Vmi nem jó az utolsó linkkel.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
Vmi nem jó az utolsó linkkel.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
Tegyél elé "www"-t.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Valahogy a PH link tag megöli. Kézzel be kell elő pötyögni a www-t.
Éljen az ékezetes domain!
[ Szerkesztve ]
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
Köszi.
(#15403) aleister
Én pont az ékezetre tippeltem, hogy hiba lehet, de nem volt megoldás.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
Nekem is Astra G van, nem egy erőmű, de teszi a dolgát. Azért "szedi a pacskert" mert JohnyBlue kolléga az egri tali alkalmával egy párszor lemaradt. (biztos nem találta a fókuszt... )
Nekünk volt 1.6 Twinport motorral G Astránk, az teljesen jól megy. De azt például nem tudom elképzelni, hogy ugyanez a karosszéria hogy képes mozdulni az 1.2-es benzines motorral.
Nekem is 1.6-os 16 szelepes van. Szerintem a motorja az egyik legjobb/legmegbízhatóbb. Ha csak 50 vs 90 nel megy az ember 6 literből kijön. (nekem általában 7 ből). Most gondolkozok is egy kipufogórendszeren, sport légszűrőn, meg valami "spéci" gyertya+kábel kombón. Ugyanis nekem nagyon hiányzik a nyomatékosabb motor, pláne előzésnél. Nem vagyok már 20 éves , nem szoktam kitaposni a lelkét a gépnek, de egy kis nyomaték nem ártana. Persze a legegyszerűbb lenne talán autót cserélni, még nem tudom. Talán egy C-és Vectrát.(1800 vs 2000 köbcentiset).
u.i.: a fenti "agymenésemhez" persze kellene egy szakember is, hogy kivitelezhető/érdemes e!
[ Szerkesztve ]
nekem is, az első szériás, nem a lengyel, hanem a német összeszerelésű, x-es motorkóddal, 1.6-os, 15 éves, mindjárt 200e lesz benne, és amúgy imádom.
+1 ( z 16-XE nem ?még csak 12 éves 160.000 km, de halkabb a motorja mint hasonló korú sorstársainak)
[ Szerkesztve ]
Bátyáméknak 1.2-es van. Városba teljesen jó a kis 5 literes fogyasztásával. Autópályára az én 1,4-em is olykor kevés, de nem is megyek 140-nél gyorsabban (huzamosan).
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
x16xel. ez még a régi, szíjas, F Astra örökségű motor, laza összeszereléssel (eszi az olajat, 10e km alatt kb 1L)
A Swiftem sajnos többet benyel. Igaz az én hülyeségem is erősen benne van, mert egyszer meghajtottam úgy, hogy elég kevés olaj volt már benne. Mostanában már füstöl is rendesen, még egy műszakit kap nyáron, aztán viheti valami pizzafutár.
Az enyém nem zabálja az olajat. 2 olajcsere közt nem is kell után tölteni. (TOTAL QUARTZ 9000 5w 40-est használok.)
(#15412) Studi: én is megszoktam néha hajtani(180-200), csak ritkán szoktam pályán menni.
[ Szerkesztve ]
110-120 ezredik km óta 10w40-es kell bele. ez még régi motor.
Az utóbbi 3 hétben mentem vele egy kicsit többet, Várpalota, Zalaegerszeg, Pécs , Szeged, Gyula, de nem csipegette. Amit elkezdi, lehet hogy én is áttérek.
Asszony is attól retteg, hogy ha kirohad alóla a swift sedan nem kap olyan új kocsit ami komfortosabb, de nincs tele olyan kütyükkel amire átlag szerelő csak a fejét ingatja.
Hehe, vízszerelő+burkoló páros ismerős csajnál fürdőszobát csinált, mondták, hogy a homokot rajta hagyták a csempén, hogy gyorsabban száradjon a fuga, majd másnap seperje le. Kiderült, a homok alatt se csempe, se zuhanytálca, félkészen otthagyták szegényt, persze olyan szakit, aki 5 m2 csempét lerak + beépít 1 zuhanytálcát világban nem talált, így faterja felvonatozott vidékről megcsinálni
TayRol: 15 éves opel, hm, mikor vetted múlt héten, és mikor adod el?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
"mikor vetted múlt héten, és mikor adod el? "
Ja, jóféle kis EcoTec olajfalók. De amúgy nem rossz az, ennyi a legnagyobb baja azoknak, ez meg "belefér". Nem véres a torkuk nagyon..
Pontosan. Amikor az Opelnel dolgoztam a céges kocsik ezzel a motorral 5-600e km-t mentek, nagyobb karbantartás nélkül. Nincs ezekben még sok elektronika.
Ja, 7 éve vettem.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Háh Én még C-s mocival járok, 250e felett vagyok és az őszi kompressziómérésen a szerelő elismerően nyilatkozott. Jók a régi Opelek. Kasztniban kevésbé, az F Astra pl. imád rohadni..
[ Szerkesztve ]
Opel.
Sosem kop el.
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
Én is 7 éve vettem az enyém.
Nálam nincs olaj zabálás, nyáron minimálisan fogy, de nem vészes, eddig csak 1 alkalommal kellett utántölteni.
Egyébként most a 2007-2008-as Mondeo nagyon bejön.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
Háát.. még nem kellett felfúrni, dugók, gyűrűk, minden eredeti. Az idén szeretnék egy komolyabb összeget rákölteni, van egy specialista Oroszlányon, aki csak ilyeneket műt, de már majdnem "restaurálás" szinten. Beadom hozzá, ha Pestre költöztem. (Folyamatban).
akkor (ha BuTapestre költöztél) viszont muszáj lesz eljönnöd velünk inni
Whatever.
fateréknak olyan van, durván jó jószág. Csak nagyon sok a szarrá hajtott, bizonytalan előéletű, leharcolt a használt piacon.
Just a simple Lineman...
Volt F-es Astram is, az meg 1.4-es szívó motorral, nahh az végképp nem volt erőmű, de kiment a világból. 5,5 literes fogyasztással!!!!!
Mert céges volt mind, pályáztak vele, a belső tér megmaradt gyönyörű szép állapotban, ugye 4 év alatt mégis mi kopjon el, cserébe taposták (mivel nem saját gép) így aztán futómű kapta biztosan, de a motor mindenképp, ezekbe simán belepörög évi 60-ezer (én többet jártam!), az akárhogy is matekolok, 240 körül van 4-éves korára. A nepper megveszi, a nagyon minimált korrigálja rajta, lemossák, kiporszívózzák, jön a haver a kütyüvel, km számlálót átütik 90-120-ezer körülire és megy fel a használtautóra "nemdohányzó, hölgy tulajdonostól" stb. meg hozzá hamisítanak egy vezetett szervizkönyvet és csá.
www.mobile.de -n kell nézni, ott is priváttól (mert a török a kereskedésben ugyanúgy átbax). Dízellel főleg kell vigyázni, zsebbe nyúlós téma már 200e km felett, ha akármilyen befecskendezőrendszert, klímakompit, stb.. cserélni kell. Rohadtul zsebbenyúlós. A bengák bírják jól.
Szerk.: mondjuk nekem volt a saját céges autómra elővételi jogom, mikor 160 körül szólt a flottamanager Pestről, hogy nézzek egy új kocsit és a Mondeo-t eladja a cég, kell-e nekem, vagy tegyék ki a belső hirdetőfalra. Mivel ennek ismertem a gazdáját, aki 90-et lökött bele, főleg pályán, a maradékot meg én, előélet, minden rendben volt, kulturáltan volt használva, 2 liter 136 lovas DuraTorq dízelmotor, Sony hifi körbe, 2007-es. Megvettem anyáméknak, pisszenése sincs azóta sem, nagyon jó vétel volt.
[ Szerkesztve ]
Utána meg a Toyota Verso.. a betegágy..
j.bravo: thx
[ Szerkesztve ]
a miénk Belgiumból jött (asszem), 1.8 tdci, 2,5 évesen volt benne 78k km. Tényleg patent volt kívül, belül. Mielőtt megvettük, volt átvizsgáltatáson, ott azt mondták, hogy kb valós a futásteljesítmény, szal megvettük. Azóta mondjuk belenéztünk egy kettős tömegű lendkerék cserébe, de ezt leszámítva nincs baja. Akkor mondjuk kicsit bennünk volt a para, hogy jól át lettünk b@xva a palánkon, de mondta itt a zegi szervizes, hogy cseréltek már tőlük vett garantáltan 30k-t futott kocsiban is ilyent, sajnos eléggé nagy a szórás minőségre annál az alkatrésznél :S
De jah... elmentünk Debrecenbe egyért, "ügyvéd tulaj, garantált 110k km, sérülésmentes, végig karbantartott, leinformálható előélet". Fater 3x hívta őket, hogy akkor tényleg minden tuti-e a kocsin, mert Zalaegerszegről nem épp a szomszédba van, de azt mondták, minden oké, menjünk csak. Hát mikor odaértünk már más kerekek voltak rajta, mint amikkel hirdették, a pedálok kopottabbak voltak, mint az "én" 210k-t futott Fiestámon... Az oldalán olyan rusnya újrafényezés, hogy sikított róla a kontár munka, az orrán a festék durván felpattogva, és a poén az egészen, hogy nem volt meg se a műszakija, se a törzskönyve, de ha kifizettük volna az előleget érte, akkor 2 napon belül meglett volna...
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
ilyenkor állja az eladó a benzinköltséget. remélem nektek is így volt.
5w 40 az nagyon vekony, 10-est tegyel bele...
"eszi az olajat, 10e km alatt kb 1L"
trollol. ez nem fogyasztas, teljesen normalis.
alfam 1-2l-t siman benyalt 1000km-en mostani is megeszik fel liter+ 1000km-en, ami normalis is ha porgeti az ember.
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
Érdekes, nekem a 155-ös nem pazarolta az olajat. Igaz nem is csúcson pörgettem.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
áhh dehogy... Amikor fel lett emlegetve, hogy ez így gáz, és nekünk 25k a túra, és legalább részben visszajárna nekünk valamennyi, akkor azt mondták, hogy idehoznak egy másik kocsit, amit a csóka neje hajt éppen, és azzal semmi gond nincs, meg beszámítják a Focusunkat 25k-val többért. Na itt eljöttünk
Just a simple Lineman...
nembaj, gondolom mas teren azert vitte a penzt de ha beleul/ranez az ember az alfakra rogton elfelejti..
tieddel most mi van? nem tervezed forgalomba helyezni/hasznalni?
https://www.instagram.com/jozsef.beko/
Látom, benned él még ez a beidegződés, azaz tuti, hogy nem volt még francia kocsid
Kisebb hibák minden autóval lesznek, kár ezen vergődni, nekem is volt ez-az(féltengely-klímakompresszor-generátor szabadonfutó stb.). A mechanikus hibákat talán érdemes mielőtt javíttatni, akkor talán nem visz magával más alkatrészt. Pl. nálam mikor a klíma csapágya elkezdett zenélni, nem csináltattam meg, csak mikor már kompresszort kellett cserélni + ugye a később meghibásodott generátor is azon a a körön van. De még (kop-kop) komolyan zsebbenyúlós tételem nem volt. Sőt, már egy ideje minden km ajándék, mert azért 10év és 276e az 276e, amiből majd 230-at én tettem bele. Ja, 1.5dCi, Megane II. 5-5,5-tel jár városban, vegyesben 4,6-4,7... csak pályán 120 felett lesz iszákos.
Olaj meg még mindig Elf 5W40, max. néhány deci/15-20e km
Eladni nem is érdemes, pont az írt francia szösszenetedből is adódó árak miatt.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Franciától én is fázok, kivéve a Renault. Az egyetlen, amire azt mondom, normálisabban van összerakva, mint a többi.
Idén nyáron végre lesz időm egy csomó dologra, amire eddig a felújítások miatt nem jutott. Lehet, hogy nekiállok.
Igazából jelen helyzetben elég nekünk a párommal 1 kocsi. A feeling miatt viszont tökéletesen igazad van, hogy kell az alfa.
Lehet csinálok belőle egy ilyen nyári, krújzolós, metálverdát.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
Normálisabban összerakva... Ez szerintem is egy mítosz. Amíg régen tudhattad, hogy a VW-t meg az Audit a pedáns tüchtig német szerelte, az Alfát az olasz két capuccino között, operát fütyörészve, lazán, a Citroent meg a mindent leszaró francia, addig ez igaz is lehetett. De ma? Amikor Audit raknak össze Győrben, Mercit Kecskeméten?
Japán jó, francia nem? A Citroen C Crosser, az egy generációval korábbi MItsubishi Outlander, és a Peugeot 4007 konkrétan ugyanaz az autó volt, amelyből alegtöbbet ugyanabból a kétezres pd tdi VW konszern motorral szereltek össze, amely még az én autómban is van, és amit kit tudja, hol gyártanak. Na akkor, most mi a jó?
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
Azért ennyire nem vagyunk vakon. Az olaszok is csak addig sziesztáztak, míg az Alfához oda nem küldtek egy precíz német managementet. Nemhogy beszüntették a sziesztát (így volt), de a régi, igazi Alfák minősége köszönőviszonyban sincs azóta az újakéval, kb. szakadék van köztük, annyit javult az Alfa, mert a fricc értette a folyamatokat, kőkemény minőségellenőrzést vezetett be, mind belülre, mind a beszállítókkal szemben és lám, megtanultak Alfáék autót gyártani.
A győri és kecskeméti üzemek ugyanazokat a folyamatokat használják szintén, mint a kintiek. Az eltérés inkább a beszállított anyagok minőségében lehet, VW Phaeton a nagy kedvencem például, annál úgy van, hogy Ausztriától keletre szánt modellekbe más szállítja az elektromos kábelezést (orosz pl), ami szar, míg ha priváttól, első tulajtól veszel Németben egyet, tudod, hogy az egy sokkal stabilabb autó ugyanabból a modellből.
Értem mit mondasz, kivétel modellek meg mindig vannak, sok francia használ Nissan motorokat is pl, ma már összefolynak.. De Citroën és Peugeot mai napig elektronika bajos, feszt kiégnek az izzóik vagy mindig van valami elektromos nyűgjük. 1.5-ös dízelbe jóbarát Megane kombijában pedig eltört a főtengely (!!!) mert nem bírta az "iszonyú" nyomatékot - ja és közlik, hogy hajlamos rá, kösz.. egy hónapja meg az M3-ról kellett faternak hazavontatni, mert a turbo megadta magát és kakukk.
Baszki 250+ -ezer van az Opelemben, de kinyírhatatlan (mondjuk ez az Opel csúcspontján készült, utána jött egy komoly mélyrepülés, ebből próbált nemrég több-kevesebb sikerrel feltámadni).
A nagytöbbség kuka, legalábbis én még asszonynak se venném.
[ Szerkesztve ]
ja tudom, hogy van ennél rosszabb is, igazából már megszoktam.
A főtengely tört el? A nem megfelelő kenés okozhatja a hajtókar csapágyak elszállását. Pl. emiatt is fontos az olaj milyensége. Vezetési stílustól függő csereintervallum alkalmazása. Olajat pl. én magamnak cserélek, akkor tuti, hogy az kerül bele, amit én vettem.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Amúgy informatikában meg már ott tartunk, hogy a magyarba kiszervezett anyavállalati megrendeléseket jobb minőségben csinálják meg a magyarok, mint maguk a kintiek. Akiknél a munkamorál a béka segge alatt a kirúgások-leépítések miatt (mivel keleten építenek fel, olcsóbb országokban). Ezt simán kinézem autóiparból is. Sokkal árgusabb szemekkel nézett minket az anyavállalat management-je, mint a saját mutatóit.
Exem rokona Győrben van, Audi beszállítók. Meg az összes többinek. Minden Bosch és rengeteg minden tökugyanaz az S600-as Merciben, mint az A4-ben (gondolok itt apróságokra, pl. elektromos napfény árnyékoló roló a hátsó szélvédő alatt). Tehát ebben igazat adok Neked abszolút.. De trend még mindig megfigyelhető.
forceberg: az, úgy vették, hogy már rendbe volt téve, de bevallottan ott állt a hiba a szervizkönyvben (még garosan produkálta a kocsi). Olaj nálam most Motul 20W50, a szerelőm ilyen hektoliteres hordónként kapja. Szerintem tiszta. Ilyen selymesen rég járt az autó. A GM 10W40 gyári ajánlás egy kotu hulladék olaj ehhez képest.
[ Szerkesztve ]
Tehát ebben igazat adok Neked abszolút...
Te ezt most magadnak írtad .
Baszki, tök olyan, mintha rádszálltam volna az elmúlt pár napban, pedig nem, csak valahányszor benézek, röpködnek a magas labdák Nem baj, legközelebbi talin meghívlak egy Malibura
[ Szerkesztve ]
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
Maradhatunk a sörnél, vagy valami normális piánál amit Te is elbírsz..
Más: ha már fotós off...
[ Szerkesztve ]
A jelenleg Mondeo nálam is "szerelem". Bár abból is inkább a 2010-es fészliftes. Vhogy emészthetőbb a középkonzol.
(#15428) Eperkutyus
Benzinesben nincs klímakompi?
Ha nem indiszkrét, mennyiért sikerült megvenni?
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
Nem olyan rég már linkeltem. De azért jó.
Eladó ÚJ Adata DDR4 2 GB so-dimm ram QNAP vagy Synology NAS-ba.
Van abban is klímakompi, nyilván drága ha kimegy ott is A hangsúly a dízelen volt, hogy ha ott történik valami gebasz, a kompit már csak beépítettem a mondatba.. De az észrevétel ötös. Az árat tartanám indiszkréten. Kb. piaci ár alatt 10-20% lehetett, de úgy, hogy tudtam az autóról, hogy maku, ismertem a teljes életét, előző gazdáját stb. és ez óriási előny, hogy nem vakon vagy.
A gépet megismered ?
Ha már autóbuzulás megy:
Az alábbi 3 autó került képbe (sorrend a realitás a rá szánt összeg alapján) kb 1-2 év szerintem amikor aktuális lesz, tehát jó eséllyel a jelenlegi modellek esetleg kis facelift
-Dacia Duster
- Opel Mokka
- Nissan Quashkai (most, hogy az új modell 5,5M-röl indul az előd 4 helyett...)
Benzines lesz, 2-4x15 perces utakon fut az év 340 napján, melyiket miért vagy miért ne.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP