Igazán nincs mit! Üdv újra Neked is!
A QC elfutogatott a régi gépemen is 40-50fps körül (10+ éves 775-ös platform + xeon proci + HD7950). Ugyanez volt UT4 alatt is. Megvolt a folyamatosság, 60 fps fölé nem nagyon ment, csak a félkész alacsony poligonszámú mapokon. De sajnos 120fps alatt igencsak lagos mindkét játék motorja - még az UT4 egy fokkal jobb - így aztán komolyabban egyikkel se tudtam játszani.
Végül tavaj május körül lecseréltem a régi vasat ( 8700K + 1080Ti ) azon az UT4 már lagmentes, a QC pedig sokat javult. Mindenesetre mindkettővel tudok már érdemben multizni. A QC igényelt jó pár hónap gyakorlást, mert a 2000-es évek eleje óta csak nagyritkán quakeztem, de az UT4-ben továbbra is működnek a begyakorolt technikák. Leginkább az UT99-es mechanika van megtoldva extra mozgásokkal (falon futás, térden siklás, és korlátlan wall-dodge) de igazából ezek nélkül is eredményesen lehet játszani. A fegyverek már nagyobb átalakításokon estek át - sajnos nem előnyükre - de ha félretesszük a kezdeti megbotránkozást végülis használhatóak. (sniper, shock, rocket, link változott legkevesebbet - flak, bio szarabb lett; a hammert meg elvették DM-ből, amiért nagyon haragszom! ) És ahhoz képest, hogy leállt a fejlesztés, meglepően sokan játszák.
Tudom, a remény hal meg utoljára, de sajnos mostanra az egész szériából pont az UT3-at játszák legkevesebben.
A konzolos irányítást meg inkább hagyjuk... még a ha sikerül is egeret kötni rá, pc-hez képest borzalmas nagy az input lag. Talán a legújabb konzoloknál már más a helyzet. De csak talán...
Jobbára ártalmatlan...