Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#59701) rob210 válasza Geri19831208 (#59700) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ha szinten van a hűtőközeg, akkor indítsd el a motort.
A fűtést tekerd fel és kapcsold be a ventillátort 3 as fokozatra. (ilyen melegben nagy éélmény lesz)
Kapcsold fel a tompított lámpát, nem vicc előbb melegszik.
Járasd addig amíg a ventillátor el nem kezd járni az elejében a nagy hűtőnél.
Ezután állítsd le és ronggyal óvatosan nyisdmeg a kupakot a kiegyenlítőt tartályon.
De nagyon óvatosan ahogy a vízszint elkezd emelkedni azonnal zárd vissza.
Ezt játszd el annyiszor míg le tudod venni a kupkaot úgy, hogy nem fut ki a forróvíz!!!
Majd örülj, hogy tööbé nem csobog a víz. ;)

Renault power

(#59702) Geri19831208 válasza rob210 (#59701) üzenetére


Geri19831208
csendes tag

Köszönöm szépen.
Holnap megcsinálom.

(#59703) #47205632 válasza Geri19831208 (#59702) üzenetére


#47205632
törölt tag

Arra számíts, hogy vagy negyed óra is lesz mire felmelegszik, ezek már nem Ladák. A télen a hidegben termosztát ellenőriztem egy Ladát és basszus 5-6 perc alatt már hűtőventi kapcsolt. Jó mondjuk ott a manuális szívatóval csodákat lehet művelni hőtermelés szempontból.
Szerintem érdemesebb elmenni vele egy körre 2-3 Km és utána berregtetni alapjáraton otthon. Akkor hamarabb le van tudva.

(#59704) #47205632 válasza ΞΔGLΞ (#59697) üzenetére


#47205632
törölt tag

Ebbe az a szánalmas, hogy nem képesek normálisan előre jelezni. Reggel még semmit se írtak róla. Bár ilyen elmebeteg időjárást nehéz is előre jelezni...
Köpönyeget szoktam nézni, de azok elég összevissza jeleznek, a múltkori nagy jégesőt ki se írták, a mostanit már bezzeg mutatják ők is.
Időkép jobb inkább, bár az se tökéletes.

Pont most mostam le a kocsit, 10 óra körül ér ide ez a szar, addigra megszárad és le is takarom.

(#59705) molnarpeter válasza #47205632 (#59704) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

[Egy]
kettő
+józan paraszti ész :D

(#59706) rob210 válasza #47205632 (#59703) üzenetére


rob210
Topikgazda

De ugye azt is tudod, hogy 30°C van mostanság?
Nekem konkrétan 7 perc alatt üzemmeleg a motor ;)

Renault power

(#59707) #47205632 válasza rob210 (#59706) üzenetére


#47205632
törölt tag

Neked bivaly 1.6-os van, nekem az 1.4-es libakergetőnek több idő kell. :DDD

(#59708) rob210 válasza #47205632 (#59707) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ma cseréltem hűtőt egy 1.4es K4J750 esen 10 perc alatt megvolt a légtelenítés, de hagyjuk.
:R

Renault power

(#59709) Robi81 válasza rob210 (#59708) üzenetére


Robi81
tag

Megane ketton is ugyanez a folyamat a legtelenitesnel? Mert szeretnem majd lecserelni a hutofolyadekot mert nem mai mar.

(#59710) rob210 válasza Robi81 (#59709) üzenetére


rob210
Topikgazda

:K

Renault power

(#59711) Shamat


Shamat
aktív tag

Na kész lett a gépesem, múltkor írtam, hogy mintha nem menne egy henger. Hát nem is ment. :DDD Trafó adta meg magát, rob jól mondtad, köszike! :R

Felni ügyben lenne kérdésem most. Laguna 2 ET szám? 17-es felnit néztem ki, de a neten ET38, 45 és 50-et is írnak... :U Vagy mindegy, bármelyik mehet alá?

DEAD LIKE ME

(#59712) rob210 válasza Shamat (#59711) üzenetére


rob210
Topikgazda

Nem mindegy.
Az et nem elég az is kell, hogy milyen szélej a felni, annak függvénye az et szám.
5/108/60 17x7 ET37-48
5/108/60 17x7.5 ET40-48 Ezek mennek fel úgy, hogy nem okoznak gondot.
;)

Itt pl. egész jól össze vannak szedve.

Renault power

(#59713) #47205632


#47205632
törölt tag

Valaki aki unatkozik az rámérne, hogy mennyi töltőfeszültsége van az akkunál alapjáraton meg fordulatra? Illetve ugyanez bekapcsolt tompítottal?
Megane 1, 1.4 16V 95le, illetve amit ezzel a motorral szereltek.

(#59714) rob210 válasza #47205632 (#59713) üzenetére


rob210
Topikgazda

13.8 valamint 14.5 között ingadozik.
Különben nem jó a generátor fesszabályzója.

Renault power

(#59715) #47205632 válasza rob210 (#59714) üzenetére


#47205632
törölt tag

Jó mert nekem 13.5 és 13.6 között ingadozik, csak mert kérdezték, hogy más kocsikban mennyi, hogy típusjelenség-e, de ezek szerint biztosan nem.
És mennyi egy ilyen fesszabit megcsinálni vagy kicserélni?

(#59716) rob210 válasza #47205632 (#59715) üzenetére


rob210
Topikgazda

A tiéd alapjáraton megfelelő, ha 13.5 öt tölt. Emeld meg a fordulatszámot 1000/1200 ra ott kell olyan 14/14.2 öt töltenie. A nagyon magas töltés sem jó max 14.5 afölé nem mehet.
Ha fesszabályzós az 10 alatt megáll, de lehet a dioda hidat is cserélni kell, etc etc.

Renault power

(#59717) lsc


lsc
nagyúr

Ugye van az hit hogy japán autókhoz drága az alkatrész, corollámhoz valami 8e-ért vettem kesztyűtartó zárat. Megkérdeztem a renaultnál megane 2-es kesztyűtartózárat, külön nincs csak fedéllel 78e-ért. Ez szabadrablás.
Nem flame, csak a véleményem.

Az élet kegyetlen .

(#59718) ΞΔGLΞ válasza lsc (#59717) üzenetére


ΞΔGLΞ
nagyúr

Ez olyan, mint az én pár száz forintos vacak gyors csatlakozóm... Külön nem gyártja a ez a köcsög cég, csak egyben lehet megvenni a teljes csőrendszert, amire ugye nincs szükségem 44.900-ért. A másik, hogy családban van 2 japán autó is (honda, nissan benzinesek 2010 és 2005) , a hibalista, mint olyan nem is létezik, a kötelező szűrő, fékbetét etc...szarságokon kívül csak a tankfedél van kinyitva tankolás céljából...

Kíváncsi vagyok az új WV benzines autóm vajon meddig bírja majd...Kötve hinném, hogy annyi baja (semmi nem) lenne, mint a két említett japánnak...[link]

[ Szerkesztve ]

(#59719) rob210 válasza lsc (#59717) üzenetére


rob210
Topikgazda

Szalont hívtál fel ugye ;) :D
Na mert ott persze, hogy drága.
A renaulthoz, nem drága az alkatrész, csak tudni kell a forrásokat. Ez viszont nehéz ügy ezt elismerem. ;)
Nekem is 2 évembe tellett mire kitapasztaltam mit hogy honnan. De még most se 100% os a beszerzési kör.

A jappánhoz nem drága, ha nem speckó kell.
De azért a versonkhoz a 168e es féltengelyt se mondanám épp barátinak. (Szalon ár) persze legyártattam 25e ért uj harangokkal ;), de a szalon ár az ennyi lett volna.
Minden kocsihoz vannak extrém esetek.

Renault power

(#59720) lsc válasza rob210 (#59719) üzenetére


lsc
nagyúr

Csak ebben az lenne a szép hogy amit tud a gyár hibát azért nem ilyen horror áron ad, pl a vw nívópálca "hüvely" pár száz forintos tétel, mert tudják hogy elcseszték, ahogy az e 10 corolla kesztyűtartózárja, mert az is döglődik jó pár évvel később.

Az élet kegyetlen .

(#59721) rob210 válasza lsc (#59720) üzenetére


rob210
Topikgazda

:R

Renault power

(#59722) neil_mullen


neil_mullen
aktív tag

sziasztok!

a tegnapi eső után a thaliám lábterében 2-3 cm viz áll. ahogy utána olvasgattam valószínűleg a vízelvezető csatorna tömődhetett el (nem klímás). nem tudjátok pontosan hol kéne keresnem az elvezetőt? hogyan lehet kitakarítani?

köszi

Privát üzenetre illik válaszolni!!!

(#59723) #47205632 válasza rob210 (#59716) üzenetére


#47205632
törölt tag

Épp ezaz, hogy 3000 rpm-en se lesz több.
Akkor elmegyek autovillamosságibhoz....

Mennyire macera ezeket cserélni, mennyi idő? Külön alkatrész? És a generátort le kell venni? És kell új szíj? Parezer km van csak benne.

(#59724) rob210 válasza neil_mullen (#59722) üzenetére


rob210
Topikgazda

Egy darab drottal müanyag ruddal egy erősebb gyorskötegelővel, bármivel ami nem sérti meg a fényezést és elég erős ahhoz, hogy a koszt le tudd tömködni vele.
Aztán a dobbetét hátsó részét is vedd le mert oda potyog be minden.
A tüzfal két szélén találod a szélvédő alatt.

Renault power

(#59725) rob210 válasza #47205632 (#59723) üzenetére


rob210
Topikgazda

Új szíj nem feltétlen de a generátort érdemes ilyenkor felújíttatni.
45e a cseredarabos zsír új 1 év garral.
Vagy marad a mostani felújítása, állapottól függően, 10-20e.

Renault power

(#59726) #47205632 válasza rob210 (#59725) üzenetére


#47205632
törölt tag

Természetesen felújítás, mert nem néz ki szarul, nem korrodált. Szabadonfutó is új rajta, csapágy hangja sincs.

(#59727) gixxergabi


gixxergabi
senior tag

Hi.
Ez körülbelül mennyit futott szíj lehet?

(#59728) Mágus2 válasza gixxergabi (#59727) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ez komoly?

Dorothy: ennyiből, aki megmondja az nem mágus, hanem orákulum.

[ Szerkesztve ]

(#59729) #47205632 válasza Mágus2 (#59728) üzenetére


#47205632
törölt tag

Te vagy a mágus. :DD

(#59730) nünüke1975


nünüke1975
aktív tag

Sziasztok

Megane 3 első lámpa mögötti zárósapkában kell lennie valami tömítésnek?Párásodik a lámpám.Izzócsere óta.
Nem repedt és jól vissza van pattintva a zárósapka

(#59731) #47205632 válasza gixxergabi (#59727) üzenetére


#47205632
törölt tag

30e+, többet erről nem fog senki mondani. Ezt is abból mondom, hogy az enyém 10+os és ennél sokkal újabbnak néz ki, tehát saccoltam a minimum élettartamát. Aztán lehet ez 50 ezres is.
Mondhatjuk úgy is, hogy már nem pénzkidobás, ha cserélteted.

(#59732) gixxergabi válasza Mágus2 (#59728) üzenetére


gixxergabi
senior tag

Komoly hát!
Természetesen nem pontos km-er hozzászólást vártam, hanem pl. : enyémben hatvanezer van kb így néz ki az is... vagy haver ezt gyorsan cseréltesd ki jellegűeket...
Mint Dorothy-é, köszi.
Gondoltam egy sokat látott szerelő vágja a témát, mint annó a Ducatimnál, hogy még a felirat sincs teljesen lekopva nem lehet x-nél több- mondta a szerelő.
Nyilván ha tudnám mikor volt cserélve (már ha volt) akkor nem kérdeznék ilyen hülyeségeket :DDD

(#59733) rob210 válasza gixxergabi (#59732) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az a bemaródás a görgőn igen sokat elárul arról milyen sűrűn volt cserélve.
Ennél már jobb állapotú szíjat is cseréltem.
Egyébként megfogod, kifordítod a szíjat, ha a belső hosszbordákon bármilyen repedés elöregedés látszik akkor azonnal csere.
Bár én nem vizsgálgatnám, hanem cserélném.

Remélem a vezérlésről nem teszel fel hasonló képet :D

Renault power

(#59734) Mágus2 válasza gixxergabi (#59732) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A belső fele lenne beszédesebb. ;) Nem az a helyes kérdés, mennyit futott, hanem, hogy csereérett-e.

(#59735) gixxergabi válasza rob210 (#59733) üzenetére


gixxergabi
senior tag

4 kb egyforma távolságra lévő bemaródas van rajta, azt hittem gyári :DDD
Kifordítani? Be se fér a kezem... (kívülről nincs repedés)
Vezérlés... Khm... Azt hittem ez az egy szíj hajt mindent klíma-generátor-vízpumpa-vezérlés egyben... :B amúgy 1.5dci 110le
Majd téged kérnélek meg de ha jól olvastam júliusig már be vagy táblázva...

(#59736) diablo1984 válasza gixxergabi (#59735) üzenetére


diablo1984
veterán

ha kívülről lenne azt észre sem veszed, csak mikor elszakadt!

(#59737) kisninja válasza #47205632 (#59731) üzenetére


kisninja
őstag

Nekem a nagyon rossz akkut már nem lehetett 13,8 fölé vinni de az újabb akkuval meglett a töltőfesz.

powered by: ®MAJORMÜVEK®

(#59738) rob210 válasza gixxergabi (#59735) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mert rossz helyen akarod kifordítani. de akkor fotózz be ott ahol látszanak a bordák. ;)

Renault power

(#59739) #47205632


#47205632
törölt tag

[link]
Ez gyári kidörgő amúgy?

(#59740) nünüke1975


nünüke1975
aktív tag

Szemléltetem a problémát.
Első kép jobboldali ami nem párásodik.Második kép,baloldali ami párásodik.A gond az hogy lehet kapni ilyen kupakot "potom" 10 ezerért.Nincs véletlen valakinek elfekvőbe egy ilyen soför felöli kupak?

Megane 3 1.5 dci 110 le.

(#59741) rob210 válasza nünüke1975 (#59740) üzenetére


rob210
Topikgazda

Megoldom a problémát :) Miért nem veszel egy D profilos kérdert és ragasztod bele?
Sokkal olcsóbb lenne a bontott fedélnél is és örök mint a nyomor.
:R

Renault power

(#59742) nünüke1975 válasza rob210 (#59741) üzenetére


nünüke1975
aktív tag

Jónak tűnik az ötlet.Na ezért vagyok itt :)

(#59743) Shamat


Shamat
aktív tag

Nemrég hoztam haza a gépest és azt vettem észre, hogy a computer az átlagfogyasztásnál és ott, ahol azt jelzi hány km üzemanyagom maradt, csak három vonal villog. Hogy tudnám ezt helyrehozni? :U

DEAD LIKE ME

(#59744) gooool


gooool
őstag

Csak hogy legyen mar valami, ma elindulok az autoval, megallok a lampanal, hallom jobb hatul lotyog a viz. Megyek tankolni, mondom hatha a keves uzemanyag a tank aljan es az. Telekertem, hat utana is...na mondom ez nem volt eddig. :DDD
Hazajovok, mar szinte osztonbol teptem ki a jobb hatso ajtot es razogatni kezdtem, hat persze hogy abbol jott.
Aljan a dugo kikap, masfel liter viz tavozik, csak tudnam hogy maradt ott mikor vegigneztem most a lefolyokat es mind szabad...na mindegy, legalabb a maradek 3 ajto szaraz volt. :D

Üdv, Balázs

(#59745) rob210


rob210
Topikgazda

Holnaptól csak szórványosan leszek, addig is jól viselkedni, mert olvasni fogok és kiszórom a rosszalkodókat :D

Renault power

(#59746) z00li válasza z00li (#59667) üzenetére


z00li
senior tag

Estét!

Senkinek semmi ötlet? :F

Z

(#59747) diablo1984 válasza z00li (#59667) üzenetére


diablo1984
veterán

ST-t!
Keresd meg, hogy minek a csöve az, ha a kondenzvíz elvezető, akkor rossz helyen van, azt a kasznin kívülre kell vezetni! Csomagtèr beázás lehet a kèdertől, lámpáktól is, bonts ès láss!

(#59748) valaki_xy válasza Shamat (#59743) üzenetére


valaki_xy
tag

Nekem is ilyen volt a megtehető távolság, mikor meg lett véve a Clio. Nálam az működött, hogy óracsoport tesztelés közben nulláztam a computert. Ha jól sejtem neked Lagunád van, ott elvileg valahogy így néz ki. Mikor így ugrálnak a mutatók a kijelző melletti kis gombot kell hosszan nyomni, és ennyi az egész.

u.i.: Minden fogyasztási adatot töröl!

[ Szerkesztve ]

(#59749) diablo1984 válasza valaki_xy (#59748) üzenetére


diablo1984
veterán

Lehet a km-t vissza dobták benne, a gèp hogy nem lett nullázva meg megkattant, mert a minuszos számokkal nem tud számolni....

(#59750) vmk


vmk
tag

Sziasztok.

Tud esetleg valaki egy képet mutatni arról, hogy hol keressem pontosan Megane 1 ph2-nél az akksinál a vízelvezetőket?
Kint van az akksi és gondoltam akkor már kitakarítanám.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.