Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#47205632
törölt tag
Van minden motorszériának egy szintje amit bele kell rakni, fölötte már eltérő melyik mennyire reagál a jobb olajra. Ezek a motorok nem igazán profitálnak az észter vagy PIO alapú olajokból, mert szerkezetileg nem háklisak ilyenre. Viszont lefele már nagyon érzékenyek lesznek arra, ha csak egy félszintetikus 10W40-et kapnak.
Az ásványi olajból kinyert szintetikus Elf elég nekik. Vannak már ezek a motorok olyan idősek és annyit futottak, hogy a gyakorlati tapasztalat stabilan alátámasztja.
Persze bármit lehet belerakni akinek ami tetszik, csak a viszkozitása, meg a Renault szabványnak feleljen meg. Viszkozitásban ha el is van térve akkor a hideg oldaliból egyet kell lefele, többet nem érdemes (itthon, Szibériában más lenne a helyzet). Azt meg már megtettük, mert a gyári ajánlás az 10W lenne, de 5W mondtunk rá.