Attól a pót még nehéz marad, hogy több tengely van lent.
Ezt nem is vitattam szerintem.
Ha igazad lenne megoldanák, hogy egy tengelyes pót legyen 40 tonna raksúly mellett.
Nem igazán értem, hogy ezt hogy kellene érteni
Persze ha lent van 3 tengely, és 5 kiló a pót, akkor talán igazad van, de itt ez nem igaz.
Könnyű utánfutónál látni, hogy pattog, mert nincs önsúlya. De már a bogi tengely magában plusz 300kg. Még ultralight pótot se látsz hogy felpattanna üresen.
Olyan sem írtam, hogy elpattogna a pótkocsi,bár az ABS mentes korszakban láttam olyat is igaz az valami sima platós félpót volt de elpattogott 'csába, pedig volt az is 4-5 tonna üresen. Az ABS/EBS/TROP-os konténerszasszé is simán elpattog, pedig az is 4,9 tonna ha jól emlékszem. Nem tudom ez a pattogás hogy jött ide, egyáltalán nem ez a lényeg.
#Somatom:
Zsidók! Zsidók mindenhol
Megnéztem a Reisch honlapján, a "basic equipmentben" csak EBS 2S/2M van. A "special equipmentben" viszont ott vannak a rendelhető extrák, többek között EBS-szel távolról vezérelhető első és hátsó bogi. Lehetett volna nektek is, csak nem rendelték meg. Gondolom a legolcsóbb megoldást keresték...
<tRucKdriFteR>