Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
suste
veterán
Már bocs, de az ikyenektől áll égnek a hajam, mikor pirosnál is nyomja neki tökig .
Minden normál, gyári állapotú gépen van értelme csiszolni, hiszen nincs 2 egyforma motor. Gyárilag egy biztos, de nem tökéletes beállitassal készül minden.
(Miből élnének a chip tuningosok? )
Nálam ez így néz ki, ha a fülem nem csal sokat:
Gyár állapot:
Variátor munkapont: kb 6000-6200 1/min
Fogyasztás: 3,8-4,5 l
Most:
Variátor munkapont: 4800-5200 1/min
Fogyasztás: 2,6-3 l
Most mentem egy hosszabb etapot, és egyre valószínűbb, hogy 5300-5500-as fordulatot kellene belőni, és akkor lenne a legjobb.
Maximumra olyan 7000-et érzek még kellemesnek, ezen lehet nyugodtan utazni. Persze forog többet is.