Hirdetés

2024. május 19., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-02-22 22:39:15

LOGOUT.hu

Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6801) xeon forever válasza Micsurin (#6800) üzenetére


xeon forever
addikt

Az. Pont ezért érdekes, hogy hogy a fszba került bele. Vagy ezeket nem védi a bioware? Mert nem csak hasonlít, hanem ugyanolyan a cerberus logo.

PS5 jobb lenne Intellel+Nvidiaval? :P

(#6802) oriic válasza xeon forever (#6801) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Szerintem nem nagyon hasonlítanak:

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

(#6803) Micsurin válasza oriic (#6802) üzenetére


Micsurin
nagyúr

Nem csak az emblémára gondol.
Nézd meg ha gondolod a filmet. (Vélemény.... ne. :DDD )

The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.

(#6804) Jigoku


Jigoku
tag

Na hát pont most fejeztem be az Andromedát, és nekem speciel tetszett. Nyilván nem lehet összehasonlítani az eredeti trilógiával (már csak azért sem, mert hát az mégiscsak 3 epic játék volt, ez meg egy szem játék x,D), de nekem nem is volt célom.

Úgy álltam neki, hogy hallottam a sok utálkozást a grafika meg miegymás miatt, de próbáltam ezeket mind figyelmen kívül hagyni. Szeretem a ME-t, nagyon vártam az Andromedát is, de először csak félve a demót szedtem le, amikor elérhetővé vált. Viszont elég volt másfél óra játék, hogy aztán rendesen is megvegyem. ˇˇ

Aztán nagyon bele is lendültem, van benne gyenge 100 órám. Ami azért durva, mert minden mellékküldit megcsináltam közben is (abszolút nem éreztem azokat se erőltetettnek, nagyon kreatívak meg változatosak voltak), és az első két ME játék volt nekem együttesen ennyi játékidő (ott is megcsináltam minden mellékküldit). És nem csak sok időre lekötött, hanem tényleg nagyszerűen szórakoztam. Az összes idegesítő glitch ellenére (pedig a külföldi barátaim még jól ki is röhögtek, hogy kb. az összes létező vacakkal szembefutottam játék során, kezdve a "beragadt Nomad-tól" egészen a halkan hallatszó társaim hangjáig mindennel) teljesen magába szippantott a történet és a hangulat. Valóban sajna súlytalanok voltak a döntések (azt leszámítva, hogy szegény Drack-kal volt pár összeveszésfélém lol), meg nem volt teljesen hibátlan a történetvezetés sem, de nekem mindezek ellenére is nagyon tetszett, és úgy érzem, megállt a lábán. Elég epic volt, és bár nem bánnék valami folytatást, de ha végül nem kap is le fogom tudni zárni magamban ezt így.

Szóval nekem nagyon kellemes csalódás volt a sok utálkozós írás meg videó nézése és olvasása ellenére is, különösen a trilógiás utalásokat imádtam. Meg rengeteg vicces és/vagy epic jelenet volt benne, szóval nagyon örülök, hogy végül nem hagytam magam meggyőzni, és belevágtam. :D

Remélem, azért valami PS4 HD remastert csinálnak majd a trilógiából, biztos vétel lenne. ˇˇ

[ Szerkesztve ]

PSN: JigoKuu-chan // Carl [PS2], Tony [NDS], Viktor [PSVita], Raiden [PS4], Sasha [PSP], Rashoumon [N2DS], Susano'o [Switch], Czar [PS5] // https://jigokumuke.weebly.com

(#6805) maajsz válasza Jigoku (#6804) üzenetére


maajsz
senior tag

Sokaknak lett kellemes csalódás a "sok utálkozás" ellenére, csak ugye jóval könnyebb megugorni egy lejjebb pakolt lécet. Személy szerint kevés objektív reviewt olvastam a játékról, hiszen az elején jöttek a rage videók a YT nézettségért, az is fikázta akinek semmi köze nem volt az ME világhoz meg tolt kb 2 órát a demóba like hajhász komment jeligével. Ebbe sokan beleuntak, leárazás után jöttek is a "nem is olyan rossz" meg az "ahhoz képest jól szórakoztam" értékelések, amik meg már egy alacsony elvárású hozzáállás eredményei. Valójában valahol kettő közé tenném, főleg azért mert vannak szélsőségesen jó és rossz oldalai. Vannak olyan pillanatai ahol a bárbeszéd meg a sztori szegmens teljesen elkapott viszont van sok eset ahol unalmas, ismétlődő, gyerekes. A karakterknél sajnos még kevéssé mondható el, hogy vannak kiemelkedő pillanatok, túl "casual"-ra vették őket, talán nálam is a Drack-el való összetűzés hagyott mélyebb nyomott, amikor nem a kroganokat mentettem meg. Na meg persze az elején Alec illetve a Habitat7-en történtek fogtak meg, de sajnos ez a színvonal ereszkedett. Viszont a pozitív oldalon még a harcrendszert muszáj vagyok megemlíteni, mert nekem nagyon bejött, fluid, pörgős, a végére egyáltalán nem hiányoltam a timestopot. Oké a csapattársak cuccolása kicsit hiányzik, de hát ez a frostbite egyik gyenge pontja.
A sidequestek meg ha sokat játszol egy huzamba azért sokszor tűnnek igen csak ismétlődőnek, szedd fel ezt azt hozd vissza.. persze ha a 100 órád 100 napra oszlik akkor lehet nem jön le ennyire :)

A koncepcióban pedig van még bőven tartalék, remnant/kett origins, többi kettel is mi van akik nincsenek ebben a rendszerben, valójában mi van a többi rendszerben stb. Nyitánynak bőven jó ahhoz, hogy folytassák. Az OT remaster meg hát nem tudom, vegyes feeling. Ha új motor alá rakják, úgyis változtatni kell dolgokon, ami meg kitudja mit vált ki ettől a rage-hajlamos fanbasetől :D

(#6806) janos666 válasza maajsz (#6805) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Szerintem nem kéne annyira új motor, csak a legutolsó Unreal verzióig elmenni, amire még kompromisszummentes és gyors/könnyű portolni, aztán amiből volt kéznél jobb minőségű textúra/modell, mint ami a kiadásba került, abból áttolnak egy jobbat, esetleg kigyomlálják és kézzel feltupírozzák picit a legbénább elemeket, amikből sohasem volt jobb verzió és persze összegyúrják az egészet egy új közös indítómenübe, esetleg kivágják a fix hosszúságú töltőképernyőket, amik már annak idején is minimum 2x-re nyújtották a töltési időt, de ma már 1mp-ről annyira, mint a videó (vagy liftút) hossza...

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6807) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Talán majd még érdekel valakit...

A 390.65 nVidia driver-el már majdnem teljesen jól működik a játék (v1.10) HDR10 módban 1703 utáni Win10-en (érdekességképp megjegyzem, hogy a DolbyVision egyáltalán nem megy, de az amúgy is több okból hasztalan), mert újra elérhető az NVAPI féle HDR mód (mint a 378.xx driver-ekkel és/vagy a 1703-as Win10 frissítés előtt volt), de most már nem 10000, hanem 1000 nit-re állítja a rendszer HDR peak white luma metaadatot (így az agresszív rolloff-al üzemelő kijelzőkön sem lesz zavaróan/használhatatlanul sötét a játék, ami amúgy sem megy igazán 1000 nit fölé, szóval ez inkább figyelmetlenség/hiba volt eddig, hogy 10000-re volt lőve/akadva).

Az egyetlen viszonylag komoly hiba, ami még továbbra is fennáll ezzel kapcsolatban, hogy a játék HDR10 módban valamiért Limited Range RGB-t ad ki, így csak akkor passzolnak a jelszintek, ha a driver-ben Full Range RGB-re van állítva a kimeneti formátum, de a kijelzőn Limited Range RGB-re a bemeneti formátum. Ha helyesen, tehát egyformára van beállítva a driver és a kijelző is (vagy mindkettő Full vagy mindkettő Limited, ahogy kéne), akkor csak sötétszürke van fekete helyett, ami a szarutált színeket is "kimossa".
Itt persze jön egy csavar, hogy a HDMI 2.0-ba nem fér be RGB-vel 10-bit 4k-ban, YCC-vel pedig nem lehet eljátszani az említett trükköt (mert nem létezik olyan, hogy Full Range YCC), szóval ezt egy ReShade shader-el lehet orvosolni (TV->PC level konverzió), vagy esetleg most már le lehet mondani a 10 bitről, mert újdonság, hogy a 390.65 verzióban már ditherel a driver, nem csak levágja a 10 bitet 8-ra, szóval 8 bit kimenettel sincs ormótlan banding HDR10 módban. (Én a ReShade megoldást választottam, mert egyszerű volt összevonni a kijelzőkalibrálós 3DLUT-al a jelszint korrekciót egy füst alatt...).

---

Ugyanakkor... hát... nem tudom volt-e bármi értelme erre várnom a puszta kíváncsiságon túl, mert ennek örömére most elkezdtem egy friss játékot (az alapértelmezett férfi helyett most a nővel), hátha a megjelenéshez közeli verziókhoz képest sok örömteli javulást látnék, de igazából most jobban zavarnak a béna animációk és hülye válaszopciók, mint elsőre. Most valamiért nem bírtam úgy nekiugrani, hogy ne legyek vele feleslegesen is túl kritikus. Szóval nem hiszem, hogy messzire jutok ezzel. :(

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6808) janos666 válasza janos666 (#6807) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Hmm. Helyesbítek, ez a jelszint dolog valami random hiba volt. Most megint elindítottam a játékot (közben volt komplett Windows reboot is), és most be volt bukva a fekete az említett korrekcióval, amit korábban szükségesnek véltem. Kikapcsoltam, és most jónak tűnik nélküle.
Mondjuk így a hsz azon része is bukik picit, hogy "most már jó a driver", mert ezek szerint még mindig kicsit kiszámíthatatlan, hogy mi történik, mikor HDR módba vált a játék. :))
De végül is most jó, és szép. Mármint sokkal kevesebb a random grafikai hiba is. Most nem az emberek arcán hanem a sisakon vannak már az esőcseppek, nem mosódik össze egy masszává sok animáció, ami tavaly áprilisban még így tett, stb.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6809) ldave


ldave
félisten

A játéknak még viszonylag az elején vagyok, Eos-on a Vault után mentem Aya-ra, majd a választható két bolygó közül a Havarl-ra. Itt most nagyjából megcsináltam mindent, talán még egy gyűjtögetős küldetés van hátra, a történet szerint most videón beszélnem kéne az angara vezetővel. Az lenne a kérdésem, hogy haladjak tovább most a főküldetéssel és beszéljek az illetővel, vagy menjek a másik bolygóra, esetleg vissza Eos-ra (láttam ott is megjelent sok új küldetés).

A Slime draws near! Command?

(#6810) bitpork válasza ldave (#6809) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nincs nagy jelentősége. A kis küldiket érdemes talán főküldetés előre lépés előtt megcsinálni, mert sok alapanyagot jelenthet me xp-t ami később nagyon jól tud jönni.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#6811) ldave válasza bitpork (#6810) üzenetére


ldave
félisten

Akkor nem lesz olyan, hogy valahova nem tudok visszamenni, mert pl felrobban a bolygó vagy valami hülyeség? :)

A Slime draws near! Command?

(#6812) bitpork válasza ldave (#6811) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Olvasd meg a küldetés leírást. Ha felhívja a figyelmed h ez most vízválasztó, akkor pár mellékküldetésnek már nem lesz jelentősége. Szerintem csinálj végig mindent amit lehet, jót tesz a karakterfejlődésnek.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#6813) maajsz válasza ldave (#6811) üzenetére


maajsz
senior tag

Nem sok dolog van ami eltűnik végleg. Majdnem mindent meg lehet csinálni pl akkor is ha végig pörgeted a main sztorit. Persze érdemesebb inkább előbb megcsinálni az egyebeket is, mert lesz ugyan olyan ami tényleg kimarad ha végigtolod és jelentősebbnek tűnik. Nem lenne egyébként annyira rossz a főszál, de sok kisebb-nagyobb mellék küldi miatt kicsit rövidnek meg offnak érződik. Egyébként úgyis végig lehet vinni, hogy kvázi egy egész bolygó is kimaradhat. Elsőre meg kb annyi minden van, hogy nem is fogod tudni hogy ez most fő/mellék vagy task és hol is jársz az egészben. Azért írtam külön hogy mellék meg task, mert vannak nagyobb mellék küldik amik hozzátesznek a sztorihoz rendesen, meg vannak ilyen fetchquestek azaz taskok, hogy hozz el valamit, stb. amik semmit nem tesznek hozzá a játékhoz.

(#6814) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Menet közben meggyőztek az újabb patch-ekről készült videok, hogy nem is annyira szörnyű a karakter készítés és az ára sem vészes már, ezért úgy döntöttem, hogy ideje megvenni. Az első benyomások nem túl jók a játékról, a karakter szerkesztő elég esetleges, néha fókuszt veszít egy eszköz, és egy másikat kezdi állítgatni, illetve a fej forgatása lassú és körülményes. A szín választás is problémás, nem lehet beírni az rbg kódot, tekergetni kell, aztán vagy eltalálod, vagy nem. Ehhez képest viszonylag tűrhető fejeket lehet kihozni a dologból. Én ebből indultam ki, és egész jó lett a végeredmény. [link] Miután elkészültem a karakterrel elindítottam a játékot, gyakorlatilag az első pár képkocka után kifagyott a játék, a hang ment, de csak fekete képernyőt láttam. Semmire nem reagált, úgyhogy kénytelen voltam kilőni feladatkezelőből. Nem túl bíztató így elsőre... Szerencsére nem kellett előlről kezdenem a karakter készítést újraindítás után felajánlotta, hogy resume, és másodikra lement a nyitó jelenet. Az irányítás kicsit szokatlan nekem, mintha lenne egy delay, mire reagál a wasd-ra, de gondolom idővel megszokom majd. Tulképp nagyjából rendben van az egész, viszont van két dolog, ami miatt írok.

Az egyik, hogy zajos a kép (a páncélon látszik leginkább), a másik, hogy pixeles a haj. Bármi ötlet ezekre? GTX 750 Ti-vel próbálom. Nem a legjobb kártya, de azért ennél többet vártam. A settings-ben sem találtam semmi speciális videobeállítást, úgyhogy gondolom az nvidia vezérlőpultban kéne belőni valamit.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#6815) CPT.Pirk válasza inf3rno (#6814) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Nehéz megmondani, hogy a képen mi a probléma és mi a tömörítési hiba, mert a fejlécnél a betűkön is látszik probléma.

Egyébként a hasonló képességű R7 260X-en nekem úgy adott csak normális sebességet a játék, ha a grafikában lekapcsoltam a TemporaAA-t a hagyományos FXAA-ra.

*Amúgy a karakter hajaknál lehetnek problémák. Nálam a játék megjelente óta megvan egy haj hiba, de szerencsére nem látszik minden szögből.

[ Szerkesztve ]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#6816) inf3rno válasza CPT.Pirk (#6815) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Közben bekapcsoltam mindent nvidia vezérlőpultban. Valamit javult a minőség, de ugyanúgy megvannak ezek a problémák. Nincs kedvem most becsomagolni a PNG-t, aztán átküldeni rar-ban, sajnos ezek a képfeltöltő appok ilyenek. Amit a képen látsz, annak a legnagyobb részét a játék produkálja és nem a veszteséges tömörítéstől van, amit gondolom JPG-re konvertálás közben használnak. Nem hiszem, hogy maga a játék valami veszteségesen tömörített textúrát használna és azért lenne, inkább valami zajnak tűnik a textúrák felett, ami folyamatosan változik, mint amikor TV-nél hangyás a kép. Az eddigiek alapján úgy tűnt, hogy csak az elején jelentkezik a karakter választásnál, utána az átkötő videok, játék nem tűnt zajosnak. A pixelesség nem csak a hajnál van, hanem az emberek körvonalainál is, mintha ki lenne kapcsolva az élsimítás, pedig nincs. Legalábbis a settings-ben is be van kapcsolva és az nvidia vezérlőpultban is. Egyébként küldetés közben ezek egyáltalán nem feltűnőek, azt a részét a játéknak tökéletesen rendereli, viszont az átkötő videok valami brutál szarok. Közben végigtoltam vele az első küldetést, nem volt nehéz, inkább azzal volt bajom, hogy mindig eltévedtem, mert nem nagyon voltak tájékozódási pontok és kb. minden ugyanúgy nézett ki. Ezen kívül megint befagyott a kép az egyik átkötő videonál, úgyhogy kénytelen voltam megint ctrl+alt+del-el bezárni, remélem ha elindítom, akkor folytatja a video elejénél.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#6817) inf3rno


inf3rno
nagyúr

A cutscene fagyásra azt írják, hogy adaptívra kell állítani a vsync-et, és akkor rendben lejátssza. Lehet, hogy olyankor van ilyen fagyás, ha leesik az FPS a cutscene-nél, mert alapból 60-ra próbálja sync-elni, és annyira nem erős a kártya. Mindenesetre nálam eddig úgy néz ki működött, nem fagyott meg ott, ahol eddig meg szokott.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#6818) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Közben belenéztem jobban a beállításokban, minden minimumon van és 720p-n, valószínűleg ezért nincs élsimítás. Ami gáz, hogy a játék nem is engedi bekapcsolni, pedig elviselhetőbb lenne alacsonyabb FPS-el, ha nem lenne minden ennyire pixeles. Rákeresek, hátha van rá valami megoldás. A zajosság játék közben is jelentkezik, de nem annyira zavaró, azért utánanézek annak is.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#6819) CPT.Pirk válasza inf3rno (#6818) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Miért van 720p-n minden? Szándékosan ebben a felbontásban indítod?

TXAA vagy FXAA van nálad bekapcsolva?

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#6820) inf3rno válasza CPT.Pirk (#6819) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nem minden van azon, azt írja, hogy screen resolution 1080p, game resolution 720p. Automatikus beállítások lehetnek, szinte semmit nem tudok átállítani közülük.

Buliban hasznos! =]

(#6821) CPT.Pirk válasza inf3rno (#6820) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Ez ilyen visszaskálázás dolog, ettől néz ki a karaktered úgy ahogy mert a 720p-re renderelt képet nyújtja ki 1080p-re. Valahol át lehet kapcsolni kézire a beállításokat, akkor helyre tudsz rakni mindent.

[ Szerkesztve ]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#6822) inf3rno válasza CPT.Pirk (#6821) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Köszi! Közben már én is rájöttem, hogy auto-ra volt állítva. Átraktam custom-ra, aztán 1080p-re tettem és bekapcsoltam az anti-aliasing-et FXAA-ra. Minden más low-on marad egyelőre. Kell egy nagyobb pálya a Nexus-nál, hogy megnézzem szaggat e. Ha nem, akkor kipróbálom mediumon. A haj is rendben van most, nem pixeles. Na legalább ez is megoldódott, lassan játszható lesz. :-)

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#6823) CPT.Pirk válasza inf3rno (#6822) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Amúgy a vga-n kívül még a proci is kérdéses lehet, mert elég proci intenzív. Nekem eléggé pozitívan reagált rá, mikor a 4 magos Phenom2-t lecseréltem 8 magos FX procira, szépen kihasználja mind a 8 magot a játék.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#6824) maajsz válasza inf3rno (#6822) üzenetére


maajsz
senior tag

A játékban sajnos nem a pálya méretétől függ az fps. Vannak szimplán helyek ahol vannak masszív dropok, pl Tempest, Suvi, stb inkább animációk közben ami amúgy is szarul lett ugye megírva. Annál jobb hír, hogy harc alatt/gameplay közben a frostbite nagyon jól dolgozik így amikor kell az az fps akkor nem droppol masszívan.

(#6825) Vistaboy


Vistaboy
veterán

Ó, bmeg. Nem tudom, hogy így hozzá merjek-e fogni ismét? Korábban FullHD-n még majdnem maxon ment, most meg már mediumon is alig van. Új kártya kell 1440p-re, az tuti. :(

"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

(#6826) Zoli133 válasza inf3rno (#6817) üzenetére


Zoli133
őstag

Ohh, ezt ki fogom próbálni én is. Nexus-ra menve sokszor meghalt nálam. gtx1060-al....

"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."

(#6827) inf3rno válasza Zoli133 (#6826) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Annyi a lényeg, hogy ne szimplán bekapcsolva legyen a vsync, hanem kifejezetten adaptívon legyen. Egyébként van minimális tearing nálam így is valamiért. Azóta nem fagyott meg, pedig végigtoltam a következő bolygót is már, szóval erre a problémára úgy néz ki, hogy tényleg ez a megoldás.

Buliban hasznos! =]

(#6828) inf3rno válasza CPT.Pirk (#6823) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ilyen 50% körüli a terhelés a Nexus-on állva, futva talán egy 5-10%-al több. Ahogy nézem azért a küldetéseken elmegy 100%-ig a CPU meg a GPU is. A hűtés lazán bírja mindkettőnél, simán lehetne húzni őket, de most nincs keret új konfigra, úgyhogy nem kockáztatom meg.

@maajsz
Azt alá tudom támasztani, hogy az animációknál vannak FPS dropok, egyébként viszont játék közben nem jellemző. Toltam multin apex küldetéseket is, az is egész jó volt négyes csapatban, de elég esetleges, hogy van e kivel játszani, egyedül meg azért még erős. Talán 2-3 wave-et ha túlélnék, és akkor sokat mondtam.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#6829) janos666 válasza inf3rno (#6814) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Próbáld ki így:

Mode: Fullscreen, Resolution: a kijelző natív felbontása, Vsync OFF, Tripple: on
Grain, Aberration, Resolution Scale, Anti-Aliasing, Depth-of-field, Motion Blur: OFF
(ezek eleve "képrontók", sőt itt mindenféle hülye képhibát/bugot okoznak néha)
Occlusion: SSAO (ne nyomd ki teljesen, akkor nagyon gagyi)
Lighting Quality: Low (ez számít legtöbbet teljesítményben, és alig látni eltérést)
Effects: High vagy kisebb (a második legérzékenyebb, viszont látványosabb)
Famebuffer format: 32-bit
A többit akár még ki is maxolhatod (Ultra/High), mert alig számítanak valamit teljesítményben, kivéve talán a Texture Quality, ha attól elfogy a VRAM (nekem 8Gb van, szóval nálam ez is mindegy, de nálad szerintem sok ide az Ultra, legalább is a korai játékverziók elég hülyén kezelték a VRAM-ot és sok minden hibásan jelent meg, ha elkezdett betelni, nem volt elég a 4Gb sem maxhoz).
Végül pedig, ha még mindig túl lassú, akkor a Resolution Scale át Custom-ra, és mondjuk 75% (3/4 méret -- nem, nem ettől ennyire pixeles, mint ahogy korábban írták, lágyan nagyít, meglepően jól végzi a dolgát, bár nyilván ez csak "végső esetre", mert nyilván butul tőle arányosan a kép, de fps is csak kell...).

Vsync-et pedig kapcsolj az Nvidia panelből: ha van akkor FastSync, ha nincs, akkor AdaptiveSync (nem a half, hanem "full").

Ja, és tedd fel a legújabb driver-t. A 37x.xx Game Ready kiadás messze nem volt "ready", sőt néhány későbbi 38x.xx verzió még rosszabb attól is, az újabbakkal (39x.xx) viszont szépen fut (ez téged gondolom nem érint, de még a HDR is rendesen működik már a 390.xx-ekkel).

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6830) inf3rno válasza janos666 (#6829) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Köszi! A 388.13 van fent, nem igazán foglalkoztam a driver kérdéssel, rábíztam windows update-re, de akkor frissítem 390-re. Nekem a pixelesség problémáját megoldotta az 1080p-re átállás és az antialiasing bekapcsolása (nem néztem meg külön melyik, de szerintem az első). Kipróbálom, ahogy írod, kíváncsi vagyok.

Buliban hasznos! =]

(#6831) inf3rno válasza janos666 (#6829) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Kipróbáltam, amiket írtál, sokkal szebb magasabbra állított grafikával, és jobban kihasználja a memóriát is. Akadni egy picit jobban akad, főleg a pályák elején, amikor betölti a dolgokat, de még elviselhető.

Az APEX-nél multiban tudnátok tanácsot adni? Általában 7-8k pontot kapok csak, és nézem, hogy mások 15k-t vagy többet is. Lehet ez amiatt, mert mindig elfelejtek felszállni a siklóra a nagy harc közben? :D Egyébként elég csak ráállni a kivonási pontra, vagy nyomni kell valamire az e-t is? Nekem úgy rémlik, hogy amikor rajta álltam, akkor sem szedett fel.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#6832) maajsz válasza inf3rno (#6831) üzenetére


maajsz
senior tag

Csak benne kell lenni a körben és természetesen életben is kell lenni a végén, akkor megkapod külön az extractionért is a pontot. Azért érnek el valószínű több pontot mert jobb a gearjük/kari lvljük és jóval gyorsabban tudnak fragelni.

(#6833) inf3rno válasza maajsz (#6832) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Hasonló szintű karakterrel is ugyanez volt. Valószínűleg az extraction kihagyása miatt. Egyébként ja, gyengék az alap fegyverek, amiket használok, egyedül a concussive shot-ot sikerült majdnem kimaxolni lvl6-on, de az meg csak néhány lövés minden wave-ben és a pajzs se bír ki sokat, úgyhogy előfordul, hogy kinyírnak. Jó lenne valami biotic-os karaktert összeszedni csomagból vagy valami erősebb smg-t.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#6834) maajsz válasza inf3rno (#6833) üzenetére


maajsz
senior tag

Nekem van XX-as lvl20 asari adeptem, kisebb fokozaton rombol de goldon már oda kell figyelni. Sajnos a platinum elég fájdalmas, ott inkább cloakos karikkal nyomulnak, illetve hc playerek akik tele vannak uber gear-el. Az utóbbi időben mikor multiztam a human commando-t sikerült kinyitni és azt toltam, de platon inább support kari, viszont fun volt amíg játszogattam vele.

(#6835) CPT.Pirk válasza inf3rno (#6833) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Az elején sokáig toltam az Avangerrel, mivel "gagyi" fegyver, így hamar ki lehet maxolni csomagokból, mert gyakran esik és annyira nem is rossz, sőt.

Személyes kedvencem a pisztolyok közül a Sidewinder. Az gold fegyó így ritkán esik, de ha igen akkor boldogság van, mert eléggé odaver. Gold-on is elég szépen üt, igazi kézi ágyú. Amíg az első 2-3 wave megy, addig azzal szoktam szaladgálni.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#6836) janos666 válasza inf3rno (#6831) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

A Texture Quality-t csökkentsd, míg <=80%-nak írja a VRAM használatot és az Effects Quality-t vedd még High helyett Medium-ra, ha kell még pár fps (vagy Low-ra, ha nagyon kell, de már alig gyorsul, viszont látszik hogy butul a kép).
(Jah, és lődd ki a háttérből a webböngészőt, vagy tiltsd le a hardware gyorsítást, ha futtatnod kell, mert nálam a Firefox akár 2Gb-ot is benyal HW-accel mellett.)

Ha a többit pakolászod lefelé, alig fog gyorsulni, bár ugyan úgy alig látszik meg. Illetve nem tudom mihez van társítva az aniso szint, mert az látványosan butít, viszont megpróbálhatod a driver-ből erőltetni a 16x anisotropic szűrést (ez már lassan egy évtizede alig lassít bármit, mégis b@szogatják lefelé a játék preset-ek, gondolom az "illúzió" miatt is, hogy az Ultra javít de lassít = "vegyé' gyorsabb gépet").

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#6837) inf3rno válasza janos666 (#6836) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Köszi! Kipróbálom valamelyik nap. Igazából annyira nem zavaró így sem, hogy kicsit akad. Az egyedüli zavaró dolog talán eddig a játékban, hogy irtjuk a vadvilágot. :D

Buliban hasznos! =]

(#6838) inf3rno válasza CPT.Pirk (#6835) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nekem a Raptor a kedvencem, azzal szoktam mészárolni az előző részekben is. Közepes távra elvisz relatív erős modokkal és lehet sorozni vele. Épp most nyírtam ki egy seeking plasma + shield disruptor augmentelt változattal egy destroyert lvl10-es karakterrel. Hát közelről nem ment volna, így is rámstartolt, de nem ért utol. Baromi jó szintetikusok ellen ez a fegyver, az egyedüli, amit meg kell szokni, hogy ívben lövi a cuccot, úgyhogy nem mindig találom el elsőre az enemy-t, viszont ennek előnye is van, mert fedezék mögé is be tudok lőni vele.

Nektek EOS-on sikerült megtalálni az összes hullát? Nekem 1 vagy 2 hiányzik, és tippem sincs, hogy hol lehetnek. Esetleg lehet, hogy később, ha nagyobb területet be tudok járni előkerülnek?

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#6839) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Elképesztő, hogyha 2018-ban van 4000 nikkelem és el akarok adni 300-at, akkor az 300 kattintást jelent. :N

Buliban hasznos! =]

(#6840) CPT.Pirk válasza inf3rno (#6838) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Jah izé, én multira írtam. Single-ben kb. minden működik. Kivéve pl. az elektromos sniper fegyvereket. :)

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#6841) tiv83us válasza inf3rno (#6839) üzenetére


tiv83us
veterán

Nalam az egesz UI 1992-ot idezi :U .

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#6842) Zoli133 válasza inf3rno (#6839) üzenetére


Zoli133
őstag

Keyboardon nyilakkal megy hyorsan. Gamepadon meg az analog karral.

"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."

(#6843) CPT.Pirk


CPT.Pirk
Jómunkásember

Mindenféle próbálkozások után elővettem a hót alap human solider classt multiban. Kapott egy equalizer I-t meg egy sidewinder IV-t, szóval semmi tápos cuccot, de basszus amit művel, az odaver. Az equaizer szétszed mindenkit aki közel van.

A sidewinder meg külön gyönyör, 60 lőszer van hozzá, 10 a tárban és overcharge nélkül is 267-et sebez lövésenként, miközben bazi gyorsan lő és távolra is pontos. (sebzés és tár moddal) TC mellett már valami 333-at sebez lövésenként. :D

Az igaz, hogy általában így se kerülök a csapat élére sebzés terén, de mostanra szinte mindenki 20-50k Apex ratinggel szaladgál, én meg tartok 5700-nál. :)

[ Szerkesztve ]

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#6844) inf3rno válasza Zoli133 (#6842) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Köszi! Kipróbálom a nyilazást.

Buliban hasznos! =]

(#6845) inf3rno válasza CPT.Pirk (#6843) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Van esetleg valami extra dolog apex-nél ami elkerülte a figyelmemet? Én úgy néztem, hogy csak alap fegyvert adnak és nem lehet venni új fegyvert, csak csomagokból esetleg ami hullik. Lehet, hogy benéztem valamit ezzel kapcsolatban? :))

Buliban hasznos! =]

(#6846) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Veletek is előfordult, hogy követett a nagy kék micsoda a jeges pályán és nem tudtatok kiszállni miatta a kocsiból? Most egy ilyen remnant pók követ vele együtt. Odajönnek, de nem támadnak, amíg a kocsiban vagyok. Teljesen kész. :DDD

Buliban hasznos! =]

(#6847) CPT.Pirk válasza inf3rno (#6845) üzenetére


CPT.Pirk
Jómunkásember

Hmm? Az apex küldik pontokat adnak, amit be lehet váltani cuccokra, modokra, karakterekre vagy fegyverekre a multihoz.

Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)

(#6848) inf3rno válasza CPT.Pirk (#6847) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ja ok, na majd kipróbálom. Én most egy Zalkin-ra raktam beam modot single player-en és elég durván szeleteli az ellent az is.

Amúgy a fenti jeges micsodánál a nagy kék állatot folyamatosan lerakta oda, ahova mentem, aztán folyton letámadta a csapatot. Valamikor kettőt is kirakott. Mindenesetre vicces, mert a kocsit simán felburítja egy ütéssel, nem tudom Ryder-el mit tenne, ha közel engedném. A csapattársak állandóan hergelik, amikor kiszállunk, aztán kinyírja őket, én meg kénytelen vagyok egyedül elintézni utána. Gondolom valami bug lehetett, mert mióta újraindítottam, azóta nem találkoztam vele. Erről van szó egyébként, csak az enyém valamivel aktívabb volt. [link]

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#6849) maajsz válasza inf3rno (#6848) üzenetére


maajsz
senior tag

Van ilyen bugja, hogy ezeket a nagyobb "állatokat" folyamatosan odaspameli meg néha be is ragadnak. Insanityn kicsit már idegesítőbb úgyhogy ha nincs quest közelben általában ott hagyom.

(#6850) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Vannak ezek a salvage cuccok, azok később használhatóak lesznek bármire, vagy eladhatom őket?

Buliban hasznos! =]

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Mass Effect: Andromeda [Spoiler Alert!] (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.