Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [moongoose:] Retro AT rendszerű számítógépház textúrájának visszaállítása.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
mycso
Topikgazda
A regeneráláshoz utólag befecskendezett gázolaj egy kis része a hengerfalon lefolyik az olajteknőbe. [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
meroly
veterán
Ez nagyon jo kis cikk koszi.
En most a Bosch sarga konyveket kezdtem el olvasni. Szepen érthetően leirja mi hogy mukodik.
Azok is nagyon jok.
Impossible is nothing
ilyenezalaci
tag
Sziasztok. Bemérettem nemrég az akksimat (Fulmen 70ah 760en), 259 en indítót tud. A töltöttség 100% volt, az eredmény 34 %. Várhatok még vele őszig, vagy ne kockáztassak? (Megane III, 1.5 dci 90 le, auto klíma)
(#59254) diablo1984 válasza ilyenezalaci (#59253) üzenetére
diablo1984
veterán
Ha nem gáz, hogy egyszer nem indul, akkor várj!
(#59255) molnarpeter válasza ilyenezalaci (#59253) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Van okos töltőd, illetve egy tartalék izzó és vezeték? Csinálnék 2-3 töltés - merítés ciklust, az kicsit talán gatyába rázza. Amúgy egyetértek az előttem szólóval
(#59256) ilyenezalaci válasza molnarpeter (#59255) üzenetére
ilyenezalaci
tag
Buta töltőm sincs, nemhogy okos
LamerGyuri
senior tag
Legyen június 9. vagy 10. a topictali eme helyen. Ha már más nem aktivizálja magát hely vagy időpontügyileg.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
M@rdel
őstag
Még egy kérdés kormányösszekötő gömbfej témában.
Milyen márkák ajánlottak, illetve kerülendők?
Esetleg kedvenc webshop?
rob210
Topikgazda
Összefoglalót olvasd el
www.wrcauto.hu
www.autoalkatreszed.hu
Renault power
rob210
Topikgazda
a 9.-et támogatom a 10.-e, nekem biztos nem jó.
Renault power
polonic
félisten
A 9 előreláthatólag nekem is jó.
gixxergabi
senior tag
Ha jól olvastam MIII eur 5 1.5 dci-mel kicsit nyugodtabb lehetek mert kipufogócső-befecskendezés van benne...
LamerGyuri
senior tag
Akkor engedelmetekkel:
Topiktali!
2018. június 9.-e, szombat, rob210 javaslatára ITT, a Kamaraerdőben.
Batyus buli; ki mit hoz, azt eszik-iszik. Na jó, sosem sajnáltam egy kortyot vagy falatot senkitől
Érkezést - széledést itt megbeszéljük; nyilván, ki milyen messziről, gyerekkel vagy unja el magát.
Program: érkezés, egymás méregetése, másik autójának fikázása imádása
Opcionális: közös kaja, gyerekek legeltetése (mennyémááinnenjáccani!), szerelés.
Esőnap: szerintem jó idő lesz. Ha nem, majd ott kitalálunk valamit
Eddig 3 autó akkor. Aki csak "beugrik 10 percre", azt is szívesen látjuk.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
rob210
Topikgazda
Végre valaki kezébe vette az irányítást
Ha valaki hoz fát, (panelban lakom) akkor nyársunk van sütnivaló meg minden boltban akad.
Szerintem közösség építő egy boszorkányégető máglya mellett összefüstölődni
Renault power
Tosee
őstag
Erre valaki tud nekem hasznosat mondani? Találkoztatok hasonlóval?
A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
Steven
addikt
én 9 én dolgozom este 8 ig és 10 én érek rá
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
huniross
tag
Köszi, 13 cm-es 4 ohmos Pioneer hangszóró egy fül félrehajtásával pont belemegy, plusz lehet kapni csatlakozót hozzá, hogy a vezetékekkel se kelljen mókolni.
rob210
Topikgazda
Tudom azért mondtam
Tettem már be.
Renault power
M@rdel
őstag
Az tényleg kimaradt!
Köszönöm!
(#59270) orosziem81 válasza diablo1984 (#59245) üzenetére
orosziem81
tag
Hát amikor utoljára csináltattam Vácon egy maszek klímásnál, nála mindegy mennyi a különbség ami pluszba belemegy, a teljes töltés árát kellett fizetni. Gondolom azért is, mert ez a lefejtős, visszatöltős mutatvány hosszú idő.
(#59271) orosziem81 válasza LamerGyuri (#59263) üzenetére
orosziem81
tag
Sajnos nekem sem jó. Akkor jövünk haza Balatonról, és fix, hogy az út után/közben nem akarunk máshova már menni.
orosziem81
tag
Majd reagálsz a privátomra?
kisninja
őstag
(#59274) LamerGyuri válasza orosziem81 (#59271) üzenetére
LamerGyuri
senior tag
Sajnos tisztában voltam vele, hogy nem fog minden érdeklődő pont akkor ráérni. "Sikerességtől" függően lehet évi 2-3 összeröffenés, akár az ország teljesen ellentétes pontjain. Hála isten, vannak még csendes, túristamentes szép környékek.
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
#32577792
törölt tag
Az mitől lehet, hogy a klíma kompresszor javítása, feltöltése óta néha eléggé lefogja a teljesítmény gyorsításkor? Eddig ezzel nem volt gondom.
L3 1.5dci
rob210
Topikgazda
Most működik rendesen?
Hirtelen gyorsításkor le kéne kapcsolnia a klímának.
Diagon lehet monitorozni, ha nem kapcsol le, akkor valami nem oké továbbra sem.
Renault power
#32577792
törölt tag
Klíma jó, bár az egész cécó..
A gyárira vettem tárcsát meg ugye vele a csapágyat, azokat tette fel, majd az 1 éves hella le. Azt mondta kész van, mentem érte, elhoztam de csak fűtött. Visszavittem, próbálta, nem volt jó. Nyomás oké volt. Azt mondta töltött rá olajat is. Nem tudta megtalálni a hiba okát, 2 nap múlva elvittem és ott hagytam. Megcsinálta. Ami érdekes, hogy szerinte el volt dugulva az elpárologatónál. Aztán mutatta, hogy amit levett olajat olyan fura, mintha kettő fajta lenne és valószínű ez okozhatta. De hát ő töltötte rá..
Mindegy, most rohadt hideget nyom, mérte a kijövő levegőt, volt az -2,6 is.
Ezt sem értem hogy lehet mínusz
polonic
félisten
A mínuszok sem jók szerintem. Megfagy a hőcserélőn a víz akkor.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én soha nem éreztem, hogy emiatt a klíma lekapcsolna, de azt sem, hogy a lóerők elfogytak volna.
Bár igaz, az enyém 2.0dCi, de szerintem ez csak régi autóknál volt "fojtva". Talisman-nal sem éreztem, hogy valamelyik eltűnt volna. (egyébként meghirdettem egy sima apróban egy ingyenes újságban, a netet egyelőre kihagytam, mert kíváncsi voltam, hogy mennek manapság ezek a szekerek, és el is adtam, jött egy szerintem falusi pénzes vevő, puff megvette, nem is alkudott, helyette nem francia lett és nem is dízel a befutó).
Szóval, biztos, hogy így kell működnie helyesen?
rob210
Topikgazda
A "kis" ccm eseknél lekapcsol hirtelen gázra.
Nem én találtam ki
Renault power
just
aktív tag
Laguna III-nál cserélhető külön csak a termosztát? Kereső dob ki sima termosztátot, meg ami egyben van a házzal. Mekkora meló? Megéri vele szenvedni vagy cseréljem egyben a házzal? Úgy néz ki hogy nyitva maradt.
Two things what i hate. People that can't count...
ΞΔGLΞ
nagyúr
Az oké, csak szerintem ez inkább régi autóknál volt így megcsinálva. Azért írtam ezt, mert manapság ez már elég gáz lenne, ha emiatt lekapcsolna a klíma, vagy elfogyna az erő, mert anno a Lincoln-omban [link] 7600!-as ford motor volt, meg bőven nyomaték is (még jó ekkora böhöm motornál) mégis lekapcsolta, ha odaléptem neki. Igazából nem is arra találták ki, hogy sportosan kellene vele menni, de ha odaléptél neki, akkor bizony füstöltek a kerekek.
Ez egy 6 méteres hajó volt...Siklott az úton...és nyelte a benzint, mint állat.
A nagy benzinfaló v8-as dögös hangját semmi nem tudja überelni, egyszerűen csodálatos, ahogyan jár. Sajnos a négyhengeres dízelek a legszarabbak a világon, ha motorhangról van szó, de jó olajokkal és adalékokkal rendesen be lehet fogni a "pofájukat".
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Préselt műanyag, már a IIes IIIas meganennál sem lehet csak házzal együtt cserélni.
Vegyél tömítést is, illetve értelemszerűen az olajcsere és a hűtőközeg cseréje nem maradhat el.
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Robimester egy kérdés...
Számít valamit, hogy az üzemanyag gyorscsati egyenes. (ugye ilyen kellene nekem), vagy derékszögű?
Mert ilyen derékszögű lenne azonnal, de nem tudom, hogy emiatt ugyanúgy szipkázná-e a naftát? Mert, ha egy kicsit is nem úgy jönne, ahogy kell, akkor felejtős és várok tovább, hogy végre megérkezzen az az elcseszett csati. Sajnos a cső nagyon határeset volt szemre ha leoperálom róla a törött csatlakozót, szóval hogyha csak azt teszem rá, akkor vajon leér-e a D2 szűrő kivezetésre... Hát nem voltam biztos benne...
Emiatt inkább visszaszereltem mindent. Hogy ez a xar miatt is, hogy a jobb kerék mögé rakták a szűrőt, emiatt autó felemel, kerék leszed, pajzsot bont a kerékívben, majd vissza minden, remélem széjjel csuklottá magát az évek alatt "megálmodója".
Tudom azt is, hogy ott tud hűlni talán a legjobban, de akkor is...
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Ha magát a vezetéket nem töri meg, akkor nyugodtan áramlási szempontból nincs jelentősége olyan mértékű nyomás van ott, hogy azt nem fogja befolyásolni.
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
De-de, most, hogy írod, biztos, hogy megtörné, hiszen pont úgy van a kialakítása, hogy nyíl egyenesen megy rá a szűrőre. Kösz a tanácsot, de inkább várok, akkor tovább ...még.
rob210
Topikgazda
Na srácok erre mondjatok valami okosat.
A gép nem indul meg úgy ahogy kéne 131 lovas IIes megane 1.9 dci DPFes
3asban ha 3000ig elforgatom olyan koromfelhő jön ki a kipuffogóból, hogy meghalok a látványtól.
Amúgy nem füstöl, de olyan savanyú szaga van és marja a torkomat.
Szerintem valami arány rohadtul nem jó, a hibakkódok is bizonyítják, d enem tudom merre menjek.
Az EGR tisztítva, a MAP szenzor cserélve. A turbónyomás viszont nem épül fel úgy ahogy kéne.
Olajat nem eszi, amúgy jön megy teszi a dolgát.
Tanácstalan vagyok.
Renault power
molnarpeter
nagyúr
Nekünk akkor kezdett kormolni, mikor IC kilyukadt. Szépen lehetett látni, mert DPF nélküli 1.9 dCi még. Fokozatosan egyre jobban, aztán már limp home is volt, ha nyomta volna az ember. Hány km van benne?
Esetleg vákuum csöveket, pumpát ellenőrizni
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Nem tudom őszinte leszek ezeket a hibakódokat kéne megszűntetni, mert törölni engedi de első beindítás után vissza is jön az összes.
Na mindegy ebből komolyabb bontás lesz.
De ez a savanyú kipufogószag zavar a legjobban nagyon nem jó az égés.
Renault power
#47205632
törölt tag
Sajnos elment egy váratlan dologra a pénz így nem tudtam az olajakat megvenni, viszont akkor már ha mást nem is tudok tenni hát megnéztem egyáltalán a szintet meg a színét a váltónak, mert a legjobban a diffi enyhe búgása zavar meg néha erősebbet kell nyomni hogy az 1-es meglegyen. A cédula szerint ez egy JB3-as váltó.
Kitekertem a fekete műanyag vackot ami rá volt kicsit tépve, csordogált rögtön az olaj szóval a szint jó és a színe is mélysárga tiszta enyhe sötét árnyalattal, szóval ez egyáltalán nem a 16 éves gyári töltetnek tűnik. Az valahogy így nézne ki. [link]
Persze ebből nem tudjuk meg mikor volt cserélve meg azt se, hogy egyáltalán belevaló olaj van-e benne. Kicsit erős olajszaga volt és híg annyit el tudok mondani róla.
[ Szerkesztve ]
mycso
Topikgazda
Ilyen savanykás maró szag (vagy valami hasonló) regeneráláskor szokott lenni. Diaggal rá lehetne lesni a dpf telítettségére.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
diablo1984
veterán
Vagy ha elègetlen gázolaj van a rendszerben! Nem kizást hogy valamelyik injektor csúnyán hugyozik....
rob210
Topikgazda
Igen az, de a dpf telitett, ezt irta is a diag, ott van a képen is mint hiba. Tehát attól félek ez le lett állitva egyszer kétszer regenerálás alatt. Az meg tudjuk mit eredményez
Renault power
rob210
Topikgazda
Ha hugyozna, akkor irná az injection fault ot.
[ Szerkesztve ]
Renault power
molnarpeter
nagyúr
Mondjuk mikor IC fososodott, lökte ki az olajat is az elejére...
rob210
Topikgazda
Hát kiderül, holnap lesz a napja amikor szétkapom.
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egyébként nem először tapasztalom, ha itthon tankolok, ami elég ritka, akkor ilyen hypo szerű szúrós szagot érzek néha én is, ettől függetlenül az autó vadállat és egy slukk annyi füstölés sincs, de amikor beindítom, hát szoktam fintorogni, meg szintén emiatt ilyen maró érzésem is van. De csak akkor érzem, ha mint írtam is beindítom és helyben jár a motor, utána már egyáltalán nem, pedig gyakran le van húzva az ablak mostanában.
Jah, meg az enyémben FAP sincs ugye...még erre sem foghatnám, tehát az itthoni naftával van, vagy lehet valami néha...
A Trabant meg Wartburg-okat meg milyen jó volt szaglászni anno...
[ Szerkesztve ]
diablo1984
veterán
Pedig csúnyán moslèkolja a gázolajat, az meg egy helyen jut a hengerbe.....
rob210
Topikgazda
Hát mindegy rámérek majd a porlasztókra is.
Azon már nem múlik semmi, csak azt nem írja hibának cserébe minden mást igen.
Renault power
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari