Path of Exile topic
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Vakegérke:] Ázsia Expressz – A sárkány útja
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
0karmacoma0
senior tag
A többihez egyáltalán nem értek, de a cold dot lényegében atomjaira lett nerfelve. A Hypotermia messze a legfontosabb support gem volt, mostantól egyáltalán nem támogat Dot-ot. Ráadásul min-maxolt buildekben ez a helmeten az 5. link vaal cold snaphez. Cluster Jeweleken tovább csökkentették a dot-ot, az elemental equilibriumot proccoló trigger skillek az előző ligában már 8sec cooldownnal mentek, most manát is esznek, szóval legalább egy aura-t le kell dobni, hogy ne merítse ki folyamatosan a manát a trigger wand, ráadásul ez proccolta az elemental overloadot is, szóval ennélkül controlled destruction is felejtős a main skillekben. Mind a két opció legalább 1 linknyi dmg veszteség. Talán könnyebb lesz craftolni op wandot, de a sebzés így is rettenetesen alacsony lesz. Vortexnek eddig is a dmg uptime volt az erőssége, a mértéke elhanyagolható volt a top bosskiller buildekhez képest. Nagyon kétséges, hogy egy endgame boss ellen elég lesz-e, mert elég sok olyan mechanikát hoztak be, ami bünteti az alacsony dps-t.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
Har_melin
Topikgazda
Én abból indulok ki, hogy egy csomó buildnél a flaska zongorázás eleve 10-30% plusz sebzést adott, ez most nagyrészt elvész. Ehhez jön a megnövelt mob HP, a flaskák által nyújtott védelem erős redukálása ÉS a support dmg nerf, amit még tetézni fog sok esetben egy mana sustain probléma is. (Vagy újabb dmg nerf valamelyik aura kényszerű elvesztése miatt.)
Szerintem nagyon sok esetben gyakorlatilag újra kell majd tanulni a játékot. Ami önmagában még talán nem is lenne gond, csak éppen a drop és a minőségi loot a most becsülhetőnél sokkal gyorsabb játékmenetre lett beállítva. Ha egy eddigi mondjuk 1 exa/nap deathless játékmódban buildnél 0,5 exa/nap + 1-2 death lesz, akkor én legalább is arra tippelek, hogy sokan inkább hagyják majd a fenébe a piros mapok elején, mert túl sok macera lesz összefarmolni a továbblépéshez szükséges cuccokat.
Védd a fákat - egyél hódot!
(#32053) Plazmacucci válasza BoneDragon (#32048) üzenetére
Ne aggódj, te még csak act 5-ben fogsz járni, amikor a játék már spammeli, hogy ki az első aki leölte a shapert
Vissza kell vinnem pár kazettát.
brunnehilde
senior tag
"eleve 10-30% plusz sebzést adott". Adj hozzá. Egy crites buildnél, mint az én gladom volt, a flaskok lazán duplázták a dps-t. Bottledet kinyirták, nem ad +crit chancet a consec ground, lions roar dmg csökkentés, diamond lucky critnek is viszlát, valamit beletúrtak a cinderbe is. Inkább bele se gondolok, mert csak felhúzom magam. Majd ha frissitve lesz a PoB, megkapom a tényleges számokat, de szerintem fogni fogjuk a fejünket. És akkor beugrik Chris feje, ahogy mondja, hogy "de mi bizunk bennetek srácok, hogy fantasztikus buildeket fogtok csinálni".
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
Rayner
őstag
Azon röhögnék ha péntek este bojkottálná a társadalom a ligakezdést. 😂😂😂😂 zéró login CWnek meg izzadna a kopasz homloka mit is fog mondani a részvényeseknek😂😂😂CW nerfelte PoEt a nép meg nerfelte GGGt?
[ Szerkesztve ]
Argh!
aktív tag
Haggyuk már. Sokan sirnak a nerf miatt de liga kezdésnél csorgó nyállal vetik majd bele magukat az uj ligába
Rayner
őstag
Ez igaz🤤🤤
a számokra azért kiváncsi leszek, tavaly óta nagyon megy nekik a szekér.
freddirty
senior tag
Jaja így lesz, szép számokkal kezdenek majd, attól még az expedition content jónak néz ki és újabb szintre emeli a gamblinget. Szerintem ha az emberek látják majd, hogy milyen szendvedés az egész, egy idő után majd feladják. Ergo a player retention várhatóan még rosszabb lesz mint a ritual 2-ben. De vszleg ez be van kalkulálva a gggnél és majd októberben picit korrigálnak, hogy ne sírjon annyira a nép.
Úgy gondolom át akarja alakítani a playerbase-t a ggg és lemond egy részéről a fizetőképesebb nolife playerek miatt.
De csak találgatok, nyilván a statisztika a ggg kezében van ők pedig úgy alakítják a dolgokat hogy nekik jó legyen.
Részemről see you in october , addig meg majd nézek pár streamert hogy szenvdenek. Egyébként a streamereket sajnálom vszleg nem mindegyik őszinte örömmel néz a poe által vett irányt de muszáj jó képet vágni mert ez a melójuk...
fred
BoneDragon
veterán
És mi lesz ha otthagyják az emberek 2 héten belül?
GGG válasza: túl rewarding a content.
Rayner
őstag
Ritual teljesen jo reward volt Chrisnek meg nem kellene annyi körömlakklemosot szipuznia technokollal
[ Szerkesztve ]
BoneDragon
veterán
Ultimatum volt neki túl sok, azért nerfelték. Észlény banda.
Har_melin
Topikgazda
Jogos, magamból indultam ki, nálam már három flaska használata is csodaszámba ment és ebből egyet mindig a mentőövnek tartottam fent.
Védd a fákat - egyél hódot!
Terrorista
senior tag
Hát erre a sok változtatásra kíváncsi leszek.
Azokkal a mechanikákkal továbbra se tudom mi lesz, amik időre mentek és/vagy mobokat kell ölni a reward miatt.
Pl. egy Timeless Monolith-ot vagy Breach-et normálisan le se lehet takarítani ekkora változásokkal. Blight is necces lesz. Ezeket egyre többen és egyre gyakrabban bukják majd be. Az eredmény kevesebb reward lesz, ami meg még kevesebb örömöt jelent.
Szerintem kezdés után 1-2 héttel visszatáncolnak jó néhány változtatással kapcsolatban.
Állításuk szerint pár liga van már csak hátra a PoE 2-ig. Akkor kérdem én, nem ért volna rá ezeket a durva változtatásokat az utolsó ligánál meghozni?
[ Szerkesztve ]
John_Wick
lelkes újonc
Még mindig jobb szerintem, hogy előre próbálgatják milyen változtatás mennyire jön be vagy működik. Ha egyszerre lenne egy nagyon hirtelen változás az sokak gyomrát megfeküdheti. Már fentebb is leírtam, hogy kezdik hozzáigazítani POE2-hoz a dolgokat. Utolsó poe1-es ligára össze kell fésülni a mechanikákat nagyrészben, hogy poe2es startnál ugyan az legyen minden. De amúgy akkor tulajdonképpen a poe2 egy poe1 lesz jobb grafikával meg egy új sztorival? vagy ez akkor most hogy van mert vakon vagyok
[ Szerkesztve ]
Badlof2k
senior tag
Hahah, akkor ertem miert olyan uveges a tekintete eloadas kozbe , sok volt a szipuaaa
Am sokan a dmg nerfel egyet ertenek , de a mana cost egekbe novelese , vedelmek megnyirtak eleg bullshit, persze lehet papiron nez ki gaznak aztan majd real time kiadja
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
TrollBalint
addikt
A legutolsó infom (ami minimum tavalyi, vagy még korábbi), hogy a poe2-ben a mapokig (vagy nem tudom ott mi lesz az endgame) 2 úton juthatsz el. Egyik a mostani ismert 10 Act, a másik meg az új poe2 verzió. Elvileg a két útvonalon két különböző ascendency-t szerezhetsz meg, de maga az endgame ugyanaz lesz mindkét esetben. A tervük az lenne (az volt) hogy a poe2-s ág, az rövidebb lesz, (értsd. kevsebb act) de több és nehezebb harcokkal, elvileg időben hasonló hosszú.
Vagy valami hasonló
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
(#32068) BoneDragon válasza TrollBalint (#32067) üzenetére
BoneDragon
veterán
Ezutan a sok varialas utan mar csak egy uj atlas kell...
Argh!
aktív tag
Azért remélem megoldják a classok story függetlenek legyenek. 200x biztos végigtoltam ezt, másik story melett valahogy már nem kivánnám a jelenlegit
Har_melin
Topikgazda
Chris Wilson "bocsika, nem úgy gondoltuk" kármentő(nek szánt) reddit posztja:
- mana multipliereket még számolgatják, nem mind úgy lesz, ahogy a manifestoban volt
- Cold DoT visszakerül a Hypothermiába
- az Ultimatum "too rewarding" volt, de nem úgy értette
- Ezek igazából nem is olyan drasztikus változtatások
- nem házikedvencségből nem nerfelték az aurabotokat
- nem a wiki (sokszor hibás) számaiból kiindulva változtatnak. (Ezt mondjuk csak nagyon buták gondolhatták, hogy a fejlesztők és tesztelők egy külső weboldalból dolgoznak a saját játékukon.)
Védd a fákat - egyél hódot!
TrollBalint
addikt
"- az Ultimatum "too rewarding" volt, de nem úgy értette" - hanem hogy? Ez olyasmi, mintha én azt mondanám:
Itt ez az asztal, négy lába van. De nem úgy értem.
Megnézem inkább a gemeket, ez a nap már így is szörnyű, az sem tud rajta rontani
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
BoneDragon
veterán
Bohócok, komolyan mondom.
omfg
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Har_melin
Topikgazda
Az utóbbi egy év fejlesztési és kommunikációs bakijait (nevezzük finoman így őket) látva az az érzésem, hogy komoly változás kellene a játék fejlesztésében. Most olyan a játék, mint ha egy csúcsára állított szabálytalan piramidonra építenének mindig újabb szinteket ezekkel próbálva kiegyensúlyozni a korábbi szintekből eredő dőlést.
- a három hónapos fordulók láthatóan nem tarthatók. Nem is csoda, most legalább háromszor annyi gem, cucc, hatás-csoport interakciót kell vizsgálni, mint az elején, plusz ehhez jönnek az mtx-ek. Muszáj lenne átállniuk egy négy hónapos, de legalább 15 hetes ütemre.
- ebből maradna három hónap a fejlesztésre, házon belüli tesztelésre, és kellene két hét, amikor egy béta teszt fázisban valódi játékban tesztelheti a fejlesztést egy kiválasztott csapat. Lehetne jelentkezni (NDA kötelezettséggel azonnali teljes és végleges account bannal + kártérítéssel a megszegésekor), de nem 30-50 elgyötört házinyúllal, hanem legalább 4-500 játékossal, külön szerveren folyna.
- Ezzel ha mást nem is, de az első három nap mostanra állandósult összeomlás sorozatát ki lehetne küszöbölni, vagy legalább is erősen lecsökkenteni. Úgyszintén lehetőség lenne a balansz módosítások élő tesztelésére. Annyi tesztelőt nem tudnak felvenni, amennyi egy ennyire szerteágazó játék belső kapcsolatainak az átfogó tesztelésére elég lenne, és akkor még csak a kódban lévő hibákról volt szó, a játékélményről nem.
- a plusz liga időszakra ki kell találni eventeket, jutalmakkal. Akár sorsolt jutalmakkal is, hogy ne csak a top twitchereknek legyen érdemes játszani vele.
Védd a fákat - egyél hódot!
Mirman
őstag
"ebből maradna három hónap a fejlesztésre, házon belüli tesztelésre, és kellene két hét, amikor egy béta teszt fázisban valódi játékban tesztelheti a fejlesztést egy kiválasztott csapat. Lehetne jelentkezni (NDA kötelezettséggel azonnali teljes és végleges account bannal + kártérítéssel a megszegésekor), de nem 30-50 elgyötört házinyúllal, hanem legalább 4-500 játékossal, külön szerveren folyna."
Ez egy létező dolog , a legtöbb ismert játékos szimplán azért nem vesz benne részt mert nem szerepelhetsz ezután leaderboardon hiszen előre tudod a változtatásokat , fel tudsz készülni stb.
TrollBalint
addikt
a fejlesztési idő fél év, egyszer legalábbis ezt mondta valamelyikük, hogy egy liga alatt (elején) elkezdenek ötletelni / fejleszteni a következő utáni ligára. Akár az is lehet, hogy 2 ligával korábban elkezdenek fejleszteni (bár 2 ligány párhuzamos fejlesztés mellett azért lehetnek ott gondok a végén, de ez más lapra tartozik) és akkor lehetne tartani a 3 hónapos időtartamokat. De ugye ehhez is ember kellene
Nekem egyébként úgy tűnik, hogy nagyon rámentek a fejlesztés + mtx-ekre, a tesztelés meg háttérbe szorult. Abban igazad van, és teljesen egyetértek veled, hogy ennyi kontentet letesztelni nem lehet csak úgy. Kellene csomó tesztelő.
Szerintem tömegével jelentkeznének hozzájuk emberek, ha nyitnának más kontinens felé is. Valami lányvállalat Európába v. Amerikába és máris lenne csomó emberük (csomó pénzért nyilván ) De ezzel biztos ők is tisztában vannak.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
Har_melin
Topikgazda
nem tudom, ez nyilván egyéniség kérdése. Engem százezer százalékig hidegen hagy, hogy egy játék leaderboardján fent vagyok-e, viszont ha lenne rá időm, hogy felelősséggel bevállaljak ilyesmit, nagyon szívesen részt vennék benne.
Védd a fákat - egyél hódot!
Har_melin
Topikgazda
Az állandó tesztelő költség. Egy erősen felduzzasztott tesztelő részleg (én itt saccperkábé minimum tízszeres létszámot mondtam, ezzel emlékeim szerint több tesztelő lenne, mint a csapat többi része mindenestől) nagyon sok pénz. Ráadásul erre nem is lenne állandóan szükség, hiszen ennek pont az lenne a funkciója, hogy a már véglegesnek szánt verziót gyúrják, ezért elég lenne évente négyszer működtetni.
Védd a fákat - egyél hódot!
TrollBalint
addikt
Nem tudom milyen módban működnek (Agile, Waterfall, stb) de tesztelni folyamat kell. Bármit lefejleszt, már mennie kellene rá egy Function Test-nek, aztán meg naponta kellene futnia egy reegression test-nek (ez az esetükben már elég komoly lehet, ami nem is biztos, hogy végez egy nap alatt) és ezeket kiértékelni.
Igen, ez pénz, sok pénz. Én úgy mondom, egy tesztelő nem termel profitot, mert nem produktív. Viszont csökkenti a veszteséget, mert olcsóbb kijavítani egy hibát, amit kiadás előtt talál meg, minth a customertől jön vissza.
Beraktam az ED karakterem az új PoB-ba (legalábbis szerintem az újba, mert mikor rányomtam az update-re kilépett, de újraelindítva nem talált frissebb verziót és én is úgy láttam, hogy updatel-ödött)
az 1-1,2M DoT dps-em, lement ~730-ra (írták, hogy a számok még nem 100%, hogy jók) ez majdnem fele. Ha hozzáveszem, hogy a monsterek HP-ja nőtt kb. 130-150%-ra, akkor szerintem T16 mapra, illetve Sirus farmolásra ez a build alkalmatlan. Megkockáztatom, hogy így járt minden DoT-os.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
Mirman
őstag
" Ha hozzáveszem, hogy a monsterek HP-ja nőtt"
Ezt hol olvastátok ? Én amit láttam csak Act1 monsterekre volt érvényes ahol nőtt a HP , de a növekedés ahogy megy fel a szint egyre csökken és lvl 83-ra pedig már változatlan. Ergo ebből kb semmit nem fogsz érzékelni mapokon már.
la_cc
addikt
Argh!
aktív tag
Ilyen mana multiplierek melett a spellslingert jól kinyirták, biztos nem marad igy
Har_melin
Topikgazda
lvl 86-ra, vagyis top-top szinten már nem lesz több, mint eddig volt. Addig - bár csökkenő mértékben - erősebbek lesznek a monszták, minden szinten. Nyilván T14-15-ön egy erős buildnél már nem fog igazán számítani, de addig - főleg az alapjáték elején, cucc nélkül, gyengébb védelemmel - az átrohanás már nem opció, hanem kötelező lesz.
Ez mondjuk tipikusan nem az az ötlet, amivel új játékosokat be lehet vonzani. Aki már a parton, Hillock előtt meghal párszor aztán Hillock döngöli földbe még néhányszor, annak nehéz lesz beadni, hogy nyugi pár hónap múlva már nem fogsz ennyit szopni...
Védd a fákat - egyél hódot!
Mirman
őstag
De ez továbbra is csak ACT 1 mosterek. ACT2-ACT10 ig változatlan az értékük és mapokon is csak az ACT1 monstereknek több az életük (valószínűleg teljesen elhanyagolható mértékben). Ne sírjunk már mindenért basszus.
TrollBalint
addikt
én úgy emlékeztem, hogy mindenkinek nőt (mondjuk az Act 1 bossok mapbeli változataik öröklenek valamit, azt biztos, hogy olvastam), de a kb. 30% sebzés csökkenés az én ED karakterem esetében már elég ahhoz, hogy ne legyen élvezetes vele a T16 és bossok kergetése. Az 1M-es sebzéssel is érezhetően tovább tartott egy-egy boss, főleg ha még gyorsan is mozgott. Most, hogy jóval kevesebb a sebzés, még tovább kell ugrálni és kikerülni a csapásokat, és én nem vagyok az a fajta, akinek ez sokáig megy. Részemről a ligakezdsé biztos nem ED-vel lesz. (majd ha már látok pár buildet és úgy látom, jó, akkor lehet visszatérek hozzá, de egyelőre megyek valami ranger irányba)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
savior
őstag
Amikor indult a játék olyan nehéz volt, hogy már a második mapon nem tudtam továbbjutni az erősebb mobokon. Abba is hagytam akkor. Csak évekkel később kezdtem bele megint, de akkor már ment.
https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home
brunnehilde
senior tag
Oké. Ez tényleg a no comment kategória. Ligakezdő Cyclone Glad dps 2,8 millióról 1 millára esett vissza. A tankosabb verzió 12 millióról 4,5-re, a max DPS pedig 20+ milláról 10 alá.
Az elementalist storm brand is egy vicc. A league starterem fél millió DPS lett. 3m DPS-re zuhant vissza az endgame variáció, ami legalább 100exába fog kerülni, de a max DPS-es glasscannon-nál is a 42m-ból is maradt mindössze 7,5. Grat GGG.
Szóval ja. Kb. 30-40%-os dps csökkenés. Az. Anyátokat. Most valószinű addig ütném Christ, amig mozogna, pedig nem vagyok egy agressziv alkat. Tegnap olvastam egy kommentet, amivel maximálisan egyet tudok érteni: Ez a legostobább marketing, amit elkövethetnek. Eddig minden egyes nerfnél nem csak elvettek, hanem adtak is cserébe valamit, igy sosem fájt annyira, ha valamihez hozzányúltak... Őszintén remélem, hogy drasztikusan megérzik majd anyagilag ezt a f*szságot, amit sikerült összehozniuk! Gratulálok nekik.
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
Argh!
aktív tag
Már ne is haragudj, de azt irod "ligakezdő build 1 milla dps"-el az hol nem elég neked?
Az hogy egy ligakezdő build ahogy irod, gondolom valami alap itemekkel 2.8m dps elég nagy baj volt, ezen akartak változtatni.
Amugy meg van sok uj skill, nem érdemesebb valami ujat probálni, nem érdekesebb?
Az alap dps csökkenés tényleg nem több 30-40% nál gem szinten, annál a buildnál több ami sok dps flaskát használt. Ideje volt ezt nerfelni.
Nekem az egyetlen olyan buildem amivel Sirust sikerült lecsapni az 500k dps volt, persze nem 2 perc volt
[ Szerkesztve ]
(#32090) TrollBalint válasza brunnehilde (#32088) üzenetére
TrollBalint
addikt
A 100ex-et miből tippeled? Az előző liga áraiból? Vagy belevetted, hogy mivel most még inkább keresettek lesznek az ilyen cuccok, amivel egy kis dps-t lehet kicsikarni, még jobban megdobják az árakat? Ha nem számoltad bele, akkor bocs, nem akartam rontani a napodon
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
brunnehilde
senior tag
Álljunk meg azért. PoB DPS-ek között óriási a különbség ebben a játékban, jelentősen függ attól, milyen skillel mész. DoT, nem DoT stb. Azzal a 2,8millával ezzel a builddel eljuthattál kb red mapokig, normál vagy magic t13-t14-ig, amit még viszonylag kényelmesen vitt. Most az az 1 milla lehet elég lesz t5-re.
A gond, hogy kb 40%-os DPS csökkenésről volt szó, nem arról, hogy a harmadára esik a DPS, és nem is elsősorban a ligakezdő változatokkal van a baj. Ha a ligakezdőmmel elérek mondjuk 1millát, akkor nem fogok 100 exát elkölteni, hogy nagy nehezen vért izzadva felhúzzam 5-re. Ilyen visszaesés mellett arról nem is beszélve, hogy 100exáért nagyságrendekkel több időt is kéne beleölni a játékba, mint eddig. Az 5m a cyclone gladnál meg próbáld ki, mennyit ér mondjuk egy t16-os feltápolt rare mapon, esetleg Maven vagy Sirus ellen. Ha egy buildbe beleöltél 100+ exát, akkor az igenis legyen OP, és a végén legyen vele élvezetes a játék.
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
Har_melin
Topikgazda
"Monster life has been increased by roughly 46% at level 1, tapering down to the same amount of life at level 84"
Vagyis A1-ben 46%-kal nőtt a monszták élete és ez az extra csökken le (tapering down) lvl84-en a monszták mostani szintjére. Az egész játékot érinti végig, nem csak az A1-et, csak egyre csökkenő mértékben.
Védd a fákat - egyél hódot!
(#32093) brunnehilde válasza TrollBalint (#32090) üzenetére
brunnehilde
senior tag
Lehet pár cucc értéktelenebb lesz, mint előző ligában, de gyanithatóan a játékosok száma drasztikusan csökkenni fog rövid időn belül, igy még kevesebb item lesz a piacon, ami valószinűleg az árak növekedését fogja hozni. Egy megfelelő Paradoxica, Surrender pajzs, 6L craiceann vagy rare body, tailwindes cipő, watchers, intuitive, kell még sorolnom? És ezekkel is 5m alatti a DPS, miközben a játék az elmúlt ligák alatt szépen lassan sokkal nehezebb lett.
Az elementalistnál meg olyan cuccokkal jön ki 3millára, mint az archdemon crown sisak (ulti alatt is elkértek érte minimum 30exát), a két wand és az amu a +1 levelekkel szintén átlag 30 körül mentek/drb. Tudtam, hogy OP lesz ezektől a build, ezért megvettem őket. Most nem látom a motivációt. Lehet más skillek jobban jártak, kiváncsian várom, lesz-e valami használható, amivel nem fekszel meg minden kanyarban.
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
Mirman
őstag
De amit írsz az továbbra is csak az ACT1 mobokra érvényes ami a játék összes szörnyeinek mondjuk 1-5%-a kb . Tehát ha találkozol mapon egy ACt1-es zombival mondjuk akkor az pár százalékkal erősebb lesz . Itt az act1 nehezítés a cél , nem a mapozásé ezzel a változtatással. Erősen meglepődnék ha akár 20%-al is nőne teir1 mapon egy act1 monster élete.
Viszont még ha nő is , akkor is elhanyagolható változtatás mert a mobok döntő többsége nem act1-es.
(#32095) TrollBalint válasza brunnehilde (#32093) üzenetére
TrollBalint
addikt
30ex szerintem nem olyan sok, ha esetleg nem esik Headhunter az első pár napban, akkor kérsz egyet kölcsön Sirdond-tól, aztán majd visszaadod neki, mikor esett már neked is
Komolyra fordítva... szerintem jól meg fogom szívni, viszont nem biztos, hogy hétvégén tudok játszani, jövő héten meg meló is lesz, szóval mire odaérek, hogy érdemileg tudjak valami kezdeni, már tuti lesznek buildek.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
simondr
senior tag
mi folyik itt urak? pár hétig nem játszok, erre a feje tetejére áll minden ?
Nerf hegyek és nerf hegyek? Ki mit indít?
Rayner
őstag
Szerintem is legjobb döntés kivárni pár napot
BoneDragon
veterán
Semmit, ez a liga kimarad.
Argh!
aktív tag
Aham igy megértem az álláspontodat, én nem gondolkodom igy mert a legdrágább buildom pár exás volt eddig. Ami annál drágább már nem érdekel.
Én kisérletezgetni szoktam olcso buildokkal megnézni mire elég, nálam ennyi egy liga