Hirdetés

2024. május 19., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17301) club1 válasza ESP (#17300) üzenetére


club1
veterán

Lehet rá klikket aktiválni, csak magát a kártyát is előtte aktiválni kell. Addig még a 171/1220 sem hívható róla. Azaz a nevedre kell venni, mert az aktívációs kódot lakcímre levélben küldik, vagy személyes ügyfélszolgálaton az adataid egyeztetése után adják meg.

(#17302) darvinya válasza ESP (#17300) üzenetére


darvinya
titán

1 évre azért korlátozva van, hogy mennyi darab szerződés(praktikum) lehet 1 néven.
Azaz a saját neveddel aktiválod akkor.

De ezeknél figyelj oda, hogy meddig lehet aktiválni.
Az ilyen Pre-Paind kártyák 4 hónapos aktiválási idejük van a forgalomba hozataltól számítva.

(#17301) club1

Mekkora blődséget mondtál.
Dehogynem lehet hívni 1220-at, sőt azt ajánlott hívni.
Nem egy kártyát aktiváltam így.
Ha nem így lenne akkor mi értelme Pre-Paid-nak. :F

" Azaz a nevedre kell venni, mert az aktivációs kódot lakcímre levélben küldik..."
Milyen aktivációs kód. :DDD
A szerződést küldik ki amit telefonon bediktáltál, és ennek a hitelességét ellenőrző kódját kapod meg benne.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#17303) ESP


ESP
senior tag

Ejnye.

Tehát mégsem olyan egyszerű mint amilyennek gondoltam :(

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#17304) club1 válasza darvinya (#17302) üzenetére


club1
veterán

Amit én próbáltam az egyik flottatagunknak aktíválni (ÁSZ), arról nem lehetett a 171/1220-at hívni. Végül flottás számról kellett hívjuk az ÜFSZ-t.

(#17305) darvinya válasza club1 (#17304) üzenetére


darvinya
titán

Annál már lejárt a "szavatossága", de még 2 hétig lehet azért aktiválni.
És ekkor van macera vele.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#17306) nggabi válasza ESP (#17298) üzenetére


nggabi
nagyúr

én már vettem ilyet tőle, korrekt a srác. kicsit nehézkes beregisztrálni a kártyákat, de ez a telenor hibája. am igen, 3 hó után kidobod, addig meg van havi 100mega net. de ezt már lassítják a keret elfogyása után 100%...

"szenyor dzsíííí"

(#17307) ESP válasza nggabi (#17306) üzenetére


ESP
senior tag

:R

Le tudod írni a regisztráció menetét?

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#17308) nggabi válasza ESP (#17307) üzenetére


nggabi
nagyúr

ha rám hallgatsz a telenor onlineon meg se próbálod. felhívod a kártyán lévő számot arról amit regisztrálni szeretnél (1220 asszem). ha azt mondja az ügyintéző h nem jók az adataid és menj be személyesen, akkor hívd vissza őket később és reménykedj h másik ügyintézőhöz kerülsz :D én is így jártam...

"szenyor dzsíííí"

(#17309) ESP válasza nggabi (#17308) üzenetére


ESP
senior tag

Az a gond hogy az én nevemen jelenleg semmi sincs a telenornál.

Ez gond lehet?

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#17310) nggabi válasza ESP (#17309) üzenetére


nggabi
nagyúr

miért lenne ez gond? praktikumot simán a nevedre írnak. az a gond h sz@r a rendszerük és nem tudják az adatnyilvántartóból pontosan lekérdezni az adatokat.

"szenyor dzsíííí"

(#17311) ESP válasza nggabi (#17310) üzenetére


ESP
senior tag

Így már értem.

De milyen adatnyilvántartó? :D

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#17312) nggabi válasza ESP (#17311) üzenetére


nggabi
nagyúr

mittomén :D mikor regisztrálsz lekérik az adataidat a központi nyilvántartóból, gondolom...

"szenyor dzsíííí"

(#17313) ESP válasza nggabi (#17312) üzenetére


ESP
senior tag

Kémek :Y

2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT

(#17314) 1430 válasza ESP (#17311) üzenetére


1430
senior tag

Gondolom ők is a GIRO-t használják ehhez. ;)

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#17315) darvinya válasza ESP (#17313) üzenetére


darvinya
titán

Nem tudom miért futsz még egy kört, mikor leirtam mindent, csak 1 picit kellett volna visszaolvasni.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#17316) Pttypang válasza 1430 (#17314) üzenetére


Pttypang
veterán

hmm érdekes.. o.O

Everybody lies.

(#17317) BandiHUN


BandiHUN
veterán

Kérdés:lehetséges,hogy túlterhelés miatt nem megy az mms,vagy valami helyi gubanc van?2 napja nem tudok elküldeni egy vacak képet,eddig nem volt gondom...
Viszont azon néztem,hogy eddig nekem NEM volt proxy beállítva,és mégis ment minden,a windows mobile saját konfigurátorával,DE most,mivel van ahhoz is leírás,kínomban beírtam már a megadott proxy-t is,de semmi változás.Mielőtt valaki okoskodna,10éve használok win mobilt,és a mostani tlefonom is 3 éves,és IGEN,átnéztem minden beállítást...elsősorban az érdekel,másnak is vannak-e anomáliák.

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#17318) darvinya válasza BandiHUN (#17317) üzenetére


darvinya
titán

MMS mindig is proxy-n ment.

Ez a mostani beállítás.

Az én wm-em csak elk … a beállításokat az automata.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#17319) BandiHUN válasza darvinya (#17318) üzenetére


BandiHUN
veterán

semmi.hiába állítok bármit próbaként,csatlakozik ez a szar,és miután felment,utána csak annyit nyög egy fél prrc múlva,hogy Unable to send MMS,és hogy megy a drafts-ba az üzi.Szóval semmi hibaüzenet,vagy csatlakozási hiba,"csak" a központ úgy gondolja második napja,hogy bekaphatom.
De mondom,heti többször küldtem-fogadtam MMS-t,EDDIG a hétvégéig,kedden küldtem utoljára,semmi gond nem volt.Mobilnet remekül megy,gyors,stb...Viszont pl.a telefonálás körül tegnap is voltak anomáliák,lerakta a másik fél,és nekem a telefon elkezdett csörögni,mintha újra hívna,és fel lehetett venni...rá pár mp-el hívott az illető megint,no megint csörgés,az előző közben ment,felvettem,no akkor már hang is lett.Volt olyan is,hogy csak pittyegés volt híváskor,DE az ügyfélszolga működött.Szóval lehet valami helyi gubanc is.Térerő gond nincs,200m-re a torony,frankó HSDPA lefedettség,stb,11éve vagyok Pannonos,semmi gond velük...na jó,régen sokat telefonáltam a mobilnet hibája miatt..
Most viszont hogy van ez a hétvégi 20ft-os hálón belüli MMS,arra gondoltam,nem-e túlterhelés van.

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#17320) darvinya válasza BandiHUN (#17319) üzenetére


darvinya
titán

1220 Üsz humanoid mint mond erre a problémára?

MMS stúdióról sem tudsz küldeni?[link]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#17321) BandiHUN válasza darvinya (#17320) üzenetére


BandiHUN
veterán

Humanoidot inkább hanyagolom,a stúdióval meg nem pöcsölök,mert nincs kedvem most előásni 11 év távlatából a szerződést holmi kódok,stb.miatt.Remélhetőleg megoldják majd,nem égető dolog,majd legfeljebb küldök emailt,holnap reggel már azt is látja,akinek menne...végülis a lényeg annyi,hogy más is tapasztalt-e anomáliát,mert ugye itt a hívás körül is volt mizéria,általában vasárnap DU szoktam MMS-t küldeni hétvégén,akkor menni szokott.

Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

(#17322) darvinya válasza BandiHUN (#17321) üzenetére


darvinya
titán

Jó régen nem küldtem MMS-t, így erről pontosan nem tudok nyilatkozni.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#17323) Landsmann


Landsmann
addikt

A január 1-től érvényes ÁSZF-ben vannak érdekes dolgok.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#17324) nggabi válasza Landsmann (#17323) üzenetére


nggabi
nagyúr

például?

"szenyor dzsíííí"

(#17325) darvinya válasza nggabi (#17324) üzenetére


darvinya
titán

Érdekes :U

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#17326) Landsmann


Landsmann
addikt

Például a hűséget fogadott előfizetőknek új adók és a szolgáltatót terhelő egyéb járulékok miatt nem változtathatnak díjakat. (majd ráfogják másra) Az is benne van, hogy számlás előfizetést csak telefonon 9-17 óra között lehert felmondani. Számlás előfizetés kötésekor, amennyíiben bankszámla kivonatot is kérnek, nem fogadják el az internetbankos számlakivonatot! Azt külön kell kérni a banktól. (azt sem adják ingyen) Természetesen a december 3-tól érvényes díjszabás közleményében hibásan jelentek meg djuice join, a Partnerkártya és az Alaptarifa 2 csomagok ára. Aztán olyan van még, hogy jenuár 1-től megszűnik a Mobilfizetés szolgáltatás. December 3-tól már megrendelni nem lehet, január 1-től használni sem.
Ezek csak úgy angyjából kiragadott változások. Természetesen, ahogy sejthető volt, semmiféle díjcsökkentés nem lesz január 1-től. Maradnak a percdíjak és marad a kapcsolási díj is. Az új csomagoknál nem törlik el a hívásirány megosztást. Szóval ismét csupa jó hír.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#17327) Vangelis válasza Landsmann (#17326) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Milyen jó cég ez a telenyomor.

Nekik az ügyfelek (pénzei) az elsők!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#17328) Varszegig válasza Landsmann (#17326) üzenetére


Varszegig
veterán

"Az is benne van, hogy számlás előfizetést csak telefonon 9-17 óra között lehet felmondani."

Na ezt szerintme simán meg lehetne támadni a felügyeleti szerveknél. Nekem már nincs számlásom náluk, de aki esetleg kedvet érez, és érintett, az megpróbálhatná.

[ Szerkesztve ]

(#17329) nggabi válasza Landsmann (#17326) üzenetére


nggabi
nagyúr

maguk alatt vágják a fát :(

"szenyor dzsíííí"

(#17330) Pttypang válasza Landsmann (#17326) üzenetére


Pttypang
veterán

Érdekes.. ^^

Everybody lies.

(#17331) wwenigma válasza Varszegig (#17328) üzenetére


wwenigma
Jómunkásember

Ejj, az se jo ha nincs benne konkrétan, az se jo ha benne van. Irjatok oda a hsz-etek elejer, temetni jöttem nem dícsérni. :U

[ Szerkesztve ]

Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma

(#17332) pinnacle


pinnacle
nagyúr

Telenornál Karácsonykor szokott valami akció lenni, vagy nem érdemes erre várni?

(#17333) 1430 válasza pinnacle (#17332) üzenetére


1430
senior tag

Őőőő... Akkor ez most nem az? ;]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#17334) Gedeon31 válasza 1430 (#17333) üzenetére


Gedeon31
addikt

;] :K

(#17335) Melack válasza 1430 (#17333) üzenetére


Melack
veterán

Így legalább apunak meglesz karácsonyra a telefon feltöltősen. Ha mégse jön be neki, előfizuhoz tud venni egy másikat. (One Touch S-t kár,hogy nem árazták le, én arra vártam nagyon ::( )

Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

(#17336) Gedeon31 válasza Melack (#17335) üzenetére


Gedeon31
addikt

Holnap a T-mobilenál lehet az jön a sorban :P

(#17337) Melack válasza Gedeon31 (#17336) üzenetére


Melack
veterán

Egy telefon miatt nem váltok szolgáltatót :)

(#17338) Gedeon31: nekem igen. Most szóltak, hogy túlfizetésem van, visszautalnák az összeget :B Akkor ezek szerint engem szeretnek?

[ Szerkesztve ]

Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

(#17338) Gedeon31 válasza Melack (#17337) üzenetére


Gedeon31
addikt

Miért itt szolgáltatnak ja nem is tudtam :B

(#17339) pinnacle válasza 1430 (#17333) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi! Én arra gondoltam, ami mostanában volt, hogy egy nap 50% kedvezmény volt.
Van egy jó hírem a ZTE Blade III rajongóknak, de ez minden kártyás csomagra igaz. Aki így vesz telefont a helyszínen kérhet függetlenítést 7650 Ft-ért. :) Mondtam az ügyintézőnek, hogy nekem már 2 Telenor üzletben nem tudtak erről a lehetőségről. Azt mondta hivatkozhattuk rájuk, a háttérosztály ügyeletes vezetője mondta ezt neki.

[ Szerkesztve ]

(#17340) asdf_ válasza 1430 (#17333) üzenetére


asdf_
veterán

Azota mar kijott egy uj arlista (persze arrol, hogy barmi valtozott-e benne, gozom sincs, csak gondoltam jelzem :) ).

(#17341) pinnacle válasza pinnacle (#17339) üzenetére


pinnacle
nagyúr

A hűség nélküli kártyás csomagra igaz, a helyszíni függetlenítés.

(#17342) asdf_ válasza Landsmann (#17326) üzenetére


asdf_
veterán

A felmondast benezted, az csak a szobeli felmondast pontositotta a felmondasi lehetosegek tobbi resze erintetlen, tehat tovabbra is lehet irasban es szemelyesen felmondani.

A mobilfizetes meg gondolom erdeklodes hianyaban szunt meg, vagy a tranzakcios ado bevezetesetol kezdodoen mar nem eri meg a veszodseget.

[ Szerkesztve ]

(#17343) Varszegig válasza asdf_ (#17342) üzenetére


Varszegig
veterán

Ok, az mindjárt más. AZ már "Galaxis útikalauz" szintű vicc lenne, ha felmondani csak 9-17-ig, az elérhetetlen telefonon lehetne:)

(#17344) atillaahun


atillaahun
veterán

Üdv, ha pár hónapja vettem egy hagyományos sim-et, de azóta is be van csomagolva, akkor az eláll egy évig, vagy megrohad hamarabb ha nem csinálok vele valamit?

[ Szerkesztve ]

(#17345) darvinya válasza atillaahun (#17344) üzenetére


darvinya
titán

Pre Paid -ra rá van írva a szavatossága.
Általában 4 hónap.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#17346) ambushka


ambushka
aktív tag

Sziasztok.

Valakinek volt már problémája Telenoros számhordozással? T-Mobiletől jöttem át múlthéten kedden. A srác azt mondta, hogy maximum csütörtök éjfélre visszakapom a régi t-mobileos számot, azóta semmi. T-nél minden számlám rendezve, semmi gond nem kéne, hogy legyen.

PSN ambushka8989

(#17347) club1 válasza ambushka (#17346) üzenetére


club1
veterán

Mostanában csak problémás számhordozásokkal találkozni...
A T-Mobilos kártyádat még lehet hívni?

(#17348) ambushka válasza club1 (#17347) üzenetére


ambushka
aktív tag

Az új Telenoros simemet használom egy ideiglenes 20-as számmal, de majd kipróbálom. Remélem, hogy nem kell még egy T-Mos számlát fizetnem...

PSN ambushka8989

(#17349) club1 válasza ambushka (#17348) üzenetére


club1
veterán

A szolgáltató hibájából sikertelen számhordozásokért kötbér jár október 1 óta. Nagyjából azóta nem is igazán működnek a számhordozások, mert jelentősen rövidítették a számhordozás időtartamát is anélkül, hogy a szolgáltatókat megkérdezték volna arról hogy az új határidőkbe beleférnek-e. A 1220-at azért nem árt ha felhívod, hogy miért hiúsult meg a számhordozás (ha még felhívható a T-s sim-ed).

(#17350) ambushka válasza club1 (#17349) üzenetére


ambushka
aktív tag

1 órán keresztül próbáltam elérni a technikai részleget a 1220-n, senki nem vette fel. Jól indul a telenoros kalandom.

EDIT: felvették. Azt mondta a hölgy, hogy állítólagosan adategyeztetés miatt a T-Mobile visszautasította a műveletet. Ilyennel találkozott már valaki? Az adataim két éve ugyanazok. November 10-én bejelentettem egy lakcím változást, amit rögtön át is írt a srác. A hordozást múlt héten kedden, azaz 27-én indítottam.

[ Szerkesztve ]

PSN ambushka8989

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.