a fórumba.