Path of Exile topic
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Vakegérke:] Ázsia Expressz – A sárkány útja
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Az melyik. Vannak teóriáim.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Mirman
őstag
Azért az a probléma nagyjából 30%-ban volt az amazon sara és 70%-ban az EVGA-é. Oké hogy végtelen FPS-t engedett a játék menüben , de a kártya meg erre fel akart szivni egy Paksnyi áramot . Idióta az a cég aki úgy gyárt valamit hogy külsőleg el lehessen érni hogy több áramot vegyen fel mint amennyivel elbír.
dante3
addikt
Azt nem tudtam, hogy egy bizonyos márkával volt csak probléma, annyit tudtam, hogy megsütögeti a kártyákat a game. Akkor az Asus-al talán nincs félnivalóm.
Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!
Megint piszkálják a flaskákat Videóban összefoglalva [link]
[ Szerkesztve ]
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Badlof2k
senior tag
pont most olvastam el a postot , igymar azert vannak opciok tulelni, armoural es resistel is kezdhetnenek valamit pluszba hogy ugyerezzem investaltam bele nem keveset
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
Har_melin
Topikgazda
Ahogy gyorsan átfutottam ez most egy teljes pályás buff az ailmentek ellen és a flaskák használatában. Az egyetlen negatívum, hogy a flaskák anti-ailment időtartama százalékosan csökkent, viszont a flaska időtartama nőtt, szóval itt én nem érzek komoly nerfet. (Persze lehet, hogy tévedek, nem kezdtem el számolgatni.)
Új ailment mitigation opciók a passzív fán, átdolgozott patheon buffok (brine king immunitás a freezre, arakali elég komoly DoT elleni buff, stb.), a life flaskáknál a nem-instant gyógyítás felgyorsítása, flask charge generáló passzív pontok a Rangernél - mind a nagyobb túlélést szolgálják, a defense eszközök mellett.
Az külön jó, hogy próbálják a lassabb buildeket/játékosokat is életképessé tenni. Ahogy több streamer is írta, mostanra a minél gyorsabb kill nem csak hatékonysági szempont volt - a defense egyszerűen nem tartott lépést a dmg növekedéssel, a legbiztosabb védelem az volt, ha villámgyorsan leverted az ellenfelet. Aztán majd meglátjuk, mennyire fognak működni ezek az elképzelések.
Védd a fákat - egyél hódot!
Rayner
őstag
Azt ne feledd ma/holnap jön ez is:
Part 2 covers Core Character Defences and Recovery
Összességében úgy tűnik végre tényleg több lesz a def mindenre, ami jelenleg a legégetőbb probléma
[ Szerkesztve ]
Har_melin
Topikgazda
Igen, láttam, ez most az első adag alapján az első benyomás.
Védd a fákat - egyél hódot!
Rayner
őstag
átgondoltabb marketinget érzek a poszt mögött
Tűkön ülök. Remélem ascendancy balansz is lesz. Remélem buff is a raider nerfen kívül
Vissza kell vinnem pár kazettát.
0karmacoma0
senior tag
Én is pozitív vagyok, mert most pont azt történik amit reménykedve írtam nemrég. Ha 3.15 egy alap amire lebontották a játékot és értelmesen felépítik újra a rendszereket, akkor ez bőven megérte ezt a kis szenvedést.
Ez a manifesztó nagyon szép munka. Jóval több opció lesz mint eddig. Kb úgy nézett ki régebben, hogy megnéztem van-e stun védelmem, ha nincs akkor Brine king, ha van akkor Solaris/Lunaris, a freeze-bleed flaska alap, ha befér még utility flaska akkor jöhet más immunity is. Ez most sokkal izgalmasabb része lesz a karakterépítésnek, ráadásul csak ezzel az első résszel kinyitottak pár classt amit bottal se piszkáltam volna 3.15ben. Jól indul a dolog, remélem nem lefelé megyünk innen, ahogy jön a többi info.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
Har_melin
Topikgazda
Az biztos, hogy eddig pl. a pantheon csak amolyan papucs orrán pamutbojt volt - a legtöbb build annyit írt, hogy használd amelyiket akarod. Voltak benne hasznosabb pontok (én pl. a chaos vagy a poison védelmet általában igyekeztem használni, mert "ingyen" volt), de nem igazán foglalkozott vele senki.
Védd a fákat - egyél hódot!
Badlof2k
senior tag
Huh jonak nezki az uj defense modositasok , kezd ertelme lenni igy ha armourt vagy evasiont stackelsz 🤔
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
0karmacoma0
senior tag
Sok jó dolog van, persze így elsőre nehéz felfogni mindent teljesen. Kis félelmem, hogy a Dodge eltüntetésével 2 rng layer helyett csak 1 fog védeni jellemzően low hp karaktereket, szóval még ez a buff se lesz elég ahhoz, hogy az evasionba invesztáló karakterek jól érezzék magukat dodge nélkül. Dualistal pl most biztosan az armour felé indulnék a fán.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
Rayner
őstag
Nagyon pozitív változások eddig, dodge miatt kicsit én is félek, de összességében brutál jónak ígérkezik. (egyértelműen vissza akarják csalni a játékosokat ) lehet azt nyilatkozta CW hogy van pénzük meg blabla kibírják... ebből látszik, hogy nagyon fájt nekik az elmúlt 2 liga
Har_melin
Topikgazda
Armor buff - hurrá
Eva buff és egyszerűsítés - hurrá
ES recharge módosítás - hurrá
Dodge kivezetése - majd a gyakorlatban kiderül
Block - durva nerf a maxblockon.
Fortify - direkt dmg melée karaktereknél nem lesz érdemi változás, caster proccolóknál igen
Egy gyors átolvasás után eddig ennyit fogtam fel. Itt azért már lesz sírás (pl. én is sírnék a maxblock gladiátor nerfjén, ha mostanában játszanék), de alapvetően az irányt még mindig jónak érzem és az egyes pontoknál is inkább a buffok dominálnak, nem a nerfek.
Védd a fákat - egyél hódot!
Videós átbeszélő [link]
Most már biztos, hogy brutális lesz az új liga. Hype train.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Badlof2k
senior tag
Hm evasion es dodge sose volt szerintem egy jo layer , legalabbis nekem nemjott be ez a vagy /vagy , biztos franko amikor mindent kikerulsz de ha bekaptal egy potya utest
Most legalabb az armour kezd ertelmet nyerni igy , a spell suppression pedig jo kiegeszito lehet melle , mostmar csak az erdekelne az egesz melle hogy az elemental resistancek azzal hogy tobb plusz maxot tesznek elerhetove a fan mennyire fog jo lenni 🤔
A Forty valtozas is erdekes lesz , mer az kb minden buildnek majdnem hogy igy vagy ugy bent volt a dmg reduction miatt , mondjuk majd kiderul miaza heavy price amit emlitettek
A gladinal irtak hogy kiveszik azt as ascend nodeot(marmint bekerul a passiv fara elerheto mindenkinek) de ugyanakkor ugyakarjak atalakitani hogy legyen ertelme hogy gladi es blockos legalabbis nekem igy jott le a dolog🤔
[ Szerkesztve ]
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
TrollBalint
addikt
El akartam olvasni, hogy mik változtak, de ... ez sok. Sőt, a soknál is sokabb Lehet inkább a linkelt videót meghallgatom
Mindenesetre az első gondolatom, hogy "megöltétek a dodge-t, szemetek!" jelentősen alábbhagyott, mikor olvastam, mennyire buffolták az evasion-t meg az armour-t. Az ES résznél már elfáradtam, de ott is valami komoly buff volt, kezdve, hogy a ghost dance-t megkaphatja mindenki.
Badlof2k: erre a max reistance-re én is kíváncsi vagyok, meg a spell supression-re is. Mondjuk a dodge/evasion nekem mindig is bejött. Sőt, az meg az energy shield amivel tudtam játszani
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
0karmacoma0
senior tag
Alapvetően mapozásnál nagyon jó mitigation az eva-dodge. Ha sok kis dmg forrás van jelen, lényegében ugyan olyan mint az armour. Bekapnál 10k dmg-t 100 részletben és ekkora mintán pont annyival csökkenti a beérkező dmg-t mint egy sima dmg reduction. A probléma nyilván akkor van mikor valami nagy üt meg és dobsz a kockával túléled-e.
Szerintem a max resist bővítés jó ötlet. Ugye poe- rendszerében plusz % 4% dmg mitigationt ér. Előző ligában beáldoztam néhány dmg node-ot, hogy növeljem a max resistet, és kifejezetten tankos volt a karakter. Az utóbbi években szinte mindig a fizikai sebzés kivédése volt a legnagyobb problémám.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
Badlof2k
senior tag
Az addig oke hogy kis reszeleteknel meg surusegnel jo vedelem lehet de ugye nem negalja a berkezo dmget hanem kikerulni attol meg a bekapott az fajhat , szal ja en ezert nem voltam kibekulve ezzel sose .
A max res meg tenyleg jo lehet de azert jolenne mar a 75os alap maxnal is erezni hogy van , mert nekem mindig az az erzesem volt hogy mintha nemislenne neha annyira komoly ele dmget lehetett kapni mar kezdo sarga mappon is (nyilvan liga elejen 4k hp mondjuk stb de attol meg nekem ez mindig fura volt ) az RF templarnal lattam csak akinek 85os fire resistance volt hogy a fire dmgek csak csiklandoznak , egyedul a Phoenix guardiane volt kemeny ugyanugy , de az Boss nem kis mitugrasz sarga/kek mob
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
0karmacoma0
senior tag
Talán az segített volna, ha kapcsolnak hozzá másodlagos főleg recovery rendszereket. Olyanokat mint az es on block. De azért továbbra is tartom, hogy egy jól felépített nem glass cannon karakter evasion+dodgeal is tudott nagyon tankos lenni. Persze kellett hozzá wind dancer, fortify és rendes hp pool.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
TrollBalint
addikt
Én mondjuk hiányolom a Ward-dal kapcsolatos változtatásokat. Remélem fel lesz kicsit húzva, mert nem tűnne rossznak, de egyelőre inkább a használhatatlan kategória.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
Badlof2k
senior tag
Ha jol olvastam akkor a ranger witch shadow vonalon lesznek life regen, reco es curse ellenes dolgok , meg ugye osszesegibe a life regent is megvarialjak es buffoljak rareken(?) , endu charge utan valo regent lejebb huzzak szal lesz ra lehetoseg a life/evasion alapu buildeknek recoveryre boven, az Es/hybrideknek pedig az Es recharge ratek , on block, es regenek osszhatasa megjobb lehet, mondjuk papiron minden szep mindig majd gyakoraltba pedig kiderul .
Balint.:Nem azt mondtak hogy lesz meg majd Ward ? Csak meg dolgoznak rajta hogy is legyen integralva?
[ Szerkesztve ]
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
Szegény jugg, remélem átdolgozzák.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Badlof2k
senior tag
Haat raferne , jopar liga ota nem nagyon nyultam hozza mert nekem a Juggrol valami megolhetetlen tank jut eszembe, naa errol ez nem mondhato el Nyilvan build fuggo de szerintem elegge vissza van maradva a tobbi ascend classhoz kepest.
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
0karmacoma0
senior tag
Hát EO nélkül elég szenvedős lesz szintezni 1-2 buildet, de meglepődve tapasztaltam, hogy ma este 3 oldalról bántották a kedvenc buildem és nem lett sokkal szarabb.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
Rayner
őstag
Ahogy várható volt aurastackerek kuka. Többit még nem tudom hova lesz jó
Én mindennek örülök ami felkavarja a metát és kukázza a régi buildeket
Vissza kell vinnem pár kazettát.
TrollBalint
addikt
Azt nem tudom mit mondtak, mert nem szoktam hallgatni szinte semmit, ami a poe. Az oldalon lévő híreket szoktam olvasni, de az elmúlt 2 ligában azt is csak immel-ámmal, inkább itt tájékozodtam.
Mindenesetre fura nekem, hogy behoztak előző ligában egy új védelmi mechanizmust (gondolom annak szánták) amit abszolút nem lehetett használni, és most se nagyon láttam rá semmi infot.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
Badlof2k
senior tag
Oke aura es curse botokat beutotte a hammer , de valaki elmagyarazna hogy ez az efficiency hogy mukodik?🤨
Balint.: Nekem is csak azert remlik mert mintha valamelyik podcastbe amibe reszt vett CW ott mintha kerdeztek volna errol hogy mi a terv.
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
Har_melin
Topikgazda
Aura- és cursebots - bye-bye (egyelőre, addig legyek szegény, amíg nem találnak majd ki valamit)
Elemental DoT - nem tudom felmérni, nem igazán játszottam ilyennel az elmúlt másfél évben. Amennyire rémlik, RF buildekből most is volt azért elég potens. Az, hogy az EO-t annak a skillnek kell aktiválnia, amelyik hasznot húz belőle (nem általában kell critet elérni) első blikkre a CoC buildeknek lesz nagy érvágás.
Az EE átkerül a Ranger oldalra - lehetőség a rangereknek, nem nagy extra az elementalistoknak (a ferde szálon lévő jewel foglalatot általában amúgy is használták)
Burning Arrow skill és ignite boss dmg változás - egy jó kezdő skill mindig jó, a jó boss dmg még jobb
A két support build kasztrálását kihagyva ez a csomag szerintem ellentmondásosabb lesz, mint az előzőek, és főleg majd inkább a gyakorlat mutatja meg, hogy a buff-nerf arányok a konkrét játékban hogyan működnek. Nekem az a benyomásom, hogy próbálják egy kicsit áttekinthetőbbé tenni a játékot. Ha ilyen dmg-et akarsz, akkor erre van szükséged - nem nyolc különböző áttételes mechanika, amiből ha egyet valamiért változtatnak, viszi a kukába a te buildedet is.
Védd a fákat - egyél hódot!
Har_melin
Topikgazda
Olyan érzésem van, hogy a ward védelem tévedésből került bele, félkészen. Mint ha a launch előtt vették volna észre, hogy basszus, ennek a fejlesztése még sehol sincs - mindegy, maradjon majd nem foglalkozunk vele.
Nekem elég PoE2 featurenek tűnik, amit ki akartak próbálni, de valahol elakadtak vele. Most meg a renomé javítása érdekében fontosabb volt a jól ismert problémák kezelése a védelemnél, mint hagyni azokat és mutogatni, hogy vaaan máááásik!
Védd a fákat - egyél hódot!
Rayner
őstag
Pedig számítottam rá, hogy kezdenek vele valamit, még a patchnotesban lehetnek hozzá módosítások, de nagy dologra nem gondolok. Annak viszont örülök egy kicsit, hogy az aura halmozások és beépítések helyett inkább azok hatékonyságát növelik. a megnövelt defense-el ki lehet hagyni "talán" egy def aurát ami megmarad az erősebb lesz.
Amúgy jah ez a renomépeccs niylván kellett még nerf de csak egy olyat bontottak szét ami viszonlag kis körben érintett így nagyon nem fogja befolyásolni a visszatéréseket
[ Szerkesztve ]
TrollBalint
addikt
Igen, nekem is ilyesmi érzésem van, hogy véletlenül bekerült és cikibbnek érezték volna, ha visszavonják, hogy 'bocsi, ez még nincs is kész'
MIndenesetre az egyszerűsítés, ahogy Te írtad jól hangzik, (bár én még mindig nem olvastam el) mert így talán többen próbálnak meg kitalálni saját buildet. Amit én is szeretnék, de nekem egyelőre még túl sok az összefüggés, amit nem látok
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
0karmacoma0
senior tag
A cold DOT sajnos nem számít ailmentnek így teljesen kimarad az EO-ból. AZ EO-t és EE-t is storm brand aktiválta eddig. KB 60% more dmg volt a kettő. Magát a Vortexet és a COld snapet elég szépen felbuffolták, így közepes DMG veszteség mellett felszabadul pár skillpont és gemslot. A Trigger wand már 3.15ben ment a levesbe, ezért nem is indítottam VOrtex buildet az előző ligában. Nagy QoL, hogy nem kell manuálisan aktiválni ezeket. Persze az aura stacelés kötelező volta sok nerf miatt, így a curseök így is stormbranden voltak, de szerintem én visszatérek a blasphemy aurához. Az új rendszer talán kicsit kedvez a normális aura stackelésnek csak 100% után fordul át a dolog. Ezt kifejezetten okosan oldották meg.
Battletag: Andree#2791 POE: https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Karmacoma00/characters
Rayner
őstag
Nah egy splitting steel champra benevezek starternak ha nem jön más nagyobb change
[ Szerkesztve ]
m.lala
aktív tag
Én elfáradtam, maradt vagy 50 exám nem kezdtem másik karit.
Kiprobáltam az ice shot-ot és hát tényleg nagyon jó volt. Clearspeed 10/10, bossra awa gemekkel 9/10, minden másra ott a mastercard. Dehát 3k tpvel a sok 1 hit elvette a kedvem.
Eleinte jól haladtam maxolgattam az atlaszt, de meglepő módon nem volt kedvem a végéhez, 140/163 az atlasz, awa 6 és meguntam. Érdekes mert máskor sose volt pénzem a fene nagy szerencsefaktor miatt és megvolt a motiváció most hogy volt lóvé, dőlt borult az ellen mapokon meg kedvem nem volt, ki érti ezt.
Kövi liga lehet pihi bár a változások biztatóak, de ha lesz kedvem is akkor egy dex stack cyclone csak a sebesség miatt farmra, főkarinak meg valami ne érjetek hozzám totem..de perpill lehet jobb lesz pihenni.
Azthiszem megint tanultam, igy 5-6 liga után, de továbbra sem érzem mi az a kari ami nekem való, amivel teljesen tudok azonosulni ami gyors, nagy a clearspedje és kellően tankos....eddig a legközelebb a wild strike lightning raider járt hozzá.
Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?
brunnehilde
senior tag
Sziasztok! Rálestem fél szemmel ezekre a változásokra, úgy tűnik most adni is akarnak valamit. Mondjuk pont a gladit nyirbálják meg, versatile helyett lesz valami lucky akármi, a max block meg 50%-ra lesz redukálva, ha spell blockot is akar az ember? Nem tudom mit alakitanak még konkrétan a gladi passzivokkal, de igy már nem is olyan vonzó ascendancy. Főleg, ha egy championnal is elérhető az 50-50% attack/spell block + forty + kb 30-35k armour + 50%-al több dps. A champ lesz az új glad.
Én pedig lesújtok majd tereád hatalmas bosszúval és rettentő haraggal..
(#32990) TrollBalint válasza brunnehilde (#32989) üzenetére
TrollBalint
addikt
Lassan nekem is ki kellene találnom valamit, hogy mivel kezdek. Már vagy 3 - 4 liga óta akarok valami íjász / raider kezdőt, most tényleg meg kellene csinálni
De azért megnézem mit fogsz kihozni / összerakni, mint új gladiátor
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
(#32991) Plazmacucci válasza brunnehilde (#32989) üzenetére
Ne aggódj a fortify-t is hazavágják.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Badlof2k
senior tag
Castereknek maybe, mondadojuk alapjan meleeknek lesz sokkal megerosebb
"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "
De hát úgy így is erős. Ez nem logikus
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Nekem ez a bajom az új ele változtatásokkal: [link]
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Har_melin
Topikgazda
- Nyolcból négy Atlas régió marad, Tirn's End, Lex Proxima, Lex Ejoris és New Vastir megszűnik. Nem írják, de mivel a két Lex régió az egyik negyedet fedte le, nyilván teljesen átrendezésre kerül a megmaradó négy is.
A watchstone konverziókról bővebben itt.
Sacred orb: a mostantól +/-7,5% eltéréssel rollolt defense értékeket lehet majd vele módosítani az armor darabokon. Min-maxoláshoz lehet jó, high end orb lesz.
[ Szerkesztve ]
Védd a fákat - egyél hódot!
Rayner
őstag
ezeket amúgyse szerettem futni 1-2 kivétellel, remélem azokat átteszik másik régióra.
gondolom megvan a halmaz mely mapokat hanyagolta a nép azokat dobják
Az orb meg olyan számomra mint a tailoring orb...tudom hogy van, és drága
[ Szerkesztve ]
Én ennek örülök, mert van esély rá majd, hogy a kevesebb atlas passívot gyakrabban lehet futni.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
Rayner
őstag
jah majd össze lesz rakva 2 regió 1be aztán a Orb of Unmaking meg lesz majd 1ex/db
BoneDragon
veterán
Hála az égnek.