Az USA 50 államában azért elég egységes a gazdasági helyzet,valszeg nincs a különböző államok között 2-3-4szeres fizetés és fuvardíj különbség. A mi uniónk sem lenne rossz, ha a keleti régió a gazdasági felzárkózáson és a jövedelmi olló csökkentésén fáradozna..
fesii:
Egyrészt vicc hogy milyen pénzekért dolgoztat némelyik cég. Másrészt azt valahogy senki nem vizsgálja hogy ugyanazért a munkáért miért kap egy x rendszamos 2euro/km egy y rendszamos 1,4-et. Harmadrészt hiába kapnák meg holnaptól a 2-őt keleti suttyo banda cégek zsebre tennék
Persze, hogy nem vizsgálják mivel ez alapjában véve gazdaságélénkítés - igaz nem itt hanem ott. Ha a keletiek is "direktben" kapnák a fuvarokat nem 2-3-5 közvetítőn keresztül akkor.. Egyszer régen sikerült fél füllel végighallgatnom egy ajánlattételt és fuvarvállalást. A megbízó a néhány telefonért és az emailezésért 50%-ot rakott zsebre - Magyarországon, belföldön.
A fuvarozásban túl sok a felesleges, közbeeső éhes száj.. Ezzel tisztában vannak nyugaton is, de amíg az ő "kereskedőik/üzletkötőik" tesznek zsebre némi irodai munkával kilométerenként 30-60 centet ( és itt az eszközök bekerülési költsége kevesebb, mint kilométerenként 0,00001 cent ) addig pont leszarják. Egyszerűbb hagyni a rendszert termelni és a többiekre mutogatni.
A mostani szociális szabályozás egy rakat szar. Semmi komoly változás, ugyanaz a hányás mint régen csak más színű papírba van csomagolva. Ez a szabályozás nem a szakmaiságról, érdek képviseletről vagy bármi fuvarozáshoz köthető dologról szól.. valami hülye kitalálta és végigverte az európai parlamenten. Egy olyan, akinek életében nem volt semmi köze a fuvarozáshoz...
<tRucKdriFteR>