Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] [czundermák:] Retro PC vol. #3 abit IP35 Pro-XE és a körítés
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
rob210
Topikgazda
Ha szinten van a hűtőközeg, akkor indítsd el a motort.
A fűtést tekerd fel és kapcsold be a ventillátort 3 as fokozatra. (ilyen melegben nagy éélmény lesz)
Kapcsold fel a tompított lámpát, nem vicc előbb melegszik.
Járasd addig amíg a ventillátor el nem kezd járni az elejében a nagy hűtőnél.
Ezután állítsd le és ronggyal óvatosan nyisdmeg a kupakot a kiegyenlítőt tartályon.
De nagyon óvatosan ahogy a vízszint elkezd emelkedni azonnal zárd vissza.
Ezt játszd el annyiszor míg le tudod venni a kupkaot úgy, hogy nem fut ki a forróvíz!!!
Majd örülj, hogy tööbé nem csobog a víz.
Renault power
Geri19831208
csendes tag
Köszönöm szépen.
Holnap megcsinálom.
#47205632
törölt tag
Arra számíts, hogy vagy negyed óra is lesz mire felmelegszik, ezek már nem Ladák. A télen a hidegben termosztát ellenőriztem egy Ladát és basszus 5-6 perc alatt már hűtőventi kapcsolt. Jó mondjuk ott a manuális szívatóval csodákat lehet művelni hőtermelés szempontból.
Szerintem érdemesebb elmenni vele egy körre 2-3 Km és utána berregtetni alapjáraton otthon. Akkor hamarabb le van tudva.
#47205632
törölt tag
Ebbe az a szánalmas, hogy nem képesek normálisan előre jelezni. Reggel még semmit se írtak róla. Bár ilyen elmebeteg időjárást nehéz is előre jelezni...
Köpönyeget szoktam nézni, de azok elég összevissza jeleznek, a múltkori nagy jégesőt ki se írták, a mostanit már bezzeg mutatják ők is.
Időkép jobb inkább, bár az se tökéletes.
Pont most mostam le a kocsit, 10 óra körül ér ide ez a szar, addigra megszárad és le is takarom.
molnarpeter
nagyúr
rob210
Topikgazda
De ugye azt is tudod, hogy 30°C van mostanság?
Nekem konkrétan 7 perc alatt üzemmeleg a motor
Renault power
#47205632
törölt tag
Neked bivaly 1.6-os van, nekem az 1.4-es libakergetőnek több idő kell.
rob210
Topikgazda
Ma cseréltem hűtőt egy 1.4es K4J750 esen 10 perc alatt megvolt a légtelenítés, de hagyjuk.
Renault power
Robi81
tag
Megane ketton is ugyanez a folyamat a legtelenitesnel? Mert szeretnem majd lecserelni a hutofolyadekot mert nem mai mar.
rob210
Topikgazda
Renault power
Shamat
aktív tag
Na kész lett a gépesem, múltkor írtam, hogy mintha nem menne egy henger. Hát nem is ment. Trafó adta meg magát, rob jól mondtad, köszike!
Felni ügyben lenne kérdésem most. Laguna 2 ET szám? 17-es felnit néztem ki, de a neten ET38, 45 és 50-et is írnak... Vagy mindegy, bármelyik mehet alá?
DEAD LIKE ME
rob210
Topikgazda
Nem mindegy.
Az et nem elég az is kell, hogy milyen szélej a felni, annak függvénye az et szám.
5/108/60 17x7 ET37-48
5/108/60 17x7.5 ET40-48 Ezek mennek fel úgy, hogy nem okoznak gondot.
Itt pl. egész jól össze vannak szedve.
Renault power
#47205632
törölt tag
Valaki aki unatkozik az rámérne, hogy mennyi töltőfeszültsége van az akkunál alapjáraton meg fordulatra? Illetve ugyanez bekapcsolt tompítottal?
Megane 1, 1.4 16V 95le, illetve amit ezzel a motorral szereltek.
rob210
Topikgazda
13.8 valamint 14.5 között ingadozik.
Különben nem jó a generátor fesszabályzója.
Renault power
#47205632
törölt tag
Jó mert nekem 13.5 és 13.6 között ingadozik, csak mert kérdezték, hogy más kocsikban mennyi, hogy típusjelenség-e, de ezek szerint biztosan nem.
És mennyi egy ilyen fesszabit megcsinálni vagy kicserélni?
rob210
Topikgazda
A tiéd alapjáraton megfelelő, ha 13.5 öt tölt. Emeld meg a fordulatszámot 1000/1200 ra ott kell olyan 14/14.2 öt töltenie. A nagyon magas töltés sem jó max 14.5 afölé nem mehet.
Ha fesszabályzós az 10 alatt megáll, de lehet a dioda hidat is cserélni kell, etc etc.
Renault power
lsc
nagyúr
Ugye van az hit hogy japán autókhoz drága az alkatrész, corollámhoz valami 8e-ért vettem kesztyűtartó zárat. Megkérdeztem a renaultnál megane 2-es kesztyűtartózárat, külön nincs csak fedéllel 78e-ért. Ez szabadrablás.
Nem flame, csak a véleményem.
Az élet kegyetlen .
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ez olyan, mint az én pár száz forintos vacak gyors csatlakozóm... Külön nem gyártja a ez a köcsög cég, csak egyben lehet megvenni a teljes csőrendszert, amire ugye nincs szükségem 44.900-ért. A másik, hogy családban van 2 japán autó is (honda, nissan benzinesek 2010 és 2005) , a hibalista, mint olyan nem is létezik, a kötelező szűrő, fékbetét etc...szarságokon kívül csak a tankfedél van kinyitva tankolás céljából...
Kíváncsi vagyok az új WV benzines autóm vajon meddig bírja majd...Kötve hinném, hogy annyi baja (semmi nem) lenne, mint a két említett japánnak...[link]
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Szalont hívtál fel ugye
Na mert ott persze, hogy drága.
A renaulthoz, nem drága az alkatrész, csak tudni kell a forrásokat. Ez viszont nehéz ügy ezt elismerem.
Nekem is 2 évembe tellett mire kitapasztaltam mit hogy honnan. De még most se 100% os a beszerzési kör.
A jappánhoz nem drága, ha nem speckó kell.
De azért a versonkhoz a 168e es féltengelyt se mondanám épp barátinak. (Szalon ár) persze legyártattam 25e ért uj harangokkal , de a szalon ár az ennyi lett volna.
Minden kocsihoz vannak extrém esetek.
Renault power
lsc
nagyúr
Csak ebben az lenne a szép hogy amit tud a gyár hibát azért nem ilyen horror áron ad, pl a vw nívópálca "hüvely" pár száz forintos tétel, mert tudják hogy elcseszték, ahogy az e 10 corolla kesztyűtartózárja, mert az is döglődik jó pár évvel később.
Az élet kegyetlen .
rob210
Topikgazda
Renault power
neil_mullen
aktív tag
sziasztok!
a tegnapi eső után a thaliám lábterében 2-3 cm viz áll. ahogy utána olvasgattam valószínűleg a vízelvezető csatorna tömődhetett el (nem klímás). nem tudjátok pontosan hol kéne keresnem az elvezetőt? hogyan lehet kitakarítani?
köszi
Privát üzenetre illik válaszolni!!!
#47205632
törölt tag
Épp ezaz, hogy 3000 rpm-en se lesz több.
Akkor elmegyek autovillamosságibhoz....
Mennyire macera ezeket cserélni, mennyi idő? Külön alkatrész? És a generátort le kell venni? És kell új szíj? Parezer km van csak benne.
rob210
Topikgazda
Egy darab drottal müanyag ruddal egy erősebb gyorskötegelővel, bármivel ami nem sérti meg a fényezést és elég erős ahhoz, hogy a koszt le tudd tömködni vele.
Aztán a dobbetét hátsó részét is vedd le mert oda potyog be minden.
A tüzfal két szélén találod a szélvédő alatt.
Renault power
rob210
Topikgazda
Új szíj nem feltétlen de a generátort érdemes ilyenkor felújíttatni.
45e a cseredarabos zsír új 1 év garral.
Vagy marad a mostani felújítása, állapottól függően, 10-20e.
Renault power
#47205632
törölt tag
Természetesen felújítás, mert nem néz ki szarul, nem korrodált. Szabadonfutó is új rajta, csapágy hangja sincs.
gixxergabi
senior tag
Mágus2
Közösségépítő
Ez komoly?
Dorothy: ennyiből, aki megmondja az nem mágus, hanem orákulum.
[ Szerkesztve ]
#47205632
törölt tag
Te vagy a mágus.
nünüke1975
aktív tag
Sziasztok
Megane 3 első lámpa mögötti zárósapkában kell lennie valami tömítésnek?Párásodik a lámpám.Izzócsere óta.
Nem repedt és jól vissza van pattintva a zárósapka
#47205632
törölt tag
30e+, többet erről nem fog senki mondani. Ezt is abból mondom, hogy az enyém 10+os és ennél sokkal újabbnak néz ki, tehát saccoltam a minimum élettartamát. Aztán lehet ez 50 ezres is.
Mondhatjuk úgy is, hogy már nem pénzkidobás, ha cserélteted.
gixxergabi
senior tag
Komoly hát!
Természetesen nem pontos km-er hozzászólást vártam, hanem pl. : enyémben hatvanezer van kb így néz ki az is... vagy haver ezt gyorsan cseréltesd ki jellegűeket...
Mint Dorothy-é, köszi.
Gondoltam egy sokat látott szerelő vágja a témát, mint annó a Ducatimnál, hogy még a felirat sincs teljesen lekopva nem lehet x-nél több- mondta a szerelő.
Nyilván ha tudnám mikor volt cserélve (már ha volt) akkor nem kérdeznék ilyen hülyeségeket
rob210
Topikgazda
Az a bemaródás a görgőn igen sokat elárul arról milyen sűrűn volt cserélve.
Ennél már jobb állapotú szíjat is cseréltem.
Egyébként megfogod, kifordítod a szíjat, ha a belső hosszbordákon bármilyen repedés elöregedés látszik akkor azonnal csere.
Bár én nem vizsgálgatnám, hanem cserélném.
Remélem a vezérlésről nem teszel fel hasonló képet
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
A belső fele lenne beszédesebb. Nem az a helyes kérdés, mennyit futott, hanem, hogy csereérett-e.
gixxergabi
senior tag
4 kb egyforma távolságra lévő bemaródas van rajta, azt hittem gyári
Kifordítani? Be se fér a kezem... (kívülről nincs repedés)
Vezérlés... Khm... Azt hittem ez az egy szíj hajt mindent klíma-generátor-vízpumpa-vezérlés egyben... amúgy 1.5dci 110le
Majd téged kérnélek meg de ha jól olvastam júliusig már be vagy táblázva...
(#59736) diablo1984 válasza gixxergabi (#59735) üzenetére
diablo1984
veterán
ha kívülről lenne azt észre sem veszed, csak mikor elszakadt!
kisninja
őstag
Nekem a nagyon rossz akkut már nem lehetett 13,8 fölé vinni de az újabb akkuval meglett a töltőfesz.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
rob210
Topikgazda
Mert rossz helyen akarod kifordítani. de akkor fotózz be ott ahol látszanak a bordák.
Renault power
#47205632
törölt tag
[link]
Ez gyári kidörgő amúgy?
nünüke1975
aktív tag
rob210
Topikgazda
Megoldom a problémát Miért nem veszel egy D profilos kérdert és ragasztod bele?
Sokkal olcsóbb lenne a bontott fedélnél is és örök mint a nyomor.
Renault power
nünüke1975
aktív tag
Jónak tűnik az ötlet.Na ezért vagyok itt
Shamat
aktív tag
Nemrég hoztam haza a gépest és azt vettem észre, hogy a computer az átlagfogyasztásnál és ott, ahol azt jelzi hány km üzemanyagom maradt, csak három vonal villog. Hogy tudnám ezt helyrehozni?
DEAD LIKE ME
gooool
őstag
Csak hogy legyen mar valami, ma elindulok az autoval, megallok a lampanal, hallom jobb hatul lotyog a viz. Megyek tankolni, mondom hatha a keves uzemanyag a tank aljan es az. Telekertem, hat utana is...na mondom ez nem volt eddig.
Hazajovok, mar szinte osztonbol teptem ki a jobb hatso ajtot es razogatni kezdtem, hat persze hogy abbol jott.
Aljan a dugo kikap, masfel liter viz tavozik, csak tudnam hogy maradt ott mikor vegigneztem most a lefolyokat es mind szabad...na mindegy, legalabb a maradek 3 ajto szaraz volt.
Üdv, Balázs
rob210
Topikgazda
Holnaptól csak szórványosan leszek, addig is jól viselkedni, mert olvasni fogok és kiszórom a rosszalkodókat
Renault power
z00li
senior tag
Estét!
Senkinek semmi ötlet?
Z
diablo1984
veterán
ST-t!
Keresd meg, hogy minek a csöve az, ha a kondenzvíz elvezető, akkor rossz helyen van, azt a kasznin kívülre kell vezetni! Csomagtèr beázás lehet a kèdertől, lámpáktól is, bonts ès láss!
valaki_xy
tag
Nekem is ilyen volt a megtehető távolság, mikor meg lett véve a Clio. Nálam az működött, hogy óracsoport tesztelés közben nulláztam a computert. Ha jól sejtem neked Lagunád van, ott elvileg valahogy így néz ki. Mikor így ugrálnak a mutatók a kijelző melletti kis gombot kell hosszan nyomni, és ennyi az egész.
u.i.: Minden fogyasztási adatot töröl!
[ Szerkesztve ]
diablo1984
veterán
Lehet a km-t vissza dobták benne, a gèp hogy nem lett nullázva meg megkattant, mert a minuszos számokkal nem tud számolni....
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku