Hirdetés

2024. június 11., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16951) kapi12 válasza asdf_ (#16950) üzenetére


kapi12
tag

Értem, mondjuk az én tarifacsomagom csak 1 évig volt hűségidős régen még ilyet is lehetett hogy 2év hűség 1 év tarifahűség..szóval 1500Ft-ért asszem bármire változtathatom :D na mind1 köszönöm az írásod sok benne a tanulság.

(#16952) sifarr válasza wwenigma (#16947) üzenetére


sifarr
senior tag

Azaz az ügyfél HA AKAR akkor kaphat papirt rola. Ezt nem tagadtam.
Ez így van.

Viszont én az eredeti homáros történetre is reflektáltam.
Ha visszaolvasod, akkor az ügyfél ragaszkodott a személyes, írásbeli felmondáshoz. Ragaszkodott ahhoz, hogy ahogy kötöttük, úgy bontsuk. Végül nem jött létre esetében a "felek egyező akarata", mert csak panaszt vettek fel tőle, de a felmondást nem vették át.
Na, ezért nem volt jogilag kerek, amit vele a Telenor csinált.
Ráadásul ő pont olyan ember volt, aki kifejezetten nem szereti a jelszavas telefonos ügyintézést. Nem tudta a jelszót és nem volt hajlandó újat kérni.

Aztán a panaszára órákon belül a telefonos ügyfélszolgálat felhívta és a felmondás megtörtént. Valószínű papírt is kap róla.
Az csak hab a tortán, hogy az ügyfélszolgálat valószínű megszegte a cég saját szabályzatát. Mert jelszó nélkül valóban semmit se lehetne. :K

(#16953) Heimdallr75 válasza wwenigma (#16947) üzenetére


Heimdallr75
őstag

Konkrétan ezzel ott a hiba, hogy én nem rögzíthetem a beszélgetést, nekem nincs mivel bizonyítani hogy megtörtént a szóbeli bontás.
Egyszer tégy egy kísérletet és kérd az ügyintézőtől mikor visszahív, hogy azonosítsa magát :D

الغريبة في هذا الكوكب

(#16954) sifarr válasza darvinya (#16938) üzenetére


sifarr
senior tag

Vagy már annyi eldurvult a Tm es topikban a helyzet, hogy itt tudsz levegőt venni.?
Feltételezem, a "nem logikus" verte ki nálad a biztosítékot.

Viszont ha már sértegetsz, akkor az legyen megalapozott.
Nézd meg a profilomat: minimális a hozzászólásaim száma. Tehát nem vagyok állandóan mindenhez hozzászóló.
Valamint olvasd vissza a Trés topicot. Mikor hozzá ott utoljára?
A kettőből azt a következtetést vonhatod le, hogy nem fuldoklom a Tré topicban levegőért. :N

Azt gondolom, hogy itt is kulturáltan szóltam hozzá. Ha úgy gondolod, hogy nem, akkor jelents fel a moderátornál.
Volt egy állítás, rákérdeztem. Nem minősítettem a hozzászólót. :N
Bántó sem voltam.

Akkor mi volt a gondod a hozzászólásommal?
Vagy nem lehet rákérdezni, esetleg ellenvéleményt formálni a te véleményeddel szemben?

(#16955) sifarr válasza darvinya (#16946) üzenetére


sifarr
senior tag

Nálad a „Ha” szócska mit jelent.
Mert nálam valamilyen feltételezést.

Igazad van, jelenthet feltételezést is.

Viszont szövegkörnyezettől függően, pl. ha alternatív eseteket vagy feltétel függő eseteket taglalsz, akkor a "ha" jelentheti azt is, hogy egyik esetben. Ez esetben nem feltételezést vezet fel.

(#16956) darvinya válasza sifarr (#16954) üzenetére


darvinya
titán

1. A pont ”.” mint kijelentés, utána kérdőjel "?” mint kérdés.

„ Feltételezem, a "nem logikus" verte ki nálad a biztosítékot.”

Kinek mi a logikus.?

Akinél káosz a rendem az számom pedáns rend.

Érthető!?

(#16955) sifarr

Ha a szerződés kötéskor a szerződésben kikötöm a papír alapú szerződés felbontás, akkor él a szövegkörnyezethez minősítet tény, így értelmét veszti a „ha” szócska.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#16957) sifarr válasza darvinya (#16956) üzenetére


sifarr
senior tag

Ha a szerződés kötéskor a szerződésben kikötöm a papír alapú szerződés felbontás, akkor él a szövegkörnyezethez minősítet tény, így értelmét veszti a „ha” szócska.
Remélem, mindjárt egyet fogunk érteni. :K Szemantikailag is. :DD
(Ehhez olvasd el a wwenigmanak írt hozzászólásaimat is.)

A Telenor ragaszkodott a papíralapú szerződéskötéshez. Tehát nincs "ha". Az ügyfél ragaszkodott a papíralapú szerződésbontáshoz, mert nincs "ha".
És a "kivéve ha" se teljesült (szóbeli bontás), mert az egyező akarat az ügyfél miatt nem jött létre. Legalábbis a Pólus ügyfélszolgálatán, személyesen.
Persze végül a multi legyűrte az ügyfelet. :((( Szóban bontottak, esetleg utólagos papírozással.

[ Szerkesztve ]

(#16958) davenport válasza wwenigma (#16923) üzenetére


davenport
aktív tag

Nekünk 38 nap után a 4. kísérletre sikerült. Ne add fel! :-)

No money, no honey.

(#16959) davenport válasza sifarr (#16957) üzenetére


davenport
aktív tag

(bocsi, ez nem Neked ment).
Szerződéskötéskor nem tudod kikötni, mivel a blankettaszerződést kapsz. Vagy az előre legyártottat írod alá, vagy semmilyet.

Ez viszont már igen:
A Telenor ÁSZF első oldalán felsorolja azokat a jogszabályi hivatkozásokat, mely alapján az ÁSZF készült.
Természetesen a Ptk. helyet kellett hogy kapjon, ugyanakkor a hírközlési törvény, mint a Ptk-val "egyenrangú jogszabály" jelen esetben speciális jellege miatt elsőbbséget élvez.
Különösen, hogy a 2003. évi C. törvény (A hírközlési törvény) az előfizetői szerződéssel kapcsolatosan az alábbiakat mondja ki:

"127. § (2) Az előfizetői szerződésekre e törvény rendelkezéseit és e törvény felhatalmazása alapján kibocsátott előfizetői szerződésekre vonatkozó elnöki rendeletek rendelkezéseit kell alkalmazni. Az e törvényben és az e törvény felhatalmazása alapján kibocsátott előfizetői szerződésekre vonatkozó elnöki rendeletekben nem szabályozott esetekre a Ptk. szerződésekre vonatkozó rendelkezései megfelelően irányadók."

Azaz nemcsak a hírközlési törvény, hanem az elektronikus hírközlési előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló 6/2011. (X. 6.) NMHH rendelet is eltérhet a Ptk. rendelkezéseitől.

Így csak ezen jogszabályok együttes értelmezése adhat megfelelő választ a kérdésre. Nem vagyok sajnos médiajogász, és dolgoznom is kellene, így ezt tanulmányozni most nem volt időm.

No money, no honey.

(#16960) davenport válasza davenport (#16959) üzenetére


davenport
aktív tag

Ja, és itt az ÁSZF ide vonatkozó rendelkezése:

9.1.4.3. Megszűntetés az Előfizető kérésére
Az Előfizető csak az alábbi módokon mondhatja fel előfizetői jogviszonyát:
 Szóban a Szerződés adminisztrációs csoport felhívásával: a megszüntetés
e módjával kizárólag azon egyéni (lakossági) előfizető élhet, aki a Telefonos
Ügyfélszolgálaton (1220), valamint a djuice Információs Vonalon (1440) hétfőtől
péntekig 9-17 óra között elérhető Szerződésadminisztrációs csoportot felhívja.
Amennyiben az egyéni Előfizető így kéri az Előfizetői Szerződés megszüntetését,
akkor a hívás során szükséges megadnia az előfizetéséhez tartozó
ügyfélszolgálati jelszavát, a megszüntetendő előfizetői hívószámot és azt a
napot, amikortól a szolgáltatást nem kívánja igénybe venni (megszüntetés
dátuma).
 Személyesen a Szolgáltató bármelyik Értékesítési Pontján írásban, felmondó
nyilatkozat aláírásával.
 Írásban, levélben: Amennyiben az Előfizető így kéri az Előfizetői Szerződés
megszüntetését, akkor a megszüntetési kérelmen szerepelnie kell a
megszüntetendő előfizetői hívószámnak, a Telenor azonosítónak, a megszüntetés
dátumának és az Előfizető aláírásának (üzleti, intézményi Előfizető esetében a
képviseletre jogosult aláírásának).
 Elektronikus levél útján: Az ilyen módon benyújtott megszüntetési kérelmet
legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírással kell ellátni, a levél tartalmára
vonatkozóan pedig az előző pontban foglaltak az irányadóak.

Itt valami nagyon gáz, mert visszanézve a korábbi ÁSZF-eket is ez van benne.

No money, no honey.

(#16961) darvinya válasza sifarr (#16957) üzenetére


darvinya
titán

De a szerződésben szerepel az a mondat rész, hogy „szerződés bontás papír formában kell elintézni.
Ehhez ez a számú formanyomtatvány szükséges.”.

Érthető már?

A szerződés bontásra irányuló tevékenységnek minősül mind szóbeli, mind írásbeli kérelem.
Ez után a szerződésben foglaltak szempontjából a szolgáltatást nyújtó köteles ennek eleget tenni és erről a szerződő felet értesíteni, eleget tenni akaratának.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#16962) sifarr válasza davenport (#16960) üzenetére


sifarr
senior tag

Két hozzászólásodra válaszolok egyszerre.

Így csak ezen jogszabályok együttes értelmezése adhat megfelelő választ a kérdésre.
Egyetértünk. Pont ezt írtam lényegében, hogy el lehet térni a ptk-tól, az általános szabályozástól, ha erre más jogszabály speciális szabállyal lehetőséget ad.
Ezért kértem wwenigmától, hogy mondjon olyan jogszabályt, ami arra ad lehetőséget, hogy a szolgáltató a szerződés bontására kizárólagos lehetőségként a telefonos ügyintézést írhatja elő. Mert a homáros palinak végig azt mondták, hogy csak telefonon lehet bontani.
Ilyen jogszabályt még senki sem idézett be.
Mert nincs. :)

Te viszont beidézted a Telenortól a vonatkozó ászf részét.

Mi van benne leírva?
Szóban is bonthat az ügyfél. Ezt felajánlja a Telenor és ha az ügyfél él vele, akkor létrejött az egyező akarat a felek között.

De!
a) Szóbeli felmondással csak a lakossági előfizető élhet, tehát az üzleti nem. A homáros ügyfél üzleti ügyfél volt!!!!!!
b) Mindenkinek (lakosságinak, üzletinek) joga van a papíralapú személyes felmondásra. A Telenor ászf-e szerint. Tehát ő vállalja ennek biztosítását.
c) Mégpedig minden értékesítési ponton van joga személyesen felmondani a szerződést! Tehát nemcsak a Telenor saját üzemeltetésű ügyfélszolgálatain, hanem Telenos logós boltokban, ahol pl. telenoros előfizetést lehet kötni, készüléket vásárolni.

Tehát a homáros ügyfél esetében, amikor megtagadták a felmondás átvételét, akkor a Telenor a saját ászf-ét sértette meg az ügyfél kárára.

[ Szerkesztve ]

(#16963) darvinya válasza sifarr (#16962) üzenetére


darvinya
titán

Hivatalos levelet(jelen esetben a felbontási nyilatkozat), csak arra engedéllyel rendelkező vehet át(Posta).

Mi lenne, ha az utcáról betérve a sarki szatócshoz, kezedbe nyomna egy vadidegen ember egy cím nélküli borítékot, melyben az szerepel, hogy tartozól neki 10millával.

Szerintem úgy röhögnéd körbe, ahogy lehet.

Ennyit a jogi eljárásokról.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#16964) sifarr válasza darvinya (#16963) üzenetére


sifarr
senior tag

Hivatalos levelet(jelen esetben a felbontási nyilatkozat), csak arra engedéllyel rendelkező vehet át(Posta).

Mi lenne, ha az utcáról betérve a sarki szatócshoz, kezedbe nyomna egy vadidegen ember egy cím nélküli borítékot, melyben az szerepel, hogy tartozól neki 10millával.
Az, hogy nekem nem hiszel, az rendben van. Szabad országban élünk, megteheted.

De idézem a Telenor vonatkozó szabályozását darvinától:
Személyesen a Szolgáltató bármelyik Értékesítési Pontján írásban, felmondó
nyilatkozat aláírásával.

Kérnék bárkit, hogy értelmezze nekem ezt a mondatot, hogy mit jelent magyarul.
Térjen ki arra is, hol szerepel benne a Posta?

Én tudom, hogy mit jelent magyarul, de darvinya nekem úgysem hiszi el.
Talán valaki másnak igen.

Darvinya!
Mindenben igazad van!
Nem tudok veled vitatkozni. :N

(#16965) davenport válasza sifarr (#16962) üzenetére


davenport
aktív tag

Akkor ezt érezd megerősítésnek :-). Semmiképpen sem ellened írtam.
Az első hozzászólásban csak azt vázoltam fel, hogy önmagában a Ptk. alkalmazása kevés.
Semmiképpen sem támadásból.

Azt viszont nem hittem volna, hogy a Telenor lesz ennyire lúzer, hogy a saját ÁSZF-jét sem hajlandó alkalmazni.
Ez az idézet sem ellened szólt, de azt hiszem az elmúlt pár körbelövöldésben segít.

Azaz összefoglalva, adott egy Telenor ÁSZF hivatkozás, amit a Telenor sem tart magára nézve kötelezőnek. Végigkutattam pár módosítást, de permanensen ez a tartalma, így azt sem mondanám hogy friss változtatás lenne.

A kérdés ugyanakkor, hogy miért van ez a tudatos, ÁSZF-et megszegő magatartás.

No money, no honey.

(#16966) Heimdallr75 válasza sifarr (#16964) üzenetére


Heimdallr75
őstag

Rosszul értelmezed mivel a Postának kell átadnod a felmondó nyilatkozatot, akik ezután majd bután néznek rád :D

Simán ignoráld a hsz-eket amiket ír, jobban jársz. Már kifejtette, hogy az összetett mondatok neki bonyolultak.

الغريبة في هذا الكوكب

(#16967) sethi válasza Heimdallr75 (#16966) üzenetére


sethi
senior tag

ergo a posta a telenor üzlete, hisz szerződésük van vele a számlák kézbesítésére :DD :DD :DD :DD :DD :DD :DD :DD :DD :DD
kupleráj az egész :D :D :D :D

(#16968) Kolondrum

Telefonon elintézni valamit lehetetlen, oda kell mennyi és amikor oda eljutunk, hogy név szerint szólítanak akkor értél el valamit. Kíváncsi vagyok mit intéz a fazon nekem.

(#16969) alba-regia


alba-regia
aktív tag

Pár hete telefonon mondta fel a feleségem az egyik Telenoros előfizetését. Na ez bruttó másfel óra volt. Az ismert zenehallgatás, majd szétkapcsolás, majd ugyanez elölről. Utána kapcsolgattak jobbra-balra, de senki sem akarta a szerződést megszüntetni. Az ügyintézők folyamatosan győzködték, hogy ne bontsa fel. A végén már üvöltött velük, mert nem akarták felbontani a szerződést. Így a végére nagy nehezen sikerült.

Egyébként teljesen logikus, hogy személyesen akarja valaki ezt intézni, mivel a szerződést is személyesen kötötte a viszonteladónál (vagy teljesen mindegy, hogy hívják. Egyszóval a szolgáltatót képviselték, amikor aláírták). Csupán egy oka van, hogy ezt már nem lehet: a telenyomorékok így próbálják ezt megnehezíteni, semmi más.

A szolgáltató beépített embereinek meg a rajongóknak annyit azért üzenek, hogy örülök, hogy elégedettek ezzel a céggel. Kívánom, hogy később is így legyen. De! Ne próbáljanak már meggyőzni másokat, hogy minden rendben van, és velünk van a baj!

(#16970) atiro


atiro
csendes tag

Sziasztok,

számhordozással, illetve - ha jól tudom a nevét -, "ráhordozással" kapcsolatos kérdésem lenne: van egy Telenor számlás előfizetésem (kb. 3 hónapja, 2 év szolgáltatói hűség) és ezzel párhuzamosan egy Vodafone számlás előfizetésem is (nincs rajta hűségnyilatkozat). Most szeretném a Telenor-nál összevonni a két előfizetésemet úgy, hogy a Vodafone-nál használt számomat tartanám meg, azt ismeri ugyanis minden ismerősöm. Mivel ez nem új előfizetés lenne a Telenor-nál, nem a klasszikus számhordozás van szó. Tudna esetleg valaki segíteni, hogy ez egyáltalán megoldható-e és ha igen,milyen formában? Előre is köszönöm.

(#16971) csab2 válasza darvinya (#16949) üzenetére


csab2
veterán

"Látszik, hogy mennyire nem tudnak magyarul a Magyar emberek."

Vicces, hogy ezt pont te mondod.

Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim

(#16972) DarkByte válasza DarkByte (#16925) üzenetére


DarkByte
addikt

Erre nincs ötletetek ezek szerint? :F

(#16973) club1 válasza DarkByte (#16972) üzenetére


club1
veterán

Nem tiszta a kérdésed.
Ha arra gondoltál, hogy egyedi úton lecseréled a modemet LTE képesre, akkor nem fog változni a sebesség.
Ha arra gondoltál, hogy aláírsz plusz két évet egy LTE képes modemre a Telenornál, akkor rád fognak tukmálni olyan csomagot a modem mellé, amin elérhető az LTE, így pedig logikusan működni fog a dolog...

(#16974) asdf_ válasza atiro (#16970) üzenetére


asdf_
veterán

Tehat a mostani telenoros szamodat dobnad a kukaba, es behordoznad a vodas szamot, meg egyszerubben fogalmazva: hivoszamot cserelnel a jelenlegi szerzodeseden?

(#16975) Varszegig


Varszegig
veterán

Számhordozás...

Különösen az 1 Ft-os telenyomoros utolsó történet üt. Történetesen olyan rendszert programozok, ahol díjakat írunk elő, és bizony az ügyfél nem szokja azt fizetni, amit előírunk. És meg kell oldani az előírás és a befizetés párosítását. Meg tudjuk oldani. A telenyomornak ezúton felajánlom a cégem segítségét az ügyben, olcsón megszámítjuk. :DDD

(#16976) alba-regia válasza Varszegig (#16975) üzenetére


alba-regia
aktív tag

Ismerős. Sőt, az elejét az én írásomra hivatkoznak :DD

(#16977) alba-regia válasza Varszegig (#16975) üzenetére


alba-regia
aktív tag

dupla

[ Szerkesztve ]

(#16978) asdf_


asdf_
veterán

Az megvolt amugy, hogy a honapokon keresztuli csendes, nyugalmas havi 5 ezer szamhordozasbol augusztusban 9 ezer lett, szeptemberben 7.5e, oktoberben meg 8.5e?

(#16979) atiro válasza asdf_ (#16974) üzenetére


atiro
csendes tag

Gyakorlatilag igen, ez a cél.

(#16980) darvinya


darvinya
titán

Elképesztő mennyien szeretitek ezt a céget.

Attól, hogy itt ágáltok és teljes értetlenkedéssel próbáljátok a másik ember becsapni.
Ez tipikus T-mobil-os és Vodafone-os gondolkodás.
Ott b…szuk át az ügyfelet ahol tudjuk.

Sokan vagytok aki saját színvonalát mutatja.
Ez mind szép.
Mindjárt jön a kedves szín hű birka bologatás.

Csak tudnám miért itt és ebben az időben.
2012. van. :Y
Anno 50 éve csak olyanok nevelkedtek aki a szín hű birka lett volna.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#16981) sethi válasza darvinya (#16980) üzenetére


sethi
senior tag

Nem lehet, hogy az utóbbi időben a "kedves" kedvenc kék színű szolgáltató próbálja becsapni az ügyfeleket? Nekem a hozzászólásokból és saját tapasztalatból is ez derül ki.

(#16982) darvinya válasza sethi (#16981) üzenetére


darvinya
titán

Miért?
Nem volt tiszta Ászf amikor velük szerződtél?

Én sem szeretem, de nem álok neki a nyomormat közszelére kikiálltani.

2000-ben megtanultam a leckét és azóta mint előfizetés a szótáramba nem létezik.
És bármelyik szolgáltatóra igaz, akár tv, internet, stb.

Vagy túl öregek vannak itt vagy túl fiatalok.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#16983) sethi válasza darvinya (#16982) üzenetére


sethi
senior tag

15 éve amikor szerződtem velük még a legkorrektebb szolgáltatónak tartottam, sőt még másfél éve is bátran ajánlottam volna a telenort bárkinek. Akkor még nem voltak divatban az ügyfeleket semmibe vevő módszereik. És igen, annó elolvastam, hogy mit írok alá, de az nem az ami most érvényben van náluk ÁSZF címen
35 vagyok egyébként

[ Szerkesztve ]

(#16984) jbl


jbl
aktív tag

Én 16 éve vagyok Pannon-os de nekem sem 3G se jó percdij. Pedig akkor kezdtem a netezést mobilon (wap) amikor 345ft korlátlan volt. Ja meg még a telefon számom 6 jegyű volt.

(#16985) sethi válasza jbl (#16984) üzenetére


sethi
senior tag

A régi szép idők.... :) :) :)

(#16986) eastsider


eastsider
nagyúr

kérdés

ha én csak számlafizető vagyok, nem tulajdonos, akkor vajon lehet személyesen intézni bármit személyesen az üzletekben?

(#16987) lugosi válasza darvinya (#16980) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Van olyan hogy tmobilos, vodafonos meg telenoros gondolkodás? :U

[ Szerkesztve ]

(#16988) sethi válasza lugosi (#16987) üzenetére


sethi
senior tag

Hogyne lenne....aki objektíven próbálja nézni a dolgokat és esetleg leírja a tapasztalatait az nem jó telenorosnak, főleg ha a saját tapasztalatai negatívok

(#16989) Vangelis válasza jbl (#16984) üzenetére


Vangelis
nagyúr

régi idők. De jó volt akkor.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#16990) lugosi válasza sethi (#16988) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Meg van akkor a kártyafüggetlen gondolkodásmód :)

(#16991) Kolondrum

Hagy ne keressem. Mi az ára a szerződés bontásnak idő előtt? Pl smart4-nek.

(#16992) sethi válasza lugosi (#16990) üzenetére


sethi
senior tag

Csatlakozhatok a kártyafüggetlenekhez? Milyen színt választunk? :DD :DD

(#16993) lugosi válasza sethi (#16992) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Legyen átlátszó :DDD

(#16994) sethi válasza lugosi (#16993) üzenetére


sethi
senior tag

Az jó ötlet! Észrevétlenül be tudunk sunnyogni bármelyik topicba és belülről bomlasztunk :DD :DD :DD :DD
Lassan itt végzünk....telenor lehúzza a rolót... :D :D :D :D :D

(#16995) DarkByte válasza club1 (#16973) üzenetére


DarkByte
addikt

Tehát az LTE hálózathoz mindenképp újfajta előfizetés kell. Erre voltam kíváncsi csak elég nyakatekert módon sikerült rákérdezni úgy tűnik. Köszi! :R

(#16996) alba-regia


alba-regia
aktív tag

Mondom én, hogy nincs gond a Telenorral.

A sok vodás meg tés ide jár szabadidejében trollkodni, mint én is.

P.S.
Ne kezdd el olvasni az ÁSZF-et, mert mire a feléig elérsz, megváltozik :DD

(#16997) darvinya válasza sethi (#16983) üzenetére


darvinya
titán

Azzal, hogy egy olyan környezeti változás amit most ráerőszakolnak azt nem akarják lenyelni.
Ekkor jön az, hogy a másik ezt jobban megcsinálta.
Hát ezt nagyon kétlem.
A bujtatott dolgokat nehéz észrevenni.

2012-ben miért van még barangolási díj?

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#16998) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Smarttarifa exra 7 29990ft és még csak nem is korlátlan beszélgetés.
jah és 8Gb adatforgalom.

Kemény havidíj!

Tudom, hogy csak fikázni jövök ide, de ennek is megvan az oka de ez tényleg kemény havidíj.

Már spár utalványt is adnak számhordozás esetén

Beindult a marketing.. de szerintem megint adnak a szarnak egy pofont!

[ Szerkesztve ]

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#16999) darvinya válasza Vangelis (#16998) üzenetére


darvinya
titán

Nézd aki ezt választja az í.j.
Nem tud olvasni és még is ez kell neki és utána jön hőbörögni, hogy miért.

Sajnálni csak abban tudnám, ennyire buta.

Amit itt nyújtanak azt olcsóbban kijön bármilyen kártyás és Flexi Net-el.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#17000) Vangelis válasza darvinya (#16999) üzenetére


Vangelis
nagyúr

De ki találja ki ezeket?

Azok ennyire balfékek vagy a magyar embereket nézik annak?!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.