Hirdetés

PCX Garancia, hogyan?

Sziasztok!

Hirdetés

Tudom, hogy sokan úgy fogják gondolni hogy nem tudok olvasni, csak egyszerűen számomra ez lesz az első, hogy egy tápot fogok feladni Postán! :D Ne gondoljatok élettelennek, csak szeretném a bölcs tanácsotokat, válaszotokat megfogadni!
Vázolnám is a helyzetet. Adott egy TÁP, egy FSP Hexa+ 500W tápegység, ami most Nov 28.-n jár le (garancia) és már bőven előtte, de most már tényleg elgondolkoztam, hogy érik-e a visszaküldés, ugyan is folyamatosan hallom, hogy zúg, volt olyan is, amikor traktor hangmagasságban zúgott esetleg kattogott, de előfordult olyan is, hogy némán csendben van.
Csináltunk olyat, hogy megállítottuk a ventilátorokat egy pillanatra, hogy valóban a táp felől jön és sajnos azt vettük észre, hogy valóban ez a helyzet.
Írtunk a PCX felé, és a Posta Pont mellett döntöttünk, de van 1-2 dolog, ami nem nagyon tiszta...
--> A kapott iratokat kinyomtattam, de a becsomagolt áruba bele kell-e tennem mondjuk az MPL ÜZLETI CSOMAG - CÍMIRAT papírt? Mellette van 2 iratom, egy Feladójegyzék és egy Feladás összesítő. Elmondja valaki, hogy most hogyan csomagoljak?
--> A termékre kiszabott 990Ft-s díjat hogyan fizetem? Elkérik Postán, vagy most hogy?
--> A terméket ezzel a hibajelenséggel, valóban "hibásnak" minősítik? És, ha a termék a tesztek alatt "sunyi" módon nem kezd el nekik berregni és a terméket nem hibásnak tekintik? Vagy most mi van?
--> Ha a termék nem hibás, akkor terhelnek még valamivel? Nem szándékozok visszaélni meg ilyesmi.

Bocsánat a sok lüke kérdésért, de szeretnék már nyugodt szívvel menni a Postára és leadni ezt a tápot, hogy megkönnyebbüljek és stb...

Köszönöm, hogy olvastad és válaszoltál!

Tovább a fórumba.