Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] [czundermák:] Retro PC vol. #3 abit IP35 Pro-XE és a körítés
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Cane
őstag
X-akták nálam is voltak a napokban:
-esőben mentem, majd az ablaktörlő lapátok egyszercsak kint maradtak a szélen kb fél percre, aztán újra jól működtek
-service ikon megjelent és kiírta hogy indításgátló hiba holott csak beszálltam, a kártya bent sem volt a helyén. Betettem, ekkor valami kártyahibát írt, majd kivettem, vártam pár mp-et, kártya újra be, indul, happy minden. Wtf?
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
gergo5991
őstag
sziasztok, meg tudná valaki mondani nekem hogy mi árt jobban a kocsinak? 2 hete áll a kocsi, 2 hete nem volt menve vele sehova. Na most inkább vigyem el egy 10 perces körre botlba, vagy inkább legközelebb csak hoszabb útra menjek vele kb 50-100km-es távot ha mennék vele. Az a baj hogy eléggé kihasználatlan a kocsi, többet áll mint megy, de azért jó ha van, főleg most nyáron biztos lesz alkalom hogy elmenni kirándulni vele.
Nem szeretném hogy állás miatt tönkre menjen, de ugy igazából nincs rá szükségem a mindennapokban, mert ahova járok oda megy busz, meg általában szabad parkolóhely sincs. Az a szitu, hogy akié a kocsi az nem használja, én hébe-hóba járkálok csak vele, de eladásba meg nem egyezik bele a tulaj, szóval úgymond az én gondjaimra van bizva a kocsi
benzines kocsirol van szó
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
csak hoszabb útra menjek vele kb 50-100km-es távot...
Én inkább ezt csinálnám, pályára felmész, egyenletesen tartod, pl 130-150 között, ott azért már elég sok minden tud tisztulni, újra kenődni, átjáródni stb...
Nekem 95-ben volt egy 86-os Camaro-m (is), de Corvette motorral (5ezer valamennyi köbcenti), közben úgy alakult, hogy kimentem Németbe melózni, 10 hónapig állt az autó, mire visszajöttem.
Kíváncsi voltam én is, hogy vajon beindul-e, erre mintha mi sem történt volna, pöcc-röff. Mintha, kb másnap indítottam volna, nem majd 1 év után...Bár nem tudom, hogy ezeket a nagy v8-as motorokat egyáltalán szabad hasonlítani a mai "izékhez"...
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
rob210
Topikgazda
Szia.
Ez nálad is az UCH hibájára utal.
Ha a vízelvezető nincs kitakarítva és vizet kap, vagy a klímatisztítóspray ez a habos trutyi akkor 99% sajnos.
Ilyenkor ki kell venni az egységet WD40el addig fújni amíg nem folyik ki belőle.
Azokat az érintkezőket pedig amik már oxidálódtak, át kell forrasztani.
De egy diag után kell csak így nekiesni, ott valószínűleg benne lesz mi volt a hiba.
Renault power
rob210
Topikgazda
Ilyenkor beindítod az autót, megvárod míg szépen bemeelegszik üzemi hőfokra addig ne nagyon nyomd 2000 fölé.
Ezután meheet a hosszabb út.
Ha sokat áll a kocsi akkor különösen nem jó, a rövid távú 3-5km es távok megtétele vele.
Renault power
#47205632
törölt tag
Vesz csapda ketrecet, befogja őket, nem kell éjjel fennmaradni se hozzá, aztán a kedvenc jóakarójának a kapujában elengedi őket. Persze ne a közvetlen szomszédba, de 10 Km-ről kétlem, hogy visszatalálnának illetve nem is akarnának. Problem solved.
De ennyi erővel elviheti őket németbe is.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Januárban kiléptem ebből a "clubból", nem azért, mert nem szeretném az állatokat, más hülye okok miatt, tehát valóban az (is) voltam, de ha a nyest csinál nekem egy fél millás kárt, sőt olvasva netet több, mint 1 milliós rágcsálásuk is van nem egy, felőlem lehet akármilyen aranyos, én bizony szemrebbenés nélkül szétlövöm a fejét.
A kérdés, hogy ezek érnek-e valamit Robibá? Ezeket is olvastam sokat és nem sok jót ígérnek, még mindig az egyik legjobban bevált, ha le van hugyozva kerék. Ez a spray is állítólag (a ragacsos) az használ, mert minden szarhoz odaragad a nyest, emiatt inkább lép a francba. Az autó motortere konkrétan egy nagy ragacs, sok nyest szőrrel, meg minden lemoshatatlan kosszal, amit még 1 év után sem tudsz lemosni. Na nekem ilyen "riasztó" nem kell. Az ultrahangos is a legtöbb használónál nem vállt be. A franc tudja mi a jó, vagy bérlek egy garázst a közelben, amit utálnék, mert ha autóba kell ülnöm, akkor azonnal, emiatt én nem gyalogolok, de talán 500 méteren belül még belefér, vagy gyorsba veszek egy készet. Csak épp egyelőre azt sem tudnám hová helyezni...omg
ΞΔGLΞ
nagyúr
De ennyi erővel elviheti őket németbe is.
------------
Vagy esetleg brutál erős mozgásérzékelős reflektort kellene gyorsba felszereltetni a ház falára, ha már a fény az egyik legnagyobb "ellenségük".
Vagy cserélek az asszonnyal helyet, a WV kimegy az utcára, laguna be a garázsba, lehet a WV-t nem csesztetnék, de, ha mégis, hát annak brutál nem örülnék, ha egy vadiúj autót szétrágnának...
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Nem véletlen linkeltem ezt a kettőt.
Vagy lehet nem jól sikerült a link, de a napelemes ultrahangos, tökéletes.
Nem zabálja le az aksit és nem rágcsálja meg a kocsidat semmi ami az ultrahangra érzékeny.
Esetleg egy két denevér bosszúból lefossa
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Oké, tegyük fel megrendelem, de az utcáról (amin ugye járkálnak más emberek is), hova rakjam, hogy egyrészt ne lopják el, másrészt minél hatékonyabban működjön ?
#47205632
törölt tag
Nekem full ugyanez, csak én azért megyek vele minden hétvégén. Boltba megyek, kutyát sétálni etc. 3-3-3-3..... Km-es szakaszok.
3-4 hetente el szoktam menni nagyobb bevásárlásra az olyan 100 Km, mert amúgy is muszáj, ez jót is tesz neki azért, viszont csak télen tudom megcsinálni. Nyáron 15x akkora lesz a forgalom nekem meg egyáltalán nincs nyugalmam a sok majom között gurulgatni, ilyenkor a nagybevásárlást lenyomom úgy, hogy elég legyen legalább 3 hónapra. Na ilyenkor kapja a kocsi az ívet bőven mikor 3-4 hónapig csak 3 Km-t megyek vele hétvégente. De már kezd nem érdekelni, használati eszköz, ezért vettem. Hajlamos az itthoni ember túlbabusgatni, túl sok érzelmet belevinni az autótartásba, én is ilyen vagyok. Nem csoda, mert drága egy autót fenntartani és nehéz jót találni, nem egyszerű cserélgetni se emiatt így hát sokaknak örökké kéne az autó.
Azért megpróbálom annyival enyhíteni, hogy ezekben az időszakokban is néha kerülővel megyek boltba, ma reggel is elmentem 3 Km-re, majd onnan 20 Km-es kerülővel mentem haza.
De ez is egy vergődés csak, mert drága a benzint pazarolni így. Elektromos autó kéne, de hát nem manapság fogjuk azt elérni, hogy 500 ezres kategóriába belekerüljenek azok...
rob210
Topikgazda
Bekötöd a kocsiba?
Nem az utcaira gondoltam, van autóba szerelhető.
De akár azt is lehet, hogy az utcai verziót rakod fel a ház oldalára az ereszcsatorna alá, vagy ahova lehet azoknak 50 100méter a hatótávolsága.
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Oké megpróbálom, akár autóba, akár kintre, lényeg, hogy használjon...köszi a sok infót!
[ Szerkesztve ]
Cane
őstag
Köszönöm, ránézek.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
baluka6
aktív tag
Ha még aktuális, rendszám alapján érdemes lekérni, hogy valós e futás. Ha valós, akkor el kell vinni egy állapotfelmérésre Renault szalonba, ahol meg tudják mondani a szerviz előéletét (mivel a leírás szerint szervizkönyves).
Ha nem volt benne még kuplung cserélve, akkor zsebbenyúlós, mivel a 2.0 benzinek java része (tudomásom szerint) kettős tömegűvel vannak szerelve. A vezérlésben van "okoskerék", tehát azt is bele kell kalkulálni a vásárlás utáni kötelező vezérléscserébe.
Amúgy ki meg kell nézni, ki kell próbálni. Érdemes a fékeket megnézni, a hátsó egyben van a kerékagycsapággyal, nem olcsó a cseréje. A többi ugyan az, mint bármelyik másik használt autónál.
laslie92
senior tag
Sziasztok. Tudom,hogy szerelőhöz kéne fordulnom de futok itt is egy kört mielőtt elviszem a kocsit szerelőhöz.
Adott egy Renault megane II 2003 1.5 DCI 60KW 82 lovas autó. Olyat csinál,hogy ha kicsit jobban kihúzatom 3. sebességben 2900 fordulat körül,jön egy egy hiba üzenet Injection Fault ez pár másodpercig ott marad majd eltűnik. A motor nem dadog semmi ugyan úgy húz tovább. Elvittem hát egy hibakód kiolvasásra ahol a következő hibakódokat kaptam. Ez az első mérés ezek törölve lettek majd mentem az autóval megint kihúzattam injection fault hiba jött és csak a DF025 és a DF053 as hibakód maradt benne. Esetleg ha valaki tudja hogy merre induljak el ne azt lássa a szerelő na ez nagyon hülye itt most mindent kicserélünk azt megköszönném.
Galaxy A33 5G , Asus Tuf Gaming FX505DU, Volkswagen Passat B6 3C
rob210
Topikgazda
Df025. Én még ilyet sose láttam
A gázpedál orvosolható a csatlakozó kontaktproblémájával.
A másik pedig a nyomásszabályzó szelep bevizsgálásával cseréjével, ha valóban hibás és nem csak a csatlakozó rossz ott is.
Diagon kapcsolható a szelep és olyankor halk kattanássnak kell hallatszania.
Ha nem kattan csere.
Ereje amúgy van, nem lusta?
Renault power
laslie92
senior tag
szia Igen nem venném észre hogy gyengébb lenne.
Galaxy A33 5G , Asus Tuf Gaming FX505DU, Volkswagen Passat B6 3C
rob210
Topikgazda
Akkor első körben a csatlakozókat kontaktold, aztán ha nem javul, lehet elkezdeni cserélgetni a dolgokat.
Renault power
laslie92
senior tag
Vettem kontakt spray-t lehuztam a csatlakozokat atfújtam a hiba továbbra is fent van. Délután megint viszem diagra megnézzük kattog-e
Galaxy A33 5G , Asus Tuf Gaming FX505DU, Volkswagen Passat B6 3C
rob210
Topikgazda
Akkor a gázpedál cserés kikopott rajta a potméter, ez sajnos ennyi idösen már elöfordul.
Renault power
Nordik
őstag
Megane 2nel a középkonzol illetve a kapaszkodok festhetok vagy foliazhatok? Voltam egy foliazassal, festéssel foglalkozó szakinal ő azt mondta egyiket se lehet. Van valakinek tapasztalata?
rolio1
tag
Erre a legszebb megoldás a vtn. Keress rá, nem tudom mennyibe kerül, de tartós
mycso
Topikgazda
Lehet festeni, fóliázni. Itt a topikban már volt mindkét megoldásra példa.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Mágus2
Közösségépítő
Nem izzítógyertya,akar lenni az első, rail nyomás szabályzó a második és harmadik és gázpedál probléma a negyedik?
Padlógázon izzítani kezd a köös nyomócsöves dízelmotor. A fordulatszám pedig a rail nyomással egyenesen arányosan növekszik.
Három baja lehet az üzemanyag rendszernek:
Kopott injektorok, kopott nagynyomású pumpa vagy rossz nyomás érzékelő és/vagy szabályzó a rail csőben.
A többi hiba egyszerűbb, kell egy pedál meg 4 izzító gyertya.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Résolaj vesztesèg tesztet kell csinálni a 4 injektoron egyszerre, ha ott minden ok, lehet menni a rail cső és a magasnyomású felé.
Nordik
őstag
Enis így gondolom. Nekem azt mondta, hogy a gumírozott felület miatt nem tapad meg a festék, se a fólia. Hiába mondtam neki, hogy azt gondolom le kell ellőtte csiszolni vagy homokfujni. Ezután csupasz muanyagon miért ne tapadna meg a festék? Vagy akár a fólia? Nem értettem vagy csak nincs a toppon.
Egyébként a kozepkonzolra ahogy néztem a kártyaolvasó stb úgy van rá muanyaghegyesztve azok leszedhetok romcsolas nélkül?
forceberg
veterán
Egy trógernél voltál, mert szívás lehet a leszedés, nem akar vele xarakodni...
Vigyázni kell, hogy milyen anyaggal állsz neki leszedni, lehetőleg olyannal, ami az alap műanyagot nem bántja.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Nordik
őstag
Ebbe mi a szívás neki? Homokkal lefújja és lejon minden festék. Illetve mondta meg hogy a kárpit felhajtasanal az ajton a patentok mind eltornek. Ez igaz?
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nem tudom milyen szaki, de Forceberg csak az igazságot írta. Tehát, bármit LE LEHET fóliázni és festeni, bármit.
Nordik
őstag
2018ban én is így gondolom, hogy ne lenne rá technológia. Na mindegy ide többet nem megyek.
Akkor összegezzük. Otthoni körülmények között mi a legegyszerűbb megoldás ami szép és tartós is? Vegyek valamilyen lokharitofesteket vagy ilyesmit?
Patentok gondolom ha törnek is az ajtónál azt kapok.
A középkonzol hatuljarol hogyan tudom lebanyaszni szépen a kartyaolvasot stb? Vagy inkább maszkoljak körbe mindent amennyire lehet?
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Bocs, talán még nem olvastad, de már írtam. Felesleges az ilyen-olyan kontakt spray. WD40 és szét sem kell hozzá húzni semmit, csak úgy kifújod a csatikat, hogy csöpögjön róla a cucc, mint az Isten nyila. Annál jobb (a sok ezer frankó tulajdonsága mellett) erős kontakt hatással bíró spray a világon nincs. De tehetsz úgy is próbát, hogy széthúzod a csatikat, csinálsz egy fotót, összedugod, kifújod és megnézed rá pár óra múlva, kb olyan lesz, mint ahogy kijött gyárból...
Fél évente elfújok pár darab wd40-et, ahol csak lehet (elektromos dolgok). A büdös életbe nem volt olyan, hogy valami ne érintkezzen, vagy hasonló... Aksi sarutól kezdve a legeldugottabb autó végében lévő szarságig...
Lehet a WD40 "szagát" szeretik a nyestek?
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én fóliáznám...Sokkal szebb lesz és azt melegítéssel addig szeded vissza, amíg tükörsima nem lesz mindenhol. A festést el lehet cseszni...
Nordik
őstag
Tudsz esetleg segíteni honnan érdemes beszerezni? Illetve a foliahoz nem is kell lecsiszolnom a gyári festék réteget?
ΞΔGLΞ
nagyúr
Csak akkor kell csiszolni, ha nem sima a felület (valahol), mert az azonnal meglátszik.
Nézd, én Pécsen szoktam venni egy ház aljában lévő eldugott boltban. Gondolom azért a neten jóval több ilyen hely van. A lényeg, hogy olyan fóliát kell venni, ami memóriavesztős. Mert azokat lehet csak a végtelenségig (melegítéssel) korrigálni...
polonic
félisten
Grand Scénic 3-ban az ND váltó az bovdenes?
Mortein
tag
2010-es, benzines, Megane III-al Balaton-Debrecen távon oda vissza (pályán 140 körül mentem) az átlag fogyasztásom 8.2 körül alakult, az mennyire számít soknak? Mivel tudnám lefaragni ha egyáltalán lehet.
#47205632
törölt tag
Mekkora?
Gombinyó
őstag
Kidobálod a hátsó üléseket és beállsz egy kamion mögé.
Egyébként 140nél teljesen normális egy benzinestől ez a fogyasztás.
rob210
Topikgazda
Behajtod a tükröket 5W30 as olajat használsz raksz a váltóba surlódás csökkentő adalékot.
De 7.5 alá nem fog bemenni soha 140es tempóval.
Renault power
rob210
Topikgazda
Igen már a IIes megane is bowdenes volt.
Azóta pedig mindegyik bowdenes.
Renault power
#47205632
törölt tag
Felhúzott ablakkal, klíma nélkül megy. Nem kapcsol lámpát. 8 liter alá nem fog bemenni. Ha kevesebb fogyi kell akkor csökkenteni kell a tempón 90-re, beállni egy kamion mögé ott szélárnyék is van, akkor simán hozni tudja a 6 litert is. Csak ezt a vezetési stílust el is kell viselni idegileg. Az összes többi decikben mérhető és/vagy komfortromlással jár.
[ Szerkesztve ]
polonic
félisten
És ez el tud szakadni?
2005-os puntoban elszakadt menet közben négysávoson 5-ösbe kapcsolásnál.
Mondjuk hozza kell tenni, ott közrejátszott egy jó adag balfaszság.
Mortein
tag
1.6-os, ja az kimaradt, hogy majdnem teljes úton ment a klíma
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
El , de nem jellemző, a puntónál széria betegség.
Elrohad a gömbfej sajtolásánál és elpattan.
Renault power
rob210
Topikgazda
Tök jó az a fogyassztás.
Nekem 130 as tempóval volt egyszer klíma végig, de szélcsend nuku forgalom semmi gyorsítás semmi hegy 6.2 liter, de az enyém köztudottan meg kap mindent amit egy autó megkaphat.
Normál forgalmi körülmények között nekem is 7,2 körül van pályán, de nekem szög 130 on.
Nem szeretek gyorshajtani, nekem az a 10 perc nem éri meg.
Renault power
Mortein
tag
"de az enyém köztudottan meg kap mindent amit egy autó megkaphat."
Pár okos tipp jól jönne nekem is.
Nordik
őstag
Egyébként foliazasnal muszáj bontani? Vagy fel lehet tenni az elemekre beszerelt állapotban is?
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Corsair VENGEANCE RGB PRO 16GB 3200MHz
- GIGABYTE H310M H
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku