Ekkora pechet...
Mivel egy Blade-em volt/van és pixelhiba mentes, nem tudom milyen is az a pixelhiba egy ilyen kijelzőnél. Az összes telefonod pixelhibás volt? A fóliától és a sok fénytől nem látszanak? Nehogy félre értsd de én a 3. telefonomnál, pláne ha ugyanabba a boltba cseréltettem volna, "mikroszkóppal" néztem volna át, mielőtt átveszem. Na jó ez túlzás de tuti feltelepítettem volna velük a Dead Pixel Test nevű progit vagy valami hasonlót.
Egy javaslatom azért van.
Esetleg visszavinnéd a telefont, ők meg elkezdik lökni a dumát, hogy nem látják a pixelhibákat, akkor kérd meg őket, hogy olyan optikával is vizsgálják meg a ZTE által meghatározott távolságról a kijelzőt, mely be is bizonyítja az állításukat vagy mutassanak egy tanúsítványt melyben a ZTE hitelesítette ilyen vizsgálási eljárásra az adott szervizes szemét/látását. Nem rendelkeznének ilyen optikával illetve tanúsítvánnyal, akkor nyugodt hozzáállással említsd meg nekik, hogy fogyasztóvédelmi szempontból erősen megkérdőjelezhető a garanciális csere elutasítása mivel az csak szubjektív véleményen alapszik és semmilyen objektív bizonyíték nem áll a rendelkezésükre.
Ha elég nyugodt és magabiztos hozzáállást tanúsítasz akkor nagyobb a valószínűsége hogy kicserélik a telefonodat.
Remélem sikerül kicseréltetned a telefont és végre te is boldog Blade tulajdonos leszel, mint itt sokan mások.
Sok sikert a cseréhez!